lygiai taip pat yra Kaliningrade, kai miesto dumoje sedi beveik visu privaciu autobusu savininkai, taip mieste yra marinamas tramvajus...tikiuos pas mus taip nebebus...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Na taip, jau nuo rugsėjo ar rugpjūčio mėn. „Argusui" baigėsi sutartis ir konkursą laimėjo kita įmonė. Apie tai jau diskutavome anksčiau šioje temoje. „Ekskomisarų biuras" dirba trimis, o „Argus" dirbo turėdamas 5 ekipažus. „Ekskomisarų biuras", palyginti su „Argus", dirba labai prastai.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąŠiandien pirmą kartą nuo rugsėjo vidurio teko susidurti su keleivių kontrole. Nustebau - ten buvo Ekskomisarų biuras. Tai jau Argus'o nebėra? Keleivių kontrolę perėmė kita įmonė? Mano pastebėjimu, jų mieste mažiau nei būdavo Arguskvt.lt rašo, kad UAB „Sanritas", bet tu turbūt nemeluoji ir sakai taip, nes kažkada važiavai ir ant kvito matei „Girobuso" užrašą. Kokio senumo tavo info?Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą44 vazineja Girobusas dabar.. Kaip ir didziausias vezejas mieste..Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.25, 21:14.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O gal žinai kaip į tokią suprastėjusią kontrolę reaguoja savivaldybė ar miesto vežėjai?Parašė amiko Rodyti pranešimąNa taip, jau nuo rugsėjo ar rugpjūčio mėn. „Argusui" baigėsi sutartis ir konkursą laimėjo kita įmonė. Apie tai jau diskutavome anksčiau šioje temoje. „Ekskomisarų biuras" dirba trimis, o „Argus" dirbo turėdamas 5 ekipažus. „Ekskomisarų biuras", palyginti su „Argus", dirba labai prastai.
Kokiais kriterijais Ekskomisarų biuras laimėjo konkursą? Juk ir patirties neturėjo, ir transporto priemonių mažiau. Gal Argusas net nedalyvavo konkurse?
P.S. Atsiprašau, jei apie tai diskutavote, bet vasarą buvau atitolęs nuo šių reikalų, tai sunku po senus pranešimus "knistis".
Tai tiek klausimų šia tema ir tebus kad nebesikartotumėm.دائما الليتوانيه
Comment
-
Sovietmečiu nebuvo tokių privačių interesų. Nebent direktoriai dėl valdomų įmonių chlopotali. Bet tai ne tas pats, nes įmonės nebuvo jų nuosavybė.Parašė amiko Rodyti pranešimąMan asmeniškai tokia situacija primena gūdų sovietmetį ir kvepia viešų ir privačių interesų sankirta...
Comment
-
Savivaldybė žino apie prastą jų darbą, pateikė keliskart pastabas. Pamažu jie mokosi darbo, dar ir darbuotojai juk nauji, kai ko nežino... Tačiau tas jų mokymasis, mano nuomone, yra savarankiškas ir „Ekskomisarų biuro" vadovybei nerūpi, kaip dirba jų darbuotojai, rūpi tik juos nubausti. „Argus" kontrolieriai buvo griežtesni, rečiau imdavo kyšius, pastarieji yra kyšininkai favoritai, kuriems nerūpi darbo kokybė... Žiūrėsim, gal situacija gerės.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąO gal žinai kaip į tokią suprastėjusią kontrolę reaguoja savivaldybė ar miesto vežėjai?
Kokiais kriterijais Ekskomisarų biuras laimėjo konkursą? Juk ir patirties neturėjo, ir transporto priemonių mažiau. Gal Argusas net nedalyvavo konkurse?
P.S. Atsiprašau, jei apie tai diskutavote, bet vasarą buvau atitolęs nuo šių reikalų, tai sunku po senus pranešimus "knistis".
Tai tiek klausimų šia tema ir tebus kad nebesikartotumėm.
Konkurso kriterijų nežinau. Žinoma, esmė buvo kaina. Sutartis pasirašoma, jei nepasikeitė, tam pačiam laikotarpiui, kaip ir su „Argus" - 5-eriems metams.
„Argus" irgi patirties neturėjo, niekas patirties neturėjo, išskyrus buvusius „Kauno autobusų" ir „Autrolio" kontrolierius. Ar „Argus" dalyvavo nežinau. Bet labai tikėtina, kad dalyvavo ir labai tikėtina, kad apsigavęs su ankstesnio laikotarpio kaina, šįkart pasiūlė mažesnę, bet vis tiek per didelę sumą. Dabar kainos smarkiai kritusios dėl to, kad prieš 5 metus buvo algos didesnės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nuo pavasario jau pasikeite, keista, kad nezinai.. Vienintelis marsutas kuriuo naudojuosi, bet ir tai labai retai. Ant kvito "Girobusas" irgi zinoma, tie patys geltonieji fordai.. Sanritas paprasciausiai neisilaike, bet jo kita firma "Litaksa" vazineja 16 ir kiek matau puikiausiai laikos. ten ta pati "Autominutes" chebra.. Kiek as zinau ir "Girobusui"su tuo 44 sunku,manau laiko klausimas klausimas, tikrai keleiviu neperdaugiausiai..Parašė amiko Rodyti pranešimąNa taip, jau nuo rugsėjo ar rugpjūčio mėn. „Argusui" baigėsi sutartis ir konkursą laimėjo kita įmonė. Apie tai jau diskutavome anksčiau šioje temoje. „Ekskomisarų biuras" dirba trimis, o „Argus" dirbo turėdamas 5 ekipažus. „Ekskomisarų biuras", palyginti su „Argus", dirba labai prastai.kvt.lt rašo, kad UAB „Sanritas", bet tu turbūt nemeluoji ir sakai taip, nes kažkada važiavai ir ant kvito matei „Girobuso" užrašą. Kokio senumo tavo info?
Comment
-
MelagėlisParašė Pauliukas Rodyti pranešimąNuo pavasario jau pasikeite, keista, kad nezinai..
Keista, kad nežinai... 
Įrodymai:
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3391
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34076545
Taigi nuo liepos mėnesio pradėjo darbą Kaune.44-as dabar susitrumpino trasą iki Naftos bazės (nuspręsta per paskutinį posėdį), tačiau realiai vidurdienį jie apsisuka Elektrėnų g. ties „Statybų duona". 44-as yra prastas maršrutas, nes dubliuoja daugelį kitų maršrutų, jis laikosi tik dėl Romainių.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąVienintelis marsutas kuriuo naudojuosi, bet ir tai labai retai. Ant kvito "Girobusas" irgi zinoma, tie patys geltonieji fordai.. Sanritas paprasciausiai neisilaike, bet jo kita firma "Litaksa" vazineja 16 ir kiek matau puikiausiai laikos. ten ta pati "Autominutes" chebra.. Kiek as zinau ir "Girobusui"su tuo 44 sunku,manau laiko klausimas klausimas, tikrai keleiviu neperdaugiausiai..Paskutinis taisė Ametistas; 2010.10.25, 21:41.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ai, tu apie tai... Tokiu atveju reikėtų tau neigiamą įvertį duot, vietoj to, kur ką tik paskyriau teigiamąParašė Pauliukas Rodyti pranešimąas apie 44marsuta kalbejau

O jei rimtai, tai ne, nežinau, nes nesidomiu ir man vienodai rodo, kas kokį maršrutinių taksi maršrutą aptarnauja
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taip atrodo. Ir tokie "kampai" visoje Tunelio g., aukštyn ir žemyn.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąJei atstumas tarp stulpu didelis, lenkti laidai nelabai pades.
Ar butu galima paziureti kaip tie "kreivi" laidai atrodo?
Comment
-
Yra tokių Kaune, tik nedaugParašė Scania Rodyti pranešimąDar baisesnį vyngi galima rast partizanų galėje stotelėje, kur išvažuojant iš stoleles jo maždaug 70 ar 60 laipsniu kampas, tai troleibusai labai lėtai ji turi pravažuot.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Aš, manau, amiko reiktų duot neigiamą įverti už nevykusius pokštus.Parašė amiko Rodyti pranešimąAi, tu apie tai... Tokiu atveju reikėtų tau neigiamą įvertį duot, vietoj to, kur ką tik paskyriau teigiamą

O jei rimtai, tai ne, nežinau, nes nesidomiu ir man vienodai rodo, kas kokį maršrutinių taksi maršrutą aptarnauja
Comment
-
Ką turėjai omeny rašydamas "palūžusios"?Parašė lukas001 Rodyti pranešimąsveiki autobuse 666 palūžusios galinės durys
Comment
-
Baisiausias yra posūkyje iš Savanorių prospekto į Laisvės alėją, tačiau troleibusai ten ir taip vėžlio greičiu važiuoti turi, tai niekam netrukdo.Parašė Scania Rodyti pranešimąDar baisesnį vyngi galima rast partizanų galėje stotelėje, kur išvažuojant iš stoleles jo maždaug 70 ar 60 laipsniu kampas, tai troleibusai labai lėtai ji turi pravažuot.
Comment
Comment