Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kam? Ten tikrai be automobilio sunku, kai Vilniuje - tikrai įmanoma. Pats turiu automobilį, bet ne kiekvieną savaitę juo važiuoju.

    Comment


      Geras, informatyvus straipsnis, iš jo sužinojau kad Kaune yra kažkoks Žiogas.
      Paskutinis taisė gerietis; 2024.11.03, 22:46. Priežastis: Tyop
      -

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Norėtųsi tikrai normalesnių straipsnių, kuriuose vietoje " eilinio vilniečio" galėtų taip pasakoti koks zarašiškis, rokiškietis, biržietis ir t. t. pagal pasienį
        ne ten parašėte, paprasti žmonės renkasi komentaruose po straipsniu.

        https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...viena-n1372083

        Comment


          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

          ne ten parašėte, paprasti žmonės renkasi komentaruose po straipsniu.

          https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...viena-n1372083
          O tai kokie lankosi čia? Tikriausiai ne į tą kompaniją papuoliau?

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            O tai kokie lankosi čia? Tikriausiai ne į tą kompaniją papuoliau?
            Čia lankosi žmonės, sistemingai skatinantys vargšų avtamabilistų genocidą. ačiū dievui dar yra tv3 komentarai, kurie gali padėti sustabdyti tai.

            Comment


              Papildant. "Shifter'io" mėnesio senumo finansinis palyginimas tarp "kur gyveni ir, kaip važiuoji į darbą".
              ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Papildant. "Shifter'io" mėnesio senumo finansinis palyginimas tarp "kur gyveni ir, kaip važiuoji į darbą".
                iš paprastų žmonių diskusijos.

                "trintuk sakyk tiesiai, esu ubagas dirbu uz minimalke ir auto ne mano snargliui. Jis cia vardija kazkokius privalumus matai. Kas dirba ir uzdirba tai zino kad be masinos kaip be ranku siais laikais."

                https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...3?komentarai=3

                Comment


                  Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                  "trintuk sakyk tiesiai, esu ubagas dirbu uz minimalke ir auto ne mano snargliui. Jis cia vardija kazkokius privalumus matai. Kas dirba ir uzdirba tai zino kad be masinos kaip be ranku siais laikais."
                  na taip, plytelščikas strojkėse velocipiedu nevažinės

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                    na taip, plytelščikas strojkėse velocipiedu nevažinės
                    Pilna ir ofisionio planktono tokio

                    Comment


                      A. Bužinskas: norime, kad vilniečiai rinktųsi kitas transporto priemones

                      Vilniaus miesto tarybai pristatyto rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste įkainių didinimo tikslas yra paskatinti žmones rinktis alternatyvias keliavimo į senamiestį priemones, teigia savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.

                      A. Bužinskas tikino, kad siūlomi nauji parkavimo įkainiai yra žemi, lyginant su kitomis Vakarų Europos sostinėmis, kurios parkavimo kainą nustato atsižvelgdamos į kelionės kaštus važiuojant taksi.

                      „Šiaip Vakarų Europos sostinėse parkavimo kaina dažniausiai skaičiuojama taip, kad su taksi automobiliu atvažiuoti ir išvažiuoti į miesto centrą būtų pigiau nei pastatyti savo automobilį. Pas mus toli gražu taip nėra ir nebūtinai tuo keliu eisime, bet parkavimas, lyginant su likusiomis sostinėmis dar yra vienas pigiausių, netgi po pabrangimo“, – aiškino jis.

                      Anot jo, Vilnius pasirinko nekelti parkavimo įkainių drastiškai atsižvelgdamas į tai, kad viešasis transportas mieste nėra pakankamai išvystytas. Visgi jis tikisi, kad nuo 2027 metų susisiekimas tarp miegamųjų rajonų ir senamiesčio viešuoju transportu kokybe prilygs kelionei automobiliu.

                      „Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“, – teigė A. Bužinskas.
                      ELTA primena, kad trečiadienį Vilniaus miesto savivaldybės tarybai buvo pristatytas rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste įkainių didinimo planas. Kartu siūloma pakoreguoti parkavimo zonų ribas ir pristatyti naująją – baltąją zoną.

                      Savivaldybė siūlo mėlynojoje zonoje parkavimo mokestį didinti nuo 2,5 euro iki 4 eurų už valandą, raudonojoje – nuo 1,5 iki 2,5 euro, geltonojoje – nuo 0,60 iki 1 euro, žaliojoje – nuo 0,30 iki 0,50 euro už valandą.

                      Visą kitą miesto teritoriją, nepatenkančią į kitas keturias parkavimo zonas savivaldybė siūlo apibrėžti kaip baltąją zoną.

                      Numatoma, kad automobilių statymas baltojoje zonoje galėtų būti apmokestinamas valandiniu 0,20 euro įkainiu, jei vietos bendruomenė šio apmokestinimo pageidautų.

                      Comment


                        Ir kas gi čia tokio 2027 m. įvyks, kad kelionė VT bus kokybiškai aukštame lygyje? Nupirks dar troleibusų ir autobusų? Daugiau nieko nežadama. Ai, dar apie 10-20 naujų maršrutų su kursavimu 1-2 kartai per valandą į visokius užkampius... Taip pat dalies VT prichvatizacija - pryvątus viarslas viską išspręs...

                        Comment


                          „Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“

                          Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            „Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“

                            Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.
                            O Vilniuje bėda VT priemonių trūkumas, ar vairuotojų trūkumas? Spėju tas kainų skirtumas tarp batareikinio ir paprasto nėra toks didelis, lyginant su visos sistemos atlyginimais ir jų kėlimo kaina.

                            Comment


                              Įdomus pono Bužinsko supratimas apie VT eismo "paspartinimą". Eiliniam keleiviui nėra didelio kokybinio skirtumo stovėti kamštyje perpildytoje senoje Škodoje ar perpildytame naujam elektrobuse.

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                O Vilniuje bėda VT priemonių trūkumas, ar vairuotojų trūkumas? Spėju tas kainų skirtumas tarp batareikinio ir paprasto nėra toks didelis, lyginant su visos sistemos atlyginimais ir jų kėlimo kaina.
                                Skirtumas didelis, troleibusai pigesni nei elektrobusai, jei neperkant su 20 km autonomine eiga, kas yra visiškai nereikalinga. Pinigų atlyginimams nėra iš kur paimti? Tai gal nereikia kloti naujo asfalto ten, kur jo dar tikrai nereikia, siaurinti gatvių, keisti KT stulpų ten, kur jie dar gali tarnauti, visokių autonominių elektrinių nesąmonių nefinansuoti, mažiau piarintis, o pajamas iš parkavimo, atmetus eksploatacines išlaidas, 100 proc. skirti VT.

                                Comment


                                  Jūs žiūrite iš vartotojo pusės. O savivaldybė siekia savo strateginių tikslų. O ten galimai įrašyta "inovacijos" ir "humanizavimas", o ne nuobodus VT gerinimas.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                    Jūs žiūrite iš vartotojo pusės. O savivaldybė siekia savo strateginių tikslų. O ten galimai įrašyta "inovacijos" ir "humanizavimas", o ne nuobodus VT gerinimas.
                                    sakyčiau ten įrasyta "2027 kadencija"

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      „Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“

                                      Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.
                                      Vienas prie vieno kartoja Maskvos scenarijų. Iš svetimų klaidų mokintis niekaip nesigauna

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Vienas prie vieno kartoja Maskvos scenarijų. Iš svetimų klaidų mokintis niekaip nesigauna
                                        Šiaip tai jiems reikėtų tai viešai į akis prie žurnalistų pasakyti. Oi kaip neskanu būtų su Maskva sulyginti... Gal tada iš tikrųjų biški į adekvatą grįžtų, nes nuolat Maskvos ranka vaidentųsi ir žurnalistai turėtų ką priminti, kai tik kalba apie VT užeitų...

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                          O Vilniuje bėda VT priemonių trūkumas, ar vairuotojų trūkumas? Spėju tas kainų skirtumas tarp batareikinio ir paprasto nėra toks didelis, lyginant su visos sistemos atlyginimais ir jų kėlimo kaina.
                                          Vilniuje bėda abu. Ir abu bėda dėl to kad nėra skiriama pakankamai tam pinigų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X