Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Dėl didžiųjų miestų ir jų priemiesčių bei satelitinių miestelių tikrai pritariu, kad VT privalo būti greitesnis, patogesnis, talpesnis bei dažnesnis. Visgi nesuprantu, kam VT kišti kaimiškų savivaldybių ir mažų miestų gyventojams? Pirma - ten automobiliai nekelia jokių problemų. Antra - retai apgyvendintoje kaimiškoje vietovėje tiesiog neįmanoma turėti dažnai kursuojančio ir įvairiomis kryptimis važiuojančio VT.
- 1 patinka
-
Normalioje valstybėje turi būti ne vienintelė keliavimo priemonė. Dabar net ir automobilį turint rajonuose jokios alternatyvos net jam sugedus NĖRA. Tik turėti antrą automobilį... Jau nekalbant apie žmones, kurie negali vairuoti, vaikus ir t.t. O vežioti orą VT irgi neturi. Todėl automobilistai turi susimokėti už VT netik bilietu, bet ir per automobilio mokesčius. Kaimuose ir rajonuose vis tiek automobilio išlaikymas kainuotų pigiau, nes Vilniuje (ir kituose didmiesčiuose) reikia, kad dalį išlaidų sudarytų brangus automobilio parkavimas ir laikymas prie namų. Nemokamo automobilių parkavimo iš viso neturi likti. Net ir prie daugiabučių ar darboviečių. Taip pat PC aikštelės turi būti mokamos (jei perki už, tarkim, 20 eurų, tada gali parkuotis valandą nemokamai, jei už mažesnę sumą - mokėk). Ir mokestis turi būti didelis, o ne simbolinis. Taip pat turi būti mažinamas parkavimo vietų skaičius. Taip pat mokesčiais reikia užpjauti šeimas, kuriose kiekvienas suaugęs šeimos narys turi po automobilį ar netgi po du... Viena šeima - vienas automobilis, visi kiti už dideles babkes jų turėjimui...Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Dėl didžiųjų miestų ir jų priemiesčių bei satelitinių miestelių tikrai pritariu, kad VT privalo būti greitesnis, patogesnis, talpesnis bei dažnesnis. Visgi nesuprantu, kam VT kišti kaimiškų savivaldybių ir mažų miestų gyventojams? Pirma - ten automobiliai nekelia jokių problemų. Antra - retai apgyvendintoje kaimiškoje vietovėje tiesiog neįmanoma turėti dažnai kursuojančio ir įvairiomis kryptimis važiuojančio VT.Paskutinis taisė Al1; 2024.12.10, 18:45.
Comment
-
Kas tie “mes”? Kažkoks sekmadieninis “Mokesčių nustatymo klubas”?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir ką už tai pasiūlysite?
Mes mokesčių nenustatome pagal tai, kiek kažkas turi pinigų.
- 2 patinka
Comment
-
Pastebėjau kad kad nesvarbu kuek automobilių benupirkčiau (šiuo metu turiu 4), važiuoju vistiek tik su vienu vienu metu.Parašė Chiuvakas Rodyti pranešimąDaugiau juostų = daugiau laisvumo = daugiau nuperkama mašinų = daugiau dalyvauja eisme = daugiau/dažniau eismo ivykių = daugiau užkemšam juostų. Jei ne šių tai kitų.-
Comment
-
Mes == valstybė.Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Kas tie “mes”? Kažkoks sekmadieninis “Mokesčių nustatymo klubas”?
Privačių mokesčių dar niekas neįvedė.
Comment
-
Na tada kas trukdo įsivesti? Priimame įstatymą ir pirmyn. Jau yra panašūs žemės ir NT mokesčiai, čia analogiškai gaunate socialiai teisingą mokestį, kuris atlaisvins gatves ne tik varguolių sąskaita, nes tiek ponui tiek vargšui automobilis taps vienodai nepatrauklus. Beje, tas pats turėtų būti su baudomis, parkingu ir panašiais dalykais.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Mes == valstybė.
Privačių mokesčių dar niekas neįvedė.
- 1 patinka
Comment
-
Įvedam tokį mokestį. Kas toliau?Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Na tada kas trukdo įsivesti? Priimame įstatymą ir pirmyn. Jau yra panašūs žemės ir NT mokesčiai, čia analogiškai gaunate socialiai teisingą mokestį, kuris atlaisvins gatves ne tik varguolių sąskaita, nes tiek ponui tiek vargšui automobilis taps vienodai nepatrauklus. Beje, tas pats turėtų būti su baudomis, parkingu ir panašiais dalykais.
Geležiniu Vilku visi važiuos dviračiais? Ir iš vieno Savanorių pr. galo (Vilniuje) į kitą (Kaune) irgi dviračiu?
Nes tokio mokesčio paskirtis - nesielgti taip, kaip nepatinka kažkuriai visuomenės grupei. Kai 'blogai' nesielgs dauguma, tokio mokesčio administravimas kainuos daugiau, nei bus iš jo surenkama.
Ir nežinia kas ir kaip užsidirbs pragyvenimui bei uždirbs miesto išlaidoms.
- 2 patinka
Comment
-
Klausimas buvo kaip pasiekti tokį rezultatą. Aš pasiūliau variantą. Taip, tokio mokesčio paskirtis yra ne surinkti daug pinigų, o pašalinti automobilius iš gatvių. TikParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Įvedam tokį mokestį. Kas toliau?
Geležiniu Vilku visi važiuos dviračiais? Ir iš vieno Savanorių pr. galo (Vilniuje) į kitą (Kaune) irgi dviračiu?
Nes tokio mokesčio paskirtis - nesielgti taip, kaip nepatinka kažkuriai visuomenės grupei. Kai 'blogai' nesielgs dauguma, tokio mokesčio administravimas kainuos daugiau, nei bus iš jo surenkama.
Ir nežinia kas ir kaip užsidirbs pragyvenimui bei uždirbs miesto išlaidoms.
skirtingai nuo parkingo rinkliavos mano mokestis socialiai teisingas. Administravimas žinoma kainuos, bet kai už automobilio turėjimą varguolis mokės 1000€ per metus, prakutėlis 10000€, o ponas - 100000€, visiems vienodai sumažės noras turėti “du automobilius šeimoje”, “automobilį, nes patogiau palėkti iki darbo” ir pan. Aišku, per kitus rinkimus valdžia, įvedusi šitą mokestį lėks velniop, bet ką padarysi, kažkiek laiko gatvės pabus tuštesnės
Comment
-
Darbo vietos irgi.Parašė Justiakas Rodyti pranešimąbet ką padarysi, kažkiek laiko gatvės pabus tuštesnės
- 1 patinka
Comment
-
Toks mokestis nieko nespręstų, o tik padidintų nepasitenkinimą susisiekimu Lietuvoje. Paimkime mano artimuosius, kurie iš principo gali naudoti VT kelionėms. Mama per dvejus metus (neseniai kaip tik perėjom TA) pravažiavo vos 1600km. Jei žiūrėti vien į draudimo kainą, jau neatsiperka, pigiau būtų važinėti VT, kuriuo, beje, ji ir važinėja. Tačiau vis tiek turi automobilį ir jį išlaiko, nes nepavyksta visko atlikti tik vienu automobiliu šeimoje ar VT. Teta, tuo tarpu, parduoda savo automobilį, jo iš vis nebenaudoja: arba paveža arti gyvenantys vaikai, arba vyras. Tačiau ne visiems tai yra įmanoma dėl akivaizdžių priežasčių. Pats važinėju iš esmės visur automobiliu, nes kasdienė kelionė VT užtruktų vos ne valanda ilgiau. Jei skaičiuotume mano laiko vertę pagal valandinį atlyginimą, pinigų sutaupymas VT tikrai neatpirktų prarasto laiko. Žinoma, laiko taip vertinti yra netikslinga, bei šiaip, keliauti automobiliu yra patogiau.Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Klausimas buvo kaip pasiekti tokį rezultatą. Aš pasiūliau variantą. Taip, tokio mokesčio paskirtis yra ne surinkti daug pinigų, o pašalinti automobilius iš gatvių. Tik
skirtingai nuo parkingo rinkliavos mano mokestis socialiai teisingas. Administravimas žinoma kainuos, bet kai už automobilio turėjimą varguolis mokės 1000€ per metus, prakutėlis 10000€, o ponas - 100000€, visiems vienodai sumažės noras turėti “du automobilius šeimoje”, “automobilį, nes patogiau palėkti iki darbo” ir pan. Aišku, per kitus rinkimus valdžia, įvedusi šitą mokestį lėks velniop, bet ką padarysi, kažkiek laiko gatvės pabus tuštesnės
Tai grįžtant prie automobilio išlaikymo apmokęstinimo arba mamai tektų iš vis atsisakyti automobilio ir nepavyktų nuvažiuoti kartą į mėnesį, kad ir pas tą pačia tetą (realiai bloginant gyvenimo kokybę), arba man dingtų valanda dienos, kurią daug maloniau praleisčiau produktyviau, o ne kelionėje. Beje, yra ir pažįstamų, kurie keliauja tik taksi/VT, tačiau persėdimas į taksi iš principo vėl situacijos negerintų, nes važiuoti iš A į B yra trumpiau, nei atvažiuoti iš C į A, kad keliauti į B, tad gatvės kaip tik netuštėtų.
Tuo tarpų yra ir žmonių, kuriems tiesiog nėra kitos alternatyvos - tik automobilis. Tokie žmonės kentėtų labiausiai, nes jiems tiesiog nėra kaip suktis. Jei reikia į darbą važiuoti automobiliu, nes darbovietėje nėra VT, o apmokęstinto automobilio nebeįperka, tenka keisti darbo vietą, kurią, žinoma, ir taip riktųsi, jei ji geresnė (darbo užmokesčiu ar arčiau namų ir t.t.). Tai taip nukentėtų ir darbuotojas, ir darbdavys. Jei tektų įmonės automobiliu važiuoti, piniginę našta perima darbdavys, realiai jokio produkto nekurdamas, t.y. ekonomikos kaina. Galimai tektų ir užsidaryti pusei įmonių kokiuose kirtimuose ar pnš.
Kitaip tariant, tikroji problema yra VT atsilikimas, kurį kuo įmanoma greičiau reikia vystyti. Galutinis tikslas yra gyvenimo kokybės gerinimas, o gatvių tuštumas su tuo nėra niekaip susiję (tada galime tiesiog visose gatvėse draust eismą, automobilių visai neliktų), todėl, jei daromi pakeitimai tiesiogiai blogina tą kokybę - jie nieko verti. Jei egzistuotų geresnės alternatyvos, jas tikrai rinktųsi žmonės. Vienas draugas į darbą keliauja tik dviračiu, o ir taip, labai didelė dalis draugų dideliam kiekiui kelionių renkasi VT, ką tikrai daryčiau ir aš (kuras kainuoja), jei tos alternatyvos būtų pakankamai gerai išplėtotos ten, kur aš gyvenu.
- 2 patinka
Comment
-
O nepastebėjote ar jau visi 100% šeimos narių važinėjasi 24h per parą ar dar ne visai?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Pastebėjau kad kad nesvarbu kuek automobilių benupirkčiau (šiuo metu turiu 4), važiuoju vistiek tik su vienu vienu metu.
Comment
-
Žmona savo atskirą turi, neskaičiuoju. Ai dar užmiršau kad ir tarnybiniu važinėju. Bet vistiek tik vienu vienu metu.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O nepastebėjote ar jau visi 100% šeimos narių važinėjasi 24h per parą ar dar ne visai?-
Comment
-
Visa tai būtų, jei mokestčius įvestų, apribojimus įvestų, o VT taip ir liktų koks yra ar su kosmetiniais pataisymais. Mes gi sakome, kad viskas turi būti lygiagrečiai daroma, o ne staiga, ir VT gerinimas turi būti pirmiau mokesčių, bet nei per daug atsiliekant, nei per daug užbėgant į priekį. Taip, visada liks nepatenkintų, bet o ar naikinant VT kas galvoja apie nepatenkintus? Žmonėms paliekama tik viena išeitis - automobilizuotis, o jei neturi už ką, ar sveikata, amsžius neleidžia, niekam nerūpi. Esamas VT rajonuose jau nieko netenkina, net pensininkų, net moksleivių, nes dalis jų vežiojama mokykliniais autobusais, tėvai paveža... Vilniuje ar kitame dideliame mieste dar geresnė situacija, bet irgi ne kažin kas. O sukišti lėšas į VT ir jį palikti smaukytis bendruose kamščiuose, kurie liks, nes niekas savo noru nepersės į VT masiškai, A juostoms visur irgi nėra vietos arba reikia vėl platinti gatves, nėra išeitis. Apie dešimčių milijardų įkasimą po žeme iš viso nekalbu, nes ir į metro niekas nepersės savo noru.Parašė edgaa Rodyti pranešimą
Toks mokestis nieko nespręstų, o tik padidintų nepasitenkinimą susisiekimu Lietuvoje. Paimkime mano artimuosius, kurie iš principo gali naudoti VT kelionėms. Mama per dvejus metus (neseniai kaip tik perėjom TA) pravažiavo vos 1600km. Jei žiūrėti vien į draudimo kainą, jau neatsiperka, pigiau būtų važinėti VT, kuriuo, beje, ji ir važinėja. Tačiau vis tiek turi automobilį ir jį išlaiko, nes nepavyksta visko atlikti tik vienu automobiliu šeimoje ar VT. Teta, tuo tarpu, parduoda savo automobilį, jo iš vis nebenaudoja: arba paveža arti gyvenantys vaikai, arba vyras. Tačiau ne visiems tai yra įmanoma dėl akivaizdžių priežasčių. Pats važinėju iš esmės visur automobiliu, nes kasdienė kelionė VT užtruktų vos ne valanda ilgiau. Jei skaičiuotume mano laiko vertę pagal valandinį atlyginimą, pinigų sutaupymas VT tikrai neatpirktų prarasto laiko. Žinoma, laiko taip vertinti yra netikslinga, bei šiaip, keliauti automobiliu yra patogiau.
Tai grįžtant prie automobilio išlaikymo apmokęstinimo arba mamai tektų iš vis atsisakyti automobilio ir nepavyktų nuvažiuoti kartą į mėnesį, kad ir pas tą pačia tetą (realiai bloginant gyvenimo kokybę), arba man dingtų valanda dienos, kurią daug maloniau praleisčiau produktyviau, o ne kelionėje. Beje, yra ir pažįstamų, kurie keliauja tik taksi/VT, tačiau persėdimas į taksi iš principo vėl situacijos negerintų, nes važiuoti iš A į B yra trumpiau, nei atvažiuoti iš C į A, kad keliauti į B, tad gatvės kaip tik netuštėtų.
Tuo tarpų yra ir žmonių, kuriems tiesiog nėra kitos alternatyvos - tik automobilis. Tokie žmonės kentėtų labiausiai, nes jiems tiesiog nėra kaip suktis. Jei reikia į darbą važiuoti automobiliu, nes darbovietėje nėra VT, o apmokęstinto automobilio nebeįperka, tenka keisti darbo vietą, kurią, žinoma, ir taip riktųsi, jei ji geresnė (darbo užmokesčiu ar arčiau namų ir t.t.). Tai taip nukentėtų ir darbuotojas, ir darbdavys. Jei tektų įmonės automobiliu važiuoti, piniginę našta perima darbdavys, realiai jokio produkto nekurdamas, t.y. ekonomikos kaina. Galimai tektų ir užsidaryti pusei įmonių kokiuose kirtimuose ar pnš.
Kitaip tariant, tikroji problema yra VT atsilikimas, kurį kuo įmanoma greičiau reikia vystyti. Galutinis tikslas yra gyvenimo kokybės gerinimas, o gatvių tuštumas su tuo nėra niekaip susiję (tada galime tiesiog visose gatvėse draust eismą, automobilių visai neliktų), todėl, jei daromi pakeitimai tiesiogiai blogina tą kokybę - jie nieko verti. Jei egzistuotų geresnės alternatyvos, jas tikrai rinktųsi žmonės. Vienas draugas į darbą keliauja tik dviračiu, o ir taip, labai didelė dalis draugų dideliam kiekiui kelionių renkasi VT, ką tikrai daryčiau ir aš (kuras kainuoja), jei tos alternatyvos būtų pakankamai gerai išplėtotos ten, kur aš gyvenu.
Comment
-
Na, tai 30 metų sustingusiam Vilniuje irgi naujų VT maršrutų periferijoj atsirado, ir augant priemiesčiams, dar atsiras.Parašė Lettered Rodyti pranešimąNetiesa, net atrodytų stagnuojančiame Berlyne vyko per tuos 30 metų VT plėtra ir nemaža ateityje planuojama.
Comment
-
Tai sakot judėjimo sąlygos niekaip neįtakoja sprendimų jas išnaudoti? Aš tai kamščiams pasibaigus pašoku automobiliu iki parduotuvės kefyro paimti, nes per kamščius tingiu nusukinėtParašė gerietis Rodyti pranešimą
Žmona savo atskirą turi, neskaičiuoju. Ai dar užmiršau kad ir tarnybiniu važinėju. Bet vistiek tik vienu vienu metu.
Comment
-
Kiek tokių ponų yra, kad dėl kaprizo geriau nedirbs, negu važiuos VT? Ateis sąskaitos už butą ir sugrįš į darbo vietas autobusais ir troleibusais. Kam pasiseks bus leista dirbti iš namų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Darbo vietos irgi.
Comment
-
Koks troleibusas važiuoja pvz A15 keliu?Parašė Justiakas Rodyti pranešimąKiek tokių ponų yra, kad dėl kaprizo geriau nedirbs, negu važiuos VT? Ateis sąskaitos už butą ir sugrįš į darbo vietas autobusais ir troleibusais. Kam pasiseks bus leista dirbti iš namų.
O ten Tektonika, Vilniaus paukštynas, Freor ir krūva kitų smulkmenų.
Kam taip pasiseks, kad iš namų bus leista surinkti šaldytuvus ar lesinti vištas?
- 5 patinka
Comment
-
Visiems geras nebūsi. Jei automobilis tampa prabangos preke (toks buvo pradinis klausimas) - daug kas bus nepatenkintas, nuo vargšo iki turtuolio. Tetai teks važiuoti taksi, jums teks praleisti kelionėje kažkiek minučių ilgiau, kaip ir kirtiminiams darbuotojams. Bet bus kam labai patinka - VT skries gatvėmis kaip autostradomis, atgims mikroautobusai į visokius užkampius.Parašė edgaa Rodyti pranešimąTai grįžtant prie automobilio išlaikymo apmokęstinimo arba mamai tektų iš vis atsisakyti automobilio ir nepavyktų nuvažiuoti kartą į mėnesį, kad ir pas tą pačia tetą (realiai bloginant gyvenimo kokybę), arba man dingtų valanda dienos, kurią daug maloniau praleisčiau produktyviau, o ne kelionėje.
Tuo tarpų yra ir žmonių, kuriems tiesiog nėra kitos alternatyvos - tik automobilis. Tokie žmonės kentėtų labiausiai, nes jiems tiesiog nėra kaip suktis. Jei reikia į darbą važiuoti automobiliu, nes darbovietėje nėra VT, o apmokęstinto automobilio nebeįperka, tenka keisti darbo vietą, kurią, žinoma, ir taip riktųsi, jei ji geresnė (darbo užmokesčiu ar arčiau namų ir t.t.). Tai taip nukentėtų ir darbuotojas, ir darbdavys. Jei tektų įmonės automobiliu važiuoti, piniginę našta perima darbdavys, realiai jokio produkto nekurdamas, t.y. ekonomikos kaina. Galimai tektų ir užsidaryti pusei įmonių kokiuose kirtimuose ar pnš.
Comment
-
Jiems tai tikrai nepasiseks, teks važiuoti autobusais. Gal su laiku paleis kokius mikriukus, kad nereikėtų du kartus persėdinėti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Koks troleibusas važiuoja pvz A15 keliu?
O ten Tektonika, Vilniaus paukštynas, Freor ir krūva kitų smulkmenų.
Kam taip pasiseks, kad iš namų bus leista surinkti šaldytuvus ar lesinti vištas?
Comment
-
Drakoniški mokesčiai nepateikiant alternatyvos būtų savižudybė ir politikams, ir miestiečiams. Tik kokybiškas ir konkurencingas VT, žingsnis po žingsnio, padės perkelti žmones iš autobilių į tą VT. Lygiai kaip ir tinkama miesto plėtra, kuri leistų kaip pvz. mažinti vežamų vaikų skaičių ir pan. Ne veltui, per vaikų atostogas, Vilnius drastiškai geriau juda. Liūdna, tačiau iš šiandienos perspektyvos, netgi tie maži žingsniai nėra daromi ir miestas kuo toliau, tuo baisiau stovi spūstyse.
- 1 patinka
Comment
Comment