Labiau kalbu apie sklypo nuomą ir įrengimą su normaliu projektu, o ne taip, kaip šitam pavyzdyje. Bet kam to reikia, kai ateis Valdelis ir užvarys korių?
esu matęs vos ne identišką nuotrauką buto skelbime su prierašu jog kieme yra automobilių stovėjimo aikštelė
Nuo 14:30–17:47 min. galima paklausyt. Pasižiūrėt, kaip vyksta judėjimas Paryžiui. Šitas pašnekovas konstruoja dviračius Niujorke, sako erzina jį automobilių aukštinimas tenai, o va Paryžiuj labai gerai važiuot dviračiu, geriau nei Japonijoj, kurioje neseniai irgi lankėsi.
Vienas iš būdų, eksploatuoti negalimų mašinų (aka šrotų) nutempimas. Šita problema Vilniuje yra endemiška ir iš esmės niekaip nesprendžiama.
Jokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.
Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.
Jokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.
Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.
Jei mašina gan šviežia, galima po apačia tepalų papilti, irgi girdėjau suveikia...
Jokių problemų - užtenka įkelti į tvarkau miestą porą fotkių su nuleistomis ar samanomis apaugusiomis padangomis ir mašina dingsta.
Tokiu būdu esu gal 10 anihiliavęs.
Per kelis metus esu raportavęs ~400 tokių mašinų. Dingsta tik tos, kurių šeimininkai atsiranda ir patys patraukia, nenorėdami gauti baudos (jas, panašu, visgi skiria). Tos, kurių šeimininkai neatsiliepia, toliau stovi ir VMS viešoji tvarka atsakomybę už kotrolę ir pakartotinį tokių mašinų tikrrinimą permeta... raportuotojui t.y. patys pakartotinai po jų pačių duoto patraukimo termino netikrina. Tai ne, tikrai ne "jokių problemų", o realiai neveikianti sistema. Kitaip Vilniuje gatvėse ir kiemuose šiuo metu nesimėtytų keli tūkstančiai nejudinamų šrotų.
Vadinasi yra didesnė paklausa kitkam. Pelnas negali egzistuoti be paklausos
Bet tai ne tiesiogiai susiję su tvarkymu. Pvz.: NMC stovi griuvėsiai, o taip pat ir gruntinės parkavimo aikštelės, nors šalia dangoraižiai ir brangi žemė.
Bet tai ne tiesiogiai susiję su tvarkymu. Pvz.: NMC stovi griuvėsiai, o taip pat ir gruntinės parkavimo aikštelės, nors šalia dangoraižiai ir brangi žemė.
Tai ten viskas aišku. Žemė per brangi, kad kažką vystyti (nepakankama paklausa), tai laikinai naudoja tam, kam yra pakankama paklausa su minimaliom investicijom.
Valdžia neleidžia, buvo paklausimas įsirengimui savo lėšomis, o po to ir sklypo išpirkimui. Tai Lazdynuose.
O štai Grigiškėse leido. Ir įsirengė savo lėšomis gyventojai - autobuduliai: "valdžė liaido". Ir sklypas valstybinis berods lieka. https://maps.app.goo.gl/ByFf9yTeTZQmnpfF8
Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.
Gal Vilniuje yra kažkokia strategija, kuri blokuoja stovėjimo aikštelių įrengimą? Realiai tai Vilniaus gatvių pralaidumas yra ties maks riba piko metu.
Nes yra normatyvai, apsauginės zonos, tinklai ir t.t. kas yra daug derinimų, kur dar tau iškels neįvykdomus reikalavimus. Tad renkasi paprastąjį purvo remontą
Esmė yra ta, kad šie namai tiesiog nėra skirti patenkinti dabartinės automobilizacijos poreikių. Nori automobilį parkuoti prie pat namų - kraustykis į naują statybą, kuri yra tam skirta. Galėsi sėsti į automobilį vos išėjęs iš lifto. Nenori - parkuokis kiek toliau nuo namų esančiose aikštelėse.
Nes sovietiniuose daugiabučiuose gyvena visi, kurie gali įpirkti naują statybą - tiesiog dėl malonumo. Atitrūkęs jūs nuo realybės gerokai.
nu tai buvo pateiktas variantas - priprask kad prie durų vietos nėra.
Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.
Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.
Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
nustebtum pamatęs kiek vietos yra Vilniuje, jei viena šeima teturėtų vieną automobilį pagal tavo sprendimo būdą.
Tai ir naujoje statyboje (Perkūnkiemis) ne visada vietos yra. Kalba buvo apie ką kita - radikalius nusišnekėjimus, kad prie daugiabučių būtų atkurtas sovietmetis, ko pasekoje iš sovietinių miegamųjų rajonų išsikraustytų paskutinis darbingo amžiaus gyventojas. O išsikraustytų ne kur kitur, o į bulvialaukį 20km už Vilniaus.
Susisiekimo problemas reikia spręsti kompleksiškai - VT + automobiliai. Kitaip nebus. Net didesniuose Europos miestuose, jeigu tai nėra koks Londonas ar Paryžius - o Vilniui toks statusas negresia - yra natūralu turėti automobilį. O čia siūloma sukurti sovietinius rezervatus ir esą visi važinės dviračiais ir pėsčiomis. Taip nebus.
Tu darai akivaizdžią loginę klaidą, kad turėti automobilį reiškia turėti teisė jį laikyti po langais. Ir, kad žmonės teigiantys, kad tu negali automobilio laikyti po langais sako, kad tu jo negali turėti apskritai. Visa kita bevertė rašliava yra tik tos loginės klaidos pasekmės.
Comment