Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #LabaiG #ModernusTramvajus #VilniausVTStuburas #DarnusJudumas

    Comment


      Laimei, VMS viskam turi sprendimą:

      Vilniuje 6G taps „kalbančiu autobusu“

      Vilniuje – dar viena „kalbančio autobuso“ linija. Ausinių nuo šiol prireiks ir lipant į 6G autobusą. Keliaujant juo galima ne tik įveikti 10 km ilgio atstumą nuo Žaliojo tilto iki Naujosios Vilnios žiedo, bet ir išklausyti miesto istorijų. Tuo pasirūpino „Neakivaizdinio Vilniaus“ komanda, parengusi naują audiomaršrutą „Ekspedicija „Rytų ekspresu” 6G autobusu. Nuo Šnipiškių iki Naujosios Vilnios, arba nuo centro iki rytinių pakraščių“.
      Daugiau:
      https://madeinvilnius.lt/transportas...nciu-autobusu/

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

        Aš irgi naudojuosi VT beveik kasdien, ir turiu pastebėti, kad kuo toliau tuo labiau tai darosi kantrybės reikalu. Aš aišku naudojuosiu tik pagrindiniais maršrutais, tokiais kaip 3G ar 53, tai jeigu vieno reiso nebūna, neproblema minučių bėgyje sulaukti kito, tačiau tikslios kelionės šitaip susiplanuosi. Jeigu darbe turi būti 9:00, tai planuokis atvykimą 8:40, nes o ką žinai, ar autobusas atvažiuos ar neatvažiuos. Trafi irgi grybauja, rodo reisus-vaiduoklius (spėju ima teorinį laiką, ir turi praeiti šiek tiek laiko, kol sugaudo ar atitinkamam teoriniam laikui yra GPS signalas, ar nėra)

        Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.
        Visiškai sutinku. VT kaip pagrindine transporto priemone naudojuosi arti 10 metų, bet pastaruoju stipriai pasijautė kritusi kokybė, gal maždaug nuo tada kai vyko visi tie vairuotojų streikai.

        Nebegaliu pasitikėti VT reguliarumu planuodamas keliones, automatiškai ilgėja kelionės laikas, nes reikia takytis į ankstesnį dėl "visa ko".

        Apie Trafi iš vis gaila pagalvot, nuo asmeniškai vieno mėgstamiausio app'so po to didelio atnaujinimo virto į praktiškai nebenaudojamą, nepatogų ir netikslų.

        Comment


          Nu bet tai ko jūs kabinėjatės? Juk beveik visi autobusai Vilniuje nauji. Dabar Vilnius turi naujausią autobusų parką Europoje. Nu ok, ne dabar, o prieš 5 metus. Nu ok ok, gal ir neturėjo, bet prieš 5 metus buvo nupirkta kažkiek naujų autobusų. Nu ir kas, kad dabar autobusų parkas vėl vienas seniausių Europoje, bet prie Zuoko prieš 25 metus dar blogiau buvo, tai džiaukitės ir nesikabinėkit čia prie smulkmenų.

          Comment


            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
            Tai kad miestiečiai "pergyvena" ar jaučia "gilų susirūpinimą" yra tik jų pačių problema - t.y. pilietinės pozicijos neturėjimas. Lygiai taip pat, kaip dėl sutrešusių troleibusų ir visų kitų bėdų. VVT dirba miestiečiams, išlaikoma iš biudžeto, todėl jeigu neatvyksta autobusai, nereikia galvoti apie vairuotojų darbo sąlygas ir išlygas, o reikalauti VMS ir VVT, kad jie deramai dirbtų savo darbą.
            Vien matant kiek VVT adminstracijoje chebros, visokios valdybos, kur nariams tai yra penktas darbas ir tikrai nerūpi VVT paslaugų kokybė (aišku niekas iš jų VVT gyvenime nesinaudoja) tai nenuostabu, kad vairuotojų atlyginimams nelieka pinigų.
            Kaskart, kai neatvažiuoja autobusas, rašau VVT. Kaskart gaunu šabloninį atsakymą, kad gedimas, dar kažkas, atsiprašome. Po to vėl tas pats autobusas neatvažiuoja tuo pačiu, nepikiniu, metu. Įdomūs tokie „gedimai“.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Nu bet tai ko jūs kabinėjatės? Juk beveik visi autobusai Vilniuje nauji. Dabar Vilnius turi naujausią autobusų parką Europoje. Nu ok, ne dabar, o prieš 5 metus. Nu ok ok, gal ir neturėjo, bet prieš 5 metus buvo nupirkta kažkiek naujų autobusų. Nu ir kas, kad dabar autobusų parkas vėl vienas seniausių Europoje, bet prie Zuoko prieš 25 metus dar blogiau buvo, tai džiaukitės ir nesikabinėkit čia prie smulkmenų.
              Ir vėl gi, yra bendra, integruota sistema, kurioje naudojami tiek autobusai, tiek troleibusai, tai kodėl amžiaus vidurkiai skaičiuojami atskirai? Mano galva, tas vidurkio skaičiavimas apskritai nesamonė - VT yra tiek blogas, kiek jo blogiausia grandis. Tai šiuo atveju reikia žiūrėti seniausią transporto priemonę, kaip atspirties tašką. Jeigu keleiviui su vaiko vėžimėliu ar pan. reikia važiuoti su keliais persėdimais, tai net po dviejų naujų autobusų, jo kelionės kokybei didžiausią įtaką padarys nežemagrindis, senas, dvokiantis troleibusas. Bet liūdna ir tai, kad netgi jei visos TP būtų naujos, jas vairuos atsitveriantys chamai ir jos važiuos XX amžiaus maršrutais ir tvarkarasčiais.

              Comment


                Man, kaip nesinaudojančiam VT, teko pavažinėt su 34-u visą mėnesį tuo pačiu laiku. Visada taikydavau 7-10min ateit anksčiau "dėl visa ko" ir autobusas visada vėluodavo bent jau 2-3min, nuo antros maršruto stotelės. Nusprendžiau, kad nenoriu stovėt ir šalt stotelėj, todėl nusprendžiau sutrumpint laiką iki 5min. Ateinu, žiūriu nieks nevažiuoja, švieslentėj autobuso nerodo, įsijungiu trafi, žiūriu jau seniausiai kitoj stotelėj nuvažiavęs. Teko su boltu važiuot



                Įdomu ką Vilnius sugebėtų su ~40 milijardų eurų nuveikt.

                Comment


                  Kažkas atsitiko? Troleibuso durys iškrito. Šįvakar Pamėnkalnio stotelėje.

                  Comment


                    Geriausiai VT būklę atspindi mieste besiplečiantys purvynai ir aplink miestą besiplečiantys priemiesčiai.

                    Comment


                      Parašė avs Rodyti pranešimą
                      Kažkas atsitiko? Troleibuso durys iškrito. Šįvakar Pamėnkalnio stotelėje.
                      Viskas pagal geriausias rytų praktikas.

                      Comment


                        Parašė avs Rodyti pranešimą
                        Kažkas atsitiko? Troleibuso durys iškrito. Šįvakar Pamėnkalnio stotelėje.
                        Praėjusį šeštadienį 7 troleibusui ne tik vienos durys neveikė, bet ir buvo įdomus "siurprizas" užsirauti dar ir ant tokio, kuriame nebuvo nei vieno naujo komposterio. Atrodo buvo 2621. Turint tokią loteriją kortelės tampa beveik beprasmiškos. Aj, dar ir garsinių pranešimų apie stoteles nebuvo. Toks įspūdis, kad ištraukė belenką iš rezervo, nes nieko geresnio jau nebuvo.
                        Paskutinis taisė Xedos; 2024.03.20, 21:55.

                        Comment


                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą

                          Praėjusį šeštadienį 7 troleibusui ne tik vienos durys neveikė, bet ir buvo įdomus "siurprizas" užsirauti dar ir ant tokio, kuriame nebuvo nei vieno naujo komposterio. Atrodo buvo 2621. Turint tokią loteriją kortelės tampa beveik beprasmiškos. Aj, dar ir garsinių pranešimų apie stoteles nebuvo. Toks įspūdis, kad ištraukė belenką iš rezervo, nes nieko geresnio jau nebuvo.
                          Čia normali praktika:
                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240321_183351_Tvarkau Miesta.jpg
Views:	743
Size:	253,4 kB
ID:	2118488

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                            Čia normali praktika:
                            Žiauru ir apgailėtina. Grečiau pakeistų senuosius troleibusius, nes jie jau tiesiog gėdingi. Atrodo kažkas ir rašė jau forume, kad ne visuose troleibusuose sudėjo komposterius, nes laukia naujųjų. Tai jei kažkas nusprogsta iš dar pusgyvių iš rezervo leidžiami be komposterių, su krentačiomis ar neatsidarančiomis durimis. Kietai

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                              Aš irgi naudojuosi VT beveik kasdien, ir turiu pastebėti, kad kuo toliau tuo labiau tai darosi kantrybės reikalu. Aš aišku naudojuosiu tik pagrindiniais maršrutais, tokiais kaip 3G ar 53, tai jeigu vieno reiso nebūna, neproblema minučių bėgyje sulaukti kito, tačiau tikslios kelionės šitaip susiplanuosi. Jeigu darbe turi būti 9:00, tai planuokis atvykimą 8:40, nes o ką žinai, ar autobusas atvažiuos ar neatvažiuos. Trafi irgi grybauja, rodo reisus-vaiduoklius (spėju ima teorinį laiką, ir turi praeiti šiek tiek laiko, kol sugaudo ar atitinkamam teoriniam laikui yra GPS signalas, ar nėra)

                              Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.
                              Jeigu tinka ir 3G ir 53 kurie važiuoja tikrai dažnai, tai net jeigu koks neatvažiuoja tikrai nėra problemos. Jeigu jau darbas taip griežtai žiūri į pradžią, tai ir su asmeniniu auto reik išvažiuoti panašiai ankščiau, nes taip pat gali būti užstatytas parkingas, būna neplanuotų didesnių kamščių ir pan.

                              Comment


                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą

                                Žiauru ir apgailėtina. Grečiau pakeistų senuosius troleibusius, nes jie jau tiesiog gėdingi. Atrodo kažkas ir rašė jau forume, kad ne visuose troleibusuose sudėjo komposterius, nes laukia naujųjų. Tai jei kažkas nusprogsta iš dar pusgyvių iš rezervo leidžiami be komposterių, su krentačiomis ar neatsidarančiomis durimis. Kietai
                                Liūdniausia, jog dar net nepaleistas viešasis pirkimas likusiems naujiems trūlikams, tai kaip minimum čekoslovakiški (kad ir "geriausios būklės") bus iki kokių 2027m.

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                  Čia normali praktika:
                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240321_183351_Tvarkau Miesta.jpg
Views:	743
Size:	253,4 kB
ID:	2118488
                                  Džiaukis kad neveikia tie komposteriai, skundžiasi mat jis :-D už ką čia mokėt važiuojant tokiom transporto priemonėm.

                                  Comment


                                    Vilniuje ketinama didinti viešojo transporto maršrutų skaičių, dažninti dabartinius

                                    Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį spręs, ar pritarti viešųjų pirkimų sąlygų pakeitimams ieškant vežėjų reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais Vilniuje ir gretimose savivaldybėse. Be kita ko, siekiama nustatyti, kad vežėjai, teiksiantys paslaugas papildomais maršrutais, tai darytų tik su elektriniais autobusais.

                                    <...>

                                    „Intensyvinimas bus daromas nekeičiant viešojo transporto rūšies – liks autobusai ir troleibusai“, – pridūrė jis.

                                    Pirkimais planuojama sukurti 12 naujų maršrutų ir dažninti 44 viešojo transporto maršrutų kursavimą.

                                    Mero teigimu, savivaldybė pirks maždaug 30 proc. daugiau kilometrų, lyginant su dabartine rida. Jei dabar viešasis transportas nuvažiuoja 43,8 mln. kilometrų per metus, tai jei taryba pritars siūlymui, per metus šis skaičius išaugtų iki 67 mln. kilometrų per metus.

                                    Jei taryba patvirtintų sprendimą, pirkimai galėtų būti paskelbti šį pavasarį, o maršrutų aptarnavimo pradžia galėtų būti 2026 metų pabaigoje arba 2027 metais.
                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ti-dabartinius

                                    Taip baisu, kad net nėra komentarų.

                                    Comment


                                      Jei naujų maršrutų pridėjimas ir maršrutų dažninimias būtų suderinamas su agresyvių A juostų tinklo plėtimu, įvažiavimo į centrinę miesto dalį apmokestinimu/ribojimu, taip pat, mažos taršos zonos agresyvia plėtra, parkavimo apmokestinimu miegamuosiuose rajonuose, nelegalaus parkavimo tuose pačiuose miegamuosiuose rajonuose netoleravimu - tada būtų OK. Tai priverstų žmones atsisakyti automobilių važiuojant į darbą, sumažėtų srautai piko valandomis, pagreitėtų ir taptų patrauklesnis viešasis.

                                      Dėl taršos - savivaldybė nori elektrinų autobusų, bet ~70% tautos su dyzeliais važinėja. Nei taršos, nei kelių, nei kitokių didelių mokesčių už važinėjimą auto nėra, parkavimas deramai neapmokestintas tad ir naudojimasis viešuoju nėra populiarus. Tad elektriniai autobusai ar ne - taršos jie nelabai sumažins.

                                      Galėtų laiko terminai daug ambicingesni būti - juk ne taip sunku būtų A juostą pvz. per visą Pilaitės pr. / Narbuto g. padaryti ( bent jau rytais/vakarais ), taip pat, Žvėryne, ypač vakare.
                                      Įvesti įvažiavimo mokestį į centrą, taip pat, nesunku.
                                      Paskutinis taisė bim_bam; 2024.03.27, 11:57.

                                      Comment


                                        Jei taryba patvirtintų sprendimą, pirkimai galėtų būti paskelbti šį pavasarį, o maršrutų aptarnavimo pradžia galėtų būti 2026 metų pabaigoje arba 2027 metais.
                                        Man keista, kodėl nedaroma/nenumatoma(?) konsultacijų su gyventojais dėl naujų maršrutų trasų prieš paskelbiant jiems konkursus.

                                        Comment


                                          Todėl, kad perka ne maršrutus, o kilometrus. Maršrutams suderinti bus keli metai laiko.

                                          Terminai ilgi, nes reikia laiko autobusams pagaminti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X