Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Nauji ispaniški autobusai Castrosua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Nes ilgi brangiai kainuoja.

    Comment


      #22
      Dar nesu važiavęs su Soliariais, o čia dar naujų paduos Džiugu matyt, bet kokiu atveju

      Comment


        #23
        Kad pagyvina parką naujais autobusais, tikrai džiugu. Teisingai pastebėjo 0570043, kad trumpų dabar kaip ir pakankamai turim, o ilgi faktiškai jau skambina pavojaus varpais. Kaip minėjo Garbanius, ilgi autobusai brangiau kainuoja. Aišku, nežinau kiek ilgų autobusų galima nupirkti už, tarkim, 19 standartinių Solarių (gerai, kad ir tų pačių Castrosua) kainą
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          #24
          Rinkoje galima surasti ilgus Mercedes Benz Citaro 1999 metų (taip, jau amžiuje) už 76 000 litų; tokius pat ilgus Neoplanus, kokius mes jau turime (1998 m., už 17 000 litų). Kiek naujesni (2004 m.) Citaro O530 kainuoja 330 000 litų (ganėtinai brangu). Tačiau bet kokiu atveju, net 1999 metų Citaro keleiviams būtų malonesni ir patogesni nei dabartinės Karosos arba O405G (528-532).

          Comment


            #25
            Parašė Peizazas
            O pigiau yra išleisti 2 trumpus negu 1 ilgą?
            Viskas priklauso nuo situacijos. Pvz, 1G dirba berots 18 ilgų, kurie vaziuoja kas 5 minutes. Jeigu paleist 36 trumpus, tai jie vaziuotu kas 30 sekundziu ir tik sudarytu košę, juolab, ten kertasi daug kitų maršrutų.
            Pvz 19 maršrutas, kur yra 3 ilgi grafikai, ten geriau būtų duoti 6-7 trumpus ir padaryti intervalą kas 10min, taip pat leistų sumažinti grafiko skyles.,

            Šiaip kuo daugiau šviesoforų, tuo didesnės sąnaudos, nepriklausomai nuo autobuso tipo. Taip pat priklauso ir nuo keleivių srauto. Aišku, jeigu žiūrėti realiai, ilgas autobusas valgo trečdaliu daugiau degalų, bet perveža daugiau keleivių, todėl kas labiau apsimoka reikia žiūrėti pagal konkretų maršrutą.
            Paskutinis taisė 0570043; 2014.01.22, 21:13.

            Comment


              #26
              Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
              Viskas priklauso nuo situacijos. Pvz, 1G dirba berots 18 ilgų, kurie vaziuoja kas 5 minutes. Jeigu paleist 36 trumpus, tai jie vaziuotu kas 30 sekundziu ir tik sudarytu košę, juolab, ten kertasi daug kitų maršrutų.
              Pvz 19 maršrutas, kur yra 3 ilgi grafikai, ten geriau būtų duoti 6-7 trumpus ir padaryti intervalą kas 10min, taip pat leistų sumažinti grafiko skyles.,

              Šiaip kuo daugiau šviesoforų, tuo didesnės sąnaudos, nepriklausomai nuo autobuso tipo. Taip pat priklauso ir nuo keleivių srauto. Aišku, jeigu žiūrėti realiai, ilgas autobusas valgo trečdaliu daugiau degalų, bet perveža daugiau keleivių, todėl kas labiau apsimoka reikia žiūrėti pagal konkretų maršrutą.
              Na apie vairuotojus visi aišku pamiršo Ar vieno vairuotojo atlyginimą į sąnaudas įtraukti, ar dvieju, skirtumas aišku yra...

              Comment


                #27
                Dėl minėtųjų mercedesų.. Aišku, pagal amžių jie seni, bet, sutikim, ilgaamžiai. Dėl patogumo irgi sutinku. Bet nepaslaptis kokia situacija, kad neeina pirkti netgi naudotų ilgų autobusų
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  #28
                  Na žinot, bet.. pirkt 19 naujų autobusų ar 15 ilgų autobusų, kurių amžius po 15 metų... na, nekaip tikrai skamba :/ Gal tada jau geriau būtų nupirkt 8 ilgus naujus. Bet ir tai klausimas, kas geriau: daug naujų trumpų ar mažai naujų ilgų.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Bet ir tai klausimas, kas geriau: daug naujų trumpų ar mažai naujų ilgų.
                    Tokio klausimo nekiltų, jeigu turint daugybę trumpų mašinų, būtų dažninamas maršrutų kursavimas. Tačiau tokios alternatyvos nesimato.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Na žinot, bet.. pirkt 19 naujų autobusų ar 15 ilgų autobusų, kurių amžius po 15 metų... na, nekaip tikrai skamba :/ Gal tada jau geriau būtų nupirkt 8 ilgus naujus. Bet ir tai klausimas, kas geriau: daug naujų trumpų ar mažai naujų ilgų.
                      Kazkaip pasimeciau skaiciuose. Uz 19 nauju viengubu iseitu ne 15 ilgu 15 metu senumo, o kur kas daugiau.
                      Imant sios temos pavyzdi, 15 metu neoplanas dvigubas 17.000Lt. Tai uz 19 nauju iseitu keli simtai tokiu dvigubu

                      Comment


                        #31
                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Kazkaip pasimeciau skaiciuose. Uz 19 nauju viengubu iseitu ne 15 ilgu 15 metu senumo, o kur kas daugiau.
                        Imant sios temos pavyzdi, 15 metu neoplanas dvigubas 17.000Lt. Tai uz 19 nauju iseitu keli simtai tokiu dvigubu
                        Na taip, nesigilinau į skaičius, tik pačią idėją norėjau perteikti. T.y. ar tikrai apsimoka išleisti tuos pinigus perkant autobusus, kurie būtų vistiek seni. Gal tada geriau nupirkt keletą ilgų, bet naujų?

                        Comment


                          #32
                          Ne geriau. Musu parku tokia bukle, kad dauguma autobusu bet kuriuo momentu galintys suluzti lauzai, nupirkus kelis naujus autobusus, tiesiog neuzteks autobusu leisti i marsutus.

                          Tas pats kas ir su privaciom auto, kiek tu matai gatveje masinu pirktu is salono, o kiek "second hando"? Kokia visuomene tokie ir autobusu parkai

                          Comment


                            #33
                            Toks klausimas iš šono, ar tai nedidina autobusų parko, priemonių išlaikymo kaštų, kuomet yra tiek daug skirtingų transporto priemonių: Volvo/Mercedes/MAN/Solaris/Castrosua ir t.t.? Nes, bent jau man atrodo, kad efektyviausi kaštai būtų, turint vienodus autobusus parke.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              #34
                              Butu, bet yra toks daiktas kaip viesieji pirkimai

                              Comment


                                #35
                                Gerai, bet, kaip tuomet didelių Europos miestų parkai, naudoja, vienus ir tuos pačius autobusus, na gal 2-3 rūšių (miestai turintys po kelis parkus, apie 500 autobusų), kuomet visai ES galioja viešieji pirkimai?
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Gerai, bet, kaip tuomet didelių Europos miestų parkai, naudoja, vienus ir tuos pačius autobusus, na gal 2-3 rūšių (miestai turintys po kelis parkus, apie 500 autobusų), kuomet visai ES galioja viešieji pirkimai?
                                  Gal perka didesniais kiekiais? Susidevi viena is 2-3 rusiu, perka toki pat kieki ir vel lieka tos pacios 2-3 rusys.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Ne geriau. Musu parku tokia bukle, kad dauguma autobusu bet kuriuo momentu galintys suluzti lauzai, nupirkus kelis naujus autobusus, tiesiog neuzteks autobusu leisti i marsutus.

                                    Tas pats kas ir su privaciom auto, kiek tu matai gatveje masinu pirktu is salono, o kiek "second hando"? Kokia visuomene tokie ir autobusu parkai
                                    Nelabai tikslinga lyginti privačius automobilius, su įmonių, kurios yra vežėjai, transporto priemonių parkų. Pas mus dėl aukštų kuro kainų (jeigu lygintume vid.atlyginimą ir kiek už jį galima nusipirkti kuro litrų) privačių automobilių savininkai tikrai nėra labai daug važinėjantys. O čia naujo/nenaujo automobilio turėjimą galima labai paprastai pasverti pagal nuvažiuojamus kilometrus. Įskaičiavus draudimus, nuvertėjimus ir pan. galima gauti tokius skaičius, kad vieno km savikaina gausis tokia didelė, jog kartais labiau apsimokėtų kviestis taksi nei pirkti naują automobilį.
                                    Tačiau tai netinka žiūrint į įmonių transporto parkus. Čia visu pirma yra svarbus patikimumas, kuro ekonomija ir pan. Jeigu mašina dažnai negalės važiuoti, o turės stovėti ir bus remontuojama, tai iš tokios technikos jokios naudos ir ji neša tik nuostolį.

                                    Dabar jeigu bendrai, tai nelabai suprantu kur ir kaip žmonės randa 15 metų senumo autobusų už 17 tūkst. litų? Greitai permečiau akimis skelbimus, kad rida nebūtų milijoninė (žiūrėjau iki 500 tūkst.) ir būtų ne po vieną transporto priemonė (nereikia pirkti zoologijos sodo, kai perkama krūva autobusų, bet vienodų tik po 2 vnt.), tai 1998 metų MB O405 GN radau už 17 tūkstančių, bet ne litų, o eurų. Panašu jog nusipirkus kažkokį dar naujesnį autobusą už 17 tūkst. litų, tai po poros dienų jį jau reikės stumti į garažą remontui ir daryti kapitalinį. Kam reikalingas toks pirkinys?
                                    Jeigu grįžtant prie temos, tai autobusai perkami iš tikslinių paramos ar kitaip gautų lėšų ekologijai gerinti. Taigi tikrai niekas neleis už tokius pinigus pirkti EURO II - III standartus atitinkančių senienų.

                                    Comment


                                      #38
                                      Na, naujo Soliario kaina yra kazkur apie 700k, bet tai yra pigi marke, rimtesne technika kainuoja pastebimai brangiau.

                                      Deveto autobuso rida puse limono irgi yra normali, pas mus neretai atvaziuoja beveik milijona prasuke ir vaziuoja vos ne iki remo suluzimo, nes vel nera babkiu..

                                      Tik man keista, kad Zuokas sekmingai suka plovyklas su lektuvais, taksais, tramvajais, o su paprastu VT kazkaip nesigauna, nezinau kodel

                                      Comment


                                        #39
                                        Kauno dyzelinių solarų rida svyruoja tarp 700-800 tūkst. km. Scanios ir senieji saffle jau baigia ir antrą milijoną prasukti. Tokiems autobusams virinti rėmus nėra prasmės. Prie suvirinimo siūlių, terminio poveikio zonoje, rėmas neužilgo vėl lūžta.

                                        Comment


                                          #40
                                          Iš tikro, Garbanius pasakė tiesą. Paimkim pvz Klaipėdos privatininkus, kur jie ten iš Vokietijos itin geromis sąlygomis laikytus autobusus perka (aišku, naudotus, 10> metų senumo). Kiek supratau iki 13 metų senumo
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X