Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Užtektinai, kad būtų ~50 žmonių trūkumas.
    Nu kaip nebus trūkumo, jei norint vairuoti autobusą investicijos tikrai apvalios reikia

    Comment


      #62
      Tiesa, kad Kaune autobusų vairuotojų perteklius, t.y. tiek daug yra norinčių dirbti, kad nėra tiek darbo vietų?

      Comment


        #63
        Seniau aš buvau girdėjes kad taip ir buvo , tik pastebėjau nesenei, kad priema vairuotojus stažuotis. tai greičiausiai dėl ridos didinimo arba vairuotojų dabar nėra pertekliaus o gal net ir truksta.

        Comment


          #64
          Vasaros metu vairuotojų trūksta, dėl atostogų sezono. Įprastai rezerve budi 4 vairuotojai, o šiuo metu vos vienas ar du.
          Gretimoje temoje aptarinėjama blondinė, apžiūrinti autobuso plieno vidurius. Šiaip, kiek pastebėjau, moterys labiau rūpinasi technika. Vos išgirdusios pašalinį garsą ar pamačiusios lašą tepalo rašo užsakymus remontui. Galiniuose punktuose pedantiškai apžiūri kiekvieną ratų veržlę, ypač dyzeliniams solariams. O vyrukams nutinka net taip...

          Comment


            #65
            Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
            Bent jau Kaune puse etato arba 0,25 etato dirba savaitgaliais pagrinde arba rezerve, bet dirba 6-9h per dieną.
            Čia klausiau dėl kito užsiėmimo, turint dalį etato viešajame transporte, nes smalsu, ar būna taip, kad kažkas papildomai uždarbiauja dirbdamas vairuotoju viešajame transporte, pvz., studentai?

            Comment


              #66
              Tai kad galima ir nuo 21 įgijus pradinę profesinę kvalifikaciją vežti keleivius. Tik kursai ilgiau trunka

              Comment


                #67
                Turiu klausimą - gal kas žinote, kurioje vairavimo mokykloje (Kaune) geriausiai mokytis ant D kategorijos (buso vairuotojas)?
                Kiek žiūrėjau, sąlygos (kainos ir teorijos / praktikos valandų skaičius) visur vienodos (tai aišku, konkurentai turbūt atidžiai stebimi ), tai gal skiriasi mokymo priemonės (t.sk. mokomosios transporto priemonės), instruktoriai, jų mokymo būdai ir kokybė ir pan.
                Taigi, kas ką žinote, prašome pasidalinti.

                Comment


                  #68
                  Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                  Nieko sau, tokie dideli atlyginimai ir trūksta vairuotojų!
                  Netikėkit žiniasklaida. Vairuotojai tikrai negauna 3,500. Be to, dar neaišku, ar jie gavo visą atlyginimą už gegužę...
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    #69
                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Netikėkit žiniasklaida. Vairuotojai tikrai negauna 3,500. Be to, dar neaišku, ar jie gavo visą atlyginimą už gegužę...
                    Koks tikslas žiniasklaidai meluoti apie VT vairuotojų atlyginimus? Tikriausiai rašė pagal kažkokio šaltinio duomenis, o ne "iš dangaus".

                    Comment


                      #70
                      Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                      Koks tikslas žiniasklaidai meluoti apie VT vairuotojų atlyginimus? Tikriausiai rašė pagal kažkokio šaltinio duomenis, o ne "iš dangaus".
                      Nu šaltinis - VVT administracija. Bet vis tiek, tikrai ne šitiek gauna vairuotojai.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        #71
                        Parašė Peizazas
                        Atėjes naujokas dirbti ant Fiat'o, Noge ar N4007 gaus apie 1.5k. lt. Su dviašiu gali gauti apie 2.3lt. o triašiu 2.8 k. lt. Veteranai gauna ir 3k. lt su viršum. (...)
                        Troleibusų vairuotojai gauna dar mažiau. Štai internete rasta lentelė :

                        Labai keistai, kad dviašio autobuso vairuotojai jau gauna priedą, o analogiško troleibuso vairuotojai - jau ne, arba Škodos 15Tr vairuotojai gauna mažiau už Volvo 7700A vairuotojus, nors TP ilgis - vienodas.
                        Parašė Peizazas
                        Tos pačios mažos algos vėluoja... Tuoj eurą įves, tai net 1000 eurų vairuotojai negaus. O dar nepamirškim apie konkursus kur žadėjo pirkti naujus ir naudotus triašius autobusus. Algoms pinigų nėra, o autobusams-yra. Įdomu...
                        Na tai o ką tu manai, VVT baigė nuomoti BGS autobusus. Nuo rugsėjo dabartinių autobusų nepakaks ir Zuoko reforma žlugs. Reikia kažkaip gi ''išsisukti'' iš šitokios situacijos.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Peizazas
                          Tai ir turi troleibuso vairuotojas gauti mažesnę algą, nei autobuso vairuotojas, nors darbas toks pat, bet sąlygos gerokai skiriasi, todėl visiškai sutinku, kad troleibuso vairuotojai turi gauti mažesni altygį. Troleibusistai galima sakyti metai iš metų dirba tame pačiame maršrute, o pas autobusus jie kasdiena keičiasi, vairuotojas turi žinoti ne tik savo poskyrio maršrutus, bet ir kito, nes nežinia kur iš rezervo gali išleisti. Troleibusistai apsuka ratą, ir eina pas save į dispečerinę kavutes atsigerti, o autobusistai kartais net neturi kur nusi*yžt. Tokių skirtumų yra ir daugiau, tik reikia atidžiau išnagrinėti.
                          Visiškai dabar nusišnekėjai: Faktas kad troleibusu vairuotojų darbas sunkesnis, reik stebėti štangas kurių autobusai neturi, tikrint anglis virves, o į autobusą atėjei atsisėdai ir mini pedalą. Betkuris autobuso vairuotojas perėjas iš troleibusų pasakytu , kad troleibusą sunkiau vairuoti. O apie maršrutus ka čia dėstei niekas nežiuri į tai, jei dirba vairuotoju tai turi ir žinot trasas.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Peizazas
                            Tu čia nusišnekėjai. Pažystu dabar dirbantį autobuso vairuotoją, kuris dirbo seniau troleibusų parke ir pasakė: Troleibusą vairuoti lengviau. Tuos tavo anglis ir virves patikrinti yra 5-ių minučių darbas, o štangų irgi niekas nežiūri ištisai, tereikia akį užmesti. Tai fizinio sunkumo jokio nesukelia.
                            O kokį fizinį sunkumą sukelia kitų maršrutų mokėjimas? Apskritai yra ne kartą tekę susidurti su situacija kai vairuotojas pasitikslina keleivių ar tikrai teisingai važiuoja. Kiek mačiau tai ant grafikų lentelių kitoje pusėje būdavo nupieštas maršruto žemėlapis. Nematau čia kažkokio sunkumo ar ypatingų kvalifikacinių gebėjimų susiorientuoti kur reikia važiuoti.
                            Man asmeniškai troleibuso vairavimas atrodo sudėtingesnis. Ne tiek pats valdymas, bet tas psichologinis momentas, kad pro visus iešmus reikia praslinkti vėžlio greičiu ir negalėjimas laisvai manevruoti gatvėse.

                            Comment


                              #74
                              Nustokite ginčytis kaip vaikai vien dėl to, kad kažkuris būtų teisesnis. Kiekvienam savo, todėl vieni renkasi būti troleibusų, o kiti - autobusų - vairuotojai. Atsiminti keletą maršrutų nėra sudėtinga - žmogaus smegenys žymiai galingesnės, tik mokėti naudotis reikėtų...

                              Visiškai nepritariu esamai situacijai, kad atlyginimai troleibusų ir autobusų vairuotojams yra skirtingi - jie turi būti suvienodinti.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                #75
                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Visiškai nepritariu esamai situacijai, kad atlyginimai troleibusų ir autobusų vairuotojams yra skirtingi - jie turi būti suvienodinti.
                                Bet, deja, kažkam tai visiškai neįdomu, kad skirtingų priemonių vairuotojų (autobusų ir troleibusų) atlyginimai turi būti suvienodinti. Čia norima šitaip sumenkinti troleibusus ir kad troleibusistai arba išeitų iš darbo, arba būtų masiškai perkvalifikuojami į autobuso kategoriją
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Nustokite ginčytis kaip vaikai vien dėl to, kad kažkuris būtų teisesnis. Kiekvienam savo, todėl vieni renkasi būti troleibusų, o kiti - autobusų - vairuotojai. Atsiminti keletą maršrutų nėra sudėtinga - žmogaus smegenys žymiai galingesnės, tik mokėti naudotis reikėtų...

                                  Visiškai nepritariu esamai situacijai, kad atlyginimai troleibusų ir autobusų vairuotojams yra skirtingi - jie turi būti suvienodinti.
                                  Nepamirškime rinkos faktoriaus. Autobuso vairuotojui kurkas lengviau gauti darbą kitoje įmonėje, nes tų įmonių keli šimtai. Troleibusai yra tik dviejuose miestuose, Vilniuje ir Kaune.
                                  Kad ir ką sakytų viena ar kita pusės, tiek autobusų, tiek troleibusų vairavimas turi savo sunkumų. Ką vairuoti sunkiau, čia jau atskyra tema. Viskas priklauso nuo vairuotojo ir nuo sąlygų kelyje. Jeigu važiuojama lygiame kelyje be sunkių sankryžų ar įrengtomis A juostomis teoriškai jokio skirtumo neturėtų būti. Žieduose pranešesni autobusai, kadangi nereikia koncentuotis ties štangomis, tačiau nepamirškite, kad tiek vieni, tiek kiti turi prižiūrėti savo transporto priemones, rašyti prašymus remontui ir pan. Ūsų pastatymas čia ko gero pats lengviausias dalykas iš visų, todėl rimtos problemos čia nematau.
                                  Gintaras663, čia ne lengvasis automobilis, iškart paspaudus pedalą tu niekur neišvažiuosi. Turi būti atlikti tam tikri pasiruošimo darbai, tik tada galėsi pajudėti iš vietos.

                                  Comment


                                    #77
                                    Niekas nevercia dirbti troleibusu vairuotoju, jei geriau apmokamas autobusu. Kokios problemos?

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Niekas nevercia dirbti troleibusu vairuotoju, jei geriau apmokamas autobusu. Kokios problemos?
                                      Problema labiau yra tai, kad ginčai tarp vienos ir kitos pusių bus visada, nes tiek vieni, tiek ir kiti gina savo interesus, tačiau pažvelgti į visą tai globaliai niekas nenori.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Peizazas
                                        Yra apkraunamos smegenys, nes tuos maršrutus visus reikia įsiminti. Vairuotojas juk žmogus, o ne robotas. Ir kas iš to A5 formato žemėlapiuko? Tai taip, dispečerine duodą grafiką su kitoje pusėje žemėlapiu ir sako: Gero kelio. O jeigu duodą tarkim kokį maršrutą po miškus tai tas žemėlapis mažiausiai ką gelbėja. Kiekvienas už savo transporto priemonę, bet aš sutinku su esama atlyginimų padėtimi. Tai yra mano asmeninę nuomonę ir visiškai nepriekaištausiu, kad kitas sakys, kad turi būti suvienodintos algos.
                                        Kiek, pvz., Vilniaus autobusų vairuotojui vidutiniškai reikia žinoti/atsiminti maršrutų? T.y., per kiek jų vairuotojas būna kaitaliojamas?
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                          Kiek, pvz., Vilniaus autobusų vairuotojui vidutiniškai reikia žinoti/atsiminti maršrutų? T.y., per kiek jų vairuotojas būna kaitaliojamas?
                                          Visus be išimties.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X