Parašė vilijampolietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto vairuotojų profesija
Collapse
X
-
butent. Algos yra tokios, uz kokias zmones sutinka dirbti. Jei nebutu norinciu, turetu kelti algas.Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO kodėl tamsta neinat dirbti už 3000€ o vargstat už tą 1000€ neatskaičius mokesčių?When a man lies, he murders some part of the world
- 2 patinka
Comment
-
jei jaunas, tai emigruoti, o jei jau pagyvenes, tai ir ta 1000 sunkiai susirinksiParašė Al1 Rodyti pranešimą
Gal nereikia demagogija užsiiminėti. Kiek tų darbo vietų už 3000? Ir ar ne tam, kad kažkas gautų 3000, kiti turi arti už 1000 ar minimumą?When a man lies, he murders some part of the world
- 1 patinka
Comment
-
Gal nereikia šitos demagogijos ir mantrų. Nuo dirbančiojo mažai kas priklauso. Algos dydį nustato darbdavys ir nematoma vagianti rinkos ranka.Parašė liutass Rodyti pranešimą
butent. Algos yra tokios, uz kokias zmones sutinka dirbti. Jei nebutu norinciu, turetu kelti algas.
Comment
-
Taip ten vokietis be 35 eurų į valandą neina, ten dirba turkai rumunai ir visokie pan už 15 eurų į valandą. Dortmunde ne vienas išėjęs iš čia viešajame dirbaParašė Garbanius Rodyti pranešimąVairuotoju truksta ir vakaruose, bet ten irgi niekas nepersistengia su algom, netgi esu skaites, kad Vokietijoje mazina reisu skaiciu del vairuotoju trukumo
Comment
-
Truputi ne į temą bet manau kad restoranai išsivystys į tris lygius. Pirmas bus pigus automatizuotas maistas pagamintas "kulinarinio roboto" ir be brangaus žmogiško darbo. Antras bus kaip dabartiniai čiliakai ir berneliai kur bus gyvi padavėjai ir virėjai ir už tai bus mokamas premiumas. Na o trečias lygis išliks kaip ir dabar gurmaniniai restoranai kur rezervacijų eilė 2 mėnesiai į priekį nes juose dirba jonas jonaitis kuris vienintelis pasaulyje moka taip skaniai išvirti makaronus.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Nu toks gana mechaninis darbas, vienas iš darbų, kur bus linkstama pakeisti robotais. Beje, turėtų būti greitai atsibostantis. Toks gyvenimas, kad į tokius darbus daug neinvestuojama. Liūdna žiūrėt į tinklines parduotuves ir restoranus, ypatingai tada, kai susidaro nemažos laukiančių žmonių eilės (kur visokie boltiniai, woltiniai, viską užkemšantys). Ten irgi jaučiasi, kad jau robotizacijos priešaušris, ir net kažkaip nepykčiau, kad kokiam čiliake apsitarnaučiau kokia savitarna, gal net automatu picą iškeptų
Esu kažkaip įsitikinęs, kad būtų greičiau ir galbūt mažiau nesąmonių.
Tuo tarpu transporte tai viešasis bus pilnai automatizuotas, o gyvi žmonės išliks kaip samdomi vairuotojai turtingesniems arba pramoginiams maršrutams. Ypač troleibusai kur nukrypimų nuo trasos vis tiek negali būti todėl lengviau robotizuoti.
Bet realybė kitokia. Kai nėra norinčių ir reikia kelti algas vietoj algų kėlimo pavaro politinės propagandos kaip gerai pigi darbo jėga iš ukrainos ir prisiveža dirbančių pigiau.Parašė liutass Rodyti pranešimą
butent. Algos yra tokios, uz kokias zmones sutinka dirbti. Jei nebutu norinciu, turetu kelti algas.
- 2 patinka
Comment
-
Kada tas bus, o tikriausiai kad to nebus. Žmonių darbo gal bus ir mažiau, bet žmonės turės valdyti automatus ir t.t. O kalba eina apie šią dieną.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pirmas bus pigus automatizuotas maistas pagamintas "kulinarinio roboto" ir be brangaus žmogiško darbo.
---
Tuo tarpu transporte tai viešasis bus pilnai automatizuotas, o gyvi žmonės išliks kaip samdomi vairuotojai turtingesniems arba pramoginiams maršrutams. Ypač troleibusai kur nukrypimų nuo trasos vis tiek negali būti todėl lengviau robotizuoti.
Comment
-
darbadavys visada ieskos galimybes moketi maziausia alga. Jei darbuotojas su ja nesutinka, jis visada turi tris legalias galimybes: kurti savo versla, eiti dirbti pas kita darbdavi, emigruoti. Lietuvoje virs 1 mln. darbuotoju pasirinko trecia varianta ir nemato problemu.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Gal nereikia šitos demagogijos ir mantrų. Nuo dirbančiojo mažai kas priklauso. Algos dydį nustato darbdavys ir nematoma vagianti rinkos ranka.When a man lies, he murders some part of the world
- 1 patinka
Comment
-
Kai išsivystys automatinės vairavimo sistemos, tada ir bus. Viešasis transportas bus vienas pirmųjų kuriem bus galima tia pritaikyti nes yra tipinės nesikeičiančios trasos todėl nereikės pritaikyti sistemos visoms įmanomoms gatvėms kur norėsi važiuoti. Dauguma autmobilių gamintojų planuoja tokias sistemas pradėti leisti į rinką iki 2025, manau autobusų/troleibusų gamintojai neveluos per daug.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kada tas bus, o tikriausiai kad to nebus. Žmonių darbo gal bus ir mažiau, bet žmonės turės valdyti automatus ir t.t. O kalba eina apie šią dieną.
Kalba eina apie tai, jog toks darbas nėra perspektyvus jaunimui, nes per 10 metų tokios darbo vietos gali tiesiog nelikti.
- 1 patinka
Comment
-
Bėginiame transporte, išskyrus metro, jau dabar yra galimybė pilnai automatizuoti, bet niekas to nedaro. Net ir metro senas linijas niekas neautomatizuoja, išskyrus ant pirštų suskaičiuojamus atvejus visame pasaulyje (naujos automatinės linijos čia nesiskaito). Kodėl?
Kitas darbdavys irgi daugiau nemokės už tą patį ar panašų darbą, todėl darbuotojas pats čia įtakos mažai turi. Savo verslą kiekvienas negali sukurti ir tai yra demagogija bei pasityčiojimas sakant - eik susikurk verslą. Galiausiai, verslui irgi reikia samdomo darbo ir visi nori mokėti kuo mažesnę algą. Apie emigraciją ir jos pasekmes galima kalbėti daug, bet ne tam tema.Parašė liutass Rodyti pranešimą
darbadavys visada ieskos galimybes moketi maziausia alga. Jei darbuotojas su ja nesutinka, jis visada turi tris legalias galimybes: kurti savo versla, eiti dirbti pas kita darbdavi, emigruoti. Lietuvoje virs 1 mln. darbuotoju pasirinko trecia varianta ir nemato problemu.
Comment
-
Tai kad daro. Tik ne Lietuvoje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBėginiame transporte, išskyrus metro, jau dabar yra galimybė pilnai automatizuoti, bet niekas to nedaro. Net ir metro senas linijas niekas neautomatizuoja, išskyrus ant pirštų suskaičiuojamus atvejus visame pasaulyje (naujos automatinės linijos čia nesiskaito). Kodėl?
Comment
-
nu, ketvirto varianto neliekaParašė Al1 Rodyti pranešimą
Kitas darbdavys irgi daugiau nemokės už tą patį ar panašų darbą, todėl darbuotojas pats čia įtakos mažai turi. Savo verslą kiekvienas negali sukurti ir tai yra demagogija bei pasityčiojimas sakant - eik susikurk verslą. Galiausiai, verslui irgi reikia samdomo darbo ir visi nori mokėti kuo mažesnę algą. Apie emigraciją ir jos pasekmes galima kalbėti daug, bet ne tam tema.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Tai kad nedaro niekur, nors techninės galimybės jau tą leidžia bėginiame transporte, ypač tramvajuose, kurie atskirti nuo bendro eismo ar kertasi su juo labai ribotai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kad daro. Tik ne Lietuvoje.
Comment
-
Londone DLR nesiskaito? Danijoje važiavau metro - irgi vairuotojo nebuvo. Asmeniškai kitų pavyzdžių nežinau, bet manau kad tikrai turėtų būti.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai kad nedaro niekur, nors techninės galimybės jau tą leidžia bėginiame transporte, ypač tramvajuose, kurie atskirti nuo bendro eismo ar kertasi su juo labai ribotai.
- 1 patinka
Comment
-
Ką vadini "naujomis" ? DLR automatinis nuo pat įrengimo 1987m. Aš nesiginčyju kad dauguma su mašinistais, bet problema ne technologinė. Kodėl neautomatizuojama - nežinau. Žmonės bijo važiuot be mašinisto ?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi aiškiai parašiau, kad naujai įrengtos linijos nesiskaito. Ir tai jų eile mažiau nei standartinių naujų linijų. O kiek pasaulyje įprastų metro linijų su mašinistais? 99 proc. esamų. Berods tik Paryžiuje viena ar dvi senos linijos buvo paverstos automatinėmis.
Comment
-
Todėl, kad automatiacija kainuoja daug. Darbuotojų atleidimas irgi labai daug kainuoja. Plius stiprios profsąjungos, tai ne pas mus sysalai... Galiausiai gaunasi, kad automatizuoti vieną seną liniją kainuoja tiek, kiek nutiesti naują. Ir jei yra pinigai, tai geriau nuties naują ir dažniausiai paprastą su mašinistais, nei automatizuos seną.
Comment
-
Vakar kaip Kopenhagoje važiavau visiškai automatiniu metro.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi aiškiai parašiau, kad naujai įrengtos linijos nesiskaito. Ir tai jų eile mažiau nei standartinių naujų linijų. O kiek pasaulyje įprastų metro linijų su mašinistais? 99 proc. esamų. Berods tik Paryžiuje viena ar dvi senos linijos buvo paverstos automatinėmis.
- 2 patinka
Comment
Comment