Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iki 2012, iki Žolyno gatvės jis važinėjo tik keletą kartų per dieną. Galbūt grybauja web archyvas - man irgi kartais meta išvis šių metų tvarkaraščius, nors datą nusistatau pvz 2007.

    Comment


      Būdavo keli reisai per dieną. Web archyvas, jei neturi išsaugojęs kai kurių puslapių, dažnai nukreipia į dabartinį puslapį.

      Comment


        Iki 2012-10-15 (ne 10!) iki Žolyno g. jis važiuodavo tik ~3-4 kartus per dieną. Jeigu rasiu, vakare galėsiu įkelt vairuotojui duodamo grafiko nuotrauką (ten dirbo tik 1 autobusas). Apie 2002-2003 m. iki Žolyno g. buvo važiuojama didesne dalimi reisų. To laikotarpio eismo tvarkaraštį galima rasti Archive.org išsaugotuose www.vap.lt puslapiuose.

        Oficialus stops.lt maršruto pavadinimas ne visada atspindi pagrindinę trasą, kuria važiuoja dauguma reisų. Pvz. seniau 51 maršrutas vadinosi Ž. Paneriai - Trakų Vokė - Daniliškės, nors realybėje visos atstovos tarp reisų būdavo Trakų Vokėje E. Andrė st. Ir dar 16 buvo Stotis - Rudamina, nors iki Rudaminos yra tik 1 reisas moksleiviams nuvežti bei dar kurį laiką būdavo vakarinis reisas Stotis - Nemėžis - Skaidiškės - Rudamina - Stotis.

        Dar kas liečia naujienos tekstą (http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=497), tai ne visada būdavo pranešama, kas tiksliai keičiasi. Kaune, pavyzdžiui, ko gero iki šiol maršrutai "nesikeičia" - keičiasi tik tvarkaraščiai.
        Paskutinis taisė Mettal; 2020.10.22, 12:50.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Vis gi foto neturiu, bet apie 2006-2010 buvo taip: darbo dienomis 4 reisai rytinio piko metu, 4-5 reisai vakarinio piko metu; poilsio dienomis 1 reisas apie 7-8 val. ir 2 reisai 18-19 val.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Iki 2012-10-15 (ne 10!) iki Žolyno g. jis važiuodavo tik ~3-4 kartus per dieną. Jeigu rasiu, vakare galėsiu įkelt vairuotojui duodamo grafiko nuotrauką (ten dirbo tik 1 autobusas). Apie 2002-2003 m. iki Žolyno g. buvo važiuojama didesne dalimi reisų. To laikotarpio eismo tvarkaraštį galima rasti Archive.org išsaugotuose www.vap.lt puslapiuose.

            Oficialus stops.lt maršruto pavadinimas ne visada atspindi pagrindinę trasą, kuria važiuoja dauguma reisų. Pvz. seniau 51 maršrutas vadinosi Ž. Paneriai - Trakų Vokė - Daniliškės, nors realybėje visos atstovos tarp reisų būdavo Trakų Vokėje E. Andrė st. Ir dar 16 buvo Stotis - Rudamina, nors iki Rudaminos yra tik 1 reisas moksleiviams nuvežti bei dar kurį laiką būdavo vakarinis reisas Stotis - Nemėžis - Skaidiškės - Rudamina - Stotis.

            Dar kas liečia naujienos tekstą (http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=497), tai ne visada būdavo pranešama, kas tiksliai keičiasi. Kaune, pavyzdžiui, ko gero iki šiol maršrutai "nesikeičia" - keičiasi tik tvarkaraščiai.
            Labai ačiū už informaciją!
            Beje, man per WebArchive neatsidaro tie 2002-2003 m. 15 tvarkaraščiai, gal galite atsiųsti nuorodą?

            Comment


              Parašė egiscrypth

              O kodėl su šiais mano minėtais maršrutais buvo kitaip? Oficialiame kaunas.lt puslapyje buvo rašoma kad 21 nevaziuos į megą , o 33 pratęsiamas iki Palemono .
              http://www.kaunas.lt/transportas/nuo...tvarkarasciai/
              Naujausi pasikeitimai gal ir yra aprašomi, bet toli gražu ne viskas yra detaliai išrašoma, kaip kituose miestuose. Pvz. 1 troleibuso pratęsimas nuo Klinikų iki Šiaurės pr. buvo paminėtas kaip eilinis tvarkaraščio pasikeitimas. Arba apskritai, rašoma, kad "keičiama maršruto trasa ir tvarkaraščiai", bet kur ten tiksliai kas pasikeitė - neužsimenama. Čia nėra kažkoks užsisėdimas - istorijos ir realybės nepaneigsi.

              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

              Labai ačiū už informaciją!
              Beje, man per WebArchive neatsidaro tie 2002-2003 m. 15 tvarkaraščiai, gal galite atsiųsti nuorodą?
              http://web.archive.org/web/*/http://www.vap.lt/* - išrūšiuojat pagal From datą ir ten bus daug visko įdomaus. Konkrečiai 15: http://web.archive.org/web/200103051...rsrutai/15.htm Puslapis atrodys tuščias, bet realybėje ten ant baltas tekstas ant balto fono Su ctrl+A pažymit visą turinį ir matysis.
              Attached Files
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Ar kas iš forumo senbuvių, pamenate kokia buvo 11 troleibuso nulinė trasa iš Pašilaičių į 1-ąjį parką? Variantų galėjo būti daug:

                1. Važiuoti taip kaip T19 - Konstitucijos pr. - Šilo tiltu iki Klinikų st.
                2. Iki Operos kaip įprastai, o toliau Žygimantų g., pro Olandų žiedą, Antakalnio g./nuo Žaliojo tilto sukant dešinėn į Šeimyniškių g.
                3. Važiuoti kaip maršrutas iki pat Lizdeikos g., o išvažiavus iš jos nebesukant į Antakalnio žiedą, įvažiuojama dešiniau, į Antakalnio g.

                O gal visi T11 aptarnaujami 1-o parko paprasčiausiai į jį važiuodavo tik iš Antakalnio žiedo?
                Atsiprašau jei nevisai į temą pataikiau, tiesiog įdomu, į ką atsižvelgiant sudaromos nulinės maršrutų trasos - ar kad kuo trumpesne trasa greičiau nuskubėti į parką, ar kad kuo ilgiau pavažiuoti kaip įprastas maršrutas?

                Comment


                  Per Kalvarijų g. iki Antakalnio, bet neužsukant į žiedą, o tiesiai iki Žolyno g. (1-ąjį parką). Kai kurie reisai iš Antakalnio žiedo į 1-ąjį parką.

                  Comment


                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                    į ką atsižvelgiant sudaromos nulinės maršrutų trasos - ar kad kuo trumpesne trasa greičiau nuskubėti į parką, ar kad kuo ilgiau pavažiuoti kaip įprastas maršrutas?
                    Priklauso nuo maršruto ir paros meto. 11-ame galima buvo "sutaupyti" paskutinius reisus iš Pašilaičių leidžiant be apsisukimo per Antakalnio žiedą (kaip 3 variantu). Jeigu būtų labai vėlu, tai tokio reiso neduotų aptarnauti 1 parkui arba grįžimas būtų pačiu greičiausiu keliu, kad būtų spėta iki paskutinių budinčių autobusų reisų (vairuotojų vežimui namo).
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      O iš ryto būdavo irgi taip pat iš parko į Pašilaičius?
                      Nes ir šiandien į buvusį 11 panašiausio 10 maršruto, kai kurie rytiniai reisai iš 1-o parko į Naujininkus važiuoja palei upę (Antakalnio, Žygimantų g.) ir ties Operos/Žaliojo tilto transporto mazgu jau įsilieja į normalią savo trasą.
                      Tam ir aptarnaudavo abu parkai šį maršrutą - berods po lygiai. Vieni juda iš vieno arčiau parko esančio maršruto galo, kiti - iš kito. Iš 1-o parko dažniausiai pamenu dirbdavo 1124, 1612, 1614, 1590, 1543, 2-o - 2478, 2518, 2646, 2622, 2644.

                      Comment


                        11 maršrutą aptarnavo ir 2-asis parkas, taip kad iš Pašilaičių ryte pirmais reisais važiuodavo 2-ojo parko troleibusai.

                        Comment


                          Tai man žinoma, jog šį maršrutą aptarnavo abu parkai. Juk išvardijau dažniausiai jame dirbusias TP. Iš 2-o parko tikriausiai dalis iškart sukdavo dešinėn Antakalnio link, o kiti - pavažiuodavo atgal iki Pašilaičių žiedo. Tiesiog gal ne visi 1-o parko troleibusai važiuodavo link Antakalnio žiedo, o dalis sukdavo kairėn ir į 11 trasą įsiliedavo Žaliojo tilto ar Operos stotelėse, kad tolygiau pasiskirstytų. Tarkime iš 1-o parko tuo pačiu metu išrieda du 11 troleibusai - vienas suka dešinėn ir savo maršrutą pradės nuo Antakalnio žiedo, o kitas - kairėn ir į savo trasą įsilies ties Žaliuoju tiltu. Juk ir keli T10 reisai iš ryto lig šiol važiuoja būtent taip. Jei kam reikėdavo pvz. iš Lukiškių į Pašilaičių pusę, tai negi jiems reikdavo laukti, kol pasirodys pirmasis troleibusas iš pat Antakalnio, kai šioje atkarpoje keleivius jau gali rinkti kitas, atvažiavęs "palei upę" ar pro Šeimyniškių g. Nes 2-o parko troleibusai tuo metu judėdavo dar tik priešinga kryptimi, kaip minėta aukščiau.
                          Paskutinis taisė Kristupas0220; 2020.10.30, 14:27.

                          Comment


                            Šitai jau priklauso nuo to, kada kokioje stotelėje reikalingi pirmieji reisai. 10 į Naujininkus ryte važiuoja greičiausiu keliu, nes reikia anksčiau pradėti pirmą reisą iš Naujininkų
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Iš web archyvo:
                              T11 iš 1TP:
                              1) link Antakalnio žiedo (per Antakalnio g.)
                              2) link Pašilaičių žiedo (per T. Kosciuškos gatvę, prie pagrindinės trasos prisijungia ties Operos ir baleto teatru)(tik darbo dienomis ir sekmadieniais)

                              T11 iš 2TP:
                              1) link Pašilaičių žiedo
                              2) link Antakalnio pagrindine trasa (tik darbo dienomis)

                              T11 į 1TP:
                              1) Iš Antakalnio žiedo
                              2) Iš Pašilaičių žiedo per Valakampių tiltą, neužsukdamas į Antakalnio žiedą (tik darbo dienomis)
                              3) Iš Pašilaičių žiedo, nuo Operos ir baleto teatro važiuoja T. Kosciuškos gatve (tik poilsio dienomis)

                              T11 į 2TP:
                              1) Iš Pašilaičių žiedo
                              2) Iš Antakalnio, pagrindine trasa iki Spaudos rūmų

                              Manau, tai atsakys į visus klausimus

                              Beje, kiek ne į temą - nežinojau, kad iki pat uždarymo, T5 maršrutu iš pat ryto egzistavo reisai 1TP - Valakampių tiltas - Kalvarijų g. - Stotis.

                              Comment


                                1993 m. birželio 2 d. buvo išleistas Vilniaus m. mero potvarkis su aibe autobusų maršrutų pasikeitimų, remiantis „valstybinės akcinės bendrovės „Urbanistika“ atliktais keleivių srautų tyrimais ir kompiuterine darbo ryšių analize“.

                                Autobusų eismo reorganizavimas N. Vilnioje nuo birželio 5 d.:
                                • 31 Stotis - Parko g. - Linksmoji g. - Pramonės g. - Dūmų g. - Kojelavičiaus g. - Arimų g. sutrumpintas iki st. Žalgiris (dabartinio žiedo). Galimai tas leido maršrutu paleisti ilgus autobusus, kadangi Arimų g. žiedas per ankštas.
                                • 31 greitasis Stotis - Pavilnys - Parko g. nukreiptas per S. Batoro g. ir tapo tikru "greituoju".
                                • 18 Antakalnis - Parko g. panaikinti užsukimai į Kalno g.
                                • Kaip kompensacija sutrumpintam 31 ir pakeistam 18, organizuotas naujas 14 maršrutas Arimų g. - Kojelavičiaus g. - Dūmų g. - Pergalės g. - Parko g., „atskirais reisais užsukant į Kalno g.“
                                Autobusų eismo pakeitimai Santariškėse nuo birželio 12 d.:
                                • 26 Žaliasis tiltas - Kalvarijų g. - Santariškės pratęstas iš abiejų galų: iki Lukiškių a. centre bei nuo Santariškių iki Visorių.
                                • 34 Stotis - Santariškės - Visoriai sutrumpintas iki Santariškių.
                                • Mistinis pakeitimas iš nieko į nieką: 16 maršrutas reorganizuotas „į 2 atskirus maršrutus „Stotis - Rudaminos RMG“ ir „Stotis - Nemėžis“. Mano turimais duomenimis, lyginant su 1991 m. lapkričiu bei 1995 m. nieko nepasikeitė. Kaip buvo paprastas variantas Stotis - Rudaminos RMG [seniau taip vadinta galinė stotelė Skaidiškėse] su greituoju Stotis - Nemėžis [iki KRP stotelės Daržininkuose, senajame Minsko plente], taip abu ir liko.
                                Nuo birželio 26 d. - 3 kosminiai pakeitimai, kurie neaišku ar apskritai kada buvo įgyvendinti:
                                • 29 maršrutas sutrumpintas iki trasos Lazdynai - Bukčiai. Ir tas yra labai keista, mat nuo 1990 m. balandžio jis buvo „laikinai“ sutrumpintas nuo Karoliniškių iki Lazdynų, o 1991 m. lapkritį vis dar galiojo sutrumpinta trasa. Negi kažkada jį buvo atstatę iki Karoliniškių, o dabar vėl trumpina? AP buvo sunkūs laikai, todėl nesitiki, kad tuo metu galima buvo taip paprastai atnaujinti eismą abejotinos naudos trasa. Ar tiesiog oficialiai įformintas „laikinas“ sutrumpinimas?
                                • „Dėl sudėtingų eismo sąlygų“ 20 Ž. Paneriai - Lazdynai išskaidytas į 2 dalis: 20 Ž. Paneriai - A. Paneriai - Galvės g. - Žarijų g. - Lentvario g. - Kirtimų g. - Galvės g. - A. Paneriai - Ž. Paneriai ir 47 Lazdynai - TE-3. Kas per „sudėtingos eismo sąlygos“ - nedetalizuojama, bet prielaida tokia, kad jos „vyko“ tarp Gariūnų turgaus Gariūnų g., Kirtimų g. iki sankryžos su Lentvario g. Atrodo, kad šitas pakeitimas išvis nebuvo įvykdytas, nes liepos mėn. 47 numeris suteiktas kitam maršrutui, 20-o trasa 1995-ais buvo įprasta, o ir nebuvo jokių dokumentų dėl pakartotinio maršrutų apjungimo.
                                • 25 maršrutui Ž. Paneriai - Graičiūno g. įvesti užsukimai į A. Panerius. Šitas pakeitimas keistas dėl to, kad 1995 m. jis vis dar skaitėsi greituoju bei 1997 m. tikrai ten neužsukdavo. Negi tarp 1993-1995/97 m. galėjo būti kažkokių rimtų priežasčių užsukimo panaikinimui? Privatūs autobusai ir maršrutiniai taksi į ten nevažiuodavo, tai konkurencijos kaip ir nebuvo. Ar gal apskritai užsukimo taip niekad ir nebuvo?
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  1993 m. liepos 7 d. išleistas dar vienas potvarkis, kuriuo „atsižvelgiant į pasikeitusius keleivių srautus po maršrutų pakeitimo ir į gyventojų pasiūlymus“ nuo liepos 15 d. įvesta daugiau pakeitimų N. Vilnios rajone.
                                  • 4 maršruto Centras - N.Vilnia dalis autobusų N. Vilnioje nuo Kojelavičiaus ir Šiaurės g. sankryžos nukreipta tiesiai Kojelavičiaus g. iki Arimų g. Pakeistai trasai suteiktas 27 numeris Centras - Maironio g. - Batoro g. - Kojelavičiaus g. - Arimų g.
                                  • 14 maršrutas padalintas į 2 dalis: Parko g. - Arimų g. ir Parko g. - Kalno g. Nėra paminėta, koks numeris priskirtas maršruti į Kalno g., tačiau netrukus išleistame kitame potvarkyje jau minimas 47 numeris. T.y. „sudėtingos eismo sąlygos“ iš ankstesnio mano pranešimo buvo arba atšauktos, arba baigėsi vos po savaitės-dviejų.
                                  Rugpjūčio 10 d. buvo išleistas dar vienas potvarkis N. Vilnios susisiekimui "normalizuoti", kadangi Kalno g. gyventojai pageidavo turėti tiesioginį susisiekimą su Antakalniu, kurį iš jų atėmė birželio 5 d. pakeitę 18-ojo trasą.
                                  • 47 maršrutas Parko g. - Kalno g. pratęstas Šiaurės, Kairėnų, Plytinės g. (be užsukimo į Dvarčionis), Saulėtekio al., Nemenčinės pl. iki Antakalnio, panaudojant dalį 18 maršruto autobusų.
                                  Vėliau, laikui bėgant, 18 ir 47 buvo pridedami užsukimai tai šen, tai į Dvarčionis, tai į Kalno g., dėl ko iš esmės numeriai prarado savo esmę. Dėl to 2001 m. kartu su vasaros tvarkaraščiais juos apjungė į vieną 18-ą, kuris visais reisais važiavo tiek per Kalno g., tiek per Dvarčionis. Taip gavosi, kad po 8 metų 18-as grįžo į savo įprastą trasą prieš optimizacijas. Kažkur tuo pat metu 14-ame įvesti reisai Kalno g. - Arimų g., kas beveik atitiko 1993 m. pakeitimus.
                                  Po 10 metų, 2003-ais istorija apsuko ratą ir buvo „atšaukti“ 1993 rugpjūčio pakeitimai:
                                  • vėl panaikinti 18 reisai per Kalno g.
                                  • 14 liko kursuoti tarp Arimų g. ir Grigaičių be reisų į Kalno g.
                                  • atnaujintas maršrutas Parko g. - Kalno g. su artimiausiu laisvu numeriu, panašiausiu į buvusį 47-ą, t.y. 67
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Ačiū už puikų temos atnaujinimą

                                    Comment


                                      Įdomu tai, kad po VT reformos 4 maršrutas buvo panaikintas, o 27 liko. Visgi susisiekimas su centru iš Kojelavičiaus g. daug svarbesnis (gal dėl to, kad ji labai arti Pramonės g., kur gyventojų mažai, o darbuotojai atvyksta nuosavu transportu).

                                      14, važiavęs Pramonės g., gyventojų pageidavimu dabar važiuoja Gerovės g. - labai įdomus pakeitimas, atvirai sakant, nelabai žinau kam. Gal todėl, kad iš Gerovės g. būtų patogiau nusigauti iki Tremtinių st. ir sėsti į 6G, nes lipti į kalną link Parko g. yra per sunku?

                                      Šiaip būtų labai įdomu, kaip keistųsi maršrutai, jei būtų užbaigta Linksmosios g. - G. Žemkalnio g. jungtis. Manau, būtų protinga pratęsti A31 iki Galgių ir užtikrinti puikų susisiekimą tų vietų gyventojams su centrine N. Vilnios dalimi. Bet čia pasvajojimai, ta jungtis gal po kokių 50 metų ir atsiras.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        4 nebuvo panaikintas, o pervadintas.

                                        Comment


                                          4 buvo panaikintas. Dabartinis 4-as neturi nieko bendro su buvusiu 4-u (Centras - N. Vilnia) su ilga ilga istorija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X