Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ebus.lt yra straipsnis, kad TOKS Temsa važinės į Rygą. Įdomu, kurią penktąją Setrą ten pakeis ir ar pastaroji pereis į tarpmiestinius maršrutus.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Ebus.lt yra straipsnis, kad TOKS Temsa važinės į Rygą. Įdomu, kurią penktąją Setrą ten pakeis ir ar pastaroji pereis į tarpmiestinius maršrutus.
      Į Tarpmiestinius - tur būt turite minty tarpmiestinius Lietuvos vidaus?

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Į Tarpmiestinius - tur būt turite minty tarpmiestinius Lietuvos vidaus?
        Taip, tą ir turėjau omeny. Nes net nežinau, kur jis galėtų į užsienį važinėti. Į Lvovą ir Kijevą važinėja neseniai pirktos Temsos, į Minską ir Borisovą - ketvirtosios Setros, na, o į Kaliningradą tai vargu ar leis penktuką. Spėju, perdažys į TOKS Neo ir važinės tarpmiestyje
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Į Tarpmiestinius - tur būt turite minty tarpmiestinius Lietuvos vidaus?
          Tolimojo susisiekimo

          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Nes nėra konkurencijos tarpmiestyje. Vežėjai nesistengia konkuruoti tarpusavy, o tik papildo vienas kitą. Ateitų koks Lux Express - kainos pradėtų mažėti.
            Neateis, nes rinka ir taip persotinta. Autobusai važiuoja kas 10-15-20 min. Dar traukiniai. Už 3 eurus ir su 3-5 reisais per dieną nieko nepakeisti. Kaip tik norint, kad kaina mažėtų, reikia retinti kursavimą ir didinti autobusų užpildymą. Nes dabar kartais pustuščiai važiuoja net mikrobai... Mikrobų iš viso neturėtų būti.

            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Ne smūgis, o paskata pagalvoti apie lankstesnę kainodarą. Nusistovėjęs monopolis. https://www.autobusubilietai.lt/inde...avel_to=2412-1

            Vienam su mašina ir išeiga 6 ltr. dyzelio maršrutui yra panašu kaip Kautra
            Jokio monopolio. Nei taksi konkurentas miesto VT, nei šitie nuomojami automobiliai. Jie net ne konkurentas taksi mieste. Iš viso, žurnalistai kliedi ir rašo nesąmones. Jei nuolat važinėji tarp Vilniaus ir Kauno, tai paprasčiau yra turėti aurtomobilį. Jei ne, tai daugiau hemorojaus turėsi su tuo "CitiBee", nei važiuodamas su autobusu ar traukiniu.

            Comment


              Paaiškėjus nusimatančią kelionę iš Kauno į Šiaulius, panagrinėjau autobusų ir traukinių kursavimą ir kainas.
              Traukinio bilietas (3 klasės) iš Kauno į Šiaulius kainuoja 6,50EUR (tiesa, traukinys važinėja tik penktadieniais ir sekmadieniais).
              "Kautros" autobuso bilietas per Kėdainius kainuoja 10,70 EUR, per Betygalą, Šiluvą, Tytuvėnus - 11,20 EUR, per Kryžkalnį - 12,50 EUR.
              Pasidarė netikėta, kad maršrutu Kaunas-Kryžkalnis-Šiauliai "Bustuto" autobuso bilietas kainuoja ... tik 8,- EUR. Toks autobusas iš Kauno išvyksta 13:05h.
              Gal kažkas mane apkaltins neteisumu (gal netgi nesąmonių rašymu), bet tokias kainas radau www.autobusubilietai.lt
              Traukinio bilietas iš Jonavos į Šiaulius kainuoja 5,50 EUR (2 klasė), "Kautros " autobuso bilietas iš Kauno į Jonavą - 2,40 EUR.
              Paskutinis taisė Vitas; 2017.03.30, 09:23.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Neateis, nes rinka ir taip persotinta. Autobusai važiuoja kas 10-15-20 min. Dar traukiniai. Už 3 eurus ir su 3-5 reisais per dieną nieko nepakeisti. Kaip tik norint, kad kaina mažėtų, reikia retinti kursavimą ir didinti autobusų užpildymą. Nes dabar kartais pustuščiai važiuoja net mikrobai... Mikrobų iš viso neturėtų būti.
                Sakyčiau, išliktų kursavimas tarp Vilniaus ir Kauno kas 25-30min., jei šioje linijoje liktų tik TOKS ir Kautra. Tačiau juk yra dar pravažiuojantys municipalinių rajoninių parkų autobusai, važiuojantys iš Vilniaus vakarų kryptimi (Šakių AP, Šilutės AP, Šilalės AP). Ką su jais daryti? Jie ir taip išgyvena ne geriausius laikus, o jei dar uždrausime jiems vežti keleivius tarp Vilniaus ir Kauno, tai jiems bus dar blogiau.


                Jokio monopolio. Nei taksi konkurentas miesto VT, nei šitie nuomojami automobiliai. Jie net ne konkurentas taksi mieste. Iš viso, žurnalistai kliedi ir rašo nesąmones. Jei nuolat važinėji tarp Vilniaus ir Kauno, tai paprasčiau yra turėti aurtomobilį. Jei ne, tai daugiau hemorojaus turėsi su tuo "CitiBee", nei važiuodamas su autobusu ar traukiniu.
                Deja, CityBee konkurentas. Jo numatoma kaina iš Vilniaus į Kauną yra tokia, kad, važiuojant bent trims žmonėms, imti automobilį jau nėra brangiau nei važiuoti autobusu. Taip pat CityBee aikštelės dabar jau yra beveik visuose Vilniaus mikrorajonuose, tai yra reali galimybė pasiimti automobilį netoli savo namų, o atvykus į Kauną - palikti jį toje vietoje, į kurią atvažiuoji (dabar galima palikti bet kur). Tad, deja, bet tai bus rimtas smūgis vežėjams.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Sakyčiau, išliktų kursavimas tarp Vilniaus ir Kauno kas 25-30min., jei šioje linijoje liktų tik TOKS ir Kautra. Tačiau juk yra dar pravažiuojantys municipalinių rajoninių parkų autobusai, važiuojantys iš Vilniaus vakarų kryptimi (Šakių AP, Šilutės AP, Šilalės AP). Ką su jais daryti? Jie ir taip išgyvena ne geriausius laikus, o jei dar uždrausime jiems vežti keleivius tarp Vilniaus ir Kauno, tai jiems bus dar blogiau.
                  Uždrausti nieko nereikia, jie patys greitai nebevažinės, nes nebebus keleivių.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Uždrausti nieko nereikia, jie patys greitai nebevažinės, nes nebebus keleivių.
                    Važinėt važinės, tarpmiestiniam susisiekimui poreikis vis dar yra.

                    Visgi daryti kažkokius apribojimus vežėjams siekiant retinti kursavimą (pvz: drausti vežti iš Vilniaus į Kauną, drausti stoti Kaune ar pan.) tikrai nereikia, nes jie dar labiau mažins VT patrauklumą ir didins automobilizaciją.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Važinėt važinės, tarpmiestiniam susisiekimui poreikis vis dar yra.

                      Visgi daryti kažkokius apribojimus vežėjams siekiant retinti kursavimą (pvz: drausti vežti iš Vilniaus į Kauną, drausti stoti Kaune ar pan.) tikrai nereikia, nes jie dar labiau mažins VT patrauklumą ir didins automobilizaciją.
                      Turiu omenyje nebevažinės tie maršrutai į Šakius, Jurbarkus ir pan., nes ir dabar vežioja orą ir laikosi tik iš subsidijų.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Sakyčiau, išliktų kursavimas tarp Vilniaus ir Kauno kas 25-30min., jei šioje linijoje liktų tik TOKS ir Kautra. Tačiau juk yra dar pravažiuojantys municipalinių rajoninių parkų autobusai, važiuojantys iš Vilniaus vakarų kryptimi (Šakių AP, Šilutės AP, Šilalės AP). Ką su jais daryti? Jie ir taip išgyvena ne geriausius laikus, o jei dar uždrausime jiems vežti keleivius tarp Vilniaus ir Kauno, tai jiems bus dar blogiau.
                        20 min yra optimalus variantas. Deja, tarpmiestis paliktas grynai komercijai, VKTI jį reguliuoja tik formaliai. Rajoninių parkų nereikia niekur išstuminėti ar atiminėti maršrutus. Taip pat nereikia liesti per Kauną važiuojančių TOKS ir "Kautra" autobusų. Reikia būtent retinti maršrutų Vilnius - Kaunas kiekį, koreguojant visus grafikus, įskaitant ir pravažiuojančių pro Kauną, kad intervalas būtų 20 min. Ryte ir popietę gal 1,5-2 val., bėgiuose galima būtų palikti 15 min., bet tik darbo d. Taip pat nereikėtų judinti tik atskiromis dienomis važiuojančių autobusų, nes tai studentų maršrutai ir šie maršrutai ne tarp Vilniaus ir Kauno, o per Kauną kur nors į Šakius ar Jurbarką. Svarbiausia, reikia pasiekti, kad neliktų mikrobų, nes dabartinis kursavimo dažnis neleidžia normaliai užpildyti net midibusų, o kartais ir mikrobų. Tačiau, kaip minėjau pradžioje, nėra institucijos, kuri šitą reikalą sureguliuotų.

                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Deja, CityBee konkurentas. Jo numatoma kaina iš Vilniaus į Kauną yra tokia, kad, važiuojant bent trims žmonėms, imti automobilį jau nėra brangiau nei važiuoti autobusu. Taip pat CityBee aikštelės dabar jau yra beveik visuose Vilniaus mikrorajonuose, tai yra reali galimybė pasiimti automobilį netoli savo namų, o atvykus į Kauną - palikti jį toje vietoje, į kurią atvažiuoji (dabar galima palikti bet kur). Tad, deja, bet tai bus rimtas smūgis vežėjams.
                        Ne konkurentas. Nes reikia turėti vairuotojo pažymėjimą. Nuosavu automobiliu važiuoti irgi pigiau net vienam žmogui, jei automobilis mažalitražis. Kooperuotis gali tik pažįstami, o ne svetimi žmonės. Be to kaina tai dar ne viskas. Jei reikia važinėti nuolat ir patogiai, tai paprasčiau nusipirkit mašiną.

                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Turiu omenyje nebevažinės tie maršrutai į Šakius, Jurbarkus ir pan., nes ir dabar vežioja orą ir laikosi tik iš subsidijų.
                        Nevežioja oro. Ir tiesioginis susisiekimas su Vilniumi be persėdimo ten tikrai reikalingas. Jei rajoniniai parkai nutrauks kursavimą, tuojau pat maršrutą perims "Kautra" ar netgi TOKS (nors "Kautra" labiau tikėtina). Ir ką turėsime? Dar mažesnę konkurenciją tarp vežėjų.

                        Esmė tame, kad konkuruojančių vežėjų pakanka, bet yra susidariusi situacija rinkoje, kai pasiūla akivaizdžiai viršija paklausą. Bet nei vienas iš rinkos dalyvių nenori kažkiek trauktis (čia kas liečia "Kautrą", TOKS ir "Transrevį"; rajoniniai parkai atlieka socialinę funkciją savo rajonams). Autobusai neužpildomi pilnai. Būtent dėl to, kas autobusai neužpildomi pilnai, kainos yra užkeltos, nes visgi dirbama pelningai (vėlgi, neliečiame rajoninių parkų). Vežėjai kaip ir gauna savo, bet nukenčia keleivis, nes kelionės kaina neadekvati ir per didelė. Ir tokia padėtis jau tęsiasi ne vienus metus. Iš tokios padėties yra tik viena išeitis - admninistracinis įsikišimas. Joks vieno iš rinkos dalyvių (aš apie stambius kalbu) pasitraukimas nieko neišspręs, nes tuojau pats niša bus užimta likusių ir bus dirbama tomis pats sąlygomis.

                        Comment


                          Balandžio mėnuo nėra laikas, būdingas keisti tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius. Tačiau (tiesa, laikai nepasikeitė...)...
                          "Kautros" maršrutu Kaunas-Šakiai-Marijampolė-Prienai-Vilnius (iš Kauno išv. 7:55, iš Šakių 9:10, iš Vilkaviškio 10:05, iš Marijampolės 10:40, iš Prienų 11:20, atv. š Vilnių - 13:30h) nuo balandžio pradžios važiuojama keičiant autobusą Vilkaviškyje.
                          Kaip važiuojama iš Kauno 12:15, į Vilnių atv.18:05 (iš Šakių 13:30, iš Marijampolės 15:10), dar nepastebėjau...
                          Autobuso keitimas maršrute - ne naujiena. Tačiau manau, kad toks dalykas turėtų būti nurodomas tvarkaraštyje.

                          Comment


                            Čia "Kautros" žaidimai. Bet maršrutas tai tas pats. Todėl, kad nebūtų nesusipratimo, jog keleiviams reikia persėsti į kito maršruto autobusą, keitimo nenurodo.

                            Comment


                              Kaune švieslentė rodo Vilkaviškį ar Vilnių kaip atvykimo tašką? Jei Vilnių, tai įdomu ar nebūna tokių kurie netyčiom nusiperka bilietą į Vilnių šitu maršrutu, nes 5val. trenktis autobusu kuris teoriškai nuvažiuoja į Vilnių per valandą būtų nekas. Nors kiek teko susidurt su darbuotojais stotį ir vairuotojais (būtent Kautros) tai ganėtinai malonūs ir teikiasi padėit. Kartą bandžiau nusipirkt bilietą į Panevėžį per Babtus ir Kedainius, tai kasininkė įkalbėjo pirk ekspreso bilietą nes 'tas autobusas atvyksta anksčiau nors ir išvyksta vėliau'.

                              Comment


                                Kaina maždaug triguba. Niekas nevažiuoja aplink.

                                Comment


                                  Parašė tomoxas Rodyti pranešimą
                                  Kaune švieslentė rodo Vilkaviškį ar Vilnių kaip atvykimo tašką? Jei Vilnių, tai įdomu ar nebūna tokių kurie netyčiom nusiperka bilietą į Vilnių šitu maršrutu, nes 5val. trenktis autobusu kuris teoriškai nuvažiuoja į Vilnių per valandą būtų nekas. Nors kiek teko susidurt su darbuotojais stotį ir vairuotojais (būtent Kautros) tai ganėtinai malonūs ir teikiasi padėit. Kartą bandžiau nusipirkt bilietą į Panevėžį per Babtus ir Kedainius, tai kasininkė įkalbėjo pirk ekspreso bilietą nes 'tas autobusas atvyksta anksčiau nors ir išvyksta vėliau'.
                                  Kauno autobusų stotyje švieslentė rodo maršrutą Kaunas-Šakiai-Vilkaviškis-Marijampolė-Vilnius. Įrašyti tarpiniai miestai į Vilnių juo važiuoti nesuvilioja. Užtai atsiranda vienas kitas keleivis, "norintis" per Šakius patekti į Vilkaviškį ar Marijampolę, tai vairuotojas maloniai nurodo autobusą, važiuojantį artimesniu keliu. Ką tokiu atveju sako kasininkės, nežinau. Tik neseniai Kauno autobusų stotyje girdėjau, kaip iš Panevėžio atvažiavęs senukas aimanavo per klaidą važiavęs maršrutu Panevėžys-Krekenava-Šventybrastis-Kėdainiai-Labūnava-Kaunas ir niekas Panevėžio autobusų stotyje nepatarė luktelėti greitesnio.

                                  Comment


                                    TOKS paskelbė laikino maršruto Vilniaus AS - Kauno oro uostas tvarkaraštį. Maršrutas veiks nuo liepos 14 iki rugpjūčio 17 d., tai yra, tol, kol bus uždarytas Vilniaus oro uostas.

                                    Citata iš TOKS Facebook:

                                    AIRPORT EXPRESS – PATOGUS SUSISIEKIMAS SU KAUNO ORO UOSTU!
                                    Keliaujantiems lėktuvu skubame pranešti, kad jau nuo šiandien galite įsigyti bilietus kelionei:
                                    • Vilniaus autobusų stotis – Kauno oro uostas
                                    • Kauno oro uostas – Vilniaus autobusų stotis
                                    Šiuo maršrutu mikroautobusai kursuos nuo liepos 14 d. 00:00 val. iki rugpjūčio 17 d. 23:59 val. Vilniaus oro kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu.
                                    Patogų susisiekimą užtikrins du išskirtinio dizaino 2017 m. laidos 19 vietų Volkswagen Crafter mikroautobusai su erdviu bagažo skyriumi.
                                    Kelionės komfortiškumą taip pat užtikrins: erdvus salonas, itin patogios sėdynės, kondicionavimo sistema, nemokamas internetas, elektros lizdai.
                                    Kelionės trukmė – 1 val. 20 min.
                                    Kelionės kaina 10 €.
                                    Bilietus galite įsigyti: kasose, iš vairuotojo arba internetu - www.autobusubilietai.lt
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Mikrobas tokiame maršrute - pasityčiojimas. Mikrobo pakanka dabar, kai Kaunan skrendančių lėktuvų keleiviams. O kas paskui dėsis? Ypač įdomu, kur kiš bagažą?
                                      Įtariu, kad ir "Kautra" kažką panašaus organizuos į Vilnių.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Mikrobas tokiame maršrute - pasityčiojimas. Mikrobo pakanka dabar, kai Kaunan skrendančių lėktuvų keleiviams. O kas paskui dėsis? Ypač įdomu, kur kiš bagažą?
                                        Įtariu, kad ir "Kautra" kažką panašaus organizuos į Vilnių.
                                        Tai jaučiu dar Ollex padidins reisų skaičių ir (gal) paleis didelius autobusus savo maršrute iš Vilniaus į KUN.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Prieš kelias savaites mačiau iš Vilniaus išvažiuojantį Ollex autobusą (raudonas MB Tourismo) oro uostų maršrute. Įdomu. Ollex gi užsipirko apie 15 naujų Volvo autobusų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X