Parašė Ametistas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Www.luxexpress.eu yra visi maršrutai.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTikrai negirdėjau apie tai, kad LuxExpress turėtų tarpmiestinius maršrutus Estijoje ir Lenkijoje. Kokie tai maršrutai?
 
 Estijoje veža iš Talino į Narvą, Pernu, Tartu, Kuresarę, Haapsalu ir tt. Dalimi šių maršrutų už dar mažesnę kainą veža ir Simple Express autobusai.
 
 Lenkijoje kol kas maršrutų nėra daug- trys maršrutai iš Varšuvos, bet plėtra tikrai bus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai jų kaina nėra 1Eur. Kaip suprantu, už tokią kainą tik kelios vietos, o po to kainos kyla. Kur galima rasti jų tarpmiestinių kainas?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąWww.luxexpress.eu yra visi maršrutai.
 
 Estijoje veža iš Talino į Narvą, Pernu, Tartu, Kuresarę, Haapsalu ir tt. Dalimi šių maršrutų už dar mažesnę kainą veža ir Simple Express autobusai.
 
 Lenkijoje kol kas maršrutų nėra daug- trys maršrutai iš Varšuvos, bet plėtra tikrai bus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 WWW adresas žinomas, suvedi maršruto paieškoje ir gauni tvarkaraštį su kainomis.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKur galima rasti jų tarpmiestinių kainas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 GudročiusParašė Mettal Rodyti pranešimąWWW adresas žinomas, suvedi maršruto paieškoje ir gauni tvarkaraštį su kainomis. Taip, tarptautinius ir Lenkijos tarpmiestinius šitokiu būdu rasti galima. O Estijos ne... Bet jau radau, žemiau pateikta nuoroda. Taip, tarptautinius ir Lenkijos tarpmiestinius šitokiu būdu rasti galima. O Estijos ne... Bet jau radau, žemiau pateikta nuoroda.
 
 Taigi http://www.luxexpress.eu/lt/estijos-vietiniai-marsrutai kainos labai artimos lietuviškoms. Kur čia pigiau, Vilnietizz?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, 1 euro kainos gal ir skelbiamos tik kelioms pirmoms išvykimo vietoms, bet ir paprastų akcijų netrūksta, kur po 4-5 eurus. Ir standartinė kaina priklauso nuo dienos ir išvykimo laiko (Estijos vidiniuose pervežimuose Lux Express taikoma progresyvinė kainodara). Pavyzdžiui, žiūriu liniją Talinas-Tartu (apie 180 km). Tai radau tikrai labai daug reisų po 7-8 eurus, be jokių akcijų. Šimtui kilometrų gaunasi apie 4,5 euro. Dabar palyginame su kainomis linijoje Vilnius-Kaunas, manau, viskas tampa aiškuParašė Ametistas Rodyti pranešimąTai jų kaina nėra 1Eur. Kaip suprantu, už tokią kainą tik kelios vietos, o po to kainos kyla. Kur galima rasti jų tarpmiestinių kainas? Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.10.05, 21:35. Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.10.05, 21:35.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nelabai suprantu, ko kai kurie kabinėjates prie tų kainų. Man asmeniškai Kautros plius ir TOKS Neo atrodo išvis unikumas, kaip tokioj nepelningoj rinkoj bandoma dar žaist kokybės lygmenyje. Nupirktos naujos pasakiškos ir labai brangios Setros, stengiamasi žaisti per marketingą, kad visai žmonės iš VT neišsilakstytų. FB pavežėjimo grupės labai rimtas konkurentas, manau būtent jų tobulesnis variantas ir turi ateitį, o ne tarpmiestiniai pervežimai autobusais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas ir nesako, kad kainos Lietuvoje yra tragiškai didelės ar labai jau baisiai išpūstos. Bet pagrindinis VT patrauklumo kriterijus yra kainos ir kokybės santykis. Pagal šį kriterijų mes tikrai pralaimime tiek Baltijos valstybėms, tiek Lenkijai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNelabai suprantu, ko kai kurie kabinėjates prie tų kainų. Man asmeniškai Kautros plius ir TOKS Neo atrodo išvis unikumas, kaip tokioj nepelningoj rinkoj bandoma dar žaist kokybės lygmenyje. Nupirktos naujos pasakiškos ir labai brangios Setros, stengiamasi žaisti per marketingą, kad visai žmonės iš VT neišsilakstytų. FB pavežėjimo grupės labai rimtas konkurentas, manau būtent jų tobulesnis variantas ir turi ateitį, o ne tarpmiestiniai pervežimai autobusais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš sakauParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNiekas ir nesako, kad kainos Lietuvoje yra tragiškai didelės ar labai jau baisiai išpūstos. 
 Jozita šiandien 0,92 E (čia su PVM, be didmeninių nuolaidų, be kortelių ir pan.).
 Jeigu Kaunas - Klaipėda yra 219 km, aš su 6l/100km norma "sudeginčiau" 12,14 E.
 Kasoje bilietas 14,50 E.
 
 Jei važiuoju vienas - nuostolis 2,26 E. VIENAS  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turėjo jau vasarą startuoti šis puslapis, matyt jau nebegalėjo daugiau vėluoti ir paleido štai tokį.... Nieko man ten konkretaus jame rasti nepavyko, potencialūs keleiviai juo naudodamiesi greičiausiai išvis manys, kad viešojo transporto Lietuvoje nėra...Parašė digital Rodyti pranešimąhttp://www.visimarsrutai.lt - VKTI ir LAKD naujas puslapis, yra maršrutai, stotelės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Konkretaus rajono maršrutus galima pamatyti, bet jie labai įdomiai rodomi: ne pagal savivaldybes, o pagal tai, kad jie įvažiuoja į tą rajoną. Bet šiaip "šauniai" padarė - navigacija tarp maršruto krypčių labai nekokia, sugebėjau gauti bent 5 Javascript klaidas, o Vilniaus grafikai kažkur metų senumo (dar yra 60 autobusas).
 Tiesa dar, Vilniaus rajone kažkodėl rodo tik 4 VRAP maršrutus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitai iš FB grupių atiminės keleivius"Viena didžiausių Lietuvos keleivių pervežimo kompanijų „Kautra“ turi daugiau kaip 200 autobusų ir mikroautobusų, kuriuose siūlomas nemokamas „Omnitel“ mobilusis internetas. Dalyje autobusų jau veikia ir spartusis 4G/4G+ LTE technologijos internetas. Antrąjį šių metų ketvirtį keleiviai juose persiuntė 7,4 TB duomenų, atitinkamu metu pernai – 3,3 TB. „Kokybiškas mobilusis internetas veikia visur, kur tuo metu yra vartotojas <...> Jei dar prieš kelerius metus keleivius maloniai stebindavo žinia apie autobuse veikiantį nemokamą mobilųjį internetą, tai dabar jie jau tikisi visur nepriekaištingai veikiančio ryšio“, – http://it.lrytas.lt/ismanyk/tarpmies...rnetas.htm?p=2  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokie numerio skaičiai kvepia Vežeta (http://fotobus.msk.ru/list.php?did=8308), kuri tikrai nėra pavyzdinis vežėjas. Bet argi jie turi tarpmiestinį maršrutą?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKas per nudrengtas Neoplanas JAC899 Kaunas-Klaipėda maršrute? Ant galo autobusų nuoma užklijuota
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai primena atvejį su maršruto lentele "Klaipėda - Vilnius". Matyt, kažkuris vairuotojas taip mėgsta žymėti savo "išskirtinius reisus"Parašė Mettal Rodyti pranešimąTokie numerio skaičiai kvepia Vežeta (http://fotobus.msk.ru/list.php?did=8308), kuri tikrai nėra pavyzdinis vežėjas. Bet argi jie turi tarpmiestinį maršrutą?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKas per nudrengtas Neoplanas JAC899 Kaunas-Klaipėda maršrute? Ant galo autobusų nuoma užklijuota  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vytauto gatvėje Garliavoje pridaryta "dygsta" paaukštintos pėsčiųjų perėjos.
 Vairuotojų "kelių gaidelių" greičio aistras jos apramina, pėstiesiems kažkiek saugiau. Užtai problemų kyla autobusams. Gal būt nieko nepadaryti miesto (A6) autobusams, sustojimus Garliavoje turintiems priemiestiniams. Pagrindinėje garliavos stotelėje stoja ir kai kurie tarpmiestiniai, Bet daug jų (kaip antai, ekspresiniai iš Kauno į Marijampolė ir Alytų) ten nestoja.
 Manau, kad Garliavoje sustojimo neturintiems tarpmiestiniams autobusams į Alytų ir Marijampolę (ir gal būt atitinkamai toliau) iš laikiniosos Kauno autobusų stoties važiuoti Karaliaus Mindaugo prospektu, per Aleksoto tiltą, Užnemunės gatve ir vakariniu Kauno aplinkkeliu. Pastebėjau, kad taip kartais nuvažiuoja tarptautiniai į Lenkiją ir toliau (nors, kiek žinau, ir šiems autobusams Kaune privalu privalu važiuoti Europos prospektu ir Veiverių gatve).
 Dėl dažnų stabdymų pėsčiųjų perėjose Garliavoje ir dar dėl kelio rekonstrukcijos darbų tarp Garliavos ir Mauručių autobusai ekspresai į Marijampolę tuo pradės netilpti grafike (vėluos).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl tarptautiniams privalu važiuoti labai apkrautomis gatvėmis, jei galima į stotį nuvažiuoti paprasčiau?Parašė Vitas Rodyti pranešimąVytauto gatvėje Garliavoje pridaryta "dygsta" paaukštintos pėsčiųjų perėjos.
 Vairuotojų "kelių gaidelių" greičio aistras jos apramina, pėstiesiems kažkiek saugiau. Užtai problemų kyla autobusams. Gal būt nieko nepadaryti miesto (A6) autobusams, sustojimus Garliavoje turintiems priemiestiniams. Pagrindinėje garliavos stotelėje stoja ir kai kurie tarpmiestiniai, Bet daug jų (kaip antai, ekspresiniai iš Kauno į Marijampolė ir Alytų) ten nestoja.
 Manau, kad Garliavoje sustojimo neturintiems tarpmiestiniams autobusams į Alytų ir Marijampolę (ir gal būt atitinkamai toliau) iš laikiniosos Kauno autobusų stoties važiuoti Karaliaus Mindaugo prospektu, per Aleksoto tiltą, Užnemunės gatve ir vakariniu Kauno aplinkkeliu. Pastebėjau, kad taip kartais nuvažiuoja tarptautiniai į Lenkiją ir toliau (nors, kiek žinau, ir šiems autobusams Kaune privalu privalu važiuoti Europos prospektu ir Veiverių gatve).
 Dėl dažnų stabdymų pėsčiųjų perėjose Garliavoje ir dar dėl kelio rekonstrukcijos darbų tarp Garliavos ir Mauručių autobusai ekspresai į Marijampolę tuo pradės netilpti grafike (vėluos).
 Comment








Comment