Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Nauji ispaniški autobusai Castrosua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Ne geriau. Musu parku tokia bukle, kad dauguma autobusu bet kuriuo momentu galintys suluzti lauzai, nupirkus kelis naujus autobusus, tiesiog neuzteks autobusu leisti i marsutus.

    Tas pats kas ir su privaciom auto, kiek tu matai gatveje masinu pirktu is salono, o kiek "second hando"? Kokia visuomene tokie ir autobusu parkai
    Absurdiškas palyginimas. Mašinomis naudojasi pavieniai asmenys, o kiek žmonių pasinaudoja autobusu per dieną? Tūkstančiai. Ir visi susimoka už kelionę, tai kodėl jie turi važiuoti prasmirdusiu dyzeliu autobusu?

    Man tik įdomu kur nusėda visi tie pinigai už bilietukus? Vilniuje juk mėnesinius bilietus turbūt įsigyja kokie ~350 tūkstančių žmonių. Apie ~200 tūkstančių perka su nuolaidomis, o likę ~150 tūkstančių moka pilną sumą. Čia gaunasi apie 25 milijonus pajamų per mėnesį. Vairuotojų atlyginimai maži, kuras vargu ar viršija 10-15 milijonų, atidėkim dar ilgalaikiui aptarnavimui kad ir kokius 5 milijonus. Lieka dar nemažai, bet vis skundžiasi kad VVT neturi pinigų... Gal kas tikslius skaičius žino šitų dalykų?

    Comment


      #42
      Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimą
      Absurdiškas palyginimas. Mašinomis naudojasi pavieniai asmenys, o kiek žmonių pasinaudoja autobusu per dieną? Tūkstančiai. Ir visi susimoka už kelionę, tai kodėl jie turi važiuoti prasmirdusiu dyzeliu autobusu?

      Man tik įdomu kur nusėda visi tie pinigai už bilietukus? Vilniuje juk mėnesinius bilietus turbūt įsigyja kokie ~350 tūkstančių žmonių. Apie ~200 tūkstančių perka su nuolaidomis, o likę ~150 tūkstančių moka pilną sumą. Čia gaunasi apie 25 milijonus pajamų per mėnesį. Vairuotojų atlyginimai maži, kuras vargu ar viršija 10-15 milijonų, atidėkim dar ilgalaikiui aptarnavimui kad ir kokius 5 milijonus. Lieka dar nemažai, bet vis skundžiasi kad VVT neturi pinigų... Gal kas tikslius skaičius žino šitų dalykų?
      Tai ir sakau, kad valdziai mazai idomu kokie autobusai vaziuoja, svarbu vaziuoja. Parkai vos sugeba kas kokius 5metus nusipirkti jau virs desimt metu senumo autobusu, kurie irgi vaziuoja. Faktas, kad parku atnaujinimui reikalingos milziniskos lesos, bet tinkamai atlikus audita parku administracijoje, manau tu lesu galetu atsirasti kurkas daugiau

      Comment


        #43
        Nepamirškite didžiulių Vilniaus VT skolų, kurios dabar yra atkakliai mažinamos. Tad nenustebčiau, jeigu dalis pajamų (jeigu jos tokios išvis yra) eina skolų gražinimui.

        Comment


          #44
          Taip, bet panasi VT problematika yra visoje Lietuvoje. Nepaisat visko, situacija, nors ir negreit, bet gereja.

          Comment


            #45
            Pirmieji „ispanai" - jau Lietuvoje
            Į Lietuvą ką tik atvyko du pirmieji ispaniški autobusai
            http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...lietuvoje.html
            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

            Comment


              #46
              Super Jau dabar važinėjant mieste nebūna dienos, kai nematau naujo autobuso (MAN'ų ar Soliaris). Deja, kol kas nebūna, kad nepamatau ir Karosos

              Comment


                #47
                Nelabai supratau- iš pradžių rašė, kad du autobusai atvyks pabandymui, iš dabartinės naujienos supratau, kad jie liks Vilniuje jau visam laikui.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  #48
                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Nelabai supratau- iš pradžių rašė, kad du autobusai atvyks pabandymui, iš dabartinės naujienos supratau, kad jie liks Vilniuje jau visam laikui.
                  Spėju, kad jie bus bandomieji - ilgalaikiai. T.y. jose pastebėtus trūkumus ištaisys likusiuose. Kaip bus su šiais iš tikrųjų - nežinau.

                  Comment


                    #49
                    Bandomaisiais jie pavadinti tik todėl, kad tai patys pirmieji autobusai Lietuvai. Kaip sakė Creatium, juose pastebėti trūkumai bus taisomi.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      #50
                      http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...autobusai.html

                      Dar šiek tiek nuotraukų (ir salono) ir info. Vis dar neaišku ar kondicionieriai bus (spėju iš to kiek padaryta orlaidžių, kad nebus...). Taip pat švieslentės ne žalios, kaip įprasta Vilniuj, bet orandžinės,šiap nieko tokio, tik įdomu jie žalių negali sumontuoti?

                      Paskutinis taisė k0fis; 2014.02.07, 10:23.

                      Comment


                        #51
                        Gaila, kad tik negavo labiau verti parkai kaip Jonava, ar Kedainiai. Kam ju tiek daug Telsiams ar Marijampolei, man sunku suprast, o kam Elektrenam, isvis nesuprantama.

                        Comment


                          #52
                          Kauno kondicionuojamuose Solariuose irgi yra normalus kiekis orlaidžių.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                            Kauno kondicionuojamuose Solariuose irgi yra normalus kiekis orlaidžių.
                            Nu tikiuosi, kad bus ir šiuose, nes nauji MAN ir Solaris neturi, o autobusai juk ne vienus metus važinės.

                            Comment


                              #54
                              Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                              Taip pat švieslentės ne žalios, kaip įprasta Vilniuj, bet orandžinės,šiap nieko tokio, tik įdomu jie žalių negali sumontuoti?
                              O kuo blogos oranžinės? Oranžinės, tarp kitko, mažiau elektros energijos vartoja. Nes žali šviesos diodai dvigubai mažesnio našumo už oranžinius (gelbsti tik tai, kad žmogaus akis jautresnė žalioje spektro srityje).

                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Gaila, kad tik negavo labiau verti parkai kaip Jonava, ar Kedainiai. Kam ju tiek daug Telsiams ar Marijampolei, man sunku suprast, o kam Elektrenam, isvis nesuprantama.
                              Iš tiesų. Marijampolė, jei ji nereformuos savo VT sistemos - neišmes dalies mikrobų ir nesutankins autobusų eismo, tiek autobusų tikrai nereikėtų. Telšiuose autobusai kursuoja gan padoriai. Palyginti galima net su Jonava. Marijampolei iki Telšių toli. Elektrėnams iš tikro miesto tipo autobusai nereikalingi. Bus taip, kad gainios juos į Vilnių ar po kaimus.

                              Comment


                                #55
                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Gaila, kad tik negavo labiau verti parkai kaip Jonava, ar Kedainiai.
                                Gaus tie, kas dalyvavo šioje programoje. Jeigu nedalyvavo, reiškia paskaičiavo, kad nesugebės išlaikyti naujų autobusų ir pastatyti dujų kolonėlės.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  #56
                                  Blogai sudaryta programa. Turėjo būti aiškios sąlygos, kad miesto autobusai turi būti naudojami keleivių vežimui mieste. O tai Elektrėnai garantuotai juos leis į Vilnių (dalis keleivių stovės dėl mažo sėdimų vietų skaičiaus) ir po kaimus.

                                  Comment


                                    #57
                                    Paziurejau Telsiuos autobusu lauzynas panasus kaip kokiam Rokiskyje ir tai palyginus miesto tipo autobusai dar palygint geros bukles, isskyrus Irisbus'a. Galejo panasi programa buti skirta tarpmiestiniams autobusams, ten isdalinus po kelis, situacija butu zymiai geresne. Dabar kaip minejo Al1, arba ora vezios, vazines po kaimus, kol galu gale pasibaigus garantiniam atsidurs patvory..

                                    Comment


                                      #58
                                      Telšiuose pagal šiuos laikus kaip tokio dydžio mieste yra gerai išvystytas miesto VT. Priemiestinių jiems reikia, bet ir miesto autobusai reikalingi. O į priemiestį galės permesti miesto midibusus. Ko pakaks.
                                      Taip, rajonų parkams reikėtų atnaujinimo priemiestinio tipo autobusais. Įdomu, ką padarė su pernai parduotais taršos leidimais? Kur tas lėšas dėjo? Nes šitie autobusai perkami iš 2012 m. taršos leidimus.

                                      Comment


                                        #59
                                        Kaip jau ir mėnuo baigiasi. Įdomu, kada autobusai gatvėse pasirodys...

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė valentinole Rodyti pranešimą
                                          Kaip jau ir mėnuo baigiasi. Įdomu, kada autobusai gatvėse pasirodys...
                                          Na va pats sau ir atsakau
                                          Šią savaitę į Vilniaus gatves išvažiuos pirmasis ispaniškas autobusas.

                                          http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...autobusas.html

                                          Comment

                                          Working...
                                          X