Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu, ryšium su Pilaitės pr. rekonstrukcija, 75 autobusas pro Senąją Pilaitę liko važiuoti tik Santariškių kryptimi. O anksčiau ten buvo kairysis posūkis ar kaip?
    Taip, su prospekto rekonstrukcija ir eismo paleidimu likusiomis dviem juostomis, buvo posūkis, kuris buvo ties senąja Pilaitės stotele (arčiau saugumo), kur iki šiol išlikusi perėja(?). Iki 2013-ųjų reformos pora reisų per dieną link Pilaitės per Senąjį Pilaitės kelią prasukdavo 30-as.
    O Papilėnų stotelė, kuri yra šalia Rimi parduotuvės Vydūno gatvėje, pasitarnaus būsimam maršrutui, atvažiavus iš Smalinės gatvės, kur ir buvo planuotas VT eismas. Visko gali būti, jog padarys ir normalų įvažiavimą iš Pilaitės prospekto į Snalinės gatvę (po viaduku).
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

      Taip, su prospekto rekonstrukcija ir eismo paleidimu likusiomis dviem juostomis, buvo posūkis, kuris buvo ties senąja Pilaitės stotele (arčiau saugumo), kur iki šiol išlikusi perėja(?). Iki 2013-ųjų reformos pora reisų per dieną link Pilaitės per Senąjį Pilaitės kelią prasukdavo 30-as.
      O Papilėnų stotelė, kuri yra šalia Rimi parduotuvės Vydūno gatvėje, pasitarnaus būsimam maršrutui, atvažiavus iš Smalinės gatvės, kur ir buvo planuotas VT eismas. Visko gali būti, jog padarys ir normalų įvažiavimą iš Pilaitės prospekto į Snalinės gatvę (po viaduku).
      Tie pora 30 maršruto reisų buvo maždaug iki 2008/2009, kai 30 paleistas Pilaitės prospektu. Jie buvo skirti moksleiviams iš Senosios Pilaitės nuvažiuoti į mokyklą.
      Maršrutai į Pilaitę pro Senąjį Pilaitės kelią nustojo važiuoti 2007 - tuo metu buvo nutiesta pietinė Pilaitės prospekto dalis ir sutvarkytas įvažiavimas per Papilėnų gatvę. Kadangi apsisukimas į Senąjį Pilaitės kelią padarytas tolokai, tai autobusams tapo paprasčiau važiuoti ištisai Pilaitės prospektu, o ne senuoju keliu. Dar pats pamenu, kai (dažniausiai) 47 pasitaikydavę Mercedesai lėtai, bet užtikrintai pakildavo į tą kalnelį prie Beepart ir sustodavo stotelėje prie pat įėjimo į Rimi
      Nuvažiavimas po Smalinės viaduku yra numatytas šių metų biudžete, tai kaip ir ganėtinai greitai tai turėtų atsitikti. Atsiras papildoma stotelė prie Maximos Stalupėnų gatvėje.

      Perėja prie VSD panaikinta apie 2017, kai įjūngė Pociūno sankryžos šviesoforą

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Atsiras papildoma stotelė prie Maximos Stalupėnų gatvėje.
        Gal gali parodyti žemėlapyje kur maždaug?

        Comment


          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
          Kaip suprantu, ryšium su Pilaitės pr. rekonstrukcija, 75 autobusas pro Senąją Pilaitę liko važiuoti tik Santariškių kryptimi. O anksčiau ten buvo kairysis posūkis ar kaip? Mat google žemėlapiuose dar užfiksuotos yra išlikusios įvažos tiek Senoji Pilaitė, tiek Papilėnų st. Juk ir dabar nebūtų labai sudėtinga pavažiuoti kelis šimtus m į priekį, apsisukti ir pravažiuoti senąja trasa. Tik klausimas, ar dar yra poreikis ten važiuoti, kiek ten tų žmonių, mat iš nuotraukų suprantu, jog ten daugiausiai visokie garažiukai, autoservisai, viena kita įmonėlė ir tiek...
          Taip, posūkis ten tikrai buvo, kol dar nebuvo įrengta antra Pilaitės pr. pusė (iki 2007 m.) Tada seniau mat važiuodavo tik šiauresnioje pusėje, abiejomis kryptimis. Todėl posūkis ir buvo - normali T sankryža. Dar seniau - Senasis Pilaitės kelias tiesiai jungėsi su Viršuliškių skg. (taip buvo iki kokių 1993 m.). Ir autobusai ten tikrai važiavo, bet tik todėl, kad dar nebuvo galutinai įrengtas Pilaitės pr.

          Dėl poreikio - į aną pusę nėra prasmės visaip vargti su apsisukinėjimais, kad 99,9% keleivių pavėluotų, o 0,1% išliptų Senojoje Pilaitėje. Vis tiek nebūtų greičiau apsisukinėti, negu perlipti Papilėnų st. (aišku, jeigu iš karto persėstum).

          Comment


            LRT įkėlė video iš Panoramos archyvų (1994 m.) apie grūstis Vilniaus viešajame transporte, taip pat yra ir reportažas apie automobilių parko pokyčius ir eismo sąlygas.

            Kaip atrodė transporto bei eismo sąlygos 1994 m.?

            Comment



              1960 metais sovietai RAŠĖ, kad paleis TROLEIBUSUS ​​​​​​ iki oro uosto. Ar kas nors žino KONKREČIĄ priežastį kodėl per 30 metų nuo 1960 iki 1990 tai nebuvo realizuota?


              Click image for larger version  Name:	DSC_6634~2.JPG Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	1980628
              Paskutinis taisė dangoraižistas; 2022.07.20, 09:11.

              Comment


                Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                1960 metais sovietai RAŠĖ, kad paleis TROLEIBUSUS ​​​​​​ iki oro uosto. Ar kas nors žino KONKREČIĄ priežastį kodėl per 30 metų nuo 1960 iki 1990 tai nebuvo realizuota?
                Buvo tokia urban-legenda, kad po Dariaus ir Girėno gatve yra pakloti slapti karinės paskirties kabeliai ar bangolaidžiai.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Buvo tokia urban-legenda, kad po Dariaus ir Girėno gatve yra pakloti slapti karinės paskirties kabeliai ar bangolaidžiai.
                  Dėl paskirties nesigilinsim, bet slaptumo žyma yra ten. Nemanau, kad tai pernelyg trukdė įrengti kontaktinio tinklo atramas. Veikiau tiesiog vis smarkiau atsilikinėjanti ekonomika vertė atidėlioti tokius "ne pirmos svarbos" projektus.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Buvo tokia urban-legenda, kad po Dariaus ir Girėno gatve yra pakloti slapti karinės paskirties kabeliai ar bangolaidžiai.
                    O jūs čia labai nerašykite tokių dalykų. Kaip sakoma "Vyrai, jūs esate stebimi!" Iš vieno žmogaus, dirbančio prie tų dalykų, girdėjau tokį baisų dalyką, kad jei kažką čia parašysi, ar tai būtų SMS žinutė, ar viešas komentaras, tai tave suims, iškrės, nubauduos ir sušiks tau gyvenimą taip, kad paskui tavęs nebepriims į jokį darbą.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Buvo tokia urban-legenda, kad po Dariaus ir Girėno gatve yra pakloti slapti karinės paskirties kabeliai ar bangolaidžiai.
                      O po to atvažiavo ekskavatorius su buldozeriu ir greitai praplatino D&G gatvę, nors ten buvo kažkokios ypatingos oro uosto komunikacijos.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        O po to atvažiavo ekskavatorius su buldozeriu ir greitai praplatino D&G gatvę, nors ten buvo kažkokios ypatingos oro uosto komunikacijos.
                        Tai kad nuo Eišiškių pl. taip ir neplatino (navigacinė stotis būtent už jo). Kai kam tai - legendos patvirtinimas.

                        https://goo.gl/maps/MbQL9B5ZEvy7NSep8

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Tai kad nuo Eišiškių pl. taip ir neplatino (navigacinė stotis būtent už jo).
                          Kamščiai buvo (ir yra iki šiol) atkarpoje nuo Maksimos iki D&G/Eišiškės sankryžos.
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Kamščiai buvo (ir yra iki šiol) atkarpoje nuo Maksimos iki D&G/Eišiškės sankryžos.
                            Ne apie tai kalba. Kodėl vis dar nėra troleibusų į oro uostą.

                            Comment


                              "Arbonai" Vilniuje A.Mickevičaius gatvėje. (dab. Gedimino pr.)
                              1939 m. vasarą. prieš pat prasidedant II pasauliniam karui
                              Wilno ul. Mickiewicza 1939
                              Autorius nenurodytas

                              https://ne-np.facebook.com/photo/?fb...77348569162112

                              Vietiniai Vilniaus gyventojai dar kelis dešimtmečius po karo miesto autobusus vadino "arbonais" - nuo Šveicarijos Arbono miesto, kur buvio Saurer gamykla. Kai dėl atvykelių sakičiau senieji gyventojai tapo mažuma, "arbonų" pavadinimas beveik išnyko.

                              https://neakivaizdinisvilnius.lt/str...ario-vilniuje/

                              Comment


                                Gal kas žinote iki kelintų metų Vilniuje važinėjo MTB-82 troleibusai?

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                  Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.

                                  Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
                                  Būdavo įvairiai. Retkarčiais link 80-ųjų pabaigos jau ir kamštukai atsirasdavo. Topas, kai 80-aisiais T16 važiuodavo nenutrūkstama eile, bet tekdavo "įspardyti" keleivius , kad užsidarytų durys.
                                  70-aisias daug kur antraeiliais reisais važinėdavo baisiai nepatogūs Lviv atobusai. Vasarą juose pragaras. Bilietukus raudavom iš vienintelės "automatinės" kasos. Tuose maršrutuose ir dažnis buvo labai menkas. 1-2 reisai per valandą, jau neblogai. Su 23-iu iki JTS Žirmūnuose nuo Lazdynų važiuodavau 45-50 min. Kita vertus, 29-as iš Bukčių visada buvo apytuštis.
                                  1990 metais po paskaitų nuo universiteto, jei pavėluodavau, tai eidavau pėsčiomis. Autobusas pasivydavo jau ties Kosmonautų pr., kai jau iki namų 10-15 min. O kartais iš viso neatvažiuodavo. Trolikai visi sausakimši.
                                  Užtat atgaiva buvo greitieji autobusai. 21-u greituoju nuo "Paparčio" iki "Kronikos" per 15 min. su vėjeliu.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X