O su dyzeliniais Solaris markės autobusais kokia situacija? Taip pat sauja "vaikiškų ligų" buvo?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Nauji Vilniaus autobusai Solaris Urbino
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	



Rytoj į sostinę atvyks paskutinieji „Solaris Urbino CNG“ autobusai
Atsinaujins, bet galėjo geriau troleibusų užpirkti, nes autobusų situacija kur kas geresnė. Absurdiškiausia dalis yra ta, kad be kondicionierių užsakė. Taupytojai... Vasara važiuoti VŠT yra kažkoks košmaras, žiema irgi vos šiluma jaučiama. Nepalyginsi su prieš kriziniu laikotarpiu, kai ir kondicionieriai, ir šildytuvai būdavo visu pajėgumu įjungti.Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.18, 23:07.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Naujus autobusus perka, o remontuoti neturi už ką...Parašė abruo Rodyti pranešimąKondicionierių nemontuoja, nes jie sugenda, o pinigų jiems remontuoti – nėra. Todėl geriau turėti bent liukus ir orlaides, nei visai nieko.
 Aišku labiau gauna negu perka (85% ES parama), bet tai kodėl neužsakinėti su kondicionieriais jeigu vis tiek ES apmoka sąskaitą? Suges, tai neremontuos, bet bent kelias vasaras normaliai galėtų keleiviai važinėti, o kažkada gal ateis geresni laikai ir kondicionierius sugebėsim susiremontuoti.
							
						Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.19, 11:35.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal ES neleidžia "išlaidauti"? Kitą vertus, įdomu kiek brangiau išeitų su kondicionieriais? Gal jie nori kuo greičiau parką atnaujinti (t.y. nusipirkti 19, o ne kokį 15 autobusų)?Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimąNaujus autobusus perka, o remontuoti neturi už ką...
 Aišku labiau gauna negu perka (85% ES parama), bet tai kodėl neužsakinėti su kondicionieriais jeigu vis tiek ES apmoka sąskaitą? Suges, tai neremontuos, bet bent kelias vasaras normaliai galėtų keleiviai važinėti, o kažkada gal ateis geresni laikai ir kondicionierius sugebėsim susiremontuoti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek pamenu oficialiai buvo gauta tam tikra suma ES paramos konkrečiam kiekiui autobusų, ir už tą sumą, deja nepavyko pirkti autobusus su kondicioneriais.Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimąNaujus autobusus perka, o remontuoti neturi už ką...
 Aišku labiau gauna negu perka (85% ES parama), bet tai kodėl neužsakinėti su kondicionieriais jeigu vis tiek ES apmoka sąskaitą? Suges, tai neremontuos, bet bent kelias vasaras normaliai galėtų keleiviai važinėti, o kažkada gal ateis geresni laikai ir kondicionierius sugebėsim susiremontuoti.
http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...rbino-cng.html„Konkurso sąlygos buvo itin griežtos, suma, už kurią privalėjome pateikti tam tikras technines sąlygas atitinkančius autobusus, itin nedidelė. Dėl šios priežasties konkurse dalyvavo tik du gamintojai. Mūsų kainos ir kokybės santykis buvo geresnis", - sako J. Bagdonavičius.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikėkimės po rinkimų Zuoko nebeliks ir simpatijos autobusams pasibaigs bei bus grįžta prie troleibusų. Tikrai padoriai sugebėjo Vilniaus specialistai surinkti Amberius ir kas svarbiausia - kur kas pigiau nei perkant, bet niekuo nenusileidžiančius. Jau geriau tegul duoda tiems patiems žmonėms rinkti naujus troleibusus su visa reikalinga technologija negu perka tokius iš lenkų pačius pigiausius variantus, kur dėl taupumo sumetimų net kondicionieriams pinigų nebelieka. Išvis man šlykštu klausyti, kai Zuokas perša autobusus vietoje akivaizdžiai mieste patrauklesnių troleibusų. Kažkas spėju atkatų duoda jam.Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.19, 12:17.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtent, gaila, kad taupoma ne visai ten kur reikėtų. Galima užsakyti autobusus su kondicionieriais ir užrakinamomis didelėmis orlaidėmis. Kol veikia kondicionieriai, orlaidės būtų laikomos užrakintos, jeigu jie sugenda - orlaidės atrakinamos ir naudojamas "avarinis" vėdinimo variantas.Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimąNaujus autobusus perka, o remontuoti neturi už ką...
 Aišku labiau gauna negu perka (85% ES parama), bet tai kodėl neužsakinėti su kondicionieriais jeigu vis tiek ES apmoka sąskaitą? Suges, tai neremontuos, bet bent kelias vasaras normaliai galėtų keleiviai važinėti, o kažkada gal ateis geresni laikai ir kondicionierius sugebėsim susiremontuoti.
Taip negali būti, kad skiriama tam tikra suma ir būtent tam tikram kiekiui autobusų. Tokiu atveju viešieji pirkimai prarastų prasmę, nes suma būtų jau pagal kažką paskaičiuota.Parašė k0fis Rodyti pranešimąKiek pamenu oficialiai buvo gauta tam tikra suma ES paramos konkrečiam kiekiui autobusų, ir už tą sumą, deja nepavyko pirkti autobusus su kondicioneriais.
Tiesiog buvo norima iš sumos išspausti maksimalų skaičių transporto priemonių ir pirkimo sąlygas VVT jau paruošė tokias, kad nereikia kažkokios įrangos, o reikia "išspausti" tam tikrą kiekį autobusų. Norint pirkti su geresne įranga, būtų tekę atsisakyti kokio vieno autobuso.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kai ponai valdininkai nevažinėja su viešuoju transportu, tai ir nesuvokia koks blogis ten yra. Žmonės juk alpsta jų viduje vasara, tai čia civilizuota, ES standartus atitinkantys dalykai? Išvis kuo tie nauji autobusai skiriasi nuo senų neskaitant garantinio remonto? Gražiau atrodo, vienas, kitas neįgalusis gali įlipti? Visgi teisingai estas išsireiškė...Parašė sleader Rodyti pranešimąBūtent, gaila, kad taupoma ne visai ten kur reikėtų. Galima užsakyti autobusus su kondicionieriais ir užrakinamomis didelėmis orlaidėmis. Kol veikia kondicionieriai, orlaidės būtų laikomos užrakintos, jeigu jie sugenda - orlaidės atrakinamos ir naudojamas "avarinis" vėdinimo variantas.
Taip negali būti, kad skiriama tam tikra suma ir būtent tam tikram kiekiui autobusų. Tokiu atveju viešieji pirkimai prarastų prasmę, nes suma būtų jau pagal kažką paskaičiuota.
Tiesiog buvo norima iš sumos išspausti maksimalų skaičių transporto priemonių ir pirkimo sąlygas VVT jau paruošė tokias, kad nereikia kažkokios įrangos, o reikia "išspausti" tam tikrą kiekį autobusų. Norint pirkti su geresne įranga, būtų tekę atsisakyti kokio vieno autobuso.Paskutinis taisė Vilnietis1; 2014.01.19, 12:35.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, už visus kalbėti nereikėtų, nes bent jau man autobusai šiuo metu Vilniuje atrodo daug patraukliau nei troleibusai dėl naujesnių transporto priemonių bei greičio. Dardėjimas senutėlėmis Škodomis ir stoviniavimas ties kiekvienu iešmų susikirtimu neprideda šiai transporto rūšiai patrauklumo. Sakyti, kad troleibusai akivaizdžiai patrauklesni yra mažų mažiausiai juokinga. Realiai tai didžiajai daugumai žmonių iš vis nesvarbu kuo važiuoti, svarbu, jog nuvežtų iš taško A į tašką B.Parašė Vilnietis1 Rodyti pranešimąTikėkimės po rinkimų Zuoko nebeliks ir simpatijos autobusams pasibaigs bei bus grįžta prie troleibusų. Tikrai padoriai sugebėjo Vilniaus specialistai surinkti Amberius ir kas svarbiausia - kur kas pigiau nei perkant, bet niekuo nenusileidžiančius. Jau geriau tegul duoda tiems patiems žmonėms rinkti naujus troleibusus su visa reikalinga technologija negu perka tokius iš lenkų pačius pigiausius variantus, kur dėl taupumo sumetimų net kondicionieriams pinigų nebelieka. Išvis man šlykštu klausyti, kai Zuokas perša autobusus vietoje akivaizdžiai mieste patrauklesnių troleibusų. Kažkas spėju atkatų duoda jam.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neturiu nieko prieš troleibusus, bet jie labai nusileidžia greičiu autobusams, sustoja ties kiekvienu iešmų susijungimu. Man yra patraukliau įsėsti į seną Karosą, negu vilktis su senu Škodos troleibusu.
Jeigu masiškai pirkti troleibusus, reikia plėsti ir kontaktinį tinklą - dar papildomos investicijos. Geriau už tuos pinigus nusipirkti naujų autobusų. Kaip žinia troleibusai dar ir brangesni už autobusus. Ir dar - autobusai gali važiuoti ten, kur negali troleibusai
Paskutiniai autobusų parko atnaujinimai džiūgina, bet taupyti ties kondencionierių sąskaita yra neteisinga. Bet akivaizdu dar viena - G maršrutams trūksta ilgų autobusų...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiandien po pietų į sostinės gatves išvažiavo pirmieji „Solaris Urbino CNG"
Šiandien, sausio 24-ąją, popiet į Vilniaus miesto gatves išvažiavo pirmieji du iš devyniolikos bendrovės „Vilniaus viešasis transportas" įsigytųjų naujųjų „Solaris Urbino CNG".
Šiandien naujieji autobusai veža keleivius 49-uoju maršrutu.
>> http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...bino-cngq.html
							
						
Comment
 
Comment