Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MindesAcc
    replied
    Click image for larger version  Name:	lol.PNG Views:	33 Size:	40,7 kB ID:	2109001

    "nesistengti visur buti pirmiems"? Kaip tai gali buti kaip mes visur paskutiniai esam kas liecia VT?
    Paskutinis taisė MindesAcc; 2024.02.05, 14:11.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    KAUNE – SVARSTYMAI ĮRENGTI TRAMVAJŲ: TIKISI PAGREITINTI SUSISIEKIMĄ, SUMAŽINTI SPŪSTIS

    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...pustis-1159555
    Spūstys pagrinde būna aplinkeliuose, o ne miesto centre, jas galėtų mažinti P+R sistema, dažnesnis esamo transporto kursavimas, maršrutų ir hubų sukūrimas, kad VT taptų patogus priemiesčių gyventojams

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Seka kauniečiams pasaką, kaip neblogai butu už 200 000 pafantazuoti (atlikti galimybių studija) dėl tramvajų. Prieš 30 metų buvo suplanuota troleibusų liniją iki Šilainių, žinom kuo tai baigėsi.
    Siūlau savivaldybei surengti pinigų rinkimo akcija. Jeigu miestiečiai paaukos tuos 200 000, tegul studijuoja. Jeigu 1929 m. arklių tramvajų (konkė) butu pakeitęs elektrinis tramvajus (tada irgi buvo diskutuojama), tai šiandien apie galimybių studijas nekalbėtume.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Gyventojai ir opozcija prieš

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    KAUNE – SVARSTYMAI ĮRENGTI TRAMVAJŲ: TIKISI PAGREITINTI SUSISIEKIMĄ, SUMAŽINTI SPŪSTIS

    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...pustis-1159555

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Aš irgi kažkaip atsargiai optimistiškas dėl šito. Svarbiausia, aišku, kad Kaunas nepasimautų ant to ‘BRT’ daikto, kuris dažnai po to pavirsta į autobusų atnaujinimą, stotelių perdažymą ir panašius dalykus arba apskritai į nieką, ypač pasikeitus miesto valdžiai.

    Klaipėdoje turime labai gerą ‘BRT’ precedentą, kai BRT studijos metu buvo ‘tas pats, kas tramvajus’, o po to tapo tiesiog nieko nedarymu ir tolimesne miesto automobilizacija. Na nes prie kiekvieno VT prioriteto didinimo projekto susirinkdavo gaujos automarozų, kurie rėkė ‘bet čia gi tik kelias minutes autobusai sutaupys’ ir ‘neatsipirks’.

    Ir tai nėra išimtis, tai yra taisyklė BRT projektuose. Dėl to yra labai svarbu, kad studijai nesamdytų vietinių ‘ekspertų’, kurių daugumai ir Daugpilio tramvajus yra ‘kosmosas’. Tie žmonės be autobusų nieko nežino ir patars BRT bet kam ir bet kokioje situacijoje, nors patys net ir tų pačių BRT linijų nesugeba suprojektuoti (ten yra ką veikti). Labai tikiuosi, kad bus pasirinkta tarptautinė kompanija su patirtimi darant tokias studijas vakarų Europoje.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.01.14, 03:41.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Laukiu stūmimo ant Kauno kaip ant Naujųjų Vasiukų, kuriuose visi žino, už ką sėdi.
    Kaunas, mano asmenine nuomone, per Matijošaičio valdymą labai išgražėjo. Apie VT nieko blogo (kiek teko važiuoti) negaliu pasakyti, nebent tik tai, kad erzina lipimas pro priekines duris.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Laukiu stūmimo ant Kauno kaip ant Naujųjų Vasiukų, kuriuose visi žino, už ką sėdi.

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Bet galimai bus europinis finansavimas, o tada su visokiais interesais visko gali atsirast. Kiek žmonių kalbėjo kad Rail Baltica tikrai nebus o jau tiltai kyla.
    I'll be cautiously optimistic on this one.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Pala pala, Kaune tramvajus bus?
    Nėra nei srautų, nei riedmenų.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Kita vertus, Kaune kur kas dažniau nei Vilniuje tenka matyti pustuščius autobusus ir troleibusus, įdomu, ar išties yra poreikis tramvajui ar itin didelės talpos BRT?
    Piko metu tikrai didelis užimtumas būna, ypač populiaresniuose maršrutuose, taipogi yra probleminių vietų su automobilių srautais, tad patrauklesnis viešasis transportas tikrai yra kur padėtų sumažinti automobilių skaičių, jei jiems nereikės būti užstrigusiems eisme. Bet taipogi mano nuomone nėra dabar ir tokia tragedija kad reikėtų panikuoti ir viską dėti VT gerinimui ir tramvajaus statymui, skirtingai nei Vilniuje. Kaunas yra daug maž patenkinamoje būklėje.

    Komentuoti:


  • cozzamarra
    replied
    Manau (tikiuosi), kad naujos transporto rūšies vienas pagrindinių tikslų yra drastiškai (daugiausia per mokesčius) sumažinti asmeninių automobilių kiekį centrinėje (~5-7km spinduliu) dalyje. O tai yra (būtų) absoliučiai sveikintina.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    aš sakyčiau pirmiau reiktų investuoti į tvarkaraščius (pvz. naudoti normalią programinę įrangą, o ne Merako PIKĄ) ir į požiūrį į keleivius (pvz. skubiai siųsti pakaitinį transportą įvykus avarijai ar iš viso nutrūkus el. tinklui troleibusams, o ne kaip dabar „neatvažiavo? ką padarysi“), ir tada rezultatas pagerėtų be baisinių investicijų į naujas transporto rūšis ir pan. Koks skirtumas jog pastatys kažką naujo, jeigu ir tai ką turime neišnaudoja?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Nesakau kad tai varžybos, bet jeigu Kaunas išties pirmas pradės iš esmės keisti VT sistemą - tai būtų visiškai nokautas Vilniui. Kaune jau ir taip VT parkas naujesnis, stotelių infrastruktūra (stoginės, švieslentės ir t. t.) ir kelių kokybė geresnė. Patikslinkite, bet Kaunas lyg ir troleibusų laidus kai kur atnaujino, kad nereikėtų vilktis vėžlio greičiu?

    Kita vertus, Kaune kur kas dažniau nei Vilniuje tenka matyti pustuščius autobusus ir troleibusus, įdomu, ar išties yra poreikis tramvajui ar itin didelės talpos BRT? Bet jau net ir gerai sutvarkytas autobusų ir troleibusų tinklas (dažnas kursavimas, optimizuotas tinklas, prailgintos transporto priemonės, A juostos) Kaunui būtų didelis žingsnis į priekį. Visgi tai nedidelis miestas, net ir su dabartiniu VT tinklu - ypač ten kur važiuoja troleibusai - iš didžiųjų rajonų iki centro galima nusigauti per 20-25 min.
    Paskutinis taisė eigh; 2024.01.11, 19:15.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Tai jei BRT tuomet greičiausiai tik Malmo pavyzdžiu iš Euroopos vadovautis galima (panašaus dydžio miestas)?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Taigi temoje apkalbėta - tramvajus arba BRT.
    Paskutinis taisė Gator; 2024.01.11, 18:34.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Arba 150 kas 2,5 minutės. Tai čia pilnai atitinka 24 metrų autobusą/troleibusą.
    Čia yra 23,8 metrų ilgio autobusas:




    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    300 kas 5 minutes.
    Autobusai ir troleibusai kaip ir atkrenta.
    Arba 150 kas 2,5 minutės. Tai čia pilnai atitinka 24 metrų autobusą/troleibusą.

    Komentuoti:


  • DJ+
    replied
    Parašė Malach Rodyti pranešimą
    Iš dokumento:
    Didelio našumo viešasis transportas – tokia viešojo transporto forma, kuri per vieną valandą gali pervežti ne mažau nei 3600 keleivių.
    Nebūtinai tramvajus.
    300 kas 5 minutes.
    Autobusai ir troleibusai kaip ir atkrenta.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą

    Pala pala, Kaune tramvajus bus?
    Iš dokumento:
    Didelio našumo viešasis transportas – tokia viešojo transporto forma, kuri per vieną valandą gali pervežti ne mažau nei 3600 keleivių.

    Nebūtinai tramvajus.

    Komentuoti:

Working...
X