Parašė Obi-Wan Kenobi
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas draudžia įvažiuoti į vidurį sankryžos ir užbaigti manevrą pasibaigus priešpriešiniam srautui? Ar taip ir stovite prie STOP linijos iki vakaro?Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąhttps://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.-
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mes įvažiuojame į sankryžą ir užbaigiame manevrą tuomet, kai saugu. O dėl tokių vietų ir reiktų Antakalnyje uždrausti kairiuosius posūkius.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTai kai dega raudona šviesa, nei tiesiai negalima važiuot, nei sukt į kairę. Ar jūs per raudoną važinėjate?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Juokingiausia, kad turėjo visas sąlygas tam pasiruošti ir apsidrausti netgi nuo žaliųjų judėjimų, iš anksto susodindami brandžius medžius toliau nuo asfalto. Susodino... prie bordiūrų...Parašė lanxtot Rodyti pranešimąUždrausti posūkius turbūt blogiausias nesprendimas. Būtina vietomis išplatinti gatvę iki 5 juostų su, svarbiausia, šviesoforų sekcijomis sukimui į kairę. Tokiu atveju galima ir A juostas įrengti. Kitokiu atveju nebūtų ir jau nebėra įmanoma susitvarkyti su eismu.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.22, 10:02.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tuo tarpu Vilnius
Neryje bus įrengta 14 naujų prieplaukų-stotelių
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...auku-stoteliu/Paslaugas teiks dalį miesto autobusų maršrutų aptarnaujanti bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT). Sutartį savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ turės pasirašyti iki 2025 m. kovo 1 d., ji bus sudaryta 10 metų laikotarpiui su galimybe pratęsti dar penkeriems. Laivybai reikalingą infrastruktūrą prižiūrės „Grinda“.
Anot savivaldybės, visuomeninė laivyba augins sostinės turizmo sektorių, gerins susisiekimą ir prisidės prie taršos mažinimo – iki 2030 m. Vilnius yra įsipareigojęs 80 proc. sumažinti anglies dvideginio emisijas.
Puikiai žinome, kaip paminėtos įmonės teikia paslaugas miestui, laukia dar vieni metai pilni kuriozų
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai prieš remontą buvo planas įrengti vieną VT juostą centro kryptimi, bet jau tada tai užprotestavo būtent vietiniai „žalieji“. Dėl to gatvė taip ir liko seno pločio. Medžius susodino vėliau.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Juokingiausia, kad turėjo visas sąlygas tam pasiruošti ir apsidrausti netgi nuo žaliųjų judėjimų, iš anksto susodindami brandžius medžius toliau nuo asfalto. Susodino... prie bordiūrų...Lietuva visiems.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas nors dar nebalsavot dėl Mindaugo g. parkingo? Būtų gerai, kad numestumėt nuorodą į Paryžių ir pabrėžtumėt, kad ten parkingus naikina ir norit atskirto dvikrypčio dviračių tako. Aš jau balsavau.Parašė Kaid Rodyti pranešimąParyžius♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra lygiagretus dviračių takas sekančioj gatvėjParašė dondc Rodyti pranešimą
Kas nors dar nebalsavot dėl Mindaugo g. parkingo? Būtų gerai, kad numestumėt nuorodą į Paryžių ir pabrėžtumėt, kad ten parkingus naikina ir norit atskirto dvikrypčio dviračių tako. Aš jau balsavau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įdomi ir sakyčiau absurdiška citata, kur beje galima balsuoti dėl naujienos – ramaus eismo gatvių:
Vilniečiai ilgiau tylėti nenori: miesto gatvių infrastruktūra yra kritinės padėties
https://madeinvilnius.lt/transportas...qSrQL4Ff8QMKsw
Video viduj. Nesigauna nepritarti kritikai dėl tų ramaus eismo gatvių:Pastaruoju metu vilniečiams skundžiantis dėl transporto priemonių spūsčių, miesto meras Valdas Benkunskas sako, kad situacija yra stabili jau kone dešimtmetį. Anot jo, problemą pradėti spręsti reikėtų nuo Kelių eismo taisyklių (KET) korekcijos.
Specialistas peikia Vilniuje planuojamas ramaus eismo zonas: nesuprantu, ką tai sprendžia
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-tai-sprendzia
Galima susidaryt įspūdį, kad iki šiol esama "dviračių gatvės kategorija" yra lėčiausia (neskaitant gyvenamosios zonos), tai planuojamos "ramaus eismo zonos", bus dar žemesnės kategorijos nei "dviračių gatvės".Žadama, kad pertvarkytose gatvėse automobiliai važiuos 20–30 km/h greičiu, todėl bendrame judėjime galės dalyvauti ir dviratininkai. Tiesa, sostinės valdžia žada, kad jei žmonės permainoms prieštaraus – jų atsisakys.
"JUDU", nors po to eilinio labai neprofesionalaus interviu man kyla noras vadinti "bezDU", panašu, kad ir toliau jie nesupranta ką patys daro, todėl apeliuoja į visuomenės nuomonę, t. y. darys, kaip visuomenė pasakys. Juk visuomenė nespecialistai, kaip jie gali teisingai nurodyti, ką "bezDU'šnikams" daryti? Buvau akis į akį išsakęs tam vadovui į veidą, kad jie nesupranta ką daro ir visuomenės klausti nereikia, nes jie nespecialistai, o klausiama tik dėl to, kad patys klausėjai nesupranta savo srities. Šou tęsiasi toliau. Panašiai, kaip pirminiame plane vos ne pusėje miesto buvo numatytos tos "dviračių gatvės", pvz. Verkių g. visu ilgiu palei Nerį su stačiomis įkalnėmis.
Kaip sėkmingai pavyko pvz. net su įgyvendintomis dviračių gatvėmis matosi pačių "bezDU" nuotraukoje: https://judu.lt/eismo-naujoves-vilni...eismo-juostos/
Paskutinis taisė dondc; 2024.12.25, 06:43.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 12 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turim populistus, norinčius įtikti tam tikroms rinkėjų grupėms. Šiuo atveju tai visokie Nemenčinės gyventojai, kuriems pagaliau išplatintas plentas, bet viskas stringa ties susiaurintu Valakampių tiltu. Tad sprendimas akivaizdus - platinti. O idėją nuo Bezdonių važiuoti traukiniu, o po to visą miestą apimančiomis A juostomis laiko komunizmo apraiškomis.Parašė John Rodyti pranešimąAha exactly, dėl to man keistai atrodo kažkokie bandymai sieti tai su "miestiečių" skaičiumi. Kažkokie neaiškūs ir nepagrįsti išvedžiojimai.
Šiaip, tokie dalykai priklauso nuo politikos ir sprendimų priėmėjų kompetencijos ir politinės valios. Tiesiog turim labai nevykusias vietines valdžias, kurios nesugeba/nenori imtis didelių, nors ir labai reikalingų, projektų. Ką jau ten tramvajus, kai nesugebam net normalių autobusų juostų ir pirmumo sankryžose sutvarkyti.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nepažįstu žmonių iš Nemenčinės, bet turiu daug pažįstamų Šeškinėje, Pilaitėje, Karoliniškėse, Pašilaičiuose. Absoliuti dauguma jų norėtų kad būtų platinamos gatvės, statomi viadukai ir t.t.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Turim populistus, norinčius įtikti tam tikroms rinkėjų grupėms. Šiuo atveju tai visokie Nemenčinės gyventojai, kuriems pagaliau išplatintas plentas, bet viskas stringa ties susiaurintu Valakampių tiltu. Tad sprendimas akivaizdus - platinti. O idėją nuo Bezdonių važiuoti traukiniu, o po to visą miestą apimančiomis A juostomis laiko komunizmo apraiškomis.
Na o Nemenčinės gyventojus sunku kaltinti, nes automobiliu važiuoti į darbą jiems greičiau ir patogiau, nei traukiniu iš Bezdonių. Apie Valakampių tilto susiaurinimą taip pat esu skaitęs daug piktų atsiliepimų.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pritariu. Turiu pažįstamą, gimusį Vilniuje, jei ką, kuris kasdien iš "artimosios" Šeškinės važiuoja savo BMW į darbą valstybinėje institucijoje Gedimino pr.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Nepažįstu žmonių iš Nemenčinės, bet turiu daug pažįstamų Šeškinėje, Pilaitėje, Karoliniškėse, Pašilaičiuose. Absoliuti dauguma jų norėtų kad būtų platinamos gatvės, statomi viadukai ir t.t.
Šiaip tai ten pėsčiomis galima nueiti.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tą patį ir aš darau, iš esmės. Nes why not, mašinos vis tiek atsisakyti negaliu (reikalinga podarbiniems reikalams), o jeigu jau ją turi, tai kodėl su ja nevažiuoti, jei darbas netoli, o techninį aptarnavimą/techapžiūras/draudimą/padangas/remontus vis tiek gauni susimokėti. Nepirksi gi dar papildomo mėnesinio bilieto už 30 eur, o vaikščioti, deja, nelabai variantas - daug laiko išeina, o ir ateini visas sukaitęs.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paryžius dar milijardus investavo į visų savo VT rūšių atnaujinimus ir išplėtimą per tą patį laikotarpį, po to kai po 2000 m. pradėjo konkuruoti gauti rengti Olimpiadą.Parašė Kaid Rodyti pranešimąParyžius
Comment
 
			
			
		
			
			
		
Comment