"nesistengti visur buti pirmiems"? Kaip tai gali buti kaip mes visur paskutiniai esam kas liecia VT?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKAUNE – SVARSTYMAI ĮRENGTI TRAMVAJŲ: TIKISI PAGREITINTI SUSISIEKIMĄ, SUMAŽINTI SPŪSTIS
https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...pustis-1159555
Komentuoti:
-
Seka kauniečiams pasaką, kaip neblogai butu už 200 000 pafantazuoti (atlikti galimybių studija) dėl tramvajų. Prieš 30 metų buvo suplanuota troleibusų liniją iki Šilainių, žinom kuo tai baigėsi.
Siūlau savivaldybei surengti pinigų rinkimo akcija. Jeigu miestiečiai paaukos tuos 200 000, tegul studijuoja. Jeigu 1929 m. arklių tramvajų (konkė) butu pakeitęs elektrinis tramvajus (tada irgi buvo diskutuojama), tai šiandien apie galimybių studijas nekalbėtume.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
KAUNE – SVARSTYMAI ĮRENGTI TRAMVAJŲ: TIKISI PAGREITINTI SUSISIEKIMĄ, SUMAŽINTI SPŪSTIS
https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...pustis-1159555
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Aš irgi kažkaip atsargiai optimistiškas dėl šito. Svarbiausia, aišku, kad Kaunas nepasimautų ant to ‘BRT’ daikto, kuris dažnai po to pavirsta į autobusų atnaujinimą, stotelių perdažymą ir panašius dalykus arba apskritai į nieką, ypač pasikeitus miesto valdžiai.
Klaipėdoje turime labai gerą ‘BRT’ precedentą, kai BRT studijos metu buvo ‘tas pats, kas tramvajus’, o po to tapo tiesiog nieko nedarymu ir tolimesne miesto automobilizacija. Na nes prie kiekvieno VT prioriteto didinimo projekto susirinkdavo gaujos automarozų, kurie rėkė ‘bet čia gi tik kelias minutes autobusai sutaupys’ ir ‘neatsipirks’.
Ir tai nėra išimtis, tai yra taisyklė BRT projektuose. Dėl to yra labai svarbu, kad studijai nesamdytų vietinių ‘ekspertų’, kurių daugumai ir Daugpilio tramvajus yra ‘kosmosas’. Tie žmonės be autobusų nieko nežino ir patars BRT bet kam ir bet kokioje situacijoje, nors patys net ir tų pačių BRT linijų nesugeba suprojektuoti (ten yra ką veikti). Labai tikiuosi, kad bus pasirinkta tarptautinė kompanija su patirtimi darant tokias studijas vakarų Europoje.Paskutinis taisė VLR; 2024.01.14, 03:41.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąLaukiu stūmimo ant Kauno kaip ant Naujųjų Vasiukų, kuriuose visi žino, už ką sėdi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Laukiu stūmimo ant Kauno kaip ant Naujųjų Vasiukų, kuriuose visi žino, už ką sėdi.
Komentuoti:
-
Bet galimai bus europinis finansavimas, o tada su visokiais interesais visko gali atsirast. Kiek žmonių kalbėjo kad Rail Baltica tikrai nebus o jau tiltai kyla.
I'll be cautiously optimistic on this one.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Pala pala, Kaune tramvajus bus?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąKita vertus, Kaune kur kas dažniau nei Vilniuje tenka matyti pustuščius autobusus ir troleibusus, įdomu, ar išties yra poreikis tramvajui ar itin didelės talpos BRT?
Komentuoti:
-
Manau (tikiuosi), kad naujos transporto rūšies vienas pagrindinių tikslų yra drastiškai (daugiausia per mokesčius) sumažinti asmeninių automobilių kiekį centrinėje (~5-7km spinduliu) dalyje. O tai yra (būtų) absoliučiai sveikintina.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
aš sakyčiau pirmiau reiktų investuoti į tvarkaraščius (pvz. naudoti normalią programinę įrangą, o ne Merako PIKĄ) ir į požiūrį į keleivius (pvz. skubiai siųsti pakaitinį transportą įvykus avarijai ar iš viso nutrūkus el. tinklui troleibusams, o ne kaip dabar „neatvažiavo? ką padarysi“), ir tada rezultatas pagerėtų be baisinių investicijų į naujas transporto rūšis ir pan. Koks skirtumas jog pastatys kažką naujo, jeigu ir tai ką turime neišnaudoja?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nesakau kad tai varžybos, bet jeigu Kaunas išties pirmas pradės iš esmės keisti VT sistemą - tai būtų visiškai nokautas Vilniui. Kaune jau ir taip VT parkas naujesnis, stotelių infrastruktūra (stoginės, švieslentės ir t. t.) ir kelių kokybė geresnė. Patikslinkite, bet Kaunas lyg ir troleibusų laidus kai kur atnaujino, kad nereikėtų vilktis vėžlio greičiu?
Kita vertus, Kaune kur kas dažniau nei Vilniuje tenka matyti pustuščius autobusus ir troleibusus, įdomu, ar išties yra poreikis tramvajui ar itin didelės talpos BRT? Bet jau net ir gerai sutvarkytas autobusų ir troleibusų tinklas (dažnas kursavimas, optimizuotas tinklas, prailgintos transporto priemonės, A juostos) Kaunui būtų didelis žingsnis į priekį. Visgi tai nedidelis miestas, net ir su dabartiniu VT tinklu - ypač ten kur važiuoja troleibusai - iš didžiųjų rajonų iki centro galima nusigauti per 20-25 min.Paskutinis taisė eigh; 2024.01.11, 19:15.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Tai jei BRT tuomet greičiausiai tik Malmo pavyzdžiu iš Euroopos vadovautis galima (panašaus dydžio miestas)?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Arba 150 kas 2,5 minutės. Tai čia pilnai atitinka 24 metrų autobusą/troleibusą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
300 kas 5 minutes.
Autobusai ir troleibusai kaip ir atkrenta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Malach Rodyti pranešimąIš dokumento:
Didelio našumo viešasis transportas – tokia viešojo transporto forma, kuri per vieną valandą gali pervežti ne mažau nei 3600 keleivių.
Nebūtinai tramvajus.
Autobusai ir troleibusai kaip ir atkrenta.
Komentuoti:
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Pala pala, Kaune tramvajus bus?
Didelio našumo viešasis transportas – tokia viešojo transporto forma, kuri per vieną valandą gali pervežti ne mažau nei 3600 keleivių.
Nebūtinai tramvajus.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: