Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nauji Vilniaus autobusai Solaris Urbino

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    O su dyzeliniais Solaris markės autobusais kokia situacija? Taip pat sauja "vaikiškų ligų" buvo?
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      #22



      Rytoj į sostinę atvyks paskutinieji „Solaris Urbino CNG“ autobusai
      Atsinaujins, bet galėjo geriau troleibusų užpirkti, nes autobusų situacija kur kas geresnė. Absurdiškiausia dalis yra ta, kad be kondicionierių užsakė. Taupytojai... Vasara važiuoti VŠT yra kažkoks košmaras, žiema irgi vos šiluma jaučiama. Nepalyginsi su prieš kriziniu laikotarpiu, kai ir kondicionieriai, ir šildytuvai būdavo visu pajėgumu įjungti.
      Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.18, 23:07.

      Comment


        #23
        Kaune naujausiuose dujiniuose Soliariuose kondicionieriai yra. Nežinau, ar žiemą jie naudojami šildymui, greičiausiai ne, bet vasarą per karščius tuose autobusuose būna labai malonu.

        Comment


          #24
          Kondicionierių nemontuoja, nes jie sugenda, o pinigų jiems remontuoti – nėra. Todėl geriau turėti bent liukus ir orlaides, nei visai nieko.
          Lietuva visiems.

          Comment


            #25
            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Kondicionierių nemontuoja, nes jie sugenda, o pinigų jiems remontuoti – nėra. Todėl geriau turėti bent liukus ir orlaides, nei visai nieko.
            Naujus autobusus perka, o remontuoti neturi už ką... Aišku labiau gauna negu perka (85% ES parama), bet tai kodėl neužsakinėti su kondicionieriais jeigu vis tiek ES apmoka sąskaitą? Suges, tai neremontuos, bet bent kelias vasaras normaliai galėtų keleiviai važinėti, o kažkada gal ateis geresni laikai ir kondicionierius sugebėsim susiremontuoti.
            Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.19, 11:35.

            Comment


              #26
              Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimą
              Naujus autobusus perka, o remontuoti neturi už ką... Aišku labiau gauna negu perka (85% ES parama), bet tai kodėl neužsakinėti su kondicionieriais jeigu vis tiek ES apmoka sąskaitą? Suges, tai neremontuos, bet bent kelias vasaras normaliai galėtų keleiviai važinėti, o kažkada gal ateis geresni laikai ir kondicionierius sugebėsim susiremontuoti.
              Gal ES neleidžia "išlaidauti"? Kitą vertus, įdomu kiek brangiau išeitų su kondicionieriais? Gal jie nori kuo greičiau parką atnaujinti (t.y. nusipirkti 19, o ne kokį 15 autobusų)?

              Comment


                #27
                Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimą
                Naujus autobusus perka, o remontuoti neturi už ką... Aišku labiau gauna negu perka (85% ES parama), bet tai kodėl neužsakinėti su kondicionieriais jeigu vis tiek ES apmoka sąskaitą? Suges, tai neremontuos, bet bent kelias vasaras normaliai galėtų keleiviai važinėti, o kažkada gal ateis geresni laikai ir kondicionierius sugebėsim susiremontuoti.
                Kiek pamenu oficialiai buvo gauta tam tikra suma ES paramos konkrečiam kiekiui autobusų, ir už tą sumą, deja nepavyko pirkti autobusus su kondicioneriais.

                „Konkurso sąlygos buvo itin griežtos, suma, už kurią privalėjome pateikti tam tikras technines sąlygas atitinkančius autobusus, itin nedidelė. Dėl šios priežasties konkurse dalyvavo tik du gamintojai. Mūsų kainos ir kokybės santykis buvo geresnis", - sako J. Bagdonavičius.
                http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...rbino-cng.html

                Comment


                  #28
                  Tikėkimės po rinkimų Zuoko nebeliks ir simpatijos autobusams pasibaigs bei bus grįžta prie troleibusų. Tikrai padoriai sugebėjo Vilniaus specialistai surinkti Amberius ir kas svarbiausia - kur kas pigiau nei perkant, bet niekuo nenusileidžiančius. Jau geriau tegul duoda tiems patiems žmonėms rinkti naujus troleibusus su visa reikalinga technologija negu perka tokius iš lenkų pačius pigiausius variantus, kur dėl taupumo sumetimų net kondicionieriams pinigų nebelieka. Išvis man šlykštu klausyti, kai Zuokas perša autobusus vietoje akivaizdžiai mieste patrauklesnių troleibusų. Kažkas spėju atkatų duoda jam.
                  Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.19, 12:17.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimą
                    Naujus autobusus perka, o remontuoti neturi už ką... Aišku labiau gauna negu perka (85% ES parama), bet tai kodėl neužsakinėti su kondicionieriais jeigu vis tiek ES apmoka sąskaitą? Suges, tai neremontuos, bet bent kelias vasaras normaliai galėtų keleiviai važinėti, o kažkada gal ateis geresni laikai ir kondicionierius sugebėsim susiremontuoti.
                    Būtent, gaila, kad taupoma ne visai ten kur reikėtų. Galima užsakyti autobusus su kondicionieriais ir užrakinamomis didelėmis orlaidėmis. Kol veikia kondicionieriai, orlaidės būtų laikomos užrakintos, jeigu jie sugenda - orlaidės atrakinamos ir naudojamas "avarinis" vėdinimo variantas.

                    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                    Kiek pamenu oficialiai buvo gauta tam tikra suma ES paramos konkrečiam kiekiui autobusų, ir už tą sumą, deja nepavyko pirkti autobusus su kondicioneriais.
                    Taip negali būti, kad skiriama tam tikra suma ir būtent tam tikram kiekiui autobusų. Tokiu atveju viešieji pirkimai prarastų prasmę, nes suma būtų jau pagal kažką paskaičiuota.
                    Tiesiog buvo norima iš sumos išspausti maksimalų skaičių transporto priemonių ir pirkimo sąlygas VVT jau paruošė tokias, kad nereikia kažkokios įrangos, o reikia "išspausti" tam tikrą kiekį autobusų. Norint pirkti su geresne įranga, būtų tekę atsisakyti kokio vieno autobuso.

                    Comment


                      #30
                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Būtent, gaila, kad taupoma ne visai ten kur reikėtų. Galima užsakyti autobusus su kondicionieriais ir užrakinamomis didelėmis orlaidėmis. Kol veikia kondicionieriai, orlaidės būtų laikomos užrakintos, jeigu jie sugenda - orlaidės atrakinamos ir naudojamas "avarinis" vėdinimo variantas.


                      Taip negali būti, kad skiriama tam tikra suma ir būtent tam tikram kiekiui autobusų. Tokiu atveju viešieji pirkimai prarastų prasmę, nes suma būtų jau pagal kažką paskaičiuota.
                      Tiesiog buvo norima iš sumos išspausti maksimalų skaičių transporto priemonių ir pirkimo sąlygas VVT jau paruošė tokias, kad nereikia kažkokios įrangos, o reikia "išspausti" tam tikrą kiekį autobusų. Norint pirkti su geresne įranga, būtų tekę atsisakyti kokio vieno autobuso.
                      Kai ponai valdininkai nevažinėja su viešuoju transportu, tai ir nesuvokia koks blogis ten yra. Žmonės juk alpsta jų viduje vasara, tai čia civilizuota, ES standartus atitinkantys dalykai? Išvis kuo tie nauji autobusai skiriasi nuo senų neskaitant garantinio remonto? Gražiau atrodo, vienas, kitas neįgalusis gali įlipti? Visgi teisingai estas išsireiškė...
                      Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.19, 12:35.

                      Comment


                        #31
                        Dyzeliniai solaris markės autobusai žymiai labiau nusisekę. Aišku, problemų buvo, bet jos atsitiktinės ir nesistemingos. Panevėžio hibridiniai savo kelią pradėjo tvirtai, be didelių problemų.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimą
                          Tikėkimės po rinkimų Zuoko nebeliks ir simpatijos autobusams pasibaigs bei bus grįžta prie troleibusų. Tikrai padoriai sugebėjo Vilniaus specialistai surinkti Amberius ir kas svarbiausia - kur kas pigiau nei perkant, bet niekuo nenusileidžiančius. Jau geriau tegul duoda tiems patiems žmonėms rinkti naujus troleibusus su visa reikalinga technologija negu perka tokius iš lenkų pačius pigiausius variantus, kur dėl taupumo sumetimų net kondicionieriams pinigų nebelieka. Išvis man šlykštu klausyti, kai Zuokas perša autobusus vietoje akivaizdžiai mieste patrauklesnių troleibusų. Kažkas spėju atkatų duoda jam.
                          Na, už visus kalbėti nereikėtų, nes bent jau man autobusai šiuo metu Vilniuje atrodo daug patraukliau nei troleibusai dėl naujesnių transporto priemonių bei greičio. Dardėjimas senutėlėmis Škodomis ir stoviniavimas ties kiekvienu iešmų susikirtimu neprideda šiai transporto rūšiai patrauklumo. Sakyti, kad troleibusai akivaizdžiai patrauklesni yra mažų mažiausiai juokinga. Realiai tai didžiajai daugumai žmonių iš vis nesvarbu kuo važiuoti, svarbu, jog nuvežtų iš taško A į tašką B.

                          Comment


                            #33
                            Neturiu nieko prieš troleibusus, bet jie labai nusileidžia greičiu autobusams, sustoja ties kiekvienu iešmų susijungimu. Man yra patraukliau įsėsti į seną Karosą, negu vilktis su senu Škodos troleibusu.
                            Jeigu masiškai pirkti troleibusus, reikia plėsti ir kontaktinį tinklą - dar papildomos investicijos. Geriau už tuos pinigus nusipirkti naujų autobusų. Kaip žinia troleibusai dar ir brangesni už autobusus. Ir dar - autobusai gali važiuoti ten, kur negali troleibusai

                            Paskutiniai autobusų parko atnaujinimai džiūgina, bet taupyti ties kondencionierių sąskaita yra neteisinga. Bet akivaizdu dar viena - G maršrutams trūksta ilgų autobusų...

                            Comment


                              #34
                              Jei kas šiandien po pietų pagaus naująjį Solaris Urbino CNG 49-ajam maršrute, pasidalinkit įspūdžiais

                              Comment


                                #35
                                Šiandien po pietų į sostinės gatves išvažiavo pirmieji „Solaris Urbino CNG"
                                Šiandien, sausio 24-ąją, popiet į Vilniaus miesto gatves išvažiavo pirmieji du iš devyniolikos bendrovės „Vilniaus viešasis transportas" įsigytųjų naujųjų „Solaris Urbino CNG".
                                Šiandien naujieji autobusai veža keleivius 49-uoju maršrutu.
                                >> http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...bino-cngq.html

                                Comment


                                  #36
                                  Kitas 49-u dirbantis - 963, Ateities st.



                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    #37
                                    Kaip vidinė švieslentė atrodo?

                                    Comment


                                      #38
                                      Vidinė švieslentė analogas, esančiam autobuse Man
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        #39
                                        ką rodo? Ir kaip?

                                        Comment


                                          #40
                                          Taškinis? Ne lenta, kaip Kauno Solariuose?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X