Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atsiprašau, kad ne į temą, tiesiog nenoriu palikti nepaneigtos kvailos tavo propagandos.
    Ėsti neturėjo už ką, kitaip kodėl vyko tokie dalykai - 1962-ųjų tragedija Novočerkaske: duonos ir mėsos prašę darbininkai krito nuo sovietų karių kulkų?

    Comment


      Propaganda straipsnyje, kaip ir visada, realūs faktai apipinami mitais ir pramanais, ypač daug jų tiražuojama paskutinius porą metų. Reikia temą laikinai rakinti, nes metro tema išsisėmė.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Atsiprašau, kad ne į temą, tiesiog nenoriu palikti nepaneigtos kvailos tavo propagandos.
        Ėsti neturėjo už ką, kitaip kodėl vyko tokie dalykai - 1962-ųjų tragedija Novočerkaske: duonos ir mėsos prašę darbininkai krito nuo sovietų karių kulkų?
        A|1 nekomentuoja JAV imperializmo ir žydomasonų išsigalvotų istorijų
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Aš galiu pakomentuoti, bet ne čia.. Taigi, gal jau laikas baigti šią beprasmę "diskusiją".

          Comment


            Tai kaip vežti miestiečius ir svečius?

            Al1 siūlymai stabdyti "dezurbanizaciją" labai utopiniai. Ne todėl, kad būtų blogi, bet todėl, kad sunkiai įgyvendinami. Reiktų riboti privačią nuosavybę, būtų daug teismų (jei kas nusipirko 10 ha sklypą, kad išdalintų po 6 arus, atliko visas procedūras, atvedė dujas, elektrą, ir pardavinėja iš lėto ir dabar jam sako - sodink bulves - kas kompensuos nuostolius? Neringoje nugriovė lygiai vieną namą ir užspringo 5 metams su skolomis).

            Taigi be naujos transporto rūšies, VVT nepasieks proveržio - masinio persėdimo iš l.a. į VVT. T.y. keleivių augimas vyks, bet jis bus panašus į gyventojų skaičiaus didėjimą. Gyventojų padaugėjo 2 proc., ir VVT keleivių padaugėjo 2 proc. (bet ne visi gyventojai yra keleiviai).
            Paskutinis taisė Fulgur; 2016.11.03, 10:02.

            Comment


              Pakaks. Viena ar dvi metro linijos kaip nauja transporto rūšis NIEKO iš esmės nekeis, nes apims tik nedidelę dalį miesto. O kaip kitos miesto dalys? Todėl pakaks čia gražių ir skambių frazių apie proveržius ir t.t. Dezurbanizacijos stabdymas ne utopinis, tačiau tokiai valdžiai, kurią turime, kuri vadovaujasi lineralizmo principais, aišku, tai neįgyvendinamas uždavinys. Bet jai net esamo VT palaikymas deramame lygyje yra sunkus uždavinys...

              Comment


                Nesutinku, kad nepakeis.
                Nuo tų dviejų linijų papiešk po kilometrą į šoną. Jie bus smarkiai paliesti. Išmesk žalius plotus (t.y. metro gali eiti po Vingio parku, bet gali ir neiti).

                Dėl dezurbanizacijos. Valdžia yra tokia kokia visuomenė. Jei visuomenės nariai turi Vilniaus r. auksinių sklypų, tai natūralu, kad jie to neatsisakys. Ir valdžią rinks tik tokią, kuri to nedraus.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Taigi be naujos transporto rūšies, VVT nepasieks proveržio - masinio persėdimo iš l.a. į VVT. T.y. keleivių augimas vyks, bet jis bus panašus į gyventojų skaičiaus didėjimą. Gyventojų padaugėjo 2 proc., ir VVT keleivių padaugėjo 2 proc. (bet ne visi gyventojai yra keleiviai).
                  Tie, kas pakeitė butą į nuosavą namą, autobusais, tikriausiai, nevažinės net jeigu sustojimas būtų visai šalių jų namo.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Tie, kas pakeitė butą į nuosavą namą, autobusais, tikriausiai, nevažinės net jeigu sustojimas būtų visai šalių jų namo.
                    Jei prie metro stotelės būtų vieta dviračiams, važiuotų.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Tie, kas pakeitė butą į nuosavą namą, autobusais, tikriausiai, nevažinės net jeigu sustojimas būtų visai šalių jų namo.
                      O ką darys tas kas pakeitė namą į butą ir tapo normaliu miestiečiu??
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment



                        Šimašiaus foto iš FB. Balsių mokykla vidury kvartalo be daugiabučių.

                        Comment


                          Vaikai negali vairuoti. O jei tai būtų kokia nors vakarinė suaugusiųjų mokykla, tai tačkėmis būtų užstatyti visi šaligatviai. Tokį vaizdą, kol tokia mokykla veikė, buvo galima pamatyti, pavyzdžiui, Kauno g. 37.

                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Nesutinku, kad nepakeis.
                          Nuo tų dviejų linijų papiešk po kilometrą į šoną. Jie bus smarkiai paliesti. Išmesk žalius plotus (t.y. metro gali eiti po Vingio parku, bet gali ir neiti).

                          Dėl dezurbanizacijos. Valdžia yra tokia kokia visuomenė. Jei visuomenės nariai turi Vilniaus r. auksinių sklypų, tai natūralu, kad jie to neatsisakys. Ir valdžią rinks tik tokią, kuri to nedraus.
                          Nuo tavo nesutikimo ar sutikimo realybė nepasikeis. Dar kartą kartoju, kad važiavimas iki metro, paskui metro, paskui vėl autobusu ar troleibusu nepritrauks keleivių. Jokios "liberalios" metodikos NEVEIKS, nes niekas savo valia nepereis į metro, net jei ir bus ten kelioms ar net 10 minučių greičiau. VT dabar nors ne greičiau, bet pigiau. Na ir kur tos masės keleivių? Nuosavame automobilyje po vieną (dažniausiai). Turi būti labai ženklus ekonominis-administracinis stimulas ir ne tiek pigaus VT (pigaus VT nebus, nes reikės dar daugiau dotacijų), kiek brangios automobilio eksploatacijos miesto sąlygomis link. Tai kodėl to negalima padaryti jau dabar, palaipsniui "presuojant" važiavimą automobiliu mieste? Taip pat dar vienas svarbus dalykas yra priemiestinio susisiekimo sutvarkymas. Visur, kur VT vystomas su galva, priemiestiniam susisiekimui skiriama tiek pat dėmesio kiek ir miesto. Kitaip geras miesto VT neduoda efekto, kai iš aplinkinių kaimų ir miestelių žmonės į miestą lenda su automobiliu. Ir čia ne tiek perimančių VT mazgus statyba reikalinga, kiek normalus priemiesčio susisiekimas su miestu. Nuo pat ryto iki vėlaus vakaro, 7 dienas per savaitę. O ne taip kaip dabar, kai autobusas važiuoja vos kelis kartus per dieną, o savaitgaliais ir iš viso nevažiuoja. Ir patys autobusai taipogi turi būti normalesnis, naujesni, o ne susmirdę mikrobai ar seni laužai...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Nuo tavo nesutikimo ar sutikimo realybė nepasikeis.
                            Tai taip, diskutuoti negalima. "Nėra prasmės, niekas nėra iš čia kalbančių diegęs metro", "ne jums aiškinti", "jūs nieko nesuprantate", "čia specialistų reikalas, o ne diletantų". Čia patys rimčiausi argumentai

                            Comment

                            Working...
                            X