Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Šioje 2011 m. VGTU ataskaitoje yra visi paskaičiavimai 3 tramvajaus, 2 metro, greitųjų autobusų ir ULTRA variantams.
    7. Atliktas ekonominis viešojo transporto modeliuotų variantų palyginimas rodo, kad efektyviausias dėl maţų investicijų yra 2-asis variantas su greitaisiais autobusais specialiose juostose. Šios transporto rūšies įdiegimas yra virš rentabilumo slenksčio ribos, tuo tarpu metro variantai dėl didelių investicijų yra neatsiperkantys.

    Citata iš ten.

    Paaiškinkit man, kodėl tramvajaus reikia, kai BRT gali būti našesni ir pigesni net už metro, jau nekalbant tramvajų

    Comment


      Parašė liootas Rodyti pranešimą

      Paaiškinkit man, kodėl tramvajaus reikia, kai BRT gali būti našesni ir pigesni net už metro, jau nekalbant tramvajų
      Kad Vilniuje jau 5 metus yra BRT, aišku vilnietiškas variantas.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė liootas Rodyti pranešimą
        Paaiškinkit man, kodėl tramvajaus reikia, kai BRT gali būti našesni ir pigesni net už metro, jau nekalbant tramvajų
        Tramvajus ekologiškesnis, tylesnis, ramiai važiuoja ir nesitampo kaip autobusas, punktualesnis, galima prikabinti daugiau vagonų su kuriais sukiotis galima net siauromis gatvėmis.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Tramvajus ekologiškesnis, tylesnis, ramiai važiuoja ir nesitampo kaip autobusas, punktualesnis, galima prikabinti daugiau vagonų su kuriais sukiotis galima net siauromis gatvėmis.
          O jeigu jie dar važiuotų apskritai PO gatvėmis!
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            BRT būtų logiškesnis, jei TP būtų ne autobusai, o troleibusai išnaudojus dabartinį tinklą, įrengiant A juostas tik troleibusams bei optimizavus jų maršrutus.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė liootas Rodyti pranešimą
              Paaiškinkit man, kodėl tramvajaus reikia, kai BRT gali būti našesni ir pigesni net už metro, jau nekalbant tramvajų
              del to kad praejo 7 metai ir vilnietiskas BRT variantas nesuveike. Visu pirma del to kad nesugebejo jo padaryti (google Bogota BRT, notice the difference), darys dar 10 metu ir vistiek bus blogai, nes vaziuos tai paciais kreivais keliais skaiciuojant sulinius, stos prie kiekvieno sviesoforo ir suks 120 laipsniu posukius ant saknkryzu per provezota asfalta, o zmones viduj baladosis kaip silkes. Nekalbant apie kartais nekondicionuojamus naujus autobusus ir vairavimo kultura.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                del to kad praejo 7 metai ir vilnietiskas BRT variantas nesuveike. Visu pirma del to kad nesugebejo jo padaryti (google Bogota BRT, notice the difference), darys dar 10 metu ir vistiek bus blogai, nes vaziuos tai paciais kreivais keliais skaiciuojant sulinius, stos prie kiekvieno sviesoforo ir suks 120 laipsniu posukius ant saknkryzu per provezota asfalta, o zmones viduj baladosis kaip silkes. Nekalbant apie kartais nekondicionuojamus naujus autobusus ir vairavimo kultura.
                Vilnius nėra tas miestas kuriame galėtų efektyviai funkcionuoti BRT. Viskas eina per viduramžiško gatvių tinklo senamiestį. Pažvelgus į žemėlapį atrodo kad gatvių tinklą voras projektavo.Todėl manau kad metro tėra vienintelis variantas kuris paskatintų žmones naudotis VT. Žinoma, tai labai brangu. Pradžioje neatsipirktų. Bet žmonių laikas yra dar brangesnis daiktas, niekam nesinori valandomis sėdėti kamščiuose. Antra vertus, Vilnius yra per mažas turėti metro. Bet gi jis didėja ir didės toliau. Jei pradėtume dabar, tai po kelių dešimtmečių priartėtų prie miesto kuriame jau tas metro apsimokėtų.
                Beje, ar tikrai daug miestų pasaulyje kur metro nėra subsidijuojamas?

                Comment


                  SoulMulticast BRT esmė yra fiziškai atskirtos trąsos, todėl joks “Vilnietiškas BRT variantas” neegzistuoja. Na o greitųjų autobusų sistema (kurią lyginti galima nebent su paprastais autobusais) atsirado tikrai ne prieš 7 metus.

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    SoulMulticast BRT esmė yra fiziškai atskirtos trąsos, todėl joks “Vilnietiškas BRT variantas” neegzistuoja. Na o greitųjų autobusų sistema (kurią lyginti galima nebent su paprastais autobusais) atsirado tikrai ne prieš 7 metus.
                    teisingai greitieji autobusai buvo dar sovietmeciu, tik jiems nereikejo atskiru juostu, nes trafikas buvo silpnas.

                    Comment


                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                      Vilnius nėra tas miestas kuriame galėtų efektyviai funkcionuoti BRT. Viskas eina per viduramžiško gatvių tinklo senamiestį. Pažvelgus į žemėlapį atrodo kad gatvių tinklą voras projektavo.Todėl manau kad metro tėra vienintelis variantas kuris paskatintų žmones naudotis VT. Žinoma, tai labai brangu. Pradžioje neatsipirktų. Bet žmonių laikas yra dar brangesnis daiktas, niekam nesinori valandomis sėdėti kamščiuose. Antra vertus, Vilnius yra per mažas turėti metro. Bet gi jis didėja ir didės toliau. Jei pradėtume dabar, tai po kelių dešimtmečių priartėtų prie miesto kuriame jau tas metro apsimokėtų.
                      Beje, ar tikrai daug miestų pasaulyje kur metro nėra subsidijuojamas?
                      Sutinku kad centre butu puiku pakist tramvaju po zeme, jei tik bus pinigu.

                      Comment


                        Ir netik fiziškai atskirtos trasos, bet ir pirmenybę suteikiantys šviesaforai, trisegmenčiai autobusai, bilietų kontrolė prie vartų, dengti laukimo paviljonai skiria BRT nuo greitųjų autobusų.

                        Beje, BRT taip pat gali eiti tuneliu po žeme (pvz. Sietlo senamiesčio tunelis) - labai norint kastis po žeme, galima pakišti ir po Vilniaus sienamiesčiu. Visur kitur pakankamą greitį užtikrintų pirmenybės suteikimas.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          Na siek tiek placiau kodel metro blogai:

                          Keletas pavyzdziu ir Rusijos:
                          Metro Omske (1.18 mln gyventoju). Pradejo 1992. Jau ikase 189 mln eur. Projektui baigti reiketu dar 297 mln eur. Tokiu pinigu nera. Dabar konservuoja. Konservacija kainuos 5.4 mln eur.
                          Kaip suprantu dabartine statybu bukle yra dvi nebaigtos stoteles, turbut net nesujungtos.
                          Kodel? Metro buvo nuo pat pradziu nereikalingas. Ji norejo daryti pigesni su dveju vagonu sastatais. Reiskia kiekis zmoniu, kuriuos jis veztu per valanda is esmes nesiskirtu nuo tramvajaus pralaidumo. Tuo tarpu tramvajus yra 10-12 kartu pigesnis.

                          Metro Kazaneje (1.22 mln gyventoju). State nuo 1997, paleido 2005. 1 linija, 10 stociu, 15 km. Veza 74 000 zmoniu per diena (27 mln/metai). Tai yra ziauriai mazai ir realiai jis veza ora.

                          Ekaterinburgas (1.46 mln). Atidarytas 1991, veza 130k zmoniu per diena, 49 mln/metai, 1 linija 10 stociu, 13 km. Patvirtino antros 13km linijos statybas uz 1 mlrd eur biudzeta. Uz sita suma galima butu pastatyti 800 km tramvajaus liniju ir nupirkti 800 nauju tramvaju "Витязь-М", kurie kursoja Maskvoje. (3.7 mln zmoniu / km)

                          Samara (1.17 mln) 1 linija, 10 stociu, 13 km, 44k zmoniu/diena, 16 mln/metai. Dar tustesnis uz Kazanes metro.
                          Kiti ru metro

                          Visi Rusijos metro isskyrus St. Peterburgo yra nuostoliniai, nors ir Maskvos ir Ptr. veza apie 6.5 mln zmoniu/km per metus.

                          Kitur:
                          Warsaw (1.76 mln) Nuo 1995, dabar 2 linijos, 27 stotys, 29 km, apie puse mln zmoniu per diena, 171 mln/metai. (kas gaunasi 5.8 mln zmoniu / km)
                          Stockholm (0.95 mln) 7 linoijos 100 stociu, 106 km, 900k/diena, 328 mln/metai (3.28 mln/km, kas irgi labai mazai, jis tikrai turetu buti nuostolingas arba labai brangus)
                          palyginkim su Londono metro:
                          Londonas (8.8 mln) 11 liniju 270 stociu 402 km, 5 mln/diena, 1379 mln/metai (3.43 mln/km). Na atspekit, kiek dotuoja? Londono transporto sistemos deficitas siais metais yra 1 mlrd svaru. Ir taip, ji nuostoline kasmet.

                          Labiausiai apkrautu VT marsrutu Vilniuje keleiviu skaicius: Santariškės–Stotis ir Fabijoniškės–Oro uostas - 81k/diena (tiesiaja butu bendrai apie 14km). Visi jie i metro neperses, bet jeigu apie 70%, tai atitiktu 1.5 mln kelioniu /km per metus, kas nepritempia absoliuciai net prie labiausiai ora veziojanciu metro sistemu.

                          Beveik visu miestu transporto sistemos patyria nuostolius ir is bilietu neisgyvena, bet jos egzistuoja tam kad miestai apskritai funkcionuotu. Jei Londone ilgam uzdaryti metro bus totalus kolapsas ir finansiniu nuostoliu kur kas daugiau uz mlrd svaru. Vilnius neisgales islaikyti brangaus metro. Apie joki tiesiogini atsipirkima net neverta kalbet. Bet jis neisgales jo palaikyti.
                          Nepamirskit, kad Rusija statant metro viska gamina pas save - ir begius ir vagonus, Lenkija taip pat sastatus gamina salies viduje. Lietuva viska pirks, reiskia pinigai tiesiog iseis is salies juos nereinvestuojant i jokia pramones saka.

                          Kad metro veiktu efektyviai ji turi jungti miesto centra su tankiai apgyvendintais pakrasciais. Tam vienos linijos neuztenka. Tokio dydzio miestams metro neatnesa nieko isskyrus nuostolius. Musu realijos yra butent tokios. Ne, musu ekonomika kiek kitokia nei Norvegijos. Metro nepastatomas per 2-3 metus, tai tesiasi desimtmeciais. Siandien mes galim turet pinigu, o rytoj nebe, statybos bus nebaigtos ir pinigai tiesiog uzkasti visiems laikams. Mes sugebejom kai kuriais metais teasfaltuot po 18 km gatviu ir perklot 0 km saligatviu, koks dar metro?

                          Kaip atrodytu lietuviskos metro stotys? Paziurekit kaip atrodo naujosios pesciuju perejos Karoliniskese ir Pailaiteje. Tokiu stociu as nenoriu, aciu.
                          Butu taupoma ir taupoma visur kur tik imanoma. Trumpi sastatai, neveikiantys liftai (jei jie neviekia pesciuju perejose kodel turetu veikti metro?), pliko betono "modernusis" dizainas.. jeigu svajojate bent taip kaip Stockholme, tai nekurkite iliuziju. Ir pagal pralaiduma tai butu tramvajus, tik labai labai labai brangus ir nepatogus tam gyventoju sluoksniui kuriam turetu buti skirtas.

                          Reikia kurti nauja transporto rusi, kuri butu efektyvi ir palikti nuosaleje nesveikas ambicijas. Geriausias sprendimas (ir vienintelis imanomas) Vln atveju yra tramvajus. Reiketu baigti pagaliau platinti kelius pripaisant vis nauju juostu ir pradeti galvoti apie ateiti. Keliu platinimas ilguoju laikotarpiu nepadidina ju pralaidumo o tik sukuria papildomas problemas, nes daugiau zmoniu renkasi automobilius, jau seniausiai tai išanalizuota ir vakaru pasaulyje priimama kaip aksioma. Uztenka atidaryt Wikipedia ir paziuret kiek kokiu nauju tramvajaus liniju atidaryta pastaraisiais desimtmeciais, ju aisku zymiai daugiau nei metro (opozitas Rusijai, kur tramus uzdaro (neimam Maskvos) ir keicia autobusais ir dar blogiau mikriukais, kas priveda prie totalaus VT sistemos nuniokojimo). Pas mus gi kaip ir Rusijoje einama kazkokiu ypatingu keliu. Na, bet tikiuosi susiprotes.
                          Paskaitom, rakinam tema ir skirstomes.
                          Studentas

                          Comment


                            Metro idėja, vėl gyva..

                            https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79266543

                            Po beveik dešimtmečio diskusijų Seimas leido Lietuvoje vystyti naują transporto priemonę – metro.

                            Seimas antradienį priėmė Metropoliteno įgyvendinimo įstatymą: už balsavo 62 Seimo nariai, prieš – 6, o susilaikė 31.

                            Seimui pritarus metro idėjai, sudaromos sąlygas privatiems investuotojams imtis metro statybų.

                            Įstatymas numato, kad savivaldybės pačios organizuos visus metro įrengti reikalingus teritorijų planavimo, sprendinių parengimo ir jų priėmimo darbus.

                            Metro projektus įgyvendintų tik savivaldybės, jos galės siekti, kad metro būtų pripažįstamas ypatingos valstybinės svarbos arba valstybei svarbiu ekonominiu projektu. Jos galės investuoti į metro bendrovės akcijas – iki 50 proc., o bendros investicijos į būtų atliktos valstybės ir ir privataus kapitalo partnerystės arba koncesijos (ilgiau kaip 25 metų) pagrindu.
                            Paskutinis taisė digital; 2018.10.09, 13:17.

                            Comment


                              Susikirto dėl metro statybų: ar Vilniuje jį apskritai įmanoma įrengti

                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79646197


                              Comment


                                Metro ne tokiuose miestuose su daug kartų sunkesnėmis geologinėmis ir reljefo sąlygomis yra. Taip kad tai diletantų kalbos. Pagrindinė Vilniaus bėda - miestas yra visiškai "skystas", lyginant su vidutiniu Europos miestu 5-10 kartų gyventojų tankis mažesnis ir tokiame mieste kaip Vilnius bet kokia infrastruktūra (transporto, elektros, vamzdynų ir pan.) yra nesveikai brangi.

                                Comment


                                  Vilniaus metro siūloma pripažinti ypatingos svarbos projektu


                                  41 parlamentaras iš įvairių frakcijų siūlo Seimui pripažinti Vilniaus metro projektą ypatingos valstybinės svarbos projektu. Be to, siūloma Vyriausybei pradėti projekto įgyvendinimą.

                                  Comment


                                    Ir aišku iš kur ausys kyšo - iš statybos kompanijų, kurios jaučia, kad ateina sunkūs laikai ir galvoja, kad pavyks prisisiurbti prie valstybės ir savivaldybių kišenių. O iš kur pastarosios ims pinigus?

                                    Comment


                                      Informacija apie metro nėra tiksli. Pasirašė ne 41
                                      Teikia:
                                      Seimo nariai
                                      1. Mindaugas Puidokas
                                      2. Dainius Kepenis
                                      3. Vytautas Kamblevičius
                                      4. Rimas Andrikis
                                      5. Linas Balsys
                                      6. Aurimas Gaidžiūnas
                                      7. Eugenijus Gentvilas
                                      8. Ona Valiukevičiūtė
                                      9. Algirdas Butkevičius
                                      10. Bronius Bradauskas
                                      11. Virgilijus Alekna
                                      12. Julius Sabatauskas
                                      13. Gintaras Vaičekauskas (atšaukė parašą 2020.04.03)
                                      14. Zenonas Streikus
                                      15. Petras Čimbaras
                                      16. Juozas Bernatonis
                                      17. Gediminas Kirkilas
                                      18. Irena Šiaulienė
                                      19. Rimantas Sinkevičius
                                      20. Alfredas Stasys Nausėda
                                      21. Artūras Skardžius
                                      22. Antanas Baura
                                      23. Valentinas Bukauskas
                                      24. Juozas Imbrasas
                                      25. Liudas Jonaitis
                                      26. Rimantė Šalaševičiūtė
                                      27. Jonas Varkalys
                                      28. Kęstutis Bacvinka
                                      29. Egidijus Vareikis
                                      30. Rimantas Jonas Dagys
                                      31. Stasys Šedbaras
                                      32. Bronislovas Matelis
                                      33. Laurynas Kasčiūnas
                                      Čia pavardės, kad visuomenė žinotų už ką balsavo.
                                      Pats teikimo laikas pasirinktas, kai pinigų valstybei ir taip trūksta.O viena iš statybos priežasčių - slėptuvė nuo Astravo AE...
                                      Įdomu, tai galutinė diagnozė ar tik simptomai...
                                      ​​​​​
                                      https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d-aed4cc925cbd
                                      Paskutinis taisė AudriusV; 2020.04.04, 14:28.
                                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                      Comment


                                        Pasirašė visas Seimo "grožis" - seni geri ūsuoti bebrai.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Pasirašė visas Seimo "grožis" - seni geri ūsuoti bebrai.
                                          Na be bebryno, ten daugiau visokių. Tai ir baisiausia , kai suvoki , kad nuo jų sprendimų priklauso milijardai mokesčių mokėtojų pinigų, šiuo atveju neracionaliai paleidžiamų vėjais.

                                          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X