Eilinis straipnis apie nieką, kokių jau buvo ne vienas. Ir tik pliurpalai, nieko konkretaus VT pagerinimui jau du dešimtmečius. Tuo tarpu kitur (Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje ir kt.) konkrečiai daroma, nesvaigstant apie nepakeliamus ir utopinius projektus.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bla bla bla. Net neskaitei niekoParašė Al1 Rodyti pranešimąEilinis straipnis apie nieką, kokių jau buvo ne vienas. Ir tik pliurpalai, nieko konkretaus VT pagerinimui jau du dešimtmečius. Tuo tarpu kitur (Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje ir kt.) konkrečiai daroma, nesvaigstant apie nepakeliamus ir utopinius projektus.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gaivina metro Vilniuje idėją
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...vilniuje-idejaNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, metro būtų smagu turėti, bet visgi tai būtų neadekvačiai brangus dalykas, kurio skaidriam finansavimui mes dar nepribrendę. Plius iš esmės kamščiai Vilniuje nemanau, kad labai didės. Šalis iš esmės nyksta, Vilniuje žmonių daugėja gana lėtai iš miestelių, jei dar ten yra likusių, bet po to vis tiek žmonės emigruos, tai tas 600-700 tūkst. bus max pasiekta riba. Po kokių 10 metų ar nebus, kad žmonių ims mažėti. Plius dar Vilniaus geografija su tais miškais tarp gyvenamų rajonų, dėl ko ilgėtų trąsos ir jų kaina.Paskutinis taisė dr-rox; 2016.03.07, 13:04.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas dar nesupratot, tai seimo rinkimai artėja, tad vėl ateina burtų metasParašė dr-rox Rodyti pranešimąNa, metro būtų smagu turėti, bet visgi tai būtų neadekvačiai brangus dalykas, kurio skaidriam finansavimui mes dar nepribrendę. Plius iš esmės kamščiai Vilniuje nemanau, kad labai didės. Šalis iš esmės nyksta, Vilniuje žmonių daugėja gana lėtai iš miestelių, jei dar ten yra likusių, bet po to vis tiek žmonės emigruos, tai tas 600-700 tūkst. bus max pasiekta riba. Po kokių 10 metų ar nebus, kad žmonių ims mažėti. Plius dar Vilniaus geografija su tais miškais tarp gyvenamų rajonų, dėl ko ilgėtų trąsos ir jų kaina.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kam skaityti kažkokių utopikų, kuriems metro per se yra tikslas (o ne kad būtų sumažintos spūstys), skiedalus?Parašė Sula Rodyti pranešimąVien siūlomos "stotys" daug ką pasako: Litexpo, kur gyventojų ~0, Bajorai - retas privačių namukų kvartalas laukuose, Valakampiai - nykus papludimys ir 0 gyventojų.
Tikras metro iš esmės keičia miestų sandarą pats kaip reiškinys. Vilniuje tam nepakanka techninių duomenų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Litexpo renginių metu yra gera vieta stotelei. Paskutinis atvejis - knygų mugė. Tarkime pirmadieniais gali nestoti jei taip skauda.
Kad vyksta pati diskusija yra labai gerai. Vilnius turi susisiekimo problemų. O kaina - yra sąlyginis dalykas. Kas galėjo pasakyti prieš 20 m., kad nuskristi į Angliją apynauju lėktuvu kainuos pigiau nei nuvykti į Palangą apyseniu autobusu?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Statyti metro stotį dėl kokių 3 renginių per metus būtų dar kiečiau už tunelį į Kuršių Neriją, nes Liepos 6 savaitgalį būna kamščiai.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąLitexpo renginių metu yra gera vieta stotelei. Paskutinis atvejis - knygų mugė. Tarkime pirmadieniais gali nestoti jei taip skauda.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vis apie metro svaigsta, apie tramvajų ir elektrobusus. Net tokios vienos iš biedniausių, kaip skelbiama, ES šalies Rumunijos sostinėje autobusai tik MB Citaro 2006-2009 m. laidos.Troleibusai Ikarus 1997-2002 m. ir Astra Citelis (Irisbus vietinio surinkimo) 2006-2008 m. Tramvajai iš dalies nauji, iš dalies senesni, bet jie tarnauja 30-40 metų. Taigi, o koks VT atnaujinimas įvyko Lietuvoje po įstojimo į ES? Keli palaikiai naujų autobusų užpirkimai po kelioliką autobusų centralizuotai paskirstant miestams ir Vilniuje pora pirkimų. O modelių įvairovė... Zoologijos sodas...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visiškai nesutinkuParašė Al1 Rodyti pranešimąVis apie metro svaigsta, apie tramvajų ir elektrobusus. Net tokios vienos iš biedniausių, kaip skelbiama, ES šalies Rumunijos sostinėje autobusai tik MB Citaro 2006-2009 m. laidos.Troleibusai Ikarus 1997-2002 m. ir Astra Citelis (Irisbus vietinio surinkimo) 2006-2008 m. Tramvajai iš dalies nauji, iš dalies senesni, bet jie tarnauja 30-40 metų. Taigi, o koks VT atnaujinimas įvyko Lietuvoje po įstojimo į ES? Keli palaikiai naujų autobusų užpirkimai po kelioliką autobusų centralizuotai paskirstant miestams ir Vilniuje pora pirkimų. O modelių įvairovė... Zoologijos sodas...
 
Metro kuria vertę, kur jos dabar nėra. Tad tai nėra svaičiojimai. Kaip buvimas šalia Vakarinio yra vertė, taip metro sukuria vertę kur ji kitais būdais sukurta negali būti.
Dėl Lietuvos VT - išgyvenama evoliucija. Lėtokai, bet pirmyn.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Metro pastatyti nesunku - jeigu kažkas davė pinigų. Bet ne mažiau svarbu yra metro išlaikymas. Tuneliai, riedmenys, infrastruktūra nuolat reikalauja daug pinigų.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVisiškai nesutinku
 
Metro kuria vertę, kur jos dabar nėra.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne tokio dydžio mieste kaip Vilnius. Jokios vertės nėra gyventi šalia transporto magistralės, ypač autotransporto. Įmonėms - kas kitas. Kol Vilniuje ir bendrai Lietuvoje egzistuos ekstensyvi urbanizacija, tol jokie normalūs transporto ir kitokie inžineriniai sprendimai nebus realizuojami ir aplamai infrastruktūra atsilikinės nuo miestų plėtros (ar deurbanizacijos).Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVisiškai nesutinku
 
Metro kuria vertę, kur jos dabar nėra. Tad tai nėra svaičiojimai. Kaip buvimas šalia Vakarinio yra vertė, taip metro sukuria vertę kur ji kitais būdais sukurta negali būti.
Dėl Lietuvos VT - išgyvenama evoliucija. Lėtokai, bet pirmyn.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kuo ilgiau į tą žemėlapiuką žiūriu, tuo labiau atrodo, kad trasos sudarytos neracionaliaiParašė Pilaitis Rodyti pranešimąVienintelė metro schema su gatviu tinklu, kuria sugebėjau surasti ir kurioje bent jau galima suprasti kur kas važiuos:
(fototerpė neveikia)
Comment
 

Comment