Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Taksi Lietuvoje ir pasaulyje
Collapse
X
-
Dar kartą kartoju, kad visų pavežimo firmų veikla iš esmės vienoda, tai keleivių pavežimas. O kaip organizuojamas verslas, kaip klientas kviečia automobilį, tai jau visiškai nesvarbu. Minimalios techninės ir pan. sąlygos ir mokesčiai turi būti vienodi. O kas dėl Uberio, tai yra VERSLAS ir turi būti tokie pat reikalavimai ir mokesčiai. Jie susimovė, mažai kas ten pavežimais neužsiima, bent jau rytų Europoje, dauguma vairuotojų tai pagrindinis veiklos ir pajamų šaltinis. Arba reikia įvesti apribojimą - 2 reisai ar 4 reisai per 24 val. ir viskas. Tada bus pavežimas.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.12, 13:54.
-
Dar kartą kartoju.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Dar kartą kartoju, kad visų pavežimo firmų veikla iš esmės vienoda, tai keleivių pavežimas. O kaip organizuojamas verslas, kaip klientas kviečia automobilį, tai jau visiškai nesvarbu. Minimalios techninės ir pan. sąlygos ir mokesčiai turi būti vienodi. O kas dėl Uberio, tai yra VERSLAS ir turi būti tokie pat reikalavimai ir mokesčiai. Jie susimovė, mažai kas ten pavežimais neužsiima, bent jau rytų Europoje, dauguma vairuotojų tai pagrindinis veiklos ir pajamų šaltinis. Arba reikia įvesti apribojimą - 2 reisai ar 4 reisai per 24 val. ir viskas. Tada bus pavežimas.
Ima grynais? Ne. Ima kortele? Ne. Veža stabdančius gatvėje? Ne. Veža įsėdančius TAKSI stotelėje? Ne.
Na nevienoda čia veikla.
Dabar iš reikalavimų/kokybės pusės. Klientai gali išreitinguoti taksisto kultūrą? Ne. Klientai gali išreitinguoti taksi automobilį? Ne. Taksi automobilio amžius ribojamas? Ne. Susitvarkytų Taksi savo mašinas ir technikinė, kaip kitur Europoje būtų, o ne kas 6 mėn.
Dėl pagrindinės/nepagrindinės veiklos - mašina, tegu ir 6-7 metų, kainuoja. Jei Uber asmeniui yra pagrindinė veikla - sunkiai tuos pinigus atidirbsi.
Comment
-
O jei mašina nukrito iš dangaus - tėvai nupirko, anglijose užsidirbo, grįžo, nerado darbo už priimtiną algą Lietuvoje, grįžti anglijosna nenori, ėmė bombyla per Uberį dirbti... Kuo ima, nesvarbu, kaip keleiviai iškviečia, irgi nesvarbu. Taksi firmos irgi dabar apsus naudoja, galima išsikviesti. Dar kartą kartoju, kad tai, kuo kaip atsiskaitoma (gal parduotuvei kitokios sąlygos nustatomos, jei ji priima tik grynus ar tik korteles, ar turi savitarnos kasas?), koks yra automobilio amžius, negali būti kriterijumi kitokioms veiklos sąlygoms. Galima būtų nebent tik amžiaus ribą nustatyti, kad senesnę nei, tarkim 10 ar 12 metų mašina negali būti naudojama keleivių vežimui. Naujesnė mašina nereiškia, kad ji techniškai tvarkinga. Todėl apžiūros irgi turi būti vienodos. Numeriai arba turi būti specialūs, arba ne, bet visiems vienodi. Reitingavimas tai tik žaidimas. Gali reitinguoti ir taksi fimas, tiesiog kviesdamas patikusias, o ne bet kurias. Ir t.t.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Dar kartą kartoju.
Ima grynais? Ne. Ima kortele? Ne. Veža stabdančius gatvėje? Ne. Veža įsėdančius TAKSI stotelėje? Ne.
Na nevienoda čia veikla.
Dabar iš reikalavimų/kokybės pusės. Klientai gali išreitinguoti taksisto kultūrą? Ne. Klientai gali išreitinguoti taksi automobilį? Ne. Taksi automobilio amžius ribojamas? Ne. Susitvarkytų Taksi savo mašinas ir technikinė, kaip kitur Europoje būtų, o ne kas 6 mėn.
Dėl pagrindinės/nepagrindinės veiklos - mašina, tegu ir 6-7 metų, kainuoja. Jei Uber asmeniui yra pagrindinė veikla - sunkiai tuos pinigus atidirbsi.
Be to aš dar kartą kartoju, kad yra kitos firmos, kurios surado landą įstatymuose ir užsiima taksi veikla be taksi numerių ir plafonų. Taigi, ir be tech. apžiūrų kas 6 mėn.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.12, 16:54.
Comment
-
Ne visos taksi firmos iš viso naudojasi tuo ir veža tik pagal iškvietimą. Tikriausiai daugiausiai keleivių pervežama būtent iškvietus taksi, o ne gaudant gatvėje. Gatvėse trinasi dažniausiai mažos firmelės. Taip pat mažuose miestuose, t.y. mažuose rajonų centruose irgi dauguma taksistų dirba iš viso be dispečerio, t.y. daugiausiai keleivius ima gatvėse iš tam tikrų vietų, pavyzdžiui, stoties, poliklinikos, ligoninės, centro... Bet tai nereiškia, kad jiems turi būti kitokie reikalavimai.
Comment
-
Į tai telieka atsakyti - ne visi, turbūt, taksistai ir Taksi juosta naudojasi. Kiti su srautu važiuoja, taip sąžiningiau...Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe visos taksi firmos iš viso naudojasi tuo ir veža tik pagal iškvietimą. .
Comment
-
Ar pavyks iš Vilniaus oro uosto išvyti vadinamus dušmanus
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=75152382
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Rusai ateina
Netrukus ir Vilniuje.
Стартующий в Эстонии Yandex.Taxi огласил тарифы на поездки
http://rus.delfi.ee/daily/estonia/fo...ki?id=81939231
Comment
-
Nuo kada vežti keleivius reikia savivaldybės licencijos?Parašė John Rodyti pranešimąTai jeigu negavo licencijos, kodėl veža kekeivius?
Comment
-
Nuo tada, kai norima juos vežti savivaldybės teritorijoje?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nuo kada vežti keleivius reikia savivaldybės licencijos?
Comment
-
Prie to pačio, nors truputį ne į temą:Parašė abruo Rodyti pranešimą
Labai gerai, o tai jau pradėjo varyti facebooke ant Šimašiaus, kad jis, matai, rusams parsidavė, Yandexą įsileido ir pan.
Reikia kuo daugiau tokios komunikacijos (nors nei ta konkurencijos taryba padarys kažką nei ką).
https://www.vz.lt/informacines-techn...ti-yandex-taxiNacionalinis kibernetinio saugumo centras prie Krašto apsaugos ministerijos (NKSC prie KAM), ištyręs programėlę „Yandex. Taxi“, rekomenduoja jos nenaudoti. Ypatingai svarbu, kad ši priemonė nebūtų naudojama Lietuvos valstybės tarnautojų ir pareigūnų, krašto apsaugos sistemos darbuotojų įrenginiuose.
„NKSC visą savaitgalį dirbo, narstė tą programėlę po kaulelį ir priėjo išvadų, kad geriau jos nediegti ir nenaudoti. Sunku pasitikėti kompanija, kuri sako viena, o daro ką kita. „Yandex“ teigia, kad neturi sąsajų su Maskva ir yra europietiška įmonė – veikia Lietuvoje, jos serveriai yra Europos Sąjungoje, o pati įmonė yra registruota Nyderlanduose. Bet yra užfiksuota programėlės kreipinių į ne ES šalis. Arkadijus Voložas, „Yandex“ grupės steigėjas visgi pateko į Vašingtono sudarytą Kremliaus rato asmenų „juodąjį sąrašą“, nors lig šiol jis neturėjo akivaizdžių ir viešai aprašytų ryšių su KremliumiPaskutinis taisė Arunasx; 2018.07.30, 14:16.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Jei veža be licencijos, reiškia nereikia, net uberis ar etaksi neturi.Parašė John Rodyti pranešimą
Nuo tada, kai norima juos vežti savivaldybės teritorijoje?
Comment
-
Visokiems Uberiams ir panašiai, pavežėjimo paslaugą teikiantiems licencijų nereikia. Reikia tik normalioms old school'inėms taksi įmonėms. Dėl to jie ten ir streikavo kažkada, kad nebegali praeidinėt dažnai techninės apžiūros, pirkt licencijas, skaitliukus ir panašiai, nes tampa nekonkurencingi.Parašė John Rodyti pranešimąTai jeigu negavo licencijos, kodėl veža kekeivius?
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Skylė įstatymuose tokiu atveju.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Visokiems Uberiams ir panašiai, pavežėjimo paslaugą teikiantiems licencijų nereikia. Reikia tik normalioms old school'inėms taksi įmonėms. Dėl to jie ten ir streikavo kažkada, kad nebegali praeidinėt dažnai techninės apžiūros, pirkt licencijas, skaitliukus ir panašiai, nes tampa nekonkurencingi.
Comment
-
Ne skylė, o paprasčiausiai skirtingos paslaugos, uber Lietuvoje registruota apskritai net ne kaip kokia nors transporto įmonė, o programinės įrangos kūrėja, kuri net automobilių neturi. Tai kokią jai reiktų licenciją išsiimti?Parašė John Rodyti pranešimą
Skylė įstatymuose tokiu atveju.
Comment
-
Matyt tokią kaip Londone?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne skylė, o paprasčiausiai skirtingos paslaugos, uber Lietuvoje registruota apskritai net ne kaip kokia nors transporto įmonė, o programinės įrangos kūrėja, kuri net automobilių neturi. Tai kokią jai reiktų licenciją išsiimti?
Comment
Comment