Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Kam tie ribotuvai reikalingi? Vis tiek mieste neišeis važiuoti greičiau. O už meisto - galima. Tas pats ir su N. Vilnios maršrutais S. Batoro gatvėje, Nemenčinės plente, Savanorių pr. atkarpose, Minsko pl. ir kai kur kitur. Bet kad net ir tų 70 km/h neišnaudoja. Taip, aišku, dauguma autobusų seni ir neišspaudžia.Parašė Mettal Rodyti pranešimąVolvo autobusai negali važiuoti didesniu nei 70 km/val greičiu dėl įtaisytų ribotuvų.
Comment
-
Man toks jausmas, kad be ribotuvų TA nepraeitų, bet čia tik mano nuomonė. Bet ribotuvus gali išimt, nes autostradoj važiuot 60 čia irgi ne kažkas. Nors gal tai jų taupymo politikos dalis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKam tie ribotuvai reikalingi? Vis tiek mieste neišeis važiuoti greičiau. O už meisto - galima. Tas pats ir su N. Vilnios maršrutais S. Batoro gatvėje, Nemenčinės plente, Savanorių pr. atkarpose, Minsko pl. ir kai kur kitur. Bet kad net ir tų 70 km/h neišnaudoja. Taip, aišku, dauguma autobusų seni ir neišspaudžia.Paskutinis taisė FRT; 2012.07.17, 13:18.
Comment
-
http://www.marsrutai.lt/tinklarastis/1386.aspx . Pasikartosiu. Ten apačioje rasite. Kolega suklydo tiesiog.Parašė PilaitisGali duoti tikslia nuoroda?Ten nieko neradau.
Comment
-
Tai čia jau į autobusų parką reikia kreiptis, o ne į kažką iš forumiečiųParašė Pilaitis Rodyti pranešimąTegul nuima tuos ribotuvus.
.
3 visais metų laikais - 2 autobusai 3+54. 23 - 2 visą dieną ir 1 pertraukiamas žemagrindis 23+54. Vasaros sezono metu tas pertraukiamas nuimamas.O kiek 3 ir 23 sezono/vasaros metu?Iš anksto dėkui.
Comment
-
Kaip matau, vieninteliai šūkiai dėl šios dienos atlyginimo ir nesumokėtų litukų per pastaruosius metus... o apie tai, kad keli šimtai troleibusų parkų darbuotojų greitu metu Zuoko dėka liks gatvėje, nieko nekalbama. Kokios čia profsąjungos, jei apie ateitį negalvoja ir ja nesirūpina, jei akivaizdžiai matoma, kad bus blogai?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Už Vilnių be tramvajų!
Comment
-
Tokių žmonių yra vienetai, visi kiti tenkinasi perpus mažesnėmis algomis. Matyt straipsnio autorius specialiai įkišo šitą sakinį, kad kiltų kuo daugiau triukšmo.Pirmos kategorijos troleibuso vairuotojas „į rankas“ uždirba apie 3 tūkst. litų per mėnesį.
http://www.lrytas.lt/-13426019651342...-rugsėjį.htm
Comment
-
Be darbo neliks, nes autobusus vairuoti irgi reikia.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąKaip matau, vieninteliai šūkiai dėl šios dienos atlyginimo ir nesumokėtų litukų per pastaruosius metus... o apie tai, kad keli šimtai troleibusų parkų darbuotojų greitu metu Zuoko dėka liks gatvėje, nieko nekalbama. Kokios čia profsąjungos, jei apie ateitį negalvoja ir ja nesirūpina, jei akivaizdžiai matoma, kad bus blogai?
Comment
-
Autobusas D kategorija ( DE buvo tik Kalėdiniai traukinukai), troleibusai T kategorija. Niekaip neišeina be papildomų išlaidų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe darbo neliks, nes autobusus vairuoti irgi reikia.
Gali būti, kad norintiems pereiti prie autobusų lieptų laikytis už savo pinigus. O tai yra 2500 D mokymas + egzaminai + profesinė kval. keleiviams vežti. Atseitų kažkur 5 gabalai kiekvienam norinčiam.
Comment
-
Tu pamiršai vieną dalyka: Teisės aktai. Jie reikalauja tam tikrų vairavimo valandų + profesinė kvalifikacija (kurios beroc troleibusų vairuotojams nereikia). Autobusas tai atskyra kategorija, ir nesvarbu kokias kategorijas žmogus turi. Beje, http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpai..._l?p_id=392291 siūlau pasiskaityt. Bet kuriuo atveju, įstatymas reikalauja visko mokytis iš naujo.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPersikvalifikuos. Juk nereikia visko nuo 0 mokytis. Pakaktų kelių važiavimų autobusu ir viskas. Eismo taisyklės tos pačios. Galima eiti laikyti egzamino.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki pernai to nebuvo... Taip, bet kadangi parkas vienas ir jam geriau perkvalifikuoti vairuotojus savo sąskaita, nei išmokėti išeitinę kompensaciją.
Čia jau kitas klausimas. Beje, liko vairavimo mokykla po reorganizacijos?
Comment
Comment