Nelabai supratau, tai pasirodo ir traukinių bėgius jau teks ardyti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Ne, traukinių bėgiai yra mažiau kitiems trukdanti transporto priemonė nei po vieną automobiliais važinėjančių žmonių gatvė. Netgi per tą patį parką nutiesus kokius tramvajaus bėgius, beveik niekas nepasikeistų ir trukdymo dėl jų beveik nepasijaustų. Nutiesus intensyvaus eismo gatvę - atvirkščiai, nepaisant to kad pervežamų žmonių skaičius būtų tas pats.Parašė Sula Rodyti pranešimąNelabai supratau, tai pasirodo ir traukinių bėgius jau teks ardyti?Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Man šis klausimas panašus į klausimą apie pasirinkimą tarp sveikos ir nesveikos mitybos: tai ką norite, kad žmonės ir junk food'o visiškai atsisakytų?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tuomet mes tą patį suprantame skirtingai
O jeigu Šiaurinė iš viso neturėtu asmeninio transporto judėjimo galimybės? Irgi būtų blogai?
Nelabai realu, nemaža dalis jo greičiausiai niekada nevengs.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.27, 00:27.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Puikus talibaninio "darnaus" NEjudumo mąstymo pavyzdys. Kad tik ką nors uždraudus ar kitiems padarius kuo nepatogesnį gyvenimą.Parašė Sula Rodyti pranešimąO jeigu Šiaurinė iš viso neturėtu asmeninio transporto judėjimo galimybės? Irgi būtų blogai?
Kam laukti dar 5 ar 55 metus, kol pradės tiesti Šiaurinę gatvę. Pasiūlyk tą idėją įgyvendinti kokioje nors Ukmergės gatvėje. Geriausia - prieš kokius nors rinkimus.
- 1 patinka
Comment
-
Jūsų atveju, naujų gatvių statybos draudimas pralenktų visišką "nesveiko" maisto uždraudimą. Tai būtų prievolė visiems maitintis Komunos valgykloje.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Man šis klausimas panašus į klausimą apie pasirinkimą tarp sveikos ir nesveikos mitybos: tai ką norite, kad žmonės ir junk food'o visiškai atsisakytų?
Nelabai realu, nemaža dalis jo greičiausiai niekada nevengs.
- 1 patinka
Comment
-
Niekas nieko drausti nesiūlo, gal tik persvarstyti kaip geriau investuoti pinigus.Parašė Romas Rodyti pranešimąPuikus talibaninio "darnaus" NEjudumo mąstymo pavyzdys. Kad tik ką nors uždraudus ar kitiems padarius kuo nepatogesnį gyvenimą.
Kam laukti dar 5 ar 55 metus, kol pradės tiesti Šiaurinę gatvę. Pasiūlyk tą idėją įgyvendinti kokioje nors Ukmergės gatvėje. Geriausia - prieš kokius nors rinkimus.
BTW, dar gerai pamenu kaip automobilių entuziastai aiškino kaip nereikia pėsčiųjų ir dviračių tilto (ypač kai jie tokie nesimpatiški ir tik painiojasi po ratais), o geriau viaduką per pedagoginio žiedą pastatytų.
Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Tai vat ir reikia rūpintus, kad VT kursuotu dažnai, važiuotų greitai ir būtų patogus. O ne bloginti visiems kitiems salygams kol jiems nieko kito neliks kaip tik naudotis VT.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Manau, visų pirma geras VT yra tuo atveju, kai jis kursuoja dažnai, važiuoja atskirta juosta, o keleiviams nereikia grūstis. Kelionės trukmė palyginus su automobiliu yra trumpesnė. Tai yra jis visas yra G, o ne tik atskiri maršrutai. Į tai ir turi būti daromos investicijos: į KT ir į VT ar kelių pertvarką, o ne į naujų kelių, kuriuo važiuos pagrinde automobiliai, na dar kažkoks retas pavargęs autobusas.
Comment
-
Tos gatvės nutiesimas kaip tik tą vietovę galėtų paskatinti tapti tikru parku. Pėsčiųjų ar žalieji tiltai tam pasitarnautų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kokius takus? nėra ten ir dabar jokių sujungimų. purvyne pramintas takas nesiskaito.
- 2 patinka
Comment
-
Aš sakyčiau, kad čia yra kita problema, nei tiesiog įvažos nebuvimas. Pagal planinius laikus skirta 1 min., bet realiame eisme gali būti ir 2 ir 3 min., nes priekyje važiuojantis važiuoja per anksti ir dėl to velkasi, už savęs stabdydamas kitas TP. Be to, šiuo metu didžiausia problema yra privalomi sustojimai VISOSE stotelėse, nesvarbu, ar ten laukia kas ir ar kas nors išlipa. Troleibusuose tai daugumoje atvejų reiškia ir privalomą durų atidarymą nepriklausomai nuo oro temperatūros lauke.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąYra dar 19T bei 55. Kuris nors pasimaišo retkarčiais po kojomis 2G. Ir plius nėra A juostos visai. Manyčiau Laisvės pr. kaip ir koks Pilaitės pr., Kalvarijų, Antakalnio turėtų būti išskirtinio dėmesio A juostų požiūriu.
Sudėjus visus šitus sustojimus bei šokinėjimus per sunkiasvorio transporto stabdymo iki 0 km/h priemones (dar žinomos kaip iškilosios perėjos) gauname tai, apie ką rašo Arunasx - visi trukdo vieni kitiems, nes vieni vėluoja, kiti - ne.
Kas liečia įvažų naikinimą kaip padaryta Europos a., tai tą reikia padaryti ir iš kitos pusės bei visoje Taikos g. Stotelės pastarojoje didžiąją paros dalį būna taip užstatytos automobiliais, kad kartais net nėra vietos "įstumti šonu" autobusą, kad būtų lygiai su bordiūru. Panaikinti įvažas, o stotelių aikšteles išstumti taip, kad susigretintų su 1-a juosta.
- 4 patinka
Comment
-
Reikalas tas, kad automobilių infrastruktūrą statyti ir prižiūrėti yra brangu, o tada nebelieka už ką tobulinti viešąjį transportą. Po to ir būna riksmai, kad už ką čia jūs svajojat kokį greitąjį viešąjį transportą, juk pinigų nėra (prieš tai pastačius naują greitkelį su viadukais už kelis kartus brangiauParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai vat ir reikia rūpintus, kad VT kursuotu dažnai, važiuotų greitai ir būtų patogus. O ne bloginti visiems kitiems salygams kol jiems nieko kito neliks kaip tik naudotis VT.
).
Ir niekas nieko nesako apie bloginimą, tik galbūt apie nustojimą be galo gerinti ir investicijų nukreipimą kitur.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Tarkime, ok. Dabar pasižiūrime kiek buvo investuota į naujus kelius, jų priežiūrai ir remontui ir į VT, kurio santykis su automobiliais yra mažas ir jie keliu atitinkamai mažiau naudojasi, ir nuo šiol skirkime dėl balanso didesnius pinigus VT skaičiaus didinimui, modernizavimui, jo prioritetui skirti, o ne naujų kelių tiesimui ir remontui. Bet kaip suprantu, asmeninių interesų ir egoizmo ribojamas, dažnas nesutiks su tokiu pasiūlymu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai vat ir reikia rūpintus, kad VT kursuotu dažnai, važiuotų greitai ir būtų patogus. O ne bloginti visiems kitiems salygams kol jiems nieko kito neliks kaip tik naudotis VT.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Kad pagerintų ką, abejoju (nes kuo, patogiau privažiuoti būtų?), bet įrengus žaliąjį tiltą būtų galima bent jau nepabloginti. Ir tada viskas būtų gerai su ta gatve (ypač jei dar patogiai įrengtų perėjas kitose gatvės vietose).Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tos gatvės nutiesimas kaip tik tą vietovę galėtų paskatinti tapti tikru parku. Pėsčiųjų ar žalieji tiltai tam pasitarnautų.
Bėda, kad iki šiol beveik visi tokie pėstiesiems judėjimą palengvinantys sprendimai būna nurašomi kaip "per brangūs ir nereikalingi" ("nes vis tiek niekas pėsčiomis ten nevaikščios"), o vietoje to pasiūloma dar ką nors kur paplatinti ar viaduką pastatyti. Esmė, kad mieste įrengiant infrastruktūrą reikia interesų subalansavimo, o rūpintis vien važiuojančių automobiliais patogumu, kartais taip net bloginant galimybes keliauti kitais būdais.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Gal jūs manote esate labiau vertas važiuoti automobilu į darbą, nei gerai uždirbantis Londono banko finansininkas, važiuojantis metro, ar danas su olandu, minantys dviratį, kurie pašiepiamai "maitinasi komunos maistu"?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jūsų atveju, naujų gatvių statybos draudimas pralenktų visišką "nesveiko" maisto uždraudimą. Tai būtų prievolė visiems maitintis Komunos valgykloje.
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Šiuo atveju tik pėsčiom per dirvonus. Jūs gi už tai.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Gal jūs manote esate labiau vertas važiuoti automobilu į darbą, nei gerai uždirbantis Londono banko finansininkas, važiuojantis metro, ar danas su olandu, minantys dviratį, kurie pašiepiamai "maitinasi komunos maistu"?
- 1 patinka
Comment
-
Norite gal pasakyt, kad vilniečiai daugiausia gyvena tarp dirvonų?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiuo atveju tik pėsčiom per dirvonus. Jūs gi už tai.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
oligarchai iš RusijosParašė VNS Rodyti pranešimąGerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?
Londono oligarchai Londone negyvena
- 2 patinka
Comment
-
Rusai ir arabai tai jau atskira Londono vairuotojų klasė. Jų hypercarai medžiojami gatvėse ir dedami į internetus. Jie išsiskiria ne tik ultramarkėm, bet ir numeriais. Specialiai nerašiau apie Lamborghini, Ferrari, Rolls Royce, ar Bentley. Jų ten taip pat nemažai.
Tipinį arabą labai greit išskirsi gatvėje
Paskutinis taisė VNS; 2020.12.27, 13:58.Show must go von!
Comment
-
Nelabai supratau ką norėjote pasakyti. Ar tai, kad nesate iš tų vargšų Londono gyventojų, kurie nesugeba įpirkti automobilį, ar tai, kad banke dirbantys darbuojai tai tikrai važiuoja į darbą prabangiais automobiliais.Parašė VNS Rodyti pranešimąGerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
Comment