Bet pas mus naudoja ir minkštuosius tarpmiesčiui skirtus mieste, o žemagrindžius - tarpmiesčiui. O KLAP'as kelis priemiestinius gainioja po miestą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGaražinis yra 57 ir čia ne miesto autobusas. Mercedes-Benz O407 niekada nebuvo skirti miestui.O į priemiestį (t.y. pagal "tikrąją paskirtį") pradėti leisti tik vėliau, kai mieste atsirado dar "modernesnių".
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąTačiau Klaipėdoje, tik juos gavus, dirbo tik miesto maršrutuoseO į priemiestį (t.y. pagal "tikrąją paskirtį") pradėti leisti tik vėliau, kai mieste atsirado dar "modernesnių".
. O kad autobusai naudojami ne pagal paskirtį, tai čia pas mus įprasta praktika. Juk Raikkonen yra daręs Busoto miesto Neoplano nuotrauką, kur jis važiuoja maršrutu Alytus - Vilnius.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNa, tai juk vis tiek nekeičia autobuso paskirties. O kad autobusai naudojami ne pagal paskirtį, tai čia pas mus įprasta praktika. Juk Raikkonen yra daręs Busoto miesto Neoplano nuotrauką, kur jis važiuoja maršrutu Alytus - Vilnius.
Comment
-
Parašė mersiukas Rodyti pranešimąGeras fotoreportažas.Tikriausiai atostogauji pajūryje.Foto darytos šeštadienį jei neklystu.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąO sedynes tokiuose atobusuose aisku kietos yra, kaip ir miesto autobusuose?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPervažoje taranuotas MB Citaro Šilutės AP prieš kelias dienas:
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKiek žinau, šis autobusas važinėjo tarp Klaipėdos ir Šilutės, nors ir yra skirtas tik miestui ar priemiesčiui. Gal ir nieko baisaus, kai priemiestinio tipo autobusai išleidžiami į miesto maršrutus, bet jau kietieji autobusai tarpmiestyje- tikrai viršūnė.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąVisų pirma, tai Šilutės AP aptarnaujamas maršrutas Šilutė-Klaipėda yra priemiestinis ir nelabai ilgas - apie 50-60 km. Nevažiavau tuo Citaro, tad nežinau kokios jame sėdynės, kaip jau minėta, miesto/priemiesčio autobusuose sėdynės nebūtinai yra kietos ir nepatogios.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTas MB Citaro yra iš Liuksemburgo, o tai jau šį tą sako (bent jau man) - pas juos dauguma autobusų yra tarpmiesčio-priemiesčio komplektacijos, t.y. sėdynės minkštos. Ir šitas, žiūrint iš jo dažymo schemos, taip pat yra priemiestinis: MB Citaro U.
50-60 km yra ilgas maršrutas, nes šalyje iš kurios atkeliavo šis autobusas, net tarpmiestiniai maršrutai tikriausiai yra trumpesni.
Comment
-
Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąSveiki!
Siandien Panevezio AS teko matyt naujaja KAUTROS Temsa, nustebino tai, kad nebuvo paprastos marsruto lenteles, o tik svieslente virsuje su begancia eilute "Kaunas-Birzai, per Kedainius, Panevezi". Ispudis buvo toks stiprus, kad pravaziuojant salia tam autobusui, kvapa uzemepats maciau Kautros masina nr.110 su svieslenteleje beganciu uzrasu Alytus-Siauliai per Kauna,Kedainius
man tai kvapa uzeme kai pamaciau Toks'o masina nr.148 Sventojoje..sia masina galima buvo pajuryje pamatyti (neskaitant Klaipedos) pries daugiau kaip pries kokius 5 metus.. matyt nebuvo ka daugiau leisti,nes netikiu kad 148 taip "atsigavo"
Comment
Comment