Parašė digital
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Norėtųsi tikrai normalesnių straipsnių, kuriuose vietoje " eilinio vilniečio" galėtų taip pasakoti koks zarašiškis, rokiškietis, biržietis ir t. t. pagal pasienįParašė digital Rodyti pranešimąPagaliau atsiranda normalesnių straipsnių -
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geras, informatyvus straipsnis, iš jo sužinojau kad Kaune yra kažkoks Žiogas.Parašė digital Rodyti pranešimąPagaliau atsiranda normalesnių straipsnių - Išsiaiškino, kas pigau – turėti automobilį ar važinėti autobusais: nustebintų ne vieną-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ne ten parašėte, paprasti žmonės renkasi komentaruose po straipsniu.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Norėtųsi tikrai normalesnių straipsnių, kuriuose vietoje " eilinio vilniečio" galėtų taip pasakoti koks zarašiškis, rokiškietis, biržietis ir t. t. pagal pasienį

https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...viena-n1372083
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai kokie lankosi čia?Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
ne ten parašėte, paprasti žmonės renkasi komentaruose po straipsniu.
https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...viena-n1372083
 Tikriausiai ne į tą kompaniją papuoliau? 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia lankosi žmonės, sistemingai skatinantys vargšų avtamabilistų genocidą. ačiū dievui dar yra tv3 komentarai, kurie gali padėti sustabdyti tai.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O tai kokie lankosi čia?
 Tikriausiai ne į tą kompaniją papuoliau? 
- 12 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
iš paprastų žmonių diskusijos.Parašė dondc Rodyti pranešimą
"trintuk sakyk tiesiai, esu ubagas dirbu uz minimalke ir auto ne mano snargliui. Jis cia vardija kazkokius privalumus matai. Kas dirba ir uzdirba tai zino kad be masinos kaip be ranku siais laikais."
https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...3?komentarai=3
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
na taip, plytelščikas strojkėse velocipiedu nevažinėsParašė Stadionas Rodyti pranešimą"trintuk sakyk tiesiai, esu ubagas dirbu uz minimalke ir auto ne mano snargliui. Jis cia vardija kazkokius privalumus matai. Kas dirba ir uzdirba tai zino kad be masinos kaip be ranku siais laikais."
							
						
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pilna ir ofisionio planktono tokioParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
na taip, plytelščikas strojkėse velocipiedu nevažinės
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
A. Bužinskas: norime, kad vilniečiai rinktųsi kitas transporto priemones
Vilniaus miesto tarybai pristatyto rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste įkainių didinimo tikslas yra paskatinti žmones rinktis alternatyvias keliavimo į senamiestį priemones, teigia savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
A. Bužinskas tikino, kad siūlomi nauji parkavimo įkainiai yra žemi, lyginant su kitomis Vakarų Europos sostinėmis, kurios parkavimo kainą nustato atsižvelgdamos į kelionės kaštus važiuojant taksi.
„Šiaip Vakarų Europos sostinėse parkavimo kaina dažniausiai skaičiuojama taip, kad su taksi automobiliu atvažiuoti ir išvažiuoti į miesto centrą būtų pigiau nei pastatyti savo automobilį. Pas mus toli gražu taip nėra ir nebūtinai tuo keliu eisime, bet parkavimas, lyginant su likusiomis sostinėmis dar yra vienas pigiausių, netgi po pabrangimo“, – aiškino jis.
Anot jo, Vilnius pasirinko nekelti parkavimo įkainių drastiškai atsižvelgdamas į tai, kad viešasis transportas mieste nėra pakankamai išvystytas. Visgi jis tikisi, kad nuo 2027 metų susisiekimas tarp miegamųjų rajonų ir senamiesčio viešuoju transportu kokybe prilygs kelionei automobiliu.
„Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“, – teigė A. Bužinskas.ELTA primena, kad trečiadienį Vilniaus miesto savivaldybės tarybai buvo pristatytas rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste įkainių didinimo planas. Kartu siūloma pakoreguoti parkavimo zonų ribas ir pristatyti naująją – baltąją zoną.
Savivaldybė siūlo mėlynojoje zonoje parkavimo mokestį didinti nuo 2,5 euro iki 4 eurų už valandą, raudonojoje – nuo 1,5 iki 2,5 euro, geltonojoje – nuo 0,60 iki 1 euro, žaliojoje – nuo 0,30 iki 0,50 euro už valandą.
Visą kitą miesto teritoriją, nepatenkančią į kitas keturias parkavimo zonas savivaldybė siūlo apibrėžti kaip baltąją zoną.
Numatoma, kad automobilių statymas baltojoje zonoje galėtų būti apmokestinamas valandiniu 0,20 euro įkainiu, jei vietos bendruomenė šio apmokestinimo pageidautų.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir kas gi čia tokio 2027 m. įvyks, kad kelionė VT bus kokybiškai aukštame lygyje? Nupirks dar troleibusų ir autobusų? Daugiau nieko nežadama. Ai, dar apie 10-20 naujų maršrutų su kursavimu 1-2 kartai per valandą į visokius užkampius... Taip pat dalies VT prichvatizacija - pryvątus viarslas viską išspręs...
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
„Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“
Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.
- 14 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O Vilniuje bėda VT priemonių trūkumas, ar vairuotojų trūkumas? Spėju tas kainų skirtumas tarp batareikinio ir paprasto nėra toks didelis, lyginant su visos sistemos atlyginimais ir jų kėlimo kaina.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą„Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“
Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Skirtumas didelis, troleibusai pigesni nei elektrobusai, jei neperkant su 20 km autonomine eiga, kas yra visiškai nereikalinga. Pinigų atlyginimams nėra iš kur paimti? Tai gal nereikia kloti naujo asfalto ten, kur jo dar tikrai nereikia, siaurinti gatvių, keisti KT stulpų ten, kur jie dar gali tarnauti, visokių autonominių elektrinių nesąmonių nefinansuoti, mažiau piarintis, o pajamas iš parkavimo, atmetus eksploatacines išlaidas, 100 proc. skirti VT.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O Vilniuje bėda VT priemonių trūkumas, ar vairuotojų trūkumas? Spėju tas kainų skirtumas tarp batareikinio ir paprasto nėra toks didelis, lyginant su visos sistemos atlyginimais ir jų kėlimo kaina.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
sakyčiau ten įrasyta "2027 kadencija"Parašė gerietis Rodyti pranešimąJūs žiūrite iš vartotojo pusės. O savivaldybė siekia savo strateginių tikslų. O ten galimai įrašyta "inovacijos" ir "humanizavimas", o ne nuobodus VT gerinimas.
- 10 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vienas prie vieno kartoja Maskvos scenarijų. Iš svetimų klaidų mokintis niekaip nesigaunaParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą„Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“
Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.
- 6 patinka
 
Comment
 
			
			
		
Comment