Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto vairuotojų profesija
Collapse
X
-
Prisiminkite ką rašėte. Rašėte, jog tai ne perkeltinė prasmė, o visiškai niekas nepagražinta.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
nežinau, gal ten (arba kur greta) dar dirba jo artimieji, arba šiaip bijo susidorojimo. Neklausiau ir ne mano reikalas klausinėti.
tai galėjo būti pasakyta perkeltine prasme, nebūtina žodžių priimti tiesiogiai. Abejoju ar jis tikrai turėjo galimybę su alkotesteriu matuoti, kuris vairuotojas tiksliai kiek išgėrė.
Bet kokiu atveju, neturiu tikslo nieko kažkuom įtikinti. Jums atrodo kad tai nesąmonė - puiku, let's agree to disagree.
Comment
-
Pritraukia. Dirba daug ukrainiečių.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kas trukdo VVT pritraukti vairuotojų iš trečių šalių, kaip tą sėkmingai daro pvz. Girteka? Prasta vadyba?
Darbo skelbime lyg ir būbuvo toks reikalavimas. Pvz. taksistams seniausiai net reikėdavo išlaikyti kalbos egzaminą (aišku, girdėjau, jog 100 % galimai galima ir su kyšiais būdavo). Visgi VT dirba ukrainiečiai, kuriuos vairavimą mokina rusų kalba ir jie nemkoma lietuviškai. Net Transrevio interviu minėta, jog per savaitę nuo krizės bandys greitai atsivežti užsieniečių, kurie taip pat nemokės lietuviškai, o LR įstatymai visiems vienodi, net tas pats VVT yra UAB.Parašė Sula Rodyti pranešimą
VVT reikia bent minimaliai mokėti valstybinę kalbą.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Kiekvieną kartą sėdint autobuse kas nors klausia vairuotojo „o į x stotelę važiuojat?“. Manau atsakymas kvadratinėmis raidėmis nebus patenkinamas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPasileis bilietų pirkimą kortele iš komposterių, dings vienkartinių bilietų pardavinėjimai, ir kalbos vairuotojams nebereiks.
- 2 patinka
Comment
-
Dėl to reikia tikrovę atitinkančių maršruto stotelių lentelių (radau tik labai seną nuotrauką). Užtektų parodyti į ją.
- 1 patinka
Comment
-
Labiau nusipezėti manau jau buvo neįmanoma. Sėdėjimas priekinėje sėdynėje ir žiūrėjimas yra trukdymas vairuotojo, jo kalbinimas ar panašiai? Jei yra sėdima vieta reiškia sėdėti galima. O kur jau žiūrėti, atleiskite tai yra jau mano asmeninis reikalas, turiu akis ir žiūriu ten kur tik noriu. Nereikia nieko blogo daryti, kalbėti vairuojant telefonu be laisvų rankų įrangos ar maigyti telefoną ir nereikės nieko bijoti, slapstytis, ar barikaduotis nuo keleivių.Parašė dondc Rodyti pranešimąO ko jūs ten spoksot į tuos vairuotojus? Gi yra lipdukai netrukdyti a. k. a. atsiknisti.
Rankinį įjungia?
Comment
-
Autobusuose be įprasto pneumatinio (''rankinio'') stabdžio yra dar ir elektrinis. Jo didžiausias privalumas yra tas, kad jis labai greitai įsijungia ir išsijungia, kas labai praverčia stotelėse ir sustojus sankryžose kamštyje. Tačiau jis yra daug silpnesnis už pneumatinį, todėl įkalnėse arba išjungus variklį elektrinio nepakanka.Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimąLyg ir nebuvo dar tokio klausimo. Gal kas žino ar supranta, kodėl VVT naujųjų Solaris ar MAN autobusų vairuotojai sustoję pvz prie šviesoforo, pastumia pirmyn-atgal tokį mažą jungtuką? Ką jis duoda?
Kad išjungti elektrinį stabdį, daugelyje autobusų reikia ne tik patraukti minimą jungtuką atgal, bet ir paspausti gazo pedalą. Vėlgi, laiko taupymui, vairuotojui iškart tą jungtuką ir perstato ''atgal'', bet kol nepaspaus gazo pedalo (pvz. užsidegus žaliai šviesoforo šviesai), tol autobusas nejudės.
- 4 patinka
Comment
-
O ne paprasčiau laikyti tiesiog nuspaudus stabdžio pedalą nei "žaisti" su rankenėle? Juk tas stovėjimas prie sankryžų dažniausiai trunka vos keliolika sekundžių (kartais ne ilgiau nei stotelėse išlaipinant/įlaipinant keleivius. Ten elektrinio stabdžio rankenėle nėra naudojama).Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Autobusuose be įprasto pneumatinio (''rankinio'') stabdžio yra dar ir elektrinis. Jo didžiausias privalumas yra tas, kad jis labai greitai įsijungia ir išsijungia, kas labai praverčia stotelėse ir sustojus sankryžose kamštyje. Tačiau jis yra daug silpnesnis už pneumatinį, todėl įkalnėse arba išjungus variklį elektrinio nepakanka.
Kad išjungti elektrinį stabdį, daugelyje autobusų reikia ne tik patraukti minimą jungtuką atgal, bet ir paspausti gazo pedalą. Vėlgi, laiko taupymui, vairuotojui iškart tą jungtuką ir perstato ''atgal'', bet kol nepaspaus gazo pedalo (pvz. užsidegus žaliai šviesoforo šviesai), tol autobusas nejudės.
Comment
-
Ne, nepapraščiau, nes su rankele tu žaidi 1-2 s, o koją įsitempęs ant pedalo tu laikai ilgiau.Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
O ne paprasčiau laikyti tiesiog nuspaudus stabdžio pedalą nei "žaisti" su rankenėle? Juk tas stovėjimas prie sankryžų dažniausiai trunka vos keliolika sekundžių (kartais ne ilgiau nei stotelėse išlaipinant/įlaipinant keleivius. Ten elektrinio stabdžio rankenėle nėra naudojama).
Stotelėse minimas stabdis įsijungia automatiškai.
- 2 patinka
Comment
-
Vilnius-Kaunas dvimiestyje troleibusininkų alga Kauno zonoje:
darbo skelbime užsimetus įmonės stilizuotą logo ukrainiečių vėliavos spalvomis, siūloma:1200-2200 €/mėn. Į rankas
https://www.cvbankas.lt/autobusu-tro...aune/1-4302513
Neskaitant, kad Kauno zonoj dar ir trūlai visi nauji.8,25 Eur/val. darbo užmokestį ir kitus priedus (nuo 1733 Eur (neatskaičius mokesčių) už išdirbtą normą valandų)
https://www.cvbankas.lt/autobuso-ar-...iuje/1-9568838
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
Comment