Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi, kad jūs su tuo metro ir negalvojate kaip jį reikės išmaitinti. Analogiškai kaip ir su RB2 kai kurie entuziastai.
    Aš "su savo metro" sakau, kad reikia mąstyti apie ateitį ir pagal tai daryti investicijas dabar. Nesvarbu ar tai bus metro, tramvajus, troleibusai, autobusai, teleportacija ar Aleksio dyzelis.

    O kol "ateitis" pas mus apsiribos ateinančiais dviem metais, tai tol nieko normalaus ir neturėsim. Niekada. Bet kurioje srityje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia dar vienas "geras" pavyzdys. Bus vaikas - tada galvosim kaip jį išmaitinti.
    Taigi, kad jūs su tuo metro ir negalvojate kaip jį reikės išmaitinti. Analogiškai kaip ir su RB2 kai kurie entuziastai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Galiu paneigti vadovaudamasis tavo argumentais: nes dyzelis bus vis tiek geresnis
    Taip - iš šiuolaikinių autonominio transporto energijos šaltinių geriau už dyzelį dar nesugalvojo niekas. Bet teleportacija yra visiškai kitas fizikinis procesas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Sutvarkom ką turime ir imame galvoti. Dabar vis galvojame, galvojame, o tai, kas yra jau baigia subyrėti. Nereikia statyti arklio prieš vežimą. Ateis laikas, bus ir vaikas. Jei kitaip nesupranti.
    Čia dar vienas "geras" pavyzdys. Bus vaikas - tada galvosim kaip jį išmaitinti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Mes dabar naudojamės 20-30 metų senumo griuvenomis. Nėra už ką pirkti šiuolaikinio transporto.
    Mes net negalvojam apie tą metro. Net nesvarstom kokie finansiniai šaltiniai įmanomi. O ieškoti, domėtis, skaičiuoti - tai nekainuoja milijonų eurų. Vietoje to numojam ranka: ai, čia ateitis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aha ir tada po 20 metų pradėti galvoti apie metro. Kol pradėsi statyti praeis dar 10 metų. Kol pastatysi - dar 30 metų. Galiausiai bus praėję 60-70 metų nuo dabarties, nors poreikis metro bus galbūt jau po 20 metų (nors realus poreikis yra ir dabar, tik tiek, kad investicija yra GAL per didelė). Va tau ir "negalvok apie ateitį".

    Tad sakau, negalvok apie ateitį. Bet tada neverk po 20 metų, kad iš anksto nesugebėjom apgalvoti perspektyvų.
    Sutvarkom ką turime ir imame galvoti. Dabar vis galvojame, galvojame, o tai, kas yra jau baigia subyrėti. Nereikia statyti arklio prieš vežimą. Ateis laikas, bus ir vaikas. Jei kitaip nesupranti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nėra Vilniuje to poreikio - esamos transporto sistemos galimybės dar nėra išnaudotos.
    Ok, pradėsim galvoti dabar, pradėsim greitu laiku kasti tunelius, po 20 metų pradėsime eismą, o tuo laiku jau bus sukonstruoti teleportacijos aparatai, kurie tik už 1€ (dabartinėmis kainomis) galės momentaliai perkelti žmogų iš Vilniaus į Londoną. Kas gali 100% paneigti kad taip bus?
    Galiu paneigti vadovaudamasis tavo argumentais: nes dyzelis bus vis tiek geresnis

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aha ir tada po 20 metų pradėti galvoti apie metro. Kol pradėsi statyti praeis dar 10 metų. Kol pastatysi - dar 30 metų. Galiausiai bus praėję 60-70 metų nuo dabarties, nors poreikis metro bus galbūt jau po 20 metų (nors realus poreikis yra ir dabar, tik tiek, kad investicija yra GAL per didelė).
    Nėra Vilniuje to poreikio - esamos transporto sistemos galimybės dar nėra išnaudotos.
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Va tau ir "negalvok apie ateitį".
    Ok, pradėsim galvoti dabar, pradėsim greitu laiku kasti tunelius, po 20 metų pradėsime eismą, o tuo laiku jau bus sukonstruoti teleportacijos aparatai, kurie tik už 1€ (dabartinėmis kainomis) galės momentaliai perkelti žmogų iš Vilniaus į Londoną. Kas gali 100% paneigti kad taip bus?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aha ir tada po 20 metų pradėti galvoti apie metro.
    Mes dabar naudojamės 20-30 metų senumo griuvenomis. Nėra už ką pirkti šiuolaikinio transporto.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Futurizmu domėtis yra gerai, bet nereikia per daug įsijausti.
    Bus ar nebus tie automobiliai po dešimtmečio tai dar ne faktas. Galiausiai atsiradus mobiliesiems laidinis telefonas išliko, atsiradus televizijai radijas išliko, atsiradus kinui teatras išliko. Ir t.t. Kol kas elektromobiliai yra labai nepatikimi, ką jau kalbėti apie autobusus. Kartoju ir kartosiu dar kartą - laidinis energijos perdavimas visada yra našesnis ir patikimesnis už akumuliatorius. Viena, kai akumuliatoriniai yra nešiojami įrenginiai ir visai kas kita kai tonas sveriančios mašinos, naudojančios nuo kelių dešimčių iki poros šimtų kilovatų. Todėl aš sakau, kad nereikia ardytis ir žiūrėti kas bus po 40 metų, nes gali būti, o taip dažniausiai ir būna, kad bus visai ne taip, kaip dabar galvojama. Artimiausių 20 metų perspektyva aiški, jokie elektromobiliai ir tuo labiau autonominiai nebus išstūmę tradicinių. Bent jau Lietuvoje, naudojančioje panaudotą Vakarietišką techniką. Todėl drąsiai galima atnaujinti troleibusų tinką ir investuoti į troleibusus 20 metų į priekį. Kaip viskas atrodys po 10 ar 15 metų, bus aišku praėjus tiems 10-15 metų. Gal tada ir bus galima nuspręsti nebevystyti troleibusų.
    Aha ir tada po 20 metų pradėti galvoti apie metro. Kol pradėsi statyti praeis dar 10 metų. Kol pastatysi - dar 30 metų. Galiausiai bus praėję 60-70 metų nuo dabarties, nors poreikis metro bus galbūt jau po 20 metų (nors realus poreikis yra ir dabar, tik tiek, kad investicija yra GAL per didelė). Va tau ir "negalvok apie ateitį".

    Tad sakau, negalvok apie ateitį. Bet tada neverk po 20 metų, kad iš anksto nesugebėjom apgalvoti perspektyvų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    O prie ko čia ateitis, jei transportas reikalingas šiandien.
    Troleibusai važinėja pagrinde 20-35 metų senumo, perkami naudoti autobusai 15-20 metų senumo.
    Tiesiog jau nebesikartosiu. Nori sužinot - eik paskaityk ką rašiau aukščiau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Niekas nekalba apie VT atnaujinimą dabar vs. metro po 40 metų. Eina kalba, kad reikia žiūrėt į perspektyvas. Dabartinį VT reikia atnaujinti, tačiau tą reikia daryti protingai, o ne investuojant į troleibusus vien dėl to, kad kažkam patinka juos kiekvieną dieną fotografuoti.

    Kitaip tariant paaiškink troleibusų entuziastui, kad netolimoje ateityje nereikės laidų, kabelių, ūsų ir vairuotojų...


    Tesla yra pranešusi, kad po 4-5 metų autopilotas bus išvystytas tiek, kad tai nebebus eksperimentinė technologija. Kartu su tuo jie planuoja pradėti vystyti automobilio "nuomos" sistemą, kuomet tu moki ne 30 tūkst. dolerių už automobilį, o 100 dolerių per mėnesį už jo abonementą. Ir važiuoji kur reikia, kiek reikia ir kada reikia. Poreikio savo automobiliui nebelieka visiškai. Negana to, jeigu ir turėsi savo automobilį, jį galėsi nesunkiai išnuomoti tokiai sistemai ir iš to uždirbinėti pinigų.

    Nebeliks poreikio parkingams prie kiekvieno prekybos centro, kiekvieno verslo centro etc. Atvažiavai, išlipai, automobilis nuvažiavo kur jam reikia ką nors kitą pervežti.

    Tai nebėra tolima ateitis. Tesla masiniu būdu pardavinėja elektromobilius, kurie turi autopiloto funkcijas, kurios su kiekvienais metais plečiamos paprasčiausiu softo atnaujinimo būdu. Uber neseniai pradėjo naudoti SAVO autopiloto sistemą miestuose realiai vežiojant žmones. Google jau yra sukūrusi savo prototipinį automobilį, kuris užima tiek vietos, kiek Smart.

    Kol jūs orgazmuojat apie romantiškai linguojančius troleibusus su vairuotoju priekyje, tol pasaulis eina link visiškai individualaus autonominio transporto. Jūs tą pramiegosit - jūsų bus bėda.

    Tik po 20 metų neverkit, kad VT kokybė prasta, žema, niekas juo nesinaudoja... o gi žinau, kad tikrai verksit ir kaltinsit kažką kitą, o ne save, kad nenumatė netolimos ateities.

    P.S. Turbūt menka naujiena, kad labiausiai naujovėms priešinasi tie, kurie nuo jų "nukenčia" labiausiai: entuziastai, vairuotojai ir pan.
    Futurizmu domėtis yra gerai, bet nereikia per daug įsijausti.
    Bus ar nebus tie automobiliai po dešimtmečio tai dar ne faktas. Galiausiai atsiradus mobiliesiems laidinis telefonas išliko, atsiradus televizijai radijas išliko, atsiradus kinui teatras išliko. Ir t.t. Kol kas elektromobiliai yra labai nepatikimi, ką jau kalbėti apie autobusus. Kartoju ir kartosiu dar kartą - laidinis energijos perdavimas visada yra našesnis ir patikimesnis už akumuliatorius. Viena, kai akumuliatoriniai yra nešiojami įrenginiai ir visai kas kita kai tonas sveriančios mašinos, naudojančios nuo kelių dešimčių iki poros šimtų kilovatų. Todėl aš sakau, kad nereikia ardytis ir žiūrėti kas bus po 40 metų, nes gali būti, o taip dažniausiai ir būna, kad bus visai ne taip, kaip dabar galvojama. Artimiausių 20 metų perspektyva aiški, jokie elektromobiliai ir tuo labiau autonominiai nebus išstūmę tradicinių. Bent jau Lietuvoje, naudojančioje panaudotą Vakarietišką techniką. Todėl drąsiai galima atnaujinti troleibusų tinką ir investuoti į troleibusus 20 metų į priekį. Kaip viskas atrodys po 10 ar 15 metų, bus aišku praėjus tiems 10-15 metų. Gal tada ir bus galima nuspręsti nebevystyti troleibusų.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai gerai, kad tu neturi galios (tikiuosi) priimti sprendimų, kurie nulems viešojo transporto ar tiesiog transporto ateitį
    O prie ko čia ateitis, jei transportas reikalingas šiandien.
    Troleibusai važinėja pagrinde 20-35 metų senumo, perkami naudoti autobusai 15-20 metų senumo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Nesu transporto entuziastas ir vairuotojas-profesionalas, bet esu prie visokius autonominius automobilius ir net automatines pavarų dėžes.
    Tai gerai, kad tu neturi galios (tikiuosi) priimti sprendimų, kurie nulems viešojo transporto ar tiesiog transporto ateitį

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    P.S. Turbūt menka naujiena, kad labiausiai naujovėms priešinasi tie, kurie nuo jų "nukenčia" labiausiai: entuziastai, vairuotojai ir pan.
    Nesu transporto entuziastas ir vairuotojas-profesionalas, bet esu prie visokius autonominius automobilius ir net automatines pavarų dėžes.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Man geriau nauji ir ekologiški autobusai dabar, nei metro po 40 metų Bet net ir tam nėra pinigų, kas dabar veikia ir patikrinta, atsiperka.
    Nesu prieš investicijas, nes jos kuria darbo vietas ir prisideda prie vartojimo. Klausimas, ar mes galime gauti 100% finansavimą metro linijai?
    Niekas nekalba apie VT atnaujinimą dabar vs. metro po 40 metų. Eina kalba, kad reikia žiūrėt į perspektyvas. Dabartinį VT reikia atnaujinti, tačiau tą reikia daryti protingai, o ne investuojant į troleibusus vien dėl to, kad kažkam patinka juos kiekvieną dieną fotografuoti.

    Kitaip tariant paaiškink troleibusų entuziastui, kad netolimoje ateityje nereikės laidų, kabelių, ūsų ir vairuotojų...

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tai nėra viešasis transportas.
    Mažiau vietos automobilių parkavimui - mažiau noro nupirkti automobilį - didesnis viešojo transporto poreikis - švaresnė gamta.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kur tie autonominiai važinėja? Nesek pasakų. Kol kas tik eksperimento tvarka. Ir kas iš to pasikeis, kad bus vien tik autonominiai automobiliai? Gal jie taps bendro naudojimo? Abejoju. Kažkiek gal bus, bet nedaug. Gatvėse vietos ir parkinguose daugiau vietos atsiras? O jei visą VT pakeistume autonominiais bendro naudojimo automobiliais, gatvės dar labiau užsikimštų nei dabar. Nes automobilis, nesvarbu koks jis būtų, net ir veždamas tiek keleivių kiek jame vietų, užims daugiau vietos nei autobusas, tramvajus ar troleibusas.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Be to elektros energijos generaciją reikės didinti kelis kartus. Žodžiu, tai tolimos ateities perspektyvos ir labai miglotos. Jei švino akumuliatorių gamybai švinas yra ribotas resursas, tai elektomobilių akumuliatoriams reikia kur kas retesnių ir brangesnių resursų. Kol nėra masinio poreikio, tol jie pigesni, kai tik išaugs, tai kainos irgi šoktels. Ir gausis, kad automobilis bus nekonkurencingas automobiliui su vidaus degimo varikliu. Be to naftos lobistai taip lengvai nepasiduos ir kaišios pagalius į ratus.

    Troleibusai ir yra ta rūšis, kuri neš ateityje naudą. Pirmiausia aš siūlau iš jų išspausti tai, ką galima, o tik po to kalbėti apie naujas rūšis. Todėl neiškreipinėk mano minčių paistalais apie užsikonservavimą ir nežiūrėjimą ateitin. Aš kaip tik ir žiūru ir sakau, kad elektromobiliai dar negreitai atsiras masiniame vartojime. Lietuvoje jų yra apie 700 berods.
    Tesla yra pranešusi, kad po 4-5 metų autopilotas bus išvystytas tiek, kad tai nebebus eksperimentinė technologija. Kartu su tuo jie planuoja pradėti vystyti automobilio "nuomos" sistemą, kuomet tu moki ne 30 tūkst. dolerių už automobilį, o 100 dolerių per mėnesį už jo abonementą. Ir važiuoji kur reikia, kiek reikia ir kada reikia. Poreikio savo automobiliui nebelieka visiškai. Negana to, jeigu ir turėsi savo automobilį, jį galėsi nesunkiai išnuomoti tokiai sistemai ir iš to uždirbinėti pinigų.

    Nebeliks poreikio parkingams prie kiekvieno prekybos centro, kiekvieno verslo centro etc. Atvažiavai, išlipai, automobilis nuvažiavo kur jam reikia ką nors kitą pervežti.

    Tai nebėra tolima ateitis. Tesla masiniu būdu pardavinėja elektromobilius, kurie turi autopiloto funkcijas, kurios su kiekvienais metais plečiamos paprasčiausiu softo atnaujinimo būdu. Uber neseniai pradėjo naudoti SAVO autopiloto sistemą miestuose realiai vežiojant žmones. Google jau yra sukūrusi savo prototipinį automobilį, kuris užima tiek vietos, kiek Smart.

    Kol jūs orgazmuojat apie romantiškai linguojančius troleibusus su vairuotoju priekyje, tol pasaulis eina link visiškai individualaus autonominio transporto. Jūs tą pramiegosit - jūsų bus bėda.

    Tik po 20 metų neverkit, kad VT kokybė prasta, žema, niekas juo nesinaudoja... o gi žinau, kad tikrai verksit ir kaltinsit kažką kitą, o ne save, kad nenumatė netolimos ateities.

    P.S. Turbūt menka naujiena, kad labiausiai naujovėms priešinasi tie, kurie nuo jų "nukenčia" labiausiai: entuziastai, vairuotojai ir pan.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Prieš 5 metus elektromobiliai buvo vos vos judantys. Šiandien didžiosios šalys galvoje apie vidaus degimo variklių atsisakymą pilnai. Prieš 5 metus tu galėjai pasvajoti apie autonominį automobilį. Šiandien nuvažiuoti nuo Vilniaus iki Klaipėdos galima praktiškai nepalietus vairo. Ir tą padaryti su elektromobiliu.
    Be to elektros energijos generaciją reikės didinti kelis kartus. Žodžiu, tai tolimos ateities perspektyvos ir labai miglotos. Jei švino akumuliatorių gamybai švinas yra ribotas resursas, tai elektomobilių akumuliatoriams reikia kur kas retesnių ir brangesnių resursų. Kol nėra masinio poreikio, tol jie pigesni, kai tik išaugs, tai kainos irgi šoktels. Ir gausis, kad automobilis bus nekonkurencingas automobiliui su vidaus degimo varikliu. Be to naftos lobistai taip lengvai nepasiduos ir kaišios pagalius į ratus.

    Jo, turi vieną puikų pavyzdį, kaip reikia galvoti apie šiandieną, o ne rytojų. Daugiabučių kiemai su 5 vietomis trims žiguliams. Nes gi kam galvoti apie ateitį, jeigu šiandien niekas žigulių neturi. Tai su tokiu argumentu galiu tik ate ate pasakyt

    P.S. Aš esu už tą transporto rūšį, kuri neš naudą ir po 30 metų, ypač jeigu į ją investuosim daug. O daug investuoti reikės bet kuriuo atveju: jeigu norėsim plėsti dabartinę sistemą arba diegti naują rūšį.[/QUOTE]

    Troleibusai ir yra ta rūšis, kuri neš ateityje naudą. Pirmiausia aš siūlau iš jų išspausti tai, ką galima, o tik po to kalbėti apie naujas rūšis. Todėl neiškreipinėk mano minčių paistalais apie užsikonservavimą ir nežiūrėjimą ateitin. Aš kaip tik ir žiūru ir sakau, kad elektromobiliai dar negreitai atsiras masiniame vartojime. Lietuvoje jų yra apie 700 berods.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ateities reikalas? Jau dabar miestuose važinėja autonominiai automobiliai. Autonominės sistemos yra prieinamos plačiajai masei. Tavo ta tolima ateitis ateis greičiau, negu spėsi mirktelėti.

    Ką aš manau? Manau, kad tu esi tiesiog per daug suinteresuotas esamos sistemos status-quo išlaikymui, todėl negebi objektyviai pažvelgi į tendencijas technologijų, kurios padarys tiesiog revoliuciją transporte. Ir ta revoliucija skaudžiausiai palies tuos, kurie jos neįžvelgdami suinvestuos į praeities technologijas, kurios niekada jiems nebeatsipirks.

    Tokias investicijas gali daryti tu pats su savo pinigais. Jeigu nori investuoti mano pinigus (aka visų miestiečių), tai mažų mažiausiai turėsi pažiūrėti 10-čiai metų į priekį. Ir tą padaryti objektyviai.
    Kur tie autonominiai važinėja? Nesek pasakų. Kol kas tik eksperimento tvarka. Ir kas iš to pasikeis, kad bus vien tik autonominiai automobiliai? Gal jie taps bendro naudojimo? Abejoju. Kažkiek gal bus, bet nedaug. Gatvėse vietos ir parkinguose daugiau vietos atsiras? O jei visą VT pakeistume autonominiais bendro naudojimo automobiliais, gatvės dar labiau užsikimštų nei dabar. Nes automobilis, nesvarbu koks jis būtų, net ir veždamas tiek keleivių kiek jame vietų, užims daugiau vietos nei autobusas, tramvajus ar troleibusas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Prieš 5 metus elektromobiliai buvo vos vos judantys. Šiandien didžiosios šalys galvoje apie vidaus degimo variklių atsisakymą pilnai. Prieš 5 metus tu galėjai pasvajoti apie autonominį automobilį. Šiandien nuvažiuoti nuo Vilniaus iki Klaipėdos galima praktiškai nepalietus vairo. Ir tą padaryti su elektromobiliu.
    Tai nėra viešasis transportas.
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jo, turi vieną puikų pavyzdį, kaip reikia galvoti apie šiandieną, o ne rytojų. Daugiabučių kiemai su 5 vietomis trims žiguliams. Nes gi kam galvoti apie ateitį, jeigu šiandien niekas žigulių neturi.
    Mažiau vietos automobilių parkavimui - mažiau noro nupirkti automobilį - didesnis viešojo transporto poreikis - švaresnė gamta.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Jo, turi vieną puikų pavyzdį, kaip reikia galvoti apie šiandieną, o ne rytojų. Daugiabučių kiemai su 5 vietomis trims žiguliams. Nes gi kam galvoti apie ateitį, jeigu šiandien niekas žigulių neturi. Tai su tokiu argumentu galiu tik ate ate pasakyt

    P.S. Aš esu už tą transporto rūšį, kuri neš naudą ir po 30 metų, ypač jeigu į ją investuosim daug. O daug investuoti reikės bet kuriuo atveju: jeigu norėsim plėsti dabartinę sistemą arba diegti naują rūšį.
    Man geriau nauji ir ekologiški autobusai dabar, nei metro po 40 metų Bet net ir tam nėra pinigų, kas dabar veikia ir patikrinta, atsiperka.
    Nesu prieš investicijas, nes jos kuria darbo vietas ir prisideda prie vartojimo. Klausimas, ar mes galime gauti 100% finansavimą metro linijai?
    Paskutinis taisė andyour; 2016.10.14, 19:47.

    Komentuoti:

Working...
X