Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    O kas liečia nepabaigtus gatvių projektus - nelabai suprantu, prie ko čia priemiesčio kotedžo gyventojai. Ozo, Šiaurinė gatvės būtų pastatytos/užbaigtos tankiai apgyvendintuose miegamuosiuose rajonuose, tad jų naudą pajustų vos ne pusė Vilniaus miesto. Kuris gi čia stambus projektas numatytas “priemiesčio kotedžo gyventojų” rajone ?
    Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.

    Comment


      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

      Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.
      O Kernavės gatve kotedžeriai į ofisynus važiuos...

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        O Kernavės gatve kotedžeriai į ofisynus važiuos...
        Nu kaip ir logiška, kad jeigu dabar yra mieste kamščiai, ir yra priemiestyje kamščiai, tai išsprendus kamščius priemiestyje, kamščiai didės mieste. Čia va taip didžiajai daliai miestiečių pasitarnaus platinami keliai pakraščiuose.

        Comment


          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

          Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.
          Šiaurine gatve naudosis žymiai didesnių miegamųjų rajonų Justiniškių, Pašilaičių, Šeškinės, Fabijoniškių gyventojai
          Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
          Mykolo Lietuvio gatvė bus reikalinga, visiems norintiems patekti iš VA į Santariškes. Vietiniai gyventojai (ar bent jau jų dalis) tai kaip tik protestuoja prieš tos gatvės tiesimą, nes nenori padidėjusio srauto po langais. Taip, kad nusišnekėjote čia.

          Ir be to kaip minėjau ankstesniame pranešime - dabar mieste alternatyvos beveik nėra, nes VMS gerinti viešojo transporto sąlygas mieste nustojo

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
            Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
            Tegu ex-kaimiečiai susipranta, kad savaitgalius reikia leist kaip padoriems miestiečiams paspirtukais suvažiavus į senamiestį. Kas čia per nesąmonė važiuot į gamtą ir išvežinėt €€€ į Trakus/Druskininkus/Merkines.

            Nemenčinės plentui irgi tas pats galioja.

            Comment


              Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
              Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
              Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)

              P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
                Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
                Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)

                P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.
                Labai geras užgroteskinimas į kitą pusę, aš pats groteskinau į kitą radikalumą

                Aš tai šiaip pats pasisakau už Galvės g. išplatinimą ir aplinkinių gatvių ir teritojų sutvarkymą ir dėl ten esančių darbo vietų, ir šiaip kad tai yra vienas svarbesnių kelių į miestą. Svarbu ten nepamiršti ir VT ir gatvių humanizavimo - kad automobilis nebūtų vienintelis racionalus būdas ten patekti.

                Comment


                  Penktadienį ir sekmadienį kamščiuose stovi kotedžistai ar miestistai?

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                    Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
                    Nieko nėra smagiau, negu nusipirkti kotedžą visiškoje skylėje, kuris atskirtas nuo miesto dviem skirtingais aplinkkeliais, ir penkiolika metų taksauti savo vaikus į miestą.

                    Kol tokie apgailėtini „rajonai“ bus statomi, tol apie visuotinį darnų judėjimą galėsime pamiršti. Nors kažkaip visada atsiranda tokių, kurie su malonumu perka...

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      Nieko nėra smagiau, negu nusipirkti kotedžą visiškoje skylėje, kuris atskirtas nuo miesto dviem skirtingais aplinkkeliais, ir penkiolika metų taksauti savo vaikus į miestą.

                      Kol tokie apgailėtini „rajonai“ bus statomi, tol apie visuotinį darnų judėjimą galėsime pamiršti. Nors kažkaip visada atsiranda tokių, kurie su malonumu perka...
                      Taigi dar nuo sovietmečio nuosavas namas yra "lietuvio svajonė". O kad įperka tik 40 m3 kotedžą tai nebesvarbu.

                      Comment


                        Neseniai užmatyta feisbuke. Čia yra mero atsakymas į komentarą apie susisiekimo problemas iš Pavilnio ir Balsių, kurie šiaip jau priklauso Vilniaus miestui

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	263
Size:	14,0 kB
ID:	1913944

                        Comment


                          Parašė Skid Row Rodyti pranešimą
                          Neseniai užmatyta feisbuke. Čia yra mero atsakymas į komentarą apie susisiekimo problemas iš Pavilnio ir Balsių, kurie šiaip jau priklauso Vilniaus miestui

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	263
Size:	14,0 kB
ID:	1913944
                          Man atrodo, kad Šimašius viduje jau savęs nelaiko meru

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                            Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
                            Kad Šimašius kaip tik yra užmiršęs VT, tramvajaus projektas palaidotas, net naujų A juostų per 6 metus beveik neatsirado...
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Skid Row Rodyti pranešimą
                              Neseniai užmatyta feisbuke. Čia yra mero atsakymas į komentarą apie susisiekimo problemas iš Pavilnio ir Balsių, kurie šiaip jau priklauso Vilniaus miestui

                              Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	17 Size:	14,0 kB ID:	1913944
                              Dar jis realiame gyvenime pasirinkino palikti savo vaikus, kad nereiktų rūpintis didesniu gyvenamu plotu ir nereiktų ten jų vežioti į darželius ir mokyklas.
                              Taigi VMS net patvirtinino planą, kur bus kažkokia infrastruktūra plečiama, o kur ne, nors visur ta pati Vilniaus miesto savivaldybė. Taip pat neaišku, kodėl visokie laukai zūjūnuose ar nemėžyje patenka į tą prioritetą, o tokie rajonai kaip rasos, markučiai ar jeruzalė ne, turbūt priklausomai nuo to, kur gyvena ar turi žemės su VMS susiję vystytojai.

                              https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-28.pdf
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                Man atrodo, kad Šimašius viduje jau savęs nelaiko meru
                                Jau jis puse Europos pasigyrė, kad nebus meru ir nieko nedarys, o tikisi, kad kitas meras padarys. Žiūrėti nuo 1:30.

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                  Jau jis puse Europos pasigyrė, kad nebus meru ir nieko nedarys, o tikisi, kad kitas meras padarys. Žiūrėti nuo 1:30.
                                  Tas momentas labai, kaip dabar sakoma, "cringe". Nežinau tik ar čia dėl jo broken engrish, ar tiesiog tai, kaip užakcentavo.

                                  Comment


                                    Žino kad nebekandidatuos tai iš nebijodamas šneką tai ką galvojo praėjusius 6 metus.

                                    Comment


                                      Nu bet realiai Šimašius sako tai, ką daug miestiečių ir galvoja. Jeigu tu pasirinkai gyventi priemiestyje - tavo problemos ir tavo galvos skausmas, ką su savo vaikais, darbais ir t.t. daryt. Aš suprantu, kad tai yra miesto teritorija. Bet visi miestiečiai yra lygūs, o infrastruktūros poreikis pinigine išraiška vienam priemiesčio gyventojui gaunasi didesnis negu vienam arčiau centro daugiabutyje gyvenančiam, tad jeigu mes platinsim gatves, didinsim parkingo vietų skaičių bet iš to neliks pinigų VT ir centriniams miesto rajonams sutvarkyti: bus mažų mažiausiai neteisinga didelės dalies gyventojų sąskaita.

                                      Comment


                                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                        Nu bet realiai Šimašius sako tai, ką daug miestiečių ir galvoja. Jeigu tu pasirinkai gyventi priemiestyje - tavo problemos ir tavo galvos skausmas, ką su savo vaikais, darbais ir t.t. daryt. Aš suprantu, kad tai yra miesto teritorija. Bet visi miestiečiai yra lygūs, o infrastruktūros poreikis pinigine išraiška vienam priemiesčio gyventojui gaunasi didesnis negu vienam arčiau centro daugiabutyje gyvenančiam, tad jeigu mes platinsim gatves, didinsim parkingo vietų skaičių bet iš to neliks pinigų VT ir centriniams miesto rajonams sutvarkyti: bus mažų mažiausiai neteisinga didelės dalies gyventojų sąskaita.
                                        Pavilnis ar Balsiai nėra Vilniaus rajonas, o ta pati Vilniaus miesto savivaldybė, plius tuose rajonuose gyvena daugiau uždirbantys ir daugiau mokesčių sumokantys nei kur nors lazdynuose ar vilkpėdėje.
                                        O meras turėtų vienodai rūpintis visais gyventojais, o ne savo asmenine aplinka, maždaug tvarkysiu tik ten, kur pats pasirinkau gyventi, o visa kita dzin, realiai čia tokia pat korupcija kaip su skverno keliuku. Kokioje Vokietijoje ar Danijoje toks meras būtų politinis lavonas po tokių pasisakymų.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.22, 15:18.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Nereikėjo Vilniaus plėsti, tai ir nebūtų reikėję priemiesčiuose infrastruktūros vystyti. Kažkaip tai keistai gaunasi, kad Vilnius nori tik plėstis, o nenori susitraukti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X