Penktadienį ir sekmadienį kamščiuose stovi kotedžistai ar miestistai? 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nieko nėra smagiau, negu nusipirkti kotedžą visiškoje skylėje, kuris atskirtas nuo miesto dviem skirtingais aplinkkeliais, ir penkiolika metų taksauti savo vaikus į miestą.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
Kol tokie apgailėtini „rajonai“ bus statomi, tol apie visuotinį darnų judėjimą galėsime pamiršti. Nors kažkaip visada atsiranda tokių, kurie su malonumu perka...
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi dar nuo sovietmečio nuosavas namas yra "lietuvio svajonė". O kad įperka tik 40 m3 kotedžą tai nebesvarbu.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Nieko nėra smagiau, negu nusipirkti kotedžą visiškoje skylėje, kuris atskirtas nuo miesto dviem skirtingais aplinkkeliais, ir penkiolika metų taksauti savo vaikus į miestą.
Kol tokie apgailėtini „rajonai“ bus statomi, tol apie visuotinį darnų judėjimą galėsime pamiršti. Nors kažkaip visada atsiranda tokių, kurie su malonumu perka...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man atrodo, kad Šimašius viduje jau savęs nelaiko meruParašė Skid Row Rodyti pranešimąNeseniai užmatyta feisbuke. Čia yra mero atsakymas į komentarą apie susisiekimo problemas iš Pavilnio ir Balsių, kurie šiaip jau priklauso Vilniaus miestui
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad Šimašius kaip tik yra užmiršęs VT, tramvajaus projektas palaidotas, net naujų A juostų per 6 metus beveik neatsirado...Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar jis realiame gyvenime pasirinkino palikti savo vaikus, kad nereiktų rūpintis didesniu gyvenamu plotu ir nereiktų ten jų vežioti į darželius ir mokyklas.Parašė Skid Row Rodyti pranešimąNeseniai užmatyta feisbuke. Čia yra mero atsakymas į komentarą apie susisiekimo problemas iš Pavilnio ir Balsių, kurie šiaip jau priklauso Vilniaus miestui

Taigi VMS net patvirtinino planą, kur bus kažkokia infrastruktūra plečiama, o kur ne, nors visur ta pati Vilniaus miesto savivaldybė. Taip pat neaišku, kodėl visokie laukai zūjūnuose ar nemėžyje patenka į tą prioritetą, o tokie rajonai kaip rasos, markučiai ar jeruzalė ne, turbūt priklausomai nuo to, kur gyvena ar turi žemės su VMS susiję vystytojai.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-28.pdf
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau jis puse Europos pasigyrė, kad nebus meru ir nieko nedarys, o tikisi, kad kitas meras padarys. Žiūrėti nuo 1:30.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Man atrodo, kad Šimašius viduje jau savęs nelaiko meru
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tas momentas labai, kaip dabar sakoma, "cringe". Nežinau tik ar čia dėl jo broken engrish, ar tiesiog tai, kaip užakcentavo.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Jau jis puse Europos pasigyrė, kad nebus meru ir nieko nedarys, o tikisi, kad kitas meras padarys. Žiūrėti nuo 1:30.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu bet realiai Šimašius sako tai, ką daug miestiečių ir galvoja. Jeigu tu pasirinkai gyventi priemiestyje - tavo problemos ir tavo galvos skausmas, ką su savo vaikais, darbais ir t.t. daryt. Aš suprantu, kad tai yra miesto teritorija. Bet visi miestiečiai yra lygūs, o infrastruktūros poreikis pinigine išraiška vienam priemiesčio gyventojui gaunasi didesnis negu vienam arčiau centro daugiabutyje gyvenančiam, tad jeigu mes platinsim gatves, didinsim parkingo vietų skaičių bet iš to neliks pinigų VT ir centriniams miesto rajonams sutvarkyti: bus mažų mažiausiai neteisinga didelės dalies gyventojų sąskaita.
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pavilnis ar Balsiai nėra Vilniaus rajonas, o ta pati Vilniaus miesto savivaldybė, plius tuose rajonuose gyvena daugiau uždirbantys ir daugiau mokesčių sumokantys nei kur nors lazdynuose ar vilkpėdėje.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąNu bet realiai Šimašius sako tai, ką daug miestiečių ir galvoja. Jeigu tu pasirinkai gyventi priemiestyje - tavo problemos ir tavo galvos skausmas, ką su savo vaikais, darbais ir t.t. daryt. Aš suprantu, kad tai yra miesto teritorija. Bet visi miestiečiai yra lygūs, o infrastruktūros poreikis pinigine išraiška vienam priemiesčio gyventojui gaunasi didesnis negu vienam arčiau centro daugiabutyje gyvenančiam, tad jeigu mes platinsim gatves, didinsim parkingo vietų skaičių bet iš to neliks pinigų VT ir centriniams miesto rajonams sutvarkyti: bus mažų mažiausiai neteisinga didelės dalies gyventojų sąskaita.
O meras turėtų vienodai rūpintis visais gyventojais, o ne savo asmenine aplinka, maždaug tvarkysiu tik ten, kur pats pasirinkau gyventi, o visa kita dzin, realiai čia tokia pat korupcija kaip su skverno keliuku. Kokioje Vokietijoje ar Danijoje toks meras būtų politinis lavonas po tokių pasisakymų.Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.22, 16:18.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Realiai reiktų gyventojo atnešamą GPM dalint į porą dalių ir vieną dalį naudot bendroms miesto reikmėms (senamiestis, kurortinės teritorijos, pagrindinė infrastruktūra ir t.t.), o kitą - tik mokančiojo seniūnijoje. Gal dar trečią dalį skirti tik seniūnaitijai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pavilnis ar Balsiai nėra Vilniaus rajonas, o ta pati Vilniaus miesto savivaldybė, plius tuose rajonuose gyvena daugiau uždirbantys ir daugiau mokesčių sumokantys nei kur nors lazdynuose ar vilkpėdėje.
O meras turėtų vienodai rūpintis visais gyventojais, o ne savo asmenine aplinka, maždaug tvarkysiu tik ten, kur pats pasirinkau gyventi, o visa kita dzin, realiai čia tokia pat korupcija kaip su skverno keliuku. Kokioje Vokietijoje ar Danijoje toks meras būtų politinis lavonas po tokių pasisakymų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet paimt GPM iš tų kas gyvena neteisingoj vietoj tai norisiParašė luknas Rodyti pranešimąNereikėjo Vilniaus plėsti, tai ir nebūtų reikėję priemiesčiuose infrastruktūros vystyti. Kažkaip tai keistai gaunasi, kad Vilnius nori tik plėstis, o nenori susitraukti...
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar bendruosius, detaliuosius planus tvirtina, statybų leidimus išduoda ne ta pati VMS?Parašė luknas Rodyti pranešimąNereikėjo Vilniaus plėsti, tai ir nebūtų reikėję priemiesčiuose infrastruktūros vystyti. Kažkaip tai keistai gaunasi, kad Vilnius nori tik plėstis, o nenori susitraukti...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai ir gaunasi, kad VMS parengia vystymo planus, o po kiek tai metų nusprendžia, kad neturi pinigų jų įgyvendinimui ir vėl rengia kitus naujus projektus ir taip viskas sukasi ratu....Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar bendruosius, detaliuosius planus tvirtina, statybų leidimus išduoda ne ta pati VMS?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Daugiau mokesčių sumokantiems nepriklauso daugiau savivaldybės paslaugų negu mažiau sumokančiam. Jeigu nori daugiau infrastruktūros už daugiau pinigų: niekas netrukdo patiems susimesti, savivaldybė net 50% finansuoja dalį projektų. Galima ir aplinką tvarkytis, ir kelius tiestis, ir bendrą transportą organizuotis į mokyklas ar į darbus. Privačiai niekas nedraudžia pirkti paslaugų kiek tik tai reikia, tad turtingi visada visko gali turėti daugiau. Bet iš savivaldybės teikiamų paslaugų pusės: visi miestiečiai lygūs.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pavilnis ar Balsiai nėra Vilniaus rajonas, o ta pati Vilniaus miesto savivaldybė, plius tuose rajonuose gyvena daugiau uždirbantys ir daugiau mokesčių sumokantys nei kur nors lazdynuose ar vilkpėdėje.
O meras turėtų vienodai rūpintis visais gyventojais, o ne savo asmenine aplinka, maždaug tvarkysiu tik ten, kur pats pasirinkau gyventi, o visa kita dzin, realiai čia tokia pat korupcija kaip su skverno keliuku. Kokioje Vokietijoje ar Danijoje toks meras būtų politinis lavonas po tokių pasisakymų.
Faktas, kad kai kurie interesai nesuderinami - su ribotu biudžetu gali padaryti ribotą kiekį dalykų, tad neišeina visų miestiečių padaryti lygiai laimingais. Ir čia jau yra politika, o ne korupcija. Ar Lietuvoje, ar Vakaruose - daugiau investicijų sulaukia tos vietos, kuriose labiau balsuojama už valdančiuosius. Ar tai būtų autostrados Lenkijoje, kuriose prie Tusk'o buvo intensyviau tiesiamos vakarinėje Lenkijos dalyje, o dabar veiksmas persikėlė į rytus, ar tai būtų kokia JK, kur daugiau dėmesio sulaukia apygardos net ne labiausiai valdančiuosius palaikančios, o tos kur rezultatas arčiausiai 50-50 ir keli procentai svyruojančių rinkėjų nulems kitų rinkimų baigtį.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gatvės Vilniuje apkrauna toliau nuo centro gyvenantys žmonės kurie kasdien traukia link centro. Jaigu Vilniaus valdžia būtų suinteresuota visomis prasmėmis tvarkyti ir humanizuoti perimetrinius rajonus o ne rūpintis senamiesčiu ir centru nebūtu ir tiek problemų. Šiandien vilniečiai į centrą traukia ne tik pramogų bet ir į Senukus, į Akropolį, turgų, mokytis, tvarkyti dokumentų, net į bankomatą kurių kasmet vis mažėja . Vakarų pusėje kažkiek geresnė situacija dėl aplinkelio ir naujos statybos šalia kurios kuriasi ir paslaugos bet Rytinėje pusėje situacija labai prasta. Dvarčionys,Naujoji Vilnia, Kairėnai, Pilimeliai,Pavilnis, čia net didesnes parduotuvės nėra ką jau kalbėti apie paslaugas ir kažkokias darbo vietas, nors vien Dvarčionyse gyvena apie 7000 žmonių, Naujoje Vilnioje dar daugiau.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąŠitas projektas planuojamas prie tranzitinių gatvių, kuriomis vyksta nuolatinis intensyvus eismas ir kuriomis naudojasi turbūt kaip minimum 100.000 vilniečių. 500 butų yra daug, tačiau lyginant su 1/6 Vilniaus gyventojų tai vis tiek yra menkniekis, kuris tų tranzitinių gatvių apkrovimo iš esmės nepakeis (žinoma jeigu tai nelems naujų šviesoforų atsiradimo). Gatves Vilniuje labiausiai apkrauna toliau nuo centro gyvenantys žmonės, nes kuo toliau gyveni, tuo mažesnės galimybės vaikščioti pėsčiomis, naudotis dviračiais ar paspirtukais ir tuo didesnė būtinybė važinėti su mašina. Jei tokio dydžio projektas būtų vykdomas kur nors Vilniaus pakrašty - tai turėtų daug didesnę neigiamą poveikį bendram gatvių apkrovimui, nei kad jis bus šiuo atveju.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kad rytinėje dalyje tų kamščių ir nelabai yra. S. Batoro gatvėje, pavyzdžiui, kamščių niekada nebūna. Kai gyvenau N. Vilnioje, labai patiko galimybė greitai atvykti iki centro - pirmas kamštis būdavo tik Olandų gatvėje, o jei važiuodavau 6G, tai ir jis nebūdavo problema. Tai rajonas, kuriame bene geriausiai sutvarkytas VT. Aišku, nekalbant apie naujas aplinkines gyvenvietes Pavilnyje, Rokantiškėse, "Naujajame Antakalnyje", kurios pastatytos be jokio planavimo ir žiūrėjimo į ateitį.Paskutinis taisė abruo; 2021.09.22, 23:59.Lietuva visiems.
- 4 patinka
 
Comment
 
Comment