Stokholmas. Nors lengvojo geležinkelio sistema Tvärbanan nepasižymi požeminėmis stotelėmis, vis dėl to, kelios stotelės yra įrengtos išsprogdinų kristalinio pamato uolų tuneliuose. Viena tokių yra stotelė Årstadal.
Lundas. Jau šį mėnesį oficialiai bus pradėta eksploatuoti lengvojo geležinkelio linija tarp Lund C ir ESS. Infrastruktūra paruošta ir bandoma nuo vasaros sezono, o inauguracijos renginys vyks nuotoloniu būdu.
Stokholmas. Vykdomi bandomieji reisai nauja lengvojo geležinkelio trasa Norra Ulvsunda (Solna) - Bromma oro uostas/Bromma Blocks. Ši trasa yra naujos ilgos atkarpos tarp Solnos ir Kista rajonų dalis, o ateityje bus sujugta su dar ilgesne atkarpa tarp Sickla Nacka savivaldybėje iki Kista rajono. Ši lengvojo geležinkelio trasa apjungia kai kurias pakeliui esančias metro sistemos stotis bei ženkliai papildo bėginio transporto tinklą rytinėje Stokholmo metropolijos dalyje.
Geteborgas. Antrąjame pagal dydį šalies mieste, kuriame yra didžiausias Skandinavijoje tramvajų tinklas, taip pat bandomi naujo tramvajai "Bombardier". Dalis tramvajų parko keičiama šio modelio naujesniais sąstatais pradedant nuo šių metų.
Lundas. Istorinė akimirka - šiandien įvyko pirmasis tramvajaus reisas lengvojo geležinkelio linija Lund C - ESS (European Spallation Source). Oficialaus pristatymo visuomenei renginio reikės palaukti iki š.m. gruodžio 13 dienos.
Stokholmas. Šveicarijos "Stadler" traukinių gamykloje gaminami specialūs naujos kartos X15p traukinių sąstatai lengvojo geležinkelio sistemai Roslagsbanan.
Pirmieji sąstatai Stokholmą turėtų pasiekti vėlyvą rudenį. Lyginant su senesniais sąstatais, naujieji pasižymės erdvumu bei didesniu komfortu. Kartu atnaujinama bei pritaikoma didėjančiam keleivių srautui Roslagsbanan infrastruktūra. Roslagsbanan yra lengvojo geležinkelio sistema, jungianti Stokholmą su priemiesčiais, esančiais šiaurės rytų kryptimi nuo centro. Šios sistemos, kaip ir dar kelių kitų, eksploatojamų regione, ypatumas yra savitas vėžės plotis ir infrastruktūra. [Šaltinis]
Gaila, kad miestas brolis kitoje sąsiaurio pusėje neišsaugojo tramvajų. Atsimenu, internete buvau susiradęs seną Kopenhagos tramvajų žemėlapį, ir susiplanavau kaip pasieksiu savo reikalingus kelionės taškus tramvajais. Atvykus teko nusivilti.
Kiek žinau, po truputį danai grąžina lengvojo geležinkelio tinklus. Jau eksploatuojama linija Arhuse bei įgyvendinamas projektas Kopenhagos regione. Tiesą sakant, labiau gaila, kad Klaipėdoje greitaeigio tramvajaus idėja ilgainiui tapo tik pažadų burbulu.
Gaila, kad miestas brolis kitoje sąsiaurio pusėje neišsaugojo tramvajų. Atsimenu, internete buvau susiradęs seną Kopenhagos tramvajų žemėlapį, ir susiplanavau kaip pasieksiu savo reikalingus kelionės taškus tramvajais. Atvykus teko nusivilti.
Malmė. Muziejinis "žiogelis", puškuojantis Malmės gatvėse. Planuojama steigti naują lengvojo geležinkelio tinklą mieste, tačiau kol kas daugiau dėmesio buvo skiriama žiedinei geležinkelio linijai su tuneliu po miestu bei lengvojo geležinkelio tinklo steigimui mažesniuose regiono miestuose (pvz. Lunde).
Upsala. Dar vienas Švedijos miestas grąžina tramvajų sistemą. Šiemet priimtas politinis sprendimas plėtoti lengvojo geležinkelio tinklą į šiaurę nuo Stokholmo esančiame akademiniame mieste Upsaloje. Šiomis dienomis svarstomi pasiūlymai būsimo depo geografinei lokacijai.
Įdomus filmukas apie kasdienybę Stokholmo Lingöbanan lengvojo geležinkelio sistemoje.:
Lidingö sala, esanti prie Stokholmo miesto centro turi savo atskirą lengvojo geležinkelio sistemą su savita istorija. Miesto pusės pakrantėje yra perėjimas į metro traukinius.
Stokholmas: Spårväg city linijos pratęsimas iki T-centralen, geležinkelio ir autobusų stoties rajono, Klarabergsgatan - tik tramvajų eismui skirta gatvė
Kelios nuotraukos su naujais bėgių ruožais T-centralen linkme
Ar buvo įrengtas ziedas (papildomi begiai) pertraukai ar pan (apsilenkti)?
Komentuoti: