Na dėl valdymo skydelio. Jis nėra toks patogus nei originalus Solariui būdingas skydelis, kaip Kaune pasirodė naujieji Solariai, autobusų vairuotojai buvo nelabai patenkinti, pirmas dalykas nėra vieno mygtuko atidaryti visas tris duris, nėra aiškaus mygtuko pakreipti arba pakelti autobusą, trečia "bus stop brake" svirtelė labai nepatogioje vietoje, vairas trukdo ja deramai naudoti, nes laikyti įspaudus stabdį nėra jau labai patogu, kaip judėti ilgą laiką nereikia, tad yra daug minusų, pliusų nerandu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Nauji Vilniaus autobusai Solaris Urbino
Collapse
X
-
Na aš manau, kad gerai vertinami. Kaune jau 10 metų važinėja, dar nei vienas autobusas ar troleibusas nėra nurašytas, žinoma amortizacija savo daro, bet kokybė nėra bloga. Dar viskas priklauso ir nuo vairuotojų yra ir "apdrožtų" mašinų, bet dauguma geros ir patvarios, jei vairuotojai atsakingiau žiūrėtų padėtis būtų puiki.Parašė VNS Rodyti pranešimąO apskritai, kaip tie SOlaris vertinami Lietuvoj? Patikimi bent jau kazkiek? Ar cia jau is visisiko nusigyvenimo perkami?
Comment
-
Ačiū Mettal už fotoreportažą apie naujuosius Soliarius. Labai nusivyliau, netgi mūsiškiuose Trollino yra dvi dešininės ,,VIP'' sėdynės, o kairiau - lygtais 1,5 sėdynės, o čia... Toliau, dešinėje ta tuščia erdvė - kam? Stovimos vietos dažniausiai (bei keleiviams patogiausia) būna kairėje autobuso pusėje, iškart įėjus pro vidurines durys. Bašmakui ne vieta priekinėje ( kur kartais bobutės pasideda tašes ir pan.) pusėje. Toliau, kodėl vairuotojo kabina užsakyta atvira? Dabar esant greitiesiems, priekines durys atidaryti būtina, bet kai kurie vairuotojai to vis dėl to nesupranta, ir dar piktinasi, kai keleivis ilgai braunasi prie durų. Ir dar nedidelės smulkmenos - pirma : pavažinėjo 2 dienas, o jau išsipurvinę ( atgal buvo tokių nuotraukų), antra : kam VVT AP1 klijuoja lipdukus Vilniečio kortelė keičia iki šiol naudotus elektroninius bilietus ir pan. O dar sako. Gal ir per griežtai vertinu minusus, bet vis dėl to labai nusivyliau.Mes neturime pinigų viešajam transportui
Comment
-
Kaip tavo manymu vieta turi būti išnaudota tinkamai?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąVieta išnaudota dar prasčiau, nei Kauno Solariuose.
Nesupratau - ar Siemens VDO yra nepatogus, ar Solario firminis? Iš patirties galiu pasakyti, kad Siemens VDO yra vienas patogiausių - ten viskas labai paprasta ir aišku. Tokie sumontuoti pas Vilniaus MB Cito / Citaro, MAN NG313 CNG (galiu ir klysti) ir Neoplan N4407.Parašė Ofka Rodyti pranešimąNa dėl valdymo skydelio. Jis nėra toks patogus nei originalus Solariui būdingas skydelis
2 "VIP sėdynių" ten neįkiši - čia autobusas, o ne troleibusas. Tiesiog nėra tam vietos. Dėl vietos už kabinos - sutinku - ten toks jausmas, kad pamiršo įdėti 1 sėdynę.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąLabai nusivyliau, netgi mūsiškiuose Trollino yra dvi dešininės ,,VIP'' sėdynės, o kairiau - lygtais 1,5 sėdynės, o čia... Toliau, dešinėje ta tuščia erdvė - kam?
Dėl tuščios erdvės - kodėl tai yra blogai? Kaip tik gerai - ten patogu stovėti, yra už ko laikytis, ir niekas tavęs nestumdys. Autobusas labai tinkamas maršrutams su dideliu keleivių srautu: daug stovimų vietų, minkštos (!) sėdynės, gale nėra "Everesto" ir yra už ko laikytis (akmuo į MAN Lion's City daržą).
Kabina yra uždara kaip ir MAN autobusuose. Nuotraukose to nesimato, ir, deja, iš arti nefotografavau. Dar viena išskirtinė detalė yra tarp priekinių durų varčių padarytas turėklas. Už jo labai patogu laikytis perkantiems bilietus.Toliau, kodėl vairuotojo kabina užsakyta atvira? Dabar esant greitiesiems, priekines durys atidaryti būtina, bet kai kurie vairuotojai to vis dėl to nesupranta, ir dar piktinasi, kai keleivis ilgai braunasi prie durų.
Atsiprašau, bet čia jau per daug. Gal parašyk prezidentei skundą, kad Vilniaus gatvės teplioja naujus autobusus? Kai lauke -10, neįmanoma kasdien plauti 350 autobusų ir juos statyti šiltoje vietoje, kad ryte jie nevirstų ledo skulptūromis.Ir dar nedidelės smulkmenos - pirma : pavažinėjo 2 dienas, o jau išsipurvinę ( atgal buvo tokių nuotraukų),
Kaip savivaldybė ir SĮSPas lieps, taip ir VVT darys. Kaip VT entuziastui, tau metas suvokti, kad VVT yra tarpininkas tarp paslaugos užsakovo ir kliento ir kaltinti jį dėl absoliučiai visų problemų negalima.kam VVT AP1 klijuoja lipdukus Vilniečio kortelė keičia iki šiol naudotus elektroninius bilietus ir pan.
Turi. O rampa paprasta - rankinė. Nesitikėkit, kad Zuokas leis užsakinėti brangesnes komplektacijas.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBeje, klausimas - ar šis autobusas turi pasisežiminimo funkciją bei rampa paprasta ar automatinė? Kažkaip praleidau tai.
Konkrečiai apie autobuso funkcijas (kondicionierius ir t.t.) turėtų būti parašyta Ebus.lt - nepatingėkit ir pasieškokit.
Comment
-
Solario firminis skydelis yra daug kartų geresnis ir patogesnis. Jau aiškinau, kad durys neatsidaro vienu mygtuko paspaudimu, nėra aiškių mygtukų pakelti ir pakreipti autobusą (t.y. pažeminti), kitas dalykas galinių ratų stabdys kitaip "bus stop brake" ta svirtelė nėra patogioje vietoje, nei Solario firminiame skydelyje, Kauno Solario CNG vairuotojai nėra labai patenkinti, kad taip nepatogiai jis perkeltas. Kitas dalykas yra pripratimas realiai jei visą laiką vairuoji su kitu skydeliu, o štai jau kitas..., čia yra ir pripratimas, bet realiai nėra geras variantas Siemens skydelis.
Comment
-
Kaune nėra nė vieno autobuso su tokiu skydeliu ir apskritai tokios didžiulės jų įvairovės - kažkokia keista kritika tada gaunasi. Vien pas dujinius, iš pažiūros vienodus Saffle 5000, kiek skirtumų yra ir kiek dėl to kyla problemų vairuotojams, o čia sakai, kad dar 1 visiškai naujo tipo skydelis yra geras dalykas.Parašė Ofka Rodyti pranešimąčia yra ir pripratimas, bet realiai nėra geras variantas Siemens skydelis.
Jeigu čia būtų Kauno Solaris, tuomet taip - nepatogu, nes jau prie kitų yra priprasta.
Comment
-
Solaris Urbino 12 CNG 962
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Šiandien vilniečiai ir keleivinio transporto specialistai galės apžiūrėti neseniai į Vilnių atvykusius naujus „Solaris Urbino CNG" autobusus. Išsyk po pristatymo autobusai išvažiuos į miesto gatves.
http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...isuomenei.html
Comment
-
Solaris Urbino 12 CNG 966
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Visų pirma, labai įdomu, kodėl į švieslentę įkėlė senojo 2 maršruto trasą (Šeškinė - Oro uostas).Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimąSolaris Urbino 12 CNG 966
Atvaizdas
Antra, kilus diskusijai del Kauno ir Vilniaus autobusų kainų ir skirtumų.
Kaunas pirko 24 autobusus, jų kaina 19788672 lt be PVM, t.y. 824 528 Lt/vnt be PVM.
Vilnius pirko 19 autobusų, jų kaina 14090000 Lt be PVM, t.y. 741 578 Lt/vnt be PVM, taigi, skirtumas yra beveik 80000 Lt (~10%), jeigu pirktų Kaunietiškom sąlygom autobusus, už tą pačią sumą jų būtų išėję tiktai 17.09 autobuso.
Comment
-
Prieš kažką rašydamas, gerai pagalvok. Antras važiuoja į oro uostą, kaip ir važiavo. Tik ne iš Šeškinės, o iš stoties.Parašė mskapss Rodyti pranešimąVisų pirma, labai įdomu, kodėl į švieslentę įkėlė senojo 2 maršruto trasą (Šeškinė - Oro uostas).
Comment
-
nuotrauka iš delfioParašė 0570043 Rodyti pranešimąPrieš kažką rašydamas, gerai pagalvok. Antras važiuoja į oro uostą, kaip ir važiavo. Tik ne iš Šeškinės, o iš stoties.
Comment
-
Į Vilniaus gatves šią savaitę išvažiuoja 19 naujų ekologiškų autobusų „Solaris Urbino 12 CNG“. Kartu su jais sostinėje startuoja naujas socialinis projektas, skirtas atminti Vasario 16-osios signatarus.
lzinios.ltAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
nėra kondicionieriaus, nematau ar yra kameros, salono išdėstymas, dar gal kas nors nėra.
DD
Comment