Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Tramvajai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Gamlestaden intermodalinė stotis.

    Dystopia rebooted by Elmar Eye, on Flickr

    gamlestaden by The Earth At Its Knees, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Bombardier M33 lietuje.

    Night crawler II by Fredrik Lindedal, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Senesnio modelio tramvajus prie naujojo Hotel Draken (33 a.).

    CityVibes by Fredrik Lindedal, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Lundas. CAF tramvajai Lunde.






    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas-Lidingö. Specialios komplektacijos CAF Urbos A36 linijoje Lidingöbanan (Ropsten-Gåshaga Brygga).

    Stockholm by Jan Dreesen, on Flickr

    Stockholm by Jan Dreesen, on Flickr

    Stockholm by Jan Dreesen, on Flickr

    Stockholm by Jan Dreesen, on Flickr

    Stockholm by Jan Dreesen, on Flickr

    20190612-DSC_5387 by Vlad Waldin, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Bombardier Flexity M33 rūke.

    NightFall by Fredrik Lindedal, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Bombardier Flexity M33 prie Kineum.


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2024.01.22, 15:18.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Požeminė tramvajų stotis Hammarkullen.

    Prem Sahib – Liquid Gold, at Hammarkullen Konsthall by Gothenburg Biennial, on Flickr

    Prem Sahib – Liquid Gold, at Hammarkullen Konsthall by Gothenburg Biennial, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Dvigubas CAF Urbos Solnoje (Tvärbanan lengvasis geležinkelis)

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Nockebybanan (Alvik - Nockeby) linija žiemą.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    O ten yra kažkokios infrastruktūros likusios, kurią jie pernaudos?
    Nemanau. Planuojami ruožai iš centro į naujenius rajonus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Nuo nulio taip pat reliatyvu, nes tramvajų sistema jau buvo Upsaloje XX a. O šiais laikais buvo įvertinta, kad apsimoka tiesti tramvajų linijas, jungiant kitus transporto mazgus ir tankiau apgyvendintus rajonus.
    O ten yra kažkokios infrastruktūros likusios, kurią jie pernaudos?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Smagu matyti dar vieną nuo nulio statomą ‘atgyvenusios’ transporto priemonės projektą Europoje.
    Nuo nulio taip pat reliatyvu, nes tramvajų sistema jau buvo Upsaloje XX a. O šiais laikais buvo įvertinta, kad apsimoka tiesti tramvajų linijas, jungiant kitus transporto mazgus ir tankiau apgyvendintus rajonus.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Upsala. Kelios naujesnės planuojamų tramvajaus linijų vizualizacijų. Jau oficialu tai, kad tramvajai grįžta į Upsalos miesto gatves. Planuojamos dvi linijos, kurių pagrindinės ašys bus Centrinė stotis ir naujai formuojamas transporto mazgas ties Gottsunda/Ultuna/Södra station (Pietinė stotis). Valstybė projekto įgyvendinimui skiria 2 mlrd. kr (apie 200 mln eurų), o kita finansavimo dalis - savivaldybės ir regiono skiriamos lėšos. Vėliausiai projektas turėtų būti įgyvendintas iki 2029 metų.
    Smagu matyti dar vieną nuo nulio statomą ‘atgyvenusios’ transporto priemonės projektą Europoje.
    Paskutinis taisė digital; 2023.12.24, 13:36. Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Tramvajai Noršiopinge.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Naujasis Geteborgo Bombardier M33 atvyksta į stotelę.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo CAF Urbos (Spårväg City) ekraną "aplaižo"

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Upsala. Kelios naujesnės planuojamų tramvajaus linijų vizualizacijų. Jau oficialu tai, kad tramvajai grįžta į Upsalos miesto gatves. Planuojamos dvi linijos, kurių pagrindinės ašys bus Centrinė stotis ir naujai formuojamas transporto mazgas ties Gottsunda/Ultuna/Södra station (Pietinė stotis). Valstybė projekto įgyvendinimui skiria 2 mlrd. kr (apie 200 mln eurų), o kita finansavimo dalis - savivaldybės ir regiono skiriamos lėšos. Vėliausiai projektas turėtų būti įgyvendintas iki 2029 metų.

    Šaltiniai.: https://unt.se/bli-prenumerant/artik...bd-0kr-dp_week, https://www.di.se/nyheter/naringsliv...ver-ny-sparvag.


    Šaltinis

    Šaltinis


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Nockebybanan yra 5.7 km. (10 stotelių) ilgio tramvajaus linija vakarinėje miesto dalyje tarp Alvik transporto terminalo (metro (Tunnelbanan) žaliosios linijos, Tvärbanan lengvojo geležinkelio, Nockebybanan tramvajaus linijos ir autobusų) ir Nockeby. Reisai vykdomi nuo ankstaus ryto iki 2 valandos nakties 10-12 minučių ntervalais, o piko metu 6-8 minučių intervalais. Pagrindiniai tramvajų modelis - Bombardier Flexity Swift. Linija eksploatuojama nuo 1929 m. spalio 1 dienos.

    20190612-DSC_5366 by Vlad Waldin, on Flickr

    20190612-DSC_5362 by Vlad Waldin, on Flickr

    SE Stockholm 7015 SL Nockebybanan Line at Nockeby station/terminal Tram 430 by David Pirmann, on Flickr

    Alvik intermodalinė stotis vakarų Stokholme

    20180802-DSC_7191 by Vlad Waldin, on Flickr

    Nockebybanan tramavajaus linijos platforma

    Chaos in the commuter traffic in Stockholm due to a little snowing by Franz Airiman, on Flickr

    Tvärbanan lengvasis geležinkelis

    Snow at Alvik tram station Stockholm Sweden by chas B, on Flickr

    Metro (Tunnelbanan)

    Tunnelbana's autumn by Orlando Contreras López, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    O kodėl nebuvo sumodernizuota iki "commuter rail"? Per mažai keleivių? Per maži posūkių spinduliai?

    Labai platus Stokholmo geležinkelių riedmenų rūšių parkas.
    Buvo planuojama konvertuoti į metro, bet paliktas istorinis siaurasis geležinkelis.

    Citata:

    "(...) When SL took over the railway it had many problems. It was narrow gauge and not connected to the rest of the rail network in any way. It was slow, being outperformed by busses, especially to the areas near the end of line, and it was mostly single-track and had low capacity. Because of this there was a strong political interest to close the railway and replace it with buses and a metro line to Täby. The public opinion was much against this and after a referendum in 1980 the county decided to save the Roslagsbanan and invest in new trains and modernize the infrastructure and formed a new company SLJ to run Roslagsbanan. (...)"

    Plačiau.: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Roslagsbanan.

    Komentuoti:

Working...
X