Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nauji Vilniaus autobusai Solaris Urbino

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Na dėl valdymo skydelio. Jis nėra toks patogus nei originalus Solariui būdingas skydelis, kaip Kaune pasirodė naujieji Solariai, autobusų vairuotojai buvo nelabai patenkinti, pirmas dalykas nėra vieno mygtuko atidaryti visas tris duris, nėra aiškaus mygtuko pakreipti arba pakelti autobusą, trečia "bus stop brake" svirtelė labai nepatogioje vietoje, vairas trukdo ja deramai naudoti, nes laikyti įspaudus stabdį nėra jau labai patogu, kaip judėti ilgą laiką nereikia, tad yra daug minusų, pliusų nerandu.

    Comment


      #62
      Nejaugi užsakovai akivaizdžių dalykų nemato?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #63
        O apskritai, kaip tie SOlaris vertinami Lietuvoj? Patikimi bent jau kazkiek? Ar cia jau is visisiko nusigyvenimo perkami?
        Show must go von!

        Comment


          #64
          Parašė VNS Rodyti pranešimą
          O apskritai, kaip tie SOlaris vertinami Lietuvoj? Patikimi bent jau kazkiek? Ar cia jau is visisiko nusigyvenimo perkami?
          Na aš manau, kad gerai vertinami. Kaune jau 10 metų važinėja, dar nei vienas autobusas ar troleibusas nėra nurašytas, žinoma amortizacija savo daro, bet kokybė nėra bloga. Dar viskas priklauso ir nuo vairuotojų yra ir "apdrožtų" mašinų, bet dauguma geros ir patvarios, jei vairuotojai atsakingiau žiūrėtų padėtis būtų puiki.

          Comment


            #65
            Ačiū Mettal už fotoreportažą apie naujuosius Soliarius. Labai nusivyliau, netgi mūsiškiuose Trollino yra dvi dešininės ,,VIP'' sėdynės, o kairiau - lygtais 1,5 sėdynės, o čia... Toliau, dešinėje ta tuščia erdvė - kam? Stovimos vietos dažniausiai (bei keleiviams patogiausia) būna kairėje autobuso pusėje, iškart įėjus pro vidurines durys. Bašmakui ne vieta priekinėje ( kur kartais bobutės pasideda tašes ir pan.) pusėje. Toliau, kodėl vairuotojo kabina užsakyta atvira? Dabar esant greitiesiems, priekines durys atidaryti būtina, bet kai kurie vairuotojai to vis dėl to nesupranta, ir dar piktinasi, kai keleivis ilgai braunasi prie durų. Ir dar nedidelės smulkmenos - pirma : pavažinėjo 2 dienas, o jau išsipurvinę ( atgal buvo tokių nuotraukų), antra : kam VVT AP1 klijuoja lipdukus Vilniečio kortelė keičia iki šiol naudotus elektroninius bilietus ir pan. O dar sako
            Mes neturime pinigų viešajam transportui
            . Gal ir per griežtai vertinu minusus, bet vis dėl to labai nusivyliau.

            Comment


              #66
              Visą išdėstymą renkasi užsakovas, jis pageidauja ko nori, čia problema ne pačiame gamintojuje, o užsakove, man kartais keista, kad dirba tokie, kurie nenusimano, o dedasi tokiais žinančiais ir išmanančiais, va ir matome rezultatą...

              Comment


                #67
                Atsiprašau, nenurodžiau, tiksliai. Žinau, jog viska lemia užsakovo norai.
                Beje, klausimas - ar šis autobusas turi pasisežiminimo funkciją bei rampa paprasta ar automatinė? Kažkaip praleidau tai.

                Comment


                  #68
                  kokia kaina vieno Vilniaus Solario ir kiek kainavo vienas Kauno Solaris? Atrodo, kad Vilniuje naujieji Solariai pirkti baisiai taupant nėra kondicionieriaus, nematau ar yra kameros, salono išdėstymas, dar gal kas nors nėra.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                    Vieta išnaudota dar prasčiau, nei Kauno Solariuose.
                    Kaip tavo manymu vieta turi būti išnaudota tinkamai?

                    Parašė Ofka Rodyti pranešimą
                    Na dėl valdymo skydelio. Jis nėra toks patogus nei originalus Solariui būdingas skydelis
                    Nesupratau - ar Siemens VDO yra nepatogus, ar Solario firminis? Iš patirties galiu pasakyti, kad Siemens VDO yra vienas patogiausių - ten viskas labai paprasta ir aišku. Tokie sumontuoti pas Vilniaus MB Cito / Citaro, MAN NG313 CNG (galiu ir klysti) ir Neoplan N4407.

                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Labai nusivyliau, netgi mūsiškiuose Trollino yra dvi dešininės ,,VIP'' sėdynės, o kairiau - lygtais 1,5 sėdynės, o čia... Toliau, dešinėje ta tuščia erdvė - kam?
                    2 "VIP sėdynių" ten neįkiši - čia autobusas, o ne troleibusas. Tiesiog nėra tam vietos. Dėl vietos už kabinos - sutinku - ten toks jausmas, kad pamiršo įdėti 1 sėdynę.
                    Dėl tuščios erdvės - kodėl tai yra blogai? Kaip tik gerai - ten patogu stovėti, yra už ko laikytis, ir niekas tavęs nestumdys. Autobusas labai tinkamas maršrutams su dideliu keleivių srautu: daug stovimų vietų, minkštos (!) sėdynės, gale nėra "Everesto" ir yra už ko laikytis (akmuo į MAN Lion's City daržą).

                    Toliau, kodėl vairuotojo kabina užsakyta atvira? Dabar esant greitiesiems, priekines durys atidaryti būtina, bet kai kurie vairuotojai to vis dėl to nesupranta, ir dar piktinasi, kai keleivis ilgai braunasi prie durų.
                    Kabina yra uždara kaip ir MAN autobusuose. Nuotraukose to nesimato, ir, deja, iš arti nefotografavau. Dar viena išskirtinė detalė yra tarp priekinių durų varčių padarytas turėklas. Už jo labai patogu laikytis perkantiems bilietus.

                    Ir dar nedidelės smulkmenos - pirma : pavažinėjo 2 dienas, o jau išsipurvinę ( atgal buvo tokių nuotraukų),
                    Atsiprašau, bet čia jau per daug. Gal parašyk prezidentei skundą, kad Vilniaus gatvės teplioja naujus autobusus? Kai lauke -10, neįmanoma kasdien plauti 350 autobusų ir juos statyti šiltoje vietoje, kad ryte jie nevirstų ledo skulptūromis.

                    kam VVT AP1 klijuoja lipdukus Vilniečio kortelė keičia iki šiol naudotus elektroninius bilietus ir pan.
                    Kaip savivaldybė ir SĮSPas lieps, taip ir VVT darys. Kaip VT entuziastui, tau metas suvokti, kad VVT yra tarpininkas tarp paslaugos užsakovo ir kliento ir kaltinti jį dėl absoliučiai visų problemų negalima.

                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Beje, klausimas - ar šis autobusas turi pasisežiminimo funkciją bei rampa paprasta ar automatinė? Kažkaip praleidau tai.
                    Turi. O rampa paprasta - rankinė. Nesitikėkit, kad Zuokas leis užsakinėti brangesnes komplektacijas.
                    Konkrečiai apie autobuso funkcijas (kondicionierius ir t.t.) turėtų būti parašyta Ebus.lt - nepatingėkit ir pasieškokit.
                    Paskutinis taisė Mettal; 2014.01.26, 20:54. Priežastis: Papildymas
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      #70
                      Solario firminis skydelis yra daug kartų geresnis ir patogesnis. Jau aiškinau, kad durys neatsidaro vienu mygtuko paspaudimu, nėra aiškių mygtukų pakelti ir pakreipti autobusą (t.y. pažeminti), kitas dalykas galinių ratų stabdys kitaip "bus stop brake" ta svirtelė nėra patogioje vietoje, nei Solario firminiame skydelyje, Kauno Solario CNG vairuotojai nėra labai patenkinti, kad taip nepatogiai jis perkeltas. Kitas dalykas yra pripratimas realiai jei visą laiką vairuoji su kitu skydeliu, o štai jau kitas..., čia yra ir pripratimas, bet realiai nėra geras variantas Siemens skydelis.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Ofka Rodyti pranešimą
                        čia yra ir pripratimas, bet realiai nėra geras variantas Siemens skydelis.
                        Kaune nėra nė vieno autobuso su tokiu skydeliu ir apskritai tokios didžiulės jų įvairovės - kažkokia keista kritika tada gaunasi. Vien pas dujinius, iš pažiūros vienodus Saffle 5000, kiek skirtumų yra ir kiek dėl to kyla problemų vairuotojams, o čia sakai, kad dar 1 visiškai naujo tipo skydelis yra geras dalykas.
                        Jeigu čia būtų Kauno Solaris, tuomet taip - nepatogu, nes jau prie kitų yra priprasta.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          #72
                          Solaris Urbino 12 CNG 962
                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                          Comment


                            #73
                            Šiandien vilniečiai ir keleivinio transporto specialistai galės apžiūrėti neseniai į Vilnių atvykusius naujus „Solaris Urbino CNG" autobusus. Išsyk po pristatymo autobusai išvažiuos į miesto gatves.

                            http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...isuomenei.html

                            Comment


                              #74
                              Susipažinkite: nauji Vilniaus autobusai

                              Comment


                                #75
                                Solaris Urbino 12 CNG 966
                                Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                  Solaris Urbino 12 CNG 966
                                  Atvaizdas
                                  Visų pirma, labai įdomu, kodėl į švieslentę įkėlė senojo 2 maršruto trasą (Šeškinė - Oro uostas).

                                  Antra, kilus diskusijai del Kauno ir Vilniaus autobusų kainų ir skirtumų.
                                  Kaunas pirko 24 autobusus, jų kaina 19788672 lt be PVM, t.y. 824 528 Lt/vnt be PVM.
                                  Vilnius pirko 19 autobusų, jų kaina 14090000 Lt be PVM, t.y. 741 578 Lt/vnt be PVM, taigi, skirtumas yra beveik 80000 Lt (~10%), jeigu pirktų Kaunietiškom sąlygom autobusus, už tą pačią sumą jų būtų išėję tiktai 17.09 autobuso.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                    Visų pirma, labai įdomu, kodėl į švieslentę įkėlė senojo 2 maršruto trasą (Šeškinė - Oro uostas).
                                    Prieš kažką rašydamas, gerai pagalvok. Antras važiuoja į oro uostą, kaip ir važiavo. Tik ne iš Šeškinės, o iš stoties.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                      Prieš kažką rašydamas, gerai pagalvok. Antras važiuoja į oro uostą, kaip ir važiavo. Tik ne iš Šeškinės, o iš stoties.
                                      nuotrauka iš delfio

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                        nuotrauka iš delfio
                                        Atsiprašau. Čia totalus FAIL DD

                                        Comment


                                          #80
                                          Į Vilniaus gatves šią savaitę išvažiuoja 19 naujų ekologiškų autobusų „Solaris Urbino 12 CNG“. Kartu su jais sostinėje startuoja naujas socialinis projektas, skirtas atminti Vasario 16-osios signatarus.

                                          lzinios.lt
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X