Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto vairuotojų profesija
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kad daro. Tik ne Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kitas darbdavys irgi daugiau nemokės už tą patį ar panašų darbą, todėl darbuotojas pats čia įtakos mažai turi. Savo verslą kiekvienas negali sukurti ir tai yra demagogija bei pasityčiojimas sakant - eik susikurk verslą. Galiausiai, verslui irgi reikia samdomo darbo ir visi nori mokėti kuo mažesnę algą. Apie emigraciją ir jos pasekmes galima kalbėti daug, bet ne tam tema.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBėginiame transporte, išskyrus metro, jau dabar yra galimybė pilnai automatizuoti, bet niekas to nedaro. Net ir metro senas linijas niekas neautomatizuoja, išskyrus ant pirštų suskaičiuojamus atvejus visame pasaulyje (naujos automatinės linijos čia nesiskaito). Kodėl?
Komentuoti:
-
Bėginiame transporte, išskyrus metro, jau dabar yra galimybė pilnai automatizuoti, bet niekas to nedaro. Net ir metro senas linijas niekas neautomatizuoja, išskyrus ant pirštų suskaičiuojamus atvejus visame pasaulyje (naujos automatinės linijos čia nesiskaito). Kodėl?
Parašė liutass Rodyti pranešimą
darbadavys visada ieskos galimybes moketi maziausia alga. Jei darbuotojas su ja nesutinka, jis visada turi tris legalias galimybes: kurti savo versla, eiti dirbti pas kita darbdavi, emigruoti. Lietuvoje virs 1 mln. darbuotoju pasirinko trecia varianta ir nemato problemu.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kada tas bus, o tikriausiai kad to nebus. Žmonių darbo gal bus ir mažiau, bet žmonės turės valdyti automatus ir t.t. O kalba eina apie šią dieną.
Kalba eina apie tai, jog toks darbas nėra perspektyvus jaunimui, nes per 10 metų tokios darbo vietos gali tiesiog nelikti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Gal nereikia šitos demagogijos ir mantrų. Nuo dirbančiojo mažai kas priklauso. Algos dydį nustato darbdavys ir nematoma vagianti rinkos ranka.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pirmas bus pigus automatizuotas maistas pagamintas "kulinarinio roboto" ir be brangaus žmogiško darbo.
---
Tuo tarpu transporte tai viešasis bus pilnai automatizuotas, o gyvi žmonės išliks kaip samdomi vairuotojai turtingesniems arba pramoginiams maršrutams. Ypač troleibusai kur nukrypimų nuo trasos vis tiek negali būti todėl lengviau robotizuoti.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nu toks gana mechaninis darbas, vienas iš darbų, kur bus linkstama pakeisti robotais. Beje, turėtų būti greitai atsibostantis. Toks gyvenimas, kad į tokius darbus daug neinvestuojama. Liūdna žiūrėt į tinklines parduotuves ir restoranus, ypatingai tada, kai susidaro nemažos laukiančių žmonių eilės (kur visokie boltiniai, woltiniai, viską užkemšantys). Ten irgi jaučiasi, kad jau robotizacijos priešaušris, ir net kažkaip nepykčiau, kad kokiam čiliake apsitarnaučiau kokia savitarna, gal net automatu picą iškeptų Esu kažkaip įsitikinęs, kad būtų greičiau ir galbūt mažiau nesąmonių.
Tuo tarpu transporte tai viešasis bus pilnai automatizuotas, o gyvi žmonės išliks kaip samdomi vairuotojai turtingesniems arba pramoginiams maršrutams. Ypač troleibusai kur nukrypimų nuo trasos vis tiek negali būti todėl lengviau robotizuoti.
Parašė liutass Rodyti pranešimą
butent. Algos yra tokios, uz kokias zmones sutinka dirbti. Jei nebutu norinciu, turetu kelti algas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVairuotoju truksta ir vakaruose, bet ten irgi niekas nepersistengia su algom, netgi esu skaites, kad Vokietijoje mazina reisu skaiciu del vairuotoju trukumo
Komentuoti:
-
Vairuotoju truksta ir vakaruose, bet ten irgi niekas nepersistengia su algom, netgi esu skaites, kad Vokietijoje mazina reisu skaiciu del vairuotoju trukumo
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
butent. Algos yra tokios, uz kokias zmones sutinka dirbti. Jei nebutu norinciu, turetu kelti algas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Gal nereikia demagogija užsiiminėti. Kiek tų darbo vietų už 3000? Ir ar ne tam, kad kažkas gautų 3000, kiti turi arti už 1000 ar minimumą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO kodėl tamsta neinat dirbti už 3000€ o vargstat už tą 1000€ neatskaičius mokesčių?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO kodėl tamsta neinat dirbti už 3000€ o vargstat už tą 1000€ neatskaičius mokesčių?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO kodėl tamsta neinat dirbti už 3000€ o vargstat už tą 1000€ neatskaičius mokesčių?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąGal yra norinčių prisijungti į kolektyvą ?
https://www.cvbankas.lt/autobusu-ir-...aune/1-4302513
prašome atkreipti dėmesį į siūlomą atlyginimą
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Aš pats pvz. galvoju, kad truputį rizikinga dirbti tokius ir panašius mechaninius darbus ilgoje perspektyvoje, nes manau bus polinkis į automatizaciją. Aišku, ne kiekvienam vyresniam žmogui bus lengva tapti automatizuotų sistemų valdytojais ar specais, bet jauniem žmonėm, manau, reiktų šia tema pagalvoti, kur jie atsidurs ateityje... Gal kažkuria prasme nelabai yra to jaunimo parke, nes nenori dirbti sunkių darbų, o kur dar atlygis, aišku, emigracija daug paduoda, bet ir su tais darbais emigracijoje irgi neaišku kaip ten bus, jei ne koks specas, nežinau kiek ten su ta migracine darbo jėga bus žaidžiama, čia kalbu tiek situacija LT, tiek UK, kur viliojama aukštesniais atlyginimais.
Kas liečia darbą su žmonėmis, tai nežinau, toks jausmas, kad jei randa žmonių, kurie dirbtų su žmonėmis už palyginti mažai, nelabai tada yra problemos... Priverstinio darbo nėra, nebent aplinkybės kažkokios, kur sunku darbą keist ir pan. Iš kitos pusės net ir tas darbas su žmonėmis, daug to paties darymo, bilietų pardavinėjimas, neįgaliųjų įleidimas, žmonės kaip visuma pasižymi gana pasikartojančia elgsena (nuspėjamumu), toliau probleminių žmonių išlaipinimas ir pan. Kaip visose darbuose, aišku, būna ir netikėtų situacijų.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
O aš sakau kad tokie darbai kur dirbama tiesiogiai su žmonėmis turėtų būti dideli atlyginimai, nes nuo darbuotojų priklauso ar ateis klientai į ten antrą kartą ar ne. O ne kaip padavėjų atlyginimai minimumas ir kiek gausi arbatos.
Beje atsirado naujas pareigybinis įrašas pakeitęs kad vairuotojas turi teikti keleiviams visapusišką informaciją.
Skamba dabar taip. Autobuso vairavimas + informacijos teikimas tik susijusia su bilietų pardavimu.
jei kažko klausia kito apie maršrutą ir pan.
Reikia atsakyti kad informacija teikiama nemokamu informacijos telefonu.
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
O aš sakau kad tokie darbai kur dirbama tiesiogiai su žmonėmis turėtų būti dideli atlyginimai, nes nuo darbuotojų priklauso ar ateis klientai į ten antrą kartą ar ne. O ne kaip padavėjų atlyginimai minimumas ir kiek gausi arbatos.
Beje atsirado naujas pareigybinis įrašas pakeitęs kad vairuotojas turi teikti keleiviams visapusišką informaciją.
Skamba dabar taip. Autobuso vairavimas + informacijos teikimas tik susijusia su bilietų pardavimu.
jei kažko klausia kito apie maršrutą ir pan.
Reikia atsakyti kad informacija teikiama nemokamu informacijos telefonu.
Kas liečia darbą su žmonėmis, tai nežinau, toks jausmas, kad jei randa žmonių, kurie dirbtų su žmonėmis už palyginti mažai, nelabai tada yra problemos... Priverstinio darbo nėra, nebent aplinkybės kažkokios, kur sunku darbą keist ir pan. Iš kitos pusės net ir tas darbas su žmonėmis, daug to paties darymo, bilietų pardavinėjimas, neįgaliųjų įleidimas, žmonės kaip visuma pasižymi gana pasikartojančia elgsena (nuspėjamumu), toliau probleminių žmonių išlaipinimas ir pan. Kaip visose darbuose, aišku, būna ir netikėtų situacijų.Paskutinis taisė PoDV; 2021.06.16, 19:57.
Komentuoti:
Komentuoti: