Parašė 14tr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ne ne, čia jis teisus, per Visus šventus ir Vėlines į Karmėlavos kapines būna maršrutas 29A. O dėl dvigubų, tegu sako tie, kas yra važiavę tais autobusais tom dienom.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe 29A, o 29E.
Comment
-
Ačiū, kad pataiseiParašė disident Rodyti pranešimąNe ne, čia jis teisus, per Visus šventus ir Vėlines į Karmėlavos kapines būna maršrutas 29A. O dėl dvigubų, tegu sako tie, kas yra važiavę tais autobusais tom dienom.
Maniau, kad 14tr, sakydamas žodį "vėlynės", turėjo omeny vėlyvąjį paros laiką.
Comment
-
Prasta mintis. Jei vos ne vos ir su 40 min. vėlavimu trumpas autobusas pasiekia kapines, tai kaip tavo manymu ten prasisuktų ilgas? Be to, trumpas ten ir taip apsisuka tik su policijos pagalba - budintis patrulis padeda vairuotojams atbulomis apsisukti.Parašė 14tr Rodyti pranešimąKaip manote ar reiketu per vėlynes į 29A maršruta paleisti dvigubus autobusus...?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Pasakysiu kaip Sabonis per savo žymųjį interviu: taigi buvo rašyta, kad užsidegė ir sutrumpino. Ar tu pats neskaitei?Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimąKlausimas: o kur dingo sudvejintos škodos iš autrolio parko? Ir kodėl vežėjai vengia juos pirkti? Taip tilptų daugiau keleivių ir galėtų daugiau pervežti.
Comment
-
Ilgus labiau apsimokėtų laikyti, nes jais tikrai pigiau pervežt keleivius. Tačiau tai reikštų, kad troleibusai turėtų kursuoti rečiau. Mano manymu, net ir piko metu Kaune troleibusai nekursuoja pakankamai dažnai, taigi ilgų troleibusų atsiradimas reikštų liūdesį besinaudojantiems VT. Nebent tai nedarytų įtakos tvarkaraščiams, bet to tikėtis nereikėtų, kadangi pustuštes transporto priemones varinėt po miestą - prabanga.Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimąKlausimas: o kur dingo sudvejintos škodos iš autrolio parko? Ir kodėl vežėjai vengia juos pirkti? Taip tilptų daugiau keleivių ir galėtų daugiau pervežti.
Kaunas yra toks miestas (VT keleivių srautų atžvilgiu), kuriame reikėtų 12 m. ilgio troleibusų (kokie ir yra) bei įvairaus ilgio autobusų (kaip ir yra).
Apie ilgus troleibusus būtų galima diskutuoti tik tuo atveju, jei iš Kauno m. gatvių būtų išgrūsti maršrutiniai taksi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Abejoju, maršrutiniai taksi labiau dubliuoja autobusų, o ne troleibusų linijas. Ir jų išgyvenimo sąlyga yra retas ir lėtas autobusų kursavimas.Parašė amiko Rodyti pranešimąApie ilgus troleibusus būtų galima diskutuoti tik tuo atveju, jei iš Kauno m. gatvių būtų išgrūsti maršrutiniai taksi.
Comment
-
Kas užsidegė? Kas sutrumpino? o_OParašė disident Rodyti pranešimąPasakysiu kaip Sabonis per savo žymųjį interviu: taigi buvo rašyta, kad užsidegė ir sutrumpino. Ar tu pats neskaitei?
ką čia pūni?
Comment
-
tada as atsidarysiu mikriuku firma . Ir busiu vienintelis Kaune, arba gales ir mano firma nupirkt...daug neprasysiu.Parašė Scania Rodyti pranešimą" KAUNO AUTOBUSAI" tegul nuperka visas miesto mikroautobusų firmas ir vietoj ju paleidžia kad ir 10metru autobusus, bent eis i nauda nes keleiviai vazinės ne mikrobais o autobusas ir gales grafiką derint pagal save. Tada Kaune bus padaryta didžiausia pažanga per 20metų.KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Cituoju:Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimąKas užsidegė? Kas sutrumpino? o_O
ką čia pūni?
Tik nesakyk kad nematei šito pranešimo?Parašė audrytis Rodyti pranešimąIs viso jos buvo Kaune 5. Pirmoji (nr.328) sudegė apie 1994 m. Kitos dvi (303 ir 304) buvo nurašyti kažkur 1999 m. Likusios dvi (327 ir 329) 2005 m. sutrumpintos ir paverstos Skodomis 14tr.
EDIT: va tau dar įrodymas, kad 328 sudegė:

Nuotrauka paimta iš tinklalapio, kurį matai mano paraše.
P.S. sorry kad foto per didelė. Kažko neina jos sumažinti.Paskutinis taisė redlynx; 2010.10.16, 09:58.
Comment
-
šitą matyt praleidau pro akis. Ačiū už info.Parašė redlynx Rodyti pranešimąCituoju:
Tik nesakyk kad nematei šito pranešimo?
EDIT: va tau dar įrodymas, kad 328 sudegė:
Atvaizdas
Nuotrauka paimta iš tinklalapio, kurį matai mano paraše.
P.S. sorry kad foto per didelė. Kažko neina jos sumažinti.
Comment
-
Paimkime tuos maršrutinius mikroautobusus, kurie važiuoja per mano mikrorajoną (nes apie kitus mažai žinau tiesiog).Parašė disident Rodyti pranešimąAbejoju, maršrutiniai taksi labiau dubliuoja autobusų, o ne troleibusų linijas. Ir jų išgyvenimo sąlyga yra retas ir lėtas autobusų kursavimas.
27 - be jokių sąžinės graužimų dubliuoja 90% penkto maršruto troleibuso (troleibusai apsisuka arčiau Kauno marių, Vilijampolėje važiuoja paralelinėmis gatvėmis), ir tik tada dar papildomai važiuoja iki Megos.
33 - 100% dubliuoja pirmąją 12 troleibusų maršruto dalį iki Klinikų. 12 po to grįžta per Taikos prospektą suformuodamas žiedą, 33 mikroautobusas grįžta atgal kaip atvažiavęs.
56 - Troleibusų iš esmės nedubliuoja (na, gal 50% penkto maršruto, bet čia jau normalu), tačiau visiškai dubliuoja 39 maršruto autobusą nuo centro iki Neveronių. Ir kai sakau „dubliuoja“, turiu omenyje, kad važiuoja penkios minutės prieš autobusą ir susirinkinėja keleivius, laukiančius stotelėse.
Comment
-
Nors jie ir greičiau nuveža, bet žymiai daugiau sumokėsi už bilietą.Parašė Smauglys Rodyti pranešimąTai labai gerai kad dubliuoja, su mikrium bent greičiau nuveža.
O tuo labiau, kad dabar krizė. Troleibuse pilna kaina bilietas ir tas pigesnis už mikriuko bilietą, o jei turi elektroninį bilietą, tai gali kiek tik nori tais troleibusais važinėtis
Comment
Daugiau temoje "Troleibusai pasaulio miestuose" , 15 psl. Kažkada ir man toks klausimas yra kilęs...
Comment