Parašė Carnifex
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno viešasis transportas (2008-2010m archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Šita pasekmė ir yra dėl tos priežasties, o ne abi pasekmės yra gretimos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Ženkliai greičiau neįveiktų, bet autobusai įveikia. Todėl ir sakau, kad neteisingai įvardijai. Sakau, jei tinklo posūkyje būtų didesnis spindulys, galėtų įveikti greičiau. O ten perėjos nėra - juk nėra ženklo. O kelio ženklinimas rodo, kad ten reguliuojama pėsčiųjų perėja, nors pėsčiųjų šviesoforo ten nei vieno nėra. Taigi oficialiai ten perėjos nėra ir VT gali važiuoti ant žmogaus be baimės - žmogus bus kaltas.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąNa jau, na jau - to posūkio jie ir prie gerų norų ženkliai greičiau neįveiktų, juolab, kad kai troleibusas gali ten sukti, kaip tyčia tuo pačiu metu pėstieji eina per gatvę, tai tas lankas - visiškai ne rodiklis. O ir kontaktinio tinklo konfigūracijos pakeisti nėra kaip.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Visų pirma tai dabar Kaune išbandomame Tedom yra trys 1,5 žmogaus talpinančios sėdimos vietos (galima pasirinkti ir tik su dvejomis). Irisbus Crossway LE negali dalyvauti konkurse nes neatitinka Euro 5 standartų.Parašė Scania Rodyti pranešimąTedom Kaunui netinka, jis visiškai netalpus ir prastas sėdynių išplanavimas , net 4 sedimos vietos po 1,5 žmogaus.Kaunui geriausia pirkt Irisbus Crossway LE(Bet jis per daug valgo dyzelio),
Volvo 7700 Hybrid arba Irisbus Citelis 12M CNG. Arba blogiausiu atvėju Solaris Urbino 12 CNG.
Comment
-
Gaila, o man Crossway pasirodė pats geriausias autobusas buvęs Kaune
. Tada Volvo arba Citelį.
Sorry persiskaičiavau . Bet važiavau su Tedom 2 reisus tai visa ta laika jis buvo pilnut pilnutelis tam tikruose vietose, ir jame tik 86 vietos pagal gamyklinius skaičiavimus.Paskutinis taisė Scania; 2010.10.27, 16:46.
Comment
-
Šiandien laukdamas autobuso sulaukiau Tedom, todėl nusprendžiau pasivėžinti
Autobuso išorė graži, vidus šiaip sau. Apie variklį nenusimanau, čia kiti ką nors gali pasakyti. Viduryje esančios stovimos vietos paliko nekokį įspūdį - ten nėra vietos net dviem žmonėm. Mano manymu, Solaris žymiai talpesni, man jie patinka labiau. Toks jausmas, kad Solariai ir galingesni. Gal kas galit palyginti šių autobusų (Solaris Urbino 12 ir Tedom) parametrus?
P.S. autobuso gale neįtaisytas komposteris. Visi žmonės pasipiktinę. Įlipę per galines duris turi brautis per minią žmonių, kad pasižymėtų bilietą. Visiškai apie tai nepagalvota.دائما الليتوانيه
Comment
-
Solarių varikliai dyzeliniai, o Tedom - dujiniai. Žinia, dujomis varomos transporto priemonės „traukia" prasčiau (tai jaučiama netgi lengvuoju automobiliu).Parašė arsiakas Rodyti pranešimąŠiandien laukdamas autobuso sulaukiau Tedom, todėl nusprendžiau pasivėžinti
Autobuso išorė graži, vidus šiaip sau. Apie variklį nenusimanau, čia kiti ką nors gali pasakyti. Viduryje esančios stovimos vietos paliko nekokį įspūdį - ten nėra vietos net dviem žmonėm. Mano manymu, Solaris žymiai talpesni, man jie patinka labiau. Toks jausmas, kad Solariai ir galingesni. Gal kas galit palyginti šių autobusų (Solaris Urbino 12 ir Tedom) parametrus?
P.S. autobuso gale neįtaisytas komposteris. Visi žmonės pasipiktinę. Įlipę per galines duris turi brautis per minią žmonių, kad pasižymėtų bilietą. Visiškai apie tai nepagalvota.
Dėl komposterio - jie sumontuoti ten, kur leidžia autobuso savininkas ir kur yra techninės galimybės sumontuoti.
Lietuviams įprasta viskuo piktintis - nenustebinai
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Papildysiu, jog Solario vidaus išplanavimas yra visiškai kitoks - nebuvo nupirktas nė vienas sudurtinis autobusas, todėl, siekiant patenkinti keleivių pervežimo poreikius, Solario viduryje ir yra didžiulė "aikštelė", leidžianti sutalpinti daugiau stovinčių keleivių. Kiek teko girdėti, tai galingiausias iš bandomųjų autobusų ir, vairuotojų teigimu, yra galingesnis net už kai kuriuos dyzelinius, nors, žinoma, CNG autobusai "iš vietos traukia" prasčiau.
Comment
-
Paprastas pirmas ten buvo su invalido zenkliuku. Vazinejo nepilnai metus.Parašė Scania Rodyti pranešimąO anksčiau nebuvo maršruto 1A skartas neygaliesiams kuris aptarnavo lyg Neoplan kuris dabar stovi patvoryje? Ar koks ten buvo jei klystu?
Comment
-
Taip, Neoplan. Tuo metu Kaune tai buvo vienintelis žemagrindis. Maršrutas buvo pritaikytas neįgaliesiems, trasa buvo suorganizuota, kad aprėptų kuo daugiau miesto ligoninių ir kt. svarbias vietas. Maršruto aptarnavimas nutrauktas dėl milžiniško nuostolingumo. Vėliau Neoplan aptarnavo dažniausiai 37-ąjį maršrutą. Dužus priekiniam stiklui, nuspręsta nebeinvestuoti į brangų stiklą. Autobusas tebedirbantis, bet nebenaudojamas. Dėl KA neūkiškumo, autobusas pūva patvory. O galėjo būt parduotas detalėms į Ukmergę, kur važinėja tokie patys Neoplanai. Gal kas tiksliai pamena 1 aut. maršruto trasą? Žinau, važiavo nuo 2 lig., užsukdavo į Apuolės g., važiavo pro Klinikas, Birželio 23-osios g., pro centrą, pilį.Parašė Scania Rodyti pranešimąBet jį patarnavo Neoplan? Kodiel jis išnyko? Atsimenu važuodavo vos pora kart per dieną ir tai kas 2valandas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taigi pasižiūrėk per transporto stebėjimo realiu laiku sistemą http://googlemap.kvt.lt/google_map/Parašė lukas001 Rodyti pranešimąsveiki gal kas žino kokiu maršrutu siandien važiuoja 601?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
O man veikia puikiai.Parašė lukas001 Rodyti pranešimąužlužus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai jau tikriausiai pradėjoParašė Scania Rodyti pranešimąŠiandien pastebėjau kad Volvo saffle karosseri 1075 tapo raudonas, stogo dalis balta , gal jau Kaunas pradėjo vygdit dažymo schemos planą?
Comment
-
Pradedavo nuo Apuoles gatves, vaziuodavo i 2ligonine,silaniu poliklinika, Vilijampoleje i Bajoru g, Klinikos, pilis, dainavos poliklinika, toliau nepamenu..Parašė amiko Rodyti pranešimąTaip, Neoplan. Tuo metu Kaune tai buvo vienintelis žemagrindis. Maršrutas buvo pritaikytas neįgaliesiems, trasa buvo suorganizuota, kad aprėptų kuo daugiau miesto ligoninių ir kt. svarbias vietas. Maršruto aptarnavimas nutrauktas dėl milžiniško nuostolingumo. Vėliau Neoplan aptarnavo dažniausiai 37-ąjį maršrutą. Dužus priekiniam stiklui, nuspręsta nebeinvestuoti į brangų stiklą. Autobusas tebedirbantis, bet nebenaudojamas. Dėl KA neūkiškumo, autobusas pūva patvory. O galėjo būt parduotas detalėms į Ukmergę, kur važinėja tokie patys Neoplanai. Gal kas tiksliai pamena 1 aut. maršruto trasą? Žinau, važiavo nuo 2 lig., užsukdavo į Apuolės g., važiavo pro Klinikas, Birželio 23-osios g., pro centrą, pilį.
Comment
Comment