Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Lietuvos VT sistemomis, būtų apskritai diskvalifikavęs dėl jų padarytos 'studijos' Vilniuje, kurioje yra prirašyta absoliučių nesąmonių ir absurdų (pvz. reikalavimas surinkti Light Metro skaičius autobusais prieš tiesiant tramvajų).
    .
    Tai atsakymą studijos jau žinome - tramvajaus Kaune nebus.
    Bet tada kam reikėjo oirkti, užtenka gi tą išvadą paskaityt.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nesąmonės ir absurdai, nes man nepatinka... Jei rašo tai, kas man nepatinka, vadinasi, nėra rimta kompanija. Reikia pirkti iš tokių, kurios rašytų tai, kas man patinka. Rašymas to, kas man patinka, padaro kompanijas rimtomis.

    Su tokiu vat požiūriu, kompanijos iš kurių galima pirkti tampa Microsoft, Amazon, Apple ir panašios, nes visos kitos alternatyvos nėra pakankami rimtos (pvz. neturi milijardinės pardavimų patirties) ir turime piktnaudžiavimus dominuojama padėtimi rinkoje ir VT švieslentes už belekiek kitoje temoje.
    Tau žmogus normaliai argumentavo, o tau, nukaršusiam komunistui, tai nepatinka, o jei nepatinka tai nėra rimta ir yra nesąmonė. Jeigu rašytų kas tau patinka tai tau būtų gerai. Su tokiu požiūriu tai tik SmartContinent yra zjbs.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Eilinis ad hominem, bet OK.

    Kauno savivaldybės tiekėjo šiai VT studijai pasirinkimas parodo, kad jie rimtai nežiūri į šią studiją dėl šių priežasčių:
    - SmartContinent neturi patirties ar tarptautinės praktikos darant transporto studijas. Jų portfelyje nėra nei vienos nei viename rimtame mieste. Su ES finansavimu tokią studiją buvo galima nusipirkti ir iš rimtų kompanijų kaip Systra, COWI (kurie turi biurą Lietuvoje) ir pan., bet buvo pasirinkta vietinė kompanija be patirties. Kodėl? Tai tikrai nekvepia nuoširdžiu noru padėti savo miestui.
    - SmartContinent yra turbūt viena nedaugelio kompanijų, kurias bet koks žmogus, besidomintis Lietuvos VT sistemomis, būtų apskritai diskvalifikavęs dėl jų padarytos 'studijos' Vilniuje, kurioje yra prirašyta absoliučių nesąmonių ir absurdų (pvz. reikalavimas surinkti Light Metro skaičius autobusais prieš tiesiant tramvajų).
    - Šios kompanijos partneriai Austrijoje irgi yra neaiškūs (dėl jau kažkieno kito minėtų priežasčių), be to, nesugebama net parašyti dalykų be klaidų viename pagrindinių savo puslapių, neatrodo rimtai.
    - Infracity Consult, panašu, yra vienas žmogus Bulgarijoje (korumpuočiausioje ES šalyje), kuris, spėju, ir padarys visą darbą.

    Taigi taip, atrodo labai, labai silpnai. Silpniau būti sunkiai ir galėjo. Vilties dar turiu, aišku, bet jos smarkiai sumažėjo po šitų naujienų.
    Nesąmonės ir absurdai, nes man nepatinka... Jei rašo tai, kas man nepatinka, vadinasi, nėra rimta kompanija. Reikia pirkti iš tokių, kurios rašytų tai, kas man patinka. Rašymas to, kas man patinka, padaro kompanijas rimtomis.

    Su tokiu vat požiūriu, kompanijos iš kurių galima pirkti tampa Microsoft, Amazon, Apple ir panašios, nes visos kitos alternatyvos nėra pakankami rimtos (pvz. neturi milijardinės pardavimų patirties) ir turime piktnaudžiavimus dominuojama padėtimi rinkoje ir VT švieslentes už belekiek kitoje temoje.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Modus operandi: viskas, kas ne mano sugalvota, yra fake ir nesąmonės. Kodėl? Taip yra, nes taip jaučiu.
    Eilinis ad hominem, bet OK.

    Kauno savivaldybės tiekėjo šiai VT studijai pasirinkimas parodo, kad jie rimtai nežiūri į šią studiją dėl šių priežasčių:
    - SmartContinent neturi patirties ar tarptautinės praktikos darant transporto studijas. Jų portfelyje nėra nei vienos nei viename rimtame mieste. Su ES finansavimu tokią studiją buvo galima nusipirkti ir iš rimtų kompanijų kaip Systra, COWI (kurie turi biurą Lietuvoje) ir pan., bet buvo pasirinkta vietinė kompanija be patirties. Kodėl? Tai tikrai nekvepia nuoširdžiu noru padėti savo miestui.
    - SmartContinent yra turbūt viena nedaugelio kompanijų, kurias bet koks žmogus, besidomintis Lietuvos VT sistemomis, būtų apskritai diskvalifikavęs dėl jų padarytos 'studijos' Vilniuje, kurioje yra prirašyta absoliučių nesąmonių ir absurdų (pvz. reikalavimas surinkti Light Metro skaičius autobusais prieš tiesiant tramvajų).
    - Šios kompanijos partneriai Austrijoje irgi yra neaiškūs (dėl jau kažkieno kito minėtų priežasčių), be to, nesugebama net parašyti dalykų be klaidų viename pagrindinių savo puslapių, neatrodo rimtai.
    - Infracity Consult, panašu, yra vienas žmogus Bulgarijoje (korumpuočiausioje ES šalyje), kuris, spėju, ir padarys visą darbą.

    Taigi taip, atrodo labai, labai silpnai. Silpniau būti sunkiai ir galėjo. Vilties dar turiu, aišku, bet jos smarkiai sumažėjo po šitų naujienų.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Modus operandi: viskas, kas ne mano sugalvota, yra fake ir nesąmonės. Kodėl? Taip yra, nes taip jaučiu.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    ... Aišku niekada to nesužinosime.
    bet sąmokslo teorijų prigimdom kiek nori...

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Ir, aišku, galutinė pinigų stotelė - korumpuočiausia ES šalis (pagal Corrution Perceptions Index). Kas nori spėti, kiek realiai iš tų 180k bus išleista studijai ar ją darantiems? Sakyčiau koks gal trečdalis daugiausia? Aišku niekada to nesužinosime.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Labai prastos naujienos. Tikėjausi, kad Kaunas nusisamdys rimtus konsultantus iš užsienio - panašu, kad nusamdė draugelius (ar draugelių draugelius), spėju su 'atkatais' ir kitais darbo su Lietuvos savivaldybėmis privalumais. Dar ir tas Smart Continent paminėtas - čia tie patys žmonės, kurie sukūrė tą fake studiją Vilniuje, kurioje prirašyta absurdu apie tai, kad reikia surinkti Taivano Light Metro linijų vidutinius skaičius autobusais norint tiesti tramvajaus linijas. Kol kas dar vilčių turiu, bet, su tokiomis naujienomis, jos greitai blėsta.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jei dirba su Belgradais ir Taškentais, tai Kaunui labai pasisekė (apie Vilnių net nekalbu, jam iki tokių konsultantų kaip iki mėnulio, prioritetas dabar nevykęs ir brangus PR ir visokios kašių arenos su muziejais). Belgrade važinėja nauji tramvajai ir už 5 mlrd. Eur statomos dvi metro linijos, Taškente atitinkamai irgi viskas modernizuojama ir plečiama.

    Click image for larger version Name:	Taschkent-Metro-2020-1-1024x682.jpg Views:	0 Size:	175,8 kB ID:	2127408 Click image for larger version Name:	Belgrade-Urbos.jpg Views:	0 Size:	269,0 kB ID:	2127409
    Tikėkimės, kad taip ir bus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Nežinau, man neatrodo labai rimtai.

    Ta MC Mobility Consultants GmbH, anot Google, įsikūrusi maisto prekių parduotuvėje prie stoties Vienoje. LinkedIn yra nuoroda į lyg padoresnį ofisą, bet iš paskutinių pranešimų matyti, kad įmonė labiau dirba su belgradais ir taškentais, o ne Vakarų miestais. Kelios analizės iš šios įmonės buvo užsakytos Klaipėdoje, bet jos buvo nedidelės, viso labo kaip patobulinti atskirą sankryžą arba eismą atskirose gatvėse. Kaune įmonė lyg ir vykdė analizę kaip sujungti rajono ir miesto dviračių takus. Nepanašu, kad jie būtų kažką reikšmingesnio nuveikę. O subrangovas nurodytas Infra City Consult - Bulgarijos įmonė. Noriu klysti, bet rodosi truputį shady.
    Jei dirba su Belgradais ir Taškentais, tai Kaunui labai pasisekė (apie Vilnių net nekalbu, jam iki tokių konsultantų kaip iki mėnulio, prioritetas dabar nevykęs ir brangus PR ir visokios kašių arenos su muziejais). Belgrade važinėja nauji tramvajai ir už 5 mlrd. Eur statomos dvi metro linijos, Taškente atitinkamai irgi viskas modernizuojama ir plečiama.

    Click image for larger version  Name:	Taschkent-Metro-2020-1-1024x682.jpg Views:	0 Size:	175,8 kB ID:	2127408 Click image for larger version  Name:	Belgrade-Urbos.jpg Views:	0 Size:	269,0 kB ID:	2127409
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.05.01, 10:33.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Nežinau, man neatrodo labai rimtai.

    Ta MC Mobility Consultants GmbH, anot Google, įsikūrusi maisto prekių parduotuvėje prie stoties Vienoje. LinkedIn yra nuoroda į lyg padoresnį ofisą, bet iš paskutinių pranešimų matyti, kad įmonė labiau dirba su belgradais ir taškentais, o ne Vakarų miestais. Kelios analizės iš šios įmonės buvo užsakytos Klaipėdoje, bet jos buvo nedidelės, viso labo kaip patobulinti atskirą sankryžą arba eismą atskirose gatvėse. Kaune įmonė lyg ir vykdė analizę kaip sujungti rajono ir miesto dviračių takus. Nepanašu, kad jie būtų kažką reikšmingesnio nuveikę. O subrangovas nurodytas Infra City Consult - Bulgarijos įmonė. Noriu klysti, bet rodosi truputį shady.
    Paskutinis taisė eigh; 2024.04.30, 13:45.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Nenustebčiau, jei Kaunas pirmas tramvajų pasistatys.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Darbai vyksta, studija atliekama
    Attached Files

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Prieš pora mėnesių jau buvo paskelbtas studijos konkurso laimėtojas - Lietuvių ir Austrų partnerystė https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/147654-2024
    Skamba neblogai. Reiškia ne tik pinigų įsisavinimo operacija. Galime tikėtis kokybiškesnės studijos

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Prieš pora mėnesių jau buvo paskelbtas studijos konkurso laimėtojas - Lietuvių ir Austrų partnerystė https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/147654-2024

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    (Pats visą gyvenimą balsavau us dešiniuosius, jei ką)
    Geriau naudotumėt politinį kompasą savo politinėms pažiūroms nusakyti. Žodis dešinysis yra suprantamas nevienareikšmiškai.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Tame video, mačiau, šneka konservatorius, kuris, aišku, prieštarauja tramvajaus projektui. Tad panašu, kad konservatoriai šį (visų pirmą socialinį) projektą blokuotų. Aišku Kauno konservatoriai paprastai blokuoja bet kokią naudingą veiklą apskritai, bet vis tiek įdomu, ar nuo to blokavimo fakto padidės projekto palaikytoju procentas Kaune, ar vis tik pamažės, turint omeny apgailėtiną konservatorių track record Kaune.

    Būtų smagu, kad kauniečiai pasimokytų ir iš Vilniaus, kur tas konservatorių kaušas pirmu numeriu statys naują sankryžą į suburbus, kur gyvena jo draugeliai ir yra draugų konservatorių valdoma privati mokykla. Bus galima naujajam elitui privačiais visureigiais greičiau vaikus ten nuvežti - kam rūpi tas likęs Vilnius, ypač visokie pensininkai ir negalintis nusipirkti trijų automobilių vienai šeimai?

    Reiktų suprasti vieną - konservatoriai prieštarauja tramvajaus projektui tiek Kaune, tiek Vilniuje ne dėl to, kad ‘neapsimoka’ ir ‘reikia pirma autobusus išnaudoti’, o dėl to, kad jie nori statyti kelius ir estakadas į rajonus, kuriuose gyvena jie patys ir jų draugai.

    (Pats visą gyvenimą balsavau us dešiniuosius, jei ką)

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Noriu nuraminti tuos, kas mano, kad studija gali būti perkama iš užsienio kompanijų - savivaldybė to nedarytų. Kam mokėti kažkam šimtus tūkstančių jei galima sumokėt saviems (t.y. draugams ir draugų draugams)? Tiesiog nelogiška švaistyti pinigus užsienio kontoroms, kai savas ūkis gali tą patį padaryti. Ir tai galioja visoms savivaldybėms turinčioms savąjį pakankamai pajėgų klaną.
    Paskutinis taisė bimbam; 2024.02.06, 23:51.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kaunas, manau, yra pajėgiausias nusitiesti tramvajų Lietuvoje, mieste yra šiokia tokia ekonomika ir reljefas tiek nesikandžioja kaip Vilniuje ir gatvių tinklas gan palankus, nemažai vietos tarp gatvių. Pačios gatvės gana plačios ir neužkimštos (arba labai trumpai užsikemša).

    Paleidus kokiu Savanorių pr. ir Veiverių g. labai padėtų greičiau pasiekt Centrą nutolusių rajonų gyventojams, kur ir su dviračiu per tą eismą keblu važiuot.

    Vilniuje mušamasi metro vs. tramvajus, Kaune dėl metro nieks nešneka, jeigu bėginis, turbūt bus linkstama link tramvajaus.
    Klaipėda jaučiasi per maža, ekonomika ne itin diversifikuota (koncentruojasi ties uostu), Jeigu atsiras linija, tai turbūt kai ji pasiteisins Kaune.

    Vilniuje jaučiu bus kažkas kaip metro tramvajus, bet turbūt bus tik trečias miestas pradėjęs bėginio plėtrą. Vilnius labiau įkalintas milijono minčių kokia kryptimi sukti miesto urbanistiką, ar platint gatves, vardan mašinyčių ir karo atvejo, ar siaurint, kad būtų kuo kvėpuoti, ar jau rytoj tiest bėgius vidury miesto "kaip užsienyje" ar tik užporyt/niekada.

    Žiūriu iš šiandienos perspektyvos.

    ---
    Kol kas statau, kad Lietuva nenori tiest tramvajaus, ir LT miestai jeigu ir svarsto, tai kol kas atsisakys.
    Man atrodo, gal kol nac. stadiono Vilniuje neįrengs, nebus kokių kitų didesnių ("įdomesnių") projektų. Šiuo metu labai daug visokio bardako ir išlendančių galų, kai imamasi rimtų projektų. Kur dar visokios neaiškios Rytų kaimynų užmačios, keičiančios planus ir lūkesčius.
    Gal kai reikalai prašviesės, tie kiti didesni projektai ir bus miestinio bėginio tr. plėtra.

    Tiesiog psichologinis faktorius kažkiek veikia.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.02.06, 18:22.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    čia Lietuva, ir tu to kažkodėl nenori suprasti.
    Tu čia kažko nenori suprasti, o ne aš. Vilniaus temose, kur nėra politinės valios tokioms studijoms ir/ar projektams, vis dejuoji, kad nėra politinės valios VT pertvarkai. Kauno tramvajaus temoje, miesto, kuriame politinė valia yra galimai atsiradus, vėl zirzi dėl kažko (nelabai suprantu ko). Man net pradeda kilti įtarimas, kad tau visai patinka dabartinis status quo.

    Abu suprantam, kad Lietuvos miestų VT sistemos yra prastai finansuojamos ir blogai valdomos bei smarkiai atsilikusios net nuo Rumunijos kaimų. Tu siūlai mesti į jas daugiau pinigų ir aš su tuo sutinku, tačiau to tikrai neužteks. Vilnius neseniai pakėlė savo 'judumo' biudžetą nuo 70-80m. EUR iki 120-130m., o miestas maudosi tame pačiame mėšle, tik už gerokai brangiau. Statant sistemas nuo nulio, jos paprastai yra perkamos su konsultavimo paslaugomis. Jei studija bus nupirkta iš kietų kompanijų kaip Systra, Cowi ir pan., o sistemos pirmos linijos iš kokio Alstom, visa sistema bus sudėliota su gairėmis tvarkaraščiams, priežiūrai ir procedūroms, kurios su vietine pelke neturės nieko bendro. Tada vietinis troleibusų meistras Kieša su visais medvaržčiais kišenėje turės skristi į kokią Prancūziją pasimokyti ir gauti sertifikatus prieš liečiantis prie naujųjų riedmenų. Vien pakėlus biudžetus ir algas, Kieša tiesiog nusipirks naujesni benvą ir toliau dejuos kaip viskas blogai verždamas eilinį medvaržtį į autobuso grindis. Tad reikia ir to, ir to.

    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    depas, geležinkelio linijos, elektros tinklas, miesto komunikacijų koregavimas, pagaliau nauji tramvajai
    Visų šių dalykų išskyrus depą reikės ir naujoms tramvajaus linijoms miestuose, kuriuose jau yra tramvajų sistemos. Kaunas tikrai gali sau leisti pasistatyti depą, kad galėtų pakelti VT kokybę iš esmės ir, kokių 30-50 metų perspektyvoje, tapti pirmuoju Lietuvos miestu, kuris prisivys Latvijos užkampius pagal VT kokybę.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.02.06, 17:56.

    Komentuoti:

Working...
X