Ne skylė, o paprasčiausiai skirtingos paslaugos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Taksi Lietuvoje ir pasaulyje
Collapse
X
-
Londonas čia labiau išimtis, daugumoje pasaulio miestų Uber ir pan. pavežėtojai veikia be licencijų.Parašė John Rodyti pranešimą
Matyt tokią kaip Londone?
Comment
-
Tai ir sakau, kad skylė įstatymuose. Nėra suagiklių. Nes tiek Uber, tiek Yandex taxi yra transporto kompanijos, teikančios mokamo asmeninio transporto paslaugas. Kaip taksi ar bet kokie kiti vežėjai. Ok jei tuo pasinaudoja Uber ir mes sutikom užmerkti akis priskirdami tai software kompanijai. Bet ką daryti, jei tuo ima naudotis priešiškos valstybės valdžia, su tikslu rinkti informaciją apie šalies gyventojus?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Londonas čia labiau išimtis, daugumoje pasaulio miestų Uber ir pan. pavežėtojai veikia be licencijų.Paskutinis taisė John; 2018.07.30, 15:12.
Comment
-
Ne tik kosmetiniai, t.y. taxi išdažymas, pavežėjas tas pats kaip draugas atvažiavęs pavežti kur nors su savo automobiliu. Taxi tuo tarpu yra jau viešasis transportas, su keleivių draudimu, didesne technine priežiūra, valstybės kontrole, leidimais važiuoti VT juostomis, sustoti stotelėse ir t.t.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąSkylė, nes paslaugos iš esmės yra vienodos. Tik vieni vadinami taksistais, o kiti pavėžėtojais. Keleivis dažnai net nesusigaudo, ar važiuoja su taksistu, ar su pavėžėtoju, nes skirtumai tik biurokratiniai kosmetiniai.
Comment
-
Galim formaliai uždrausti Yandex dėl "saugumo" priežasčių, bet nemanau, kad priešiškos šalies saugumui didelė problema rinkti reikiamą informaciją iš kitų pavežėjų kaip etaki ar uber serverių.Parašė John Rodyti pranešimąBet ką daryti, jei tuo ima naudotis priešiškos valstybės valdžia, su tikslu rinkti informaciją apie šalies gyventojus?
Comment
-
Leiskime Kremliui atvirai užsiimti tokia veikla legaliai, nes jiems tai ir taip nėra "didelė problema"? Mkay.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Galim formaliai uždrausti Yandex dėl "saugumo" priežasčių, bet nemanau, kad priešiškos šalies saugumui didelė problema rinkti reikiamą informaciją iš kitų pavežėjų kaip etaki ar uber serverių.
- 1 patinka
Comment
-
Būtent dėl skirtingų reikalavimų taksistai ir migruoja į pavėžėtojus ("draugus"), nes taip paprasčiau ir pelningiau. Tarkim, odontologai pasivadintų kokiais burnologais ir teiktų lygiai tas pačias paslaugas, tačiau nesilaikydami krūvos odontologams taikomų reikalavimų. Galėtų vietoj odontologinių įrankių naudoti staliaus įrankius ir niekas jų nebaustų, nes juk jie nėra odontologai. Kitaip sakant, nėra pagrindo vadinti ir reglamentuoti skirtingai, kai teikiama tokia pati paslauga.
- 1 patinka
Comment
-
Su Taxi gaunasi siek tiek kitaip: burnologai naudotu daznai naujesnius ir kokybiskesnius irankius ir ne retu atveju pigiau uz odontologus. O odontologai savo ruoztu nemoketu mokesciu ir veiktu senos nusistovejusios mafijos istatymais, mojuotu kad pas juos legalus nors ir pagal praeito amziaus technologijas nupirktas grezimo aparatas, o realybeje naudoja statybine drele ir irankiu neplauna.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąBūtent dėl skirtingų reikalavimų taksistai ir migruoja į pavėžėtojus ("draugus"), nes taip paprasčiau ir pelningiau. Tarkim, odontologai pasivadintų kokiais burnologais ir teiktų lygiai tas pačias paslaugas, tačiau nesilaikydami krūvos odontologams taikomų reikalavimų. Galėtų vietoj odontologinių įrankių naudoti staliaus įrankius ir niekas jų nebaustų, nes juk jie nėra odontologai. Kitaip sakant, nėra pagrindo vadinti ir reglamentuoti skirtingai, kai teikiama tokia pati paslauga.
Comment
-
Mažiau reikalavimų, nereikia licencijų, tai daugiau galimybių investuoti į naujesnį automobilį. Kai pavėžėtojas visai nesigaudo mieste ir nelabai kalba lietuviškai, galima pakentėti - vis tiek nuveža. Jei burnologas nelabai gaudysis, kiek gręžti ir ką į tą dantį dėti, abejoju, ar patiks kentėti. Nauja med. įranga padarys įspūdį tik apsilankius pirmą (ir paskutinį) kartą.Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.01, 23:23.
Comment
-
Bet jei dešimt metų vaikščiojai pas stomatologą, ir mokėjai brangiai, reikdavo su skadaunčiu dantimi laukti kelias savaites kol priims, dažnai sutaisytus dantis reikdavo pertaisyti; po to pabandei burnologą - priemė iš karto, sutvarkė kokybiškai iš pirmo karto, ir kainavo dvigubai pigiau, kur eisi sekantį kartą suskaudus dantims?Parašė senasnamas Rodyti pranešimąMažiau reikalavimų, nereikia licencijų, tai daugiau galimybių investuoti į naujesnį automobilį. Kai pavėžėtojas visai nesigaudo mieste ir nelabai kalba lietuviškai, galima pakentėti - vis tiek nuveža. Jei burnologas nelabai gaudysis, kiek gręžti ir ką į tą dantį dėti, abejoju, ar patiks kentėti. Nauja med. įranga padarys įspūdį tik apsilankius pirmą (ir paskutinį) kartą.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
OK, naikinam LSMU ir Medicinos fakultetą. Steigiam burnologų proftechninę su labai gera įrangaParašė sankauskas Rodyti pranešimą
Bet jei dešimt metų vaikščiojai pas stomatologą, ir mokėjai brangiai, reikdavo su skadaunčiu dantimi laukti kelias savaites kol priims, dažnai sutaisytus dantis reikdavo pertaisyti; po to pabandei burnologą - priemė iš karto, sutvarkė kokybiškai iš pirmo karto, ir kainavo dvigubai pigiau, kur eisi sekantį kartą suskaudus dantims?
Be to naikinam įvairius verslo suvaržymus, tegu žmonės dirba ir užsidirba.

- 1 patinka
Comment
-
Dar tuo pačiu galim panaikinti KET, kas kaip nori, tas taip važiuoja. Dabar į darbą važiuoju 20 min., panaikinus KET atvažiuočiau per 10 min. Dar reiktų panaikinti vairuotojų teises, pilotų licencijas, nebeliktų jų trūkumo.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Bet jei dešimt metų vaikščiojai pas stomatologą, ir mokėjai brangiai, reikdavo su skadaunčiu dantimi laukti kelias savaites kol priims, dažnai sutaisytus dantis reikdavo pertaisyti; po to pabandei burnologą - priemė iš karto, sutvarkė kokybiškai iš pirmo karto, ir kainavo dvigubai pigiau, kur eisi sekantį kartą suskaudus dantims?
- 1 patinka
Comment
-
Yep, nes be reglamentų niekada nieko kokybiško nėra pastatyta.Parašė Sula Rodyti pranešimąGalima dar statybininkus keisti pastatybininkais (labai pigiai ir labai kokybiškai):
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Nu bet jus lygynat nesulyginamus dalykus. Statybininkai pas mus ir stato 9 klases baige de facto, tik laikantis reglamentu.
Jei lygynat su odontologais ar gydytojais tai yra visiskai skirtingi dalykai. Taksi licenzijai reikia 2 savaiciu kursu, minimaliai zinoti lietuviu kalba, iskaita kur dalis klausimu papildomai is bendru ziniu. Kas savo laiku turejo apriboti ubagu norinciu pasivadint taksistais srauta. Tie laikai jau praejo, dabar viso to nebereikia ir manau cia daugiau biurokratijos nei naudos. Nereikia nesamoningu palyginimu su daktarais. Kad man zmona vezt i darba kazkodel 2 savaiciu papildomu kursu nepraso.
Comment
-
Esmė ne tame. Čia tikriausiai daugiau yra ironizuojama. Tiesiog kažkada sumąstyta paslauga vadinama "pavežėjimu" iš esmės yra išsikreipė, beveik niekas realiai nieko nepavežinėja. Realiai dabar ji niekuo nesiskiria nuo kitų taxi paslaugų. Juolab, kad jos patobulėjo ir irgi naudoja panašias internetines platformas.
Sunku su kažkuo paprastesniu palyginti. Sakykime, maitinimo versle būtų dvi kategorijos paslaugų: kulinarai ir virėjai. Kulinarijos meistrams galima dirbti pagal išskirtines licencijas, jiems netaikomi jokie reikalavimai dėl higienos, patalpų ir pan. (bet savireguliacija išlieka, nes liaudyje jie kotiruojami kaip aukštesnė kasta), o virėjų paslaugas gali teikti tik UAB, samdanti darbuotojus pagal sutartis, turinčios visas licencijas, besilaikančios nustatytų begalės reglamentų. Iš pirmo žvilgsnio kulinarų ir virėjų restoranai turėtų būti vienodi, tačiau realiai rinka išryškintų skirtumus.Paskutinis taisė Sula; 2018.08.02, 11:05.
Comment
-
Taip, taksi paslauga gerokai paprastesnė ir ten tų didelių reglamentavimų gal ir nereikia. Kita vertus, pvz., Londono taksi vairuotojo egzaminas garsėja savo sudėtingumu.
Pagrindinė mintis buvo, kad tą reglamentavimą reikėtų suvienodinti ir nedaryti dirbtinio skirtumo tarp taksistų ir pavėžėtojų, kurie teikia tokią pačią paslaugą.
Kažkas panašaus aviacijoje atsiradusios mažų kainų bendrovės (kitoks verslo modelis). Reikalavimai juk visiems vienodi ir niekas nevaidina jų paskraidintojais
Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.02, 11:11.
Comment
-
Vel gi lyginat taksi su aviacija.. nu come on. Pavezejai esu tikras nuslepia maziau mokesciu nei oficialios taksi imones. Darbuotoju atranka yra grubiai tokia pat. Uber masinos gali buti iki 10 metu senumo, tuo tarpu paprastu taksi nors ir 25 metu grabai. Paprasta taksi sistema issigime, viskas, tai mafijozine korupcine schema, kurios minusu taip ir neisejo nugaleti per n metu.
- 3 patinka
Comment
-
Dėl mokesčių abejočiau. Galima pamanyti, kad pavėžėtojai kažkokius sąžiningumo egzaminus išlaiko. Aišku, kad taksistai susigalvoję daugiau visokių "apėjimų", nes jiems taikoma daugiau reikalavimų.
Plačiau: https://www.vz.lt/paslaugos/2017/07/...#ixzz5N0Y2itIcKonkuruoti sunku, nes taksi automobiliams taikoma tiek reikalavimų, kad su jais pasivyti nekontroliuojamų „laisvūnų“ neįmanoma – juolab kad tokiems vairuotojams netaikoma jokių kvalifikacinių reikalavimų. Be to, taksi firmų automobiliams reikia kur kas dažniau atlikti techninę apžiūrą, jiems taikomi didesni draudimo įkainiai ir pan. Asociacijos atstovai įtaria, kad pavėžėjimo rinkoje sukasi didelės juodųjų pinigų sumos. Vilniaus savivaldybės atstovai teigia neturintys priemonių kontroliuoti šios rinkos, keleivių saugumo, juolab – pajamų apskaitos. Neoficialiai net prasitaria: laukiama kokio nors neeilinio precedento, kad būtų galima imtis konkrečių priemonių.Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.02, 11:47.
Comment
Comment