Pakeisti senas Skodas, padažninti reisus, ir prailginti maršrutus - trys vienas kitam priešingi dalykai, JUDU vadovei tampa vienu dalyku Džiugu, kad kaip suprantu, nebus SOR šlamštas perkamas?
Gera žinia. Būtų gerai, kad ir MetroStyle kebulas būtų pasirinktas, bet gal per daug noriu.
Pažiūrėjau koks čia kėbulas. Būtų puiku, kad būtent tokio ir nebūtų. Trollino yra pačio normaliausio dizaino. Ir nosies nebuvimas tikrai patiks vairuotojams įpratusiems, kad prieš stiklą nieko nėra. Galėjo ir tų SOR nebūti, o visi būtų vienodi tik kad kiek skirtingų kartų Trollino.
Pakeisti senas Skodas, padažninti reisus, ir prailginti maršrutus - trys vienas kitam priešingi dalykai, JUDU vadovei tampa vienu dalyku Džiugu, kad kaip suprantu, nebus SOR šlamštas perkamas?
Solaris pats gamina kėbulus, todėl nebus kaip su Škoda, kur kėbulas parenkamas pagal poreikį (Sor, Temsa, Solaris..)
Atrodys +- taip, tik Vilniaus dažymo schemoje
Pakeisti senas Skodas, padažninti reisus, ir prailginti maršrutus - trys vienas kitam priešingi dalykai, JUDU vadovei tampa vienu dalyku Džiugu, kad kaip suprantu, nebus SOR šlamštas perkamas?
O jūs nepastebėjote? Jau nuo naujo vasaros tvarkaraščio buvo aišku, kad bus tik geriau. Senas mąstymas apie troleibusus ir apskritai VT keičiasi.
Patrauklesnis dizainis, labiau primenantis tramus, labiau aišku miesto įvaizdžio dalis. Dar Genujai pagaminti neblogai atrodo, net vadina trolley/tramway:
JUDU magiškai su mažesniu transporto priemonių skaičiumi: neliks jokių senesnių troleibusų, maršrutai pailgės, o tvarkarasčiai padažnės.
Kiek kartu apie tai sakiau. Pasakysiu paskutinį kartą.
Troleibusų bus mažiau, bet tik pačiuose parkuose. Prieš Škoda 32Tr jų buvo 270, tačiau 1/3 sudarė rezervas. Dabar jų apie 220 ir vis dar dalį sudaro nemažas rezervas.
Po to kai atvažiuos visi Solaris Trolino 18IV jų liks 205. Judu planuose išleidinėti “žiemos” tvarkaraščiu d.d. 185 troleibusus (Daugiau negalima nes 10% parko turi būti rezervas) Palyginus su 2024/2025 žiemos tvarkaraščiu gatvėse bus 8 troleibusais daugiau. Dar atsimename, kad T12 bus naikinamas 2027 I ketvirtį. O tai atlaisvina dar 9 troleibusus. Bendrai gauname 17 laisvų troleibusų, kuriuos galima priskirti naujiems maršrutams ir jeigu lieka seniems maršrutams.
Taigi apibendrinam, buvo 270 troleibusų, bet dirbo tik 177, bus 205 troleibusų, bet dirbs 185. Jokios magijos čia nėra.
Reisus planuoja padažninti ar atstatyti? Nes iki šiol nėra atstatytas 2019 metais buvęs dažnumas (kurį sumažino 2020 pandemijai).
2019 metų kiekis negali būti atstatytas dėl to, kad jeigu mes kalbame apie jau atnaujinta pilnai parką (t.y 205 liekantis troleibusai) tai pagal galiojančius reikalavimus į maršrutą gali išvažiuoti tik 185 troleibusai (20 troleibusų - 10% rezervas). Bet šiaip liks 3 troleibusų skirtumas, kurį galima nurašyti ant to, kad 2019 buvo daugiau maršrutų.
Puikus sprendimas pirkti Solaris troleibusus. Kiek tenka Europoje važinėti, jie vieni geriausių - gerai atrodo, erdvūs, salonas atrodo visai kokybiškas.
Puikus sprendimas pirkti Solaris troleibusus. Kiek tenka Europoje važinėti, jie vieni geriausių - gerai atrodo, erdvūs, salonas atrodo visai kokybiškas.
Šiaip bendrai smarkiai išaugo reikalavimų kokybė.
Iki 2020m užsiiminėjo š… malimu pirkdami 18m autobusus su 3 durimis. Taip pat salono išplanavimas ir pačių vairuotojų darbo sąlygos.
Dabar gi tuose Solaris Trollino 18IV (Kiepe/Medcom(?)) bus atskira vairuotojo darbo vieta (sienelė įrengta gamykloje). Salono išplanavimas leis talpinti žymiai daugiau žmonių nemažinant keleivių komforto. Naujas reikalavimas 18m TP = 4 durys. Na ir galiausiai, vairuotojų užsispyrimo apėjimo galimybė. Mygtukai prie durų, kurie leis patiems atidaryti visas (net ir pirmas) duris.
Iš visų dalykų lieka tik vienas klausimas, kas tieks elektroniką troleibusui, Medcom arba Kiepe. Jeigu Kiepe tai didelis laimėjimas, nes jų “variklių” galia yra 320 kilovatų prieš Medcom 240-250 kilovatų.
Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
Išvažiuoja sekundžių tikslumu, eina fiziškai pažymėti kelionės lapo (atspausdina laiką su data), skirtingiems maršrutams gali reikėti išjudėti tą pačią minutę. Taip pat gali sugesti / užsidegti trūlas / autas, tai užsiblokuotų išvažiavimas, ir pusė miesto nesulauktų savo išsavojoto transporto. Įvažiavimui 1-ieji vartai nesulūžusioms transporto priemonėms, 2-ieji su gedimais – trūlų laidai atsišakoja jau gatvėje, nes jie nuveda į skirtingus boksus, todėl sustojus ties vartais, vairuotojas eina pasakyti inžinieriui-mechanikui kas negerai. Jei būtų vieni vartai įvažiavimui, tai būtų kamštis gatvėje vėlai vakare. Tekę matyti net su dvejais vartais, kad senus trūlus be autonominės eigos palieka gatvėje, nes nespėja jų pervarinėti.
Dar popieriniuose lapuose vairuotojas ranka rašo vėlavimo priežastis. Elektroniškai rašyti nebūtų greičiau.
Comment