Bet pas mus naudoja ir minkštuosius tarpmiesčiui skirtus mieste, o žemagrindžius - tarpmiesčiui. O KLAP'as kelis priemiestinius gainioja po miestą.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešojo transporto fotogalerija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tačiau Klaipėdoje, tik juos gavus, dirbo tik miesto maršrutuoseParašė Mettal Rodyti pranešimąGaražinis yra 57 ir čia ne miesto autobusas. Mercedes-Benz O407 niekada nebuvo skirti miestui. O į priemiestį (t.y. pagal "tikrąją paskirtį") pradėti leisti tik vėliau, kai mieste atsirado dar "modernesnių". O į priemiestį (t.y. pagal "tikrąją paskirtį") pradėti leisti tik vėliau, kai mieste atsirado dar "modernesnių".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, tai juk vis tiek nekeičia autobuso paskirtiesParašė aRa Rodyti pranešimąTačiau Klaipėdoje, tik juos gavus, dirbo tik miesto maršrutuose O į priemiestį (t.y. pagal "tikrąją paskirtį") pradėti leisti tik vėliau, kai mieste atsirado dar "modernesnių". O į priemiestį (t.y. pagal "tikrąją paskirtį") pradėti leisti tik vėliau, kai mieste atsirado dar "modernesnių". . O kad autobusai naudojami ne pagal paskirtį, tai čia pas mus įprasta praktika. Juk Raikkonen yra daręs Busoto miesto Neoplano nuotrauką, kur jis važiuoja maršrutu Alytus - Vilnius. . O kad autobusai naudojami ne pagal paskirtį, tai čia pas mus įprasta praktika. Juk Raikkonen yra daręs Busoto miesto Neoplano nuotrauką, kur jis važiuoja maršrutu Alytus - Vilnius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O sedynes tokiuose atobusuose aisku kietos yra, kaip ir miesto autobusuose?Parašė Mettal Rodyti pranešimąNa, tai juk vis tiek nekeičia autobuso paskirties . O kad autobusai naudojami ne pagal paskirtį, tai čia pas mus įprasta praktika. Juk Raikkonen yra daręs Busoto miesto Neoplano nuotrauką, kur jis važiuoja maršrutu Alytus - Vilnius. . O kad autobusai naudojami ne pagal paskirtį, tai čia pas mus įprasta praktika. Juk Raikkonen yra daręs Busoto miesto Neoplano nuotrauką, kur jis važiuoja maršrutu Alytus - Vilnius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne. Šeštadienį dauguma autobusų stovėtų parke.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąGeras fotoreportažas.Tikriausiai atostogauji pajūryje.Foto darytos šeštadienį jei neklystu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal, nežinau - nevažiavau. Ne paslaptis ir tai, kad miesto autobusams galima uždėti minkštas sėdynes, kaip kad pas Vilniaus švediškus dujinius arba tą neseniai buvusį (irgi tiems patiems švedams skirtą) Solaris Urbino.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąO sedynes tokiuose atobusuose aisku kietos yra, kaip ir miesto autobusuose?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek žinau, šis autobusas važinėjo tarp Klaipėdos ir Šilutės, nors ir yra skirtas tik miestui ar priemiesčiui. Gal ir nieko baisaus, kai priemiestinio tipo autobusai išleidžiami į miesto maršrutus, bet jau kietieji autobusai tarpmiestyje- tikrai viršūnė.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPervažoje taranuotas MB Citaro Šilutės AP prieš kelias dienas:
 Atvaizdas
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visų pirma, tai Šilutės AP aptarnaujamas maršrutas Šilutė-Klaipėda yra priemiestinis ir nelabai ilgas - apie 50-60 km. Nevažiavau tuo Citaro, tad nežinau kokios jame sėdynės, kaip jau minėta, miesto/priemiesčio autobusuose sėdynės nebūtinai yra kietos ir nepatogios.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKiek žinau, šis autobusas važinėjo tarp Klaipėdos ir Šilutės, nors ir yra skirtas tik miestui ar priemiesčiui. Gal ir nieko baisaus, kai priemiestinio tipo autobusai išleidžiami į miesto maršrutus, bet jau kietieji autobusai tarpmiestyje- tikrai viršūnė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąVisų pirma, tai Šilutės AP aptarnaujamas maršrutas Šilutė-Klaipėda yra priemiestinis ir nelabai ilgas - apie 50-60 km. Nevažiavau tuo Citaro, tad nežinau kokios jame sėdynės, kaip jau minėta, miesto/priemiesčio autobusuose sėdynės nebūtinai yra kietos ir nepatogios.Iš esmės Liuksemburgo priemiestinių maršrutų, su priemiestiniais maršrutais Lietuvoje lyginti nelabai išeina. Nežiūrint į komplektaciją, tas autobusas greičiausiai vistiek važinėjo mieste. Kadangi ten važiuojant tik 10 km ilgio maršrutą, kuris atrodytu driekiasi tik mieste, yra pravažiuojamos kelios skirtingos gyvenvietės ir toks maršrutas jau yra priemiestinis.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTas MB Citaro yra iš Liuksemburgo, o tai jau šį tą sako (bent jau man) - pas juos dauguma autobusų yra tarpmiesčio-priemiesčio komplektacijos, t.y. sėdynės minkštos. Ir šitas, žiūrint iš jo dažymo schemos, taip pat yra priemiestinis: MB Citaro U.
 
 50-60 km yra ilgas maršrutas, nes šalyje iš kurios atkeliavo šis autobusas, net tarpmiestiniai maršrutai tikriausiai yra trumpesni.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau kuri laika veikia tos svieslentesParašė ArtEGO Rodyti pranešimąSveiki!
 
 Siandien Panevezio AS teko matyt naujaja KAUTROS Temsa, nustebino tai, kad nebuvo paprastos marsruto lenteles, o tik svieslente virsuje su begancia eilute "Kaunas-Birzai, per Kedainius, Panevezi". Ispudis buvo toks stiprus, kad pravaziuojant salia tam autobusui, kvapa uzeme  pats maciau Kautros masina nr.110 su svieslenteleje beganciu uzrasu Alytus-Siauliai per Kauna,Kedainius pats maciau Kautros masina nr.110 su svieslenteleje beganciu uzrasu Alytus-Siauliai per Kauna,Kedainius 
 man tai kvapa uzeme kai pamaciau Toks'o masina nr.148 Sventojoje.. sia masina galima buvo pajuryje pamatyti (neskaitant Klaipedos) pries daugiau kaip pries kokius 5 metus.. matyt nebuvo ka daugiau leisti,nes netikiu kad 148 taip "atsigavo" sia masina galima buvo pajuryje pamatyti (neskaitant Klaipedos) pries daugiau kaip pries kokius 5 metus.. matyt nebuvo ka daugiau leisti,nes netikiu kad 148 taip "atsigavo"  
 Comment




 
							
						











 
							
						

Comment