Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Tas ir yra kad žmonės dirba tą darbą, bet keleiviai kabinejasi kad su jais nebendrauja, nesisveikina, neįleidžia per priekines duris.
    O kaip bendraus su vairuotojais iš Gabono?
    Miesto VT yra maksimaliai pigus ir taupus, ties išgyvenimo riba. Net ir mėgstančius šį darbą galima nukankinti konclagerio sąlygomis.

    Comment


      Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

      Tegul eina kur didesnės algos-niekas juk nieko nelaiko. Kažkodėl yra ir mandagių, normalių vairuotojų kurie tikrai gerai dirba.
      Tame ir problema, kad už tokią algą - nėra.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        O kaip bendraus su vairuotojais iš Gabono?
        Miesto VT yra maksimaliai pigus ir taupus, ties išgyvenimo riba. Net ir mėgstančius šį darbą galima nukankinti konclagerio sąlygomis.
        Tai kad draudžiama keleiviams kalbinti ar kitais būdais trukdyti vairuotoją. Tai koks skirtumas kad vairuotojas nemoka kalbos? Ir šiuo metu manau kad nemaža dalis moka tik rusų kalba

        Comment


          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

          Tai kad draudžiama keleiviams kalbinti ar kitais būdais trukdyti vairuotoją. Tai koks skirtumas kad vairuotojas nemoka kalbos? Ir šiuo metu manau kad nemaža dalis moka tik rusų kalba
          Ir dar nenustebčiau, jeigu jie greičiau pramoks LT kalbą, nei amžini rusakalbiai.
          Bet taip, neliks popierinių bilietų ir išvis praktiškai neliks poreikio kalbinti vairuotoją.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Maigyti komposterį tai tiek pat užtrunka, nes jeigu žmogus nori rinktis 30 ar 60 min, tai nusiperka abiejų rūšių ir taip pat gali rinktis kaip ir iš e.piniginės.
            Kai yra tik e.bilietai gal suprantamiau visiems, nes retam keleiviui ar miesto svečiui gali kortelę pildyti ir bilietais ir lėšomis. Pakankamai painu.

            Comment


              Parašė Horn Rodyti pranešimą

              Maigyti komposterį tai tiek pat užtrunka, nes jeigu žmogus nori rinktis 30 ar 60 min, tai nusiperka abiejų rūšių ir taip pat gali rinktis kaip ir iš e.piniginės.
              Kai yra tik e.bilietai gal suprantamiau visiems, nes retam keleiviui ar miesto svečiui gali kortelę pildyti ir bilietais ir lėšomis. Pakankamai painu.
              Nebegalima pildytis lėšomis

              Comment


                Parašė Horn Rodyti pranešimą

                Maigyti komposterį tai tiek pat užtrunka, nes jeigu žmogus nori rinktis 30 ar 60 min, tai nusiperka abiejų rūšių ir taip pat gali rinktis kaip ir iš e.piniginės.
                Kai yra tik e.bilietai gal suprantamiau visiems, nes retam keleiviui ar miesto svečiui gali kortelę pildyti ir bilietais ir lėšomis. Pakankamai painu.
                neglai būti ir 60 ir 30 min bilietai vienu metu. Su pinigais kortelėje galėdavai pasirinkti 60 ar 30 min priklausomai nuo to kur važiuoji.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  neglai būti ir 60 ir 30 min bilietai vienu metu. Su pinigais kortelėje galėdavai pasirinkti 60 ar 30 min priklausomai nuo to kur važiuoji.
                  Su nauja e.bilieto sistema gali būti. Ir jeigu kortelėje yra kelios skirtingos rūšys bilietų - tau duos pasirinkti kurį bilietą tai kelionei nori aktyvuoti. Tas pats galioja ir jeigu kortelėje yra pvz 30 dienų bilietas ir kažkiek 30 minučių bilietų, tai tau duos pasirinkti kurį tai kelionei aktyvuoti.
                  Taip pat galima aktyvuoti papildomus bilietus keliaujantiems kartu (tiesa su e.pinigine būdavo geriau, nes leisdavo pasirinkti nuolaidos lygį papildomui bilietui).

                  Comment


                    Gal kas žinot, kaip yra nustatoma kokiose stotelėse Vilniuje stovės keleivių kontrolė ?

                    Klausiu, nes šiandien pirmą kartą gyvenime patikrino du kartus tame pačiame maršrute - važiavau 53 autobusu, pirmas ekipažas įlipo Gelvonėlio, antras Tauragnų stotelėse

                    Kažkaip atrodo kaip bereikalingas resursų švaistymas tokie stovėjimai netolimose stotelėse

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                      Gal kas žinot, kaip yra nustatoma kokiose stotelėse Vilniuje stovės keleivių kontrolė ?

                      Klausiu, nes šiandien pirmą kartą gyvenime patikrino du kartus tame pačiame maršrute - važiavau 53 autobusu, pirmas ekipažas įlipo Gelvonėlio, antras Tauragnų stotelėse

                      Kažkaip atrodo kaip bereikalingas resursų švaistymas tokie stovėjimai netolimose stotelėse
                      Nustastomos konkrecios gatves, ir puse ( link centro, is centro), bet ne stoteles . Gelvoneliu sustojimas priklauso vienai gatvei, o Tauragnu g - kitai.

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        Gal kas žinot, kaip yra nustatoma kokiose stotelėse Vilniuje stovės keleivių kontrolė ?

                        Klausiu, nes šiandien pirmą kartą gyvenime patikrino du kartus tame pačiame maršrute - važiavau 53 autobusu, pirmas ekipažas įlipo Gelvonėlio, antras Tauragnų stotelėse

                        Kažkaip atrodo kaip bereikalingas resursų švaistymas tokie stovėjimai netolimose stotelėse
                        Tai dar normaliai. Mano rekordas, pasiektas prieš kovidą - 3 kontrolės troleibuso 7 maršrute.

                        Comment


                          Parašė dtb Rodyti pranešimą
                          Teko du kartus pasinaudoti 88N autobusu 4 val. ryto. Vieną kartą gruodį, kitą kartą užvakar. Tai:
                          Komposteriai neveikė, užsieniečiai negalėjo žymėti bilietų;
                          Vidinė švieslentė užstrigusi ties Europos a.
                          Autobuso judėjimo realiu laiku nerodė nei trafi, nei stops.lt (juk smagu prieš skrydį pasierzinti, atvažiuos autobusas ar ne);
                          Vairuotojas abu kartus su keleiviais nusuko į Žirnių g. esančią Neste degalinę užsipilti degalų. Gerai, kad bent neilgai užtruko, tai labai neužsivėlavo . Dar smagus akcentas, kad kreipusis į susisiekimo paslaugas buvo atsakyta, kad jie GPS sistemoje nusukimo į degalinę nemato - soriukas. Kitą kartą turbūt filmuoti teks.
                          Tai vat tokia ta ir VT kokybė Kišiniove (oj, Vilniuje)
                          Kaip čia šita istorija atsidūrė madeinvilnius?
                          Ir kodėl žurnalistams pateiktas kitoks atsakymas?


                          To dar nebuvo: Vilniuje autobusas su keleiviais nusuko į degalinę užsipilti degalų

                          To autobusų keleiviai dar nematė: vieną rytą autobuso vairuotojas nusprendė tiesiog nusukti į degalinę ir užsipilti degalų. Viskas būtų gerai, jeigu vairuotojas nusuktų į degalinę po reiso, bet ne – jis tai nusprendė padaryti kartu su keleiviais, kuriuos vežė numatytu maršrutu.

                          Taip pasielgė 88N autobuso vairuotojas, kuris 4 val. ryto nusprendė, kad jam trūksta degalų. Beje, tai vienintelis Vilniuje likęs naktinis autobusas, vežantis keleivius į oro uostą. Kokia turėjo būti keleivių, ypač užsieniečių nuostaba, kai netikėtai autobusas nusuko į Žirnių g. „Neste” degalinę.

                          „Tokios situacijos nėra toleruojamos. Vežėją informavome ir paprašėme išsiaiškinti situaciją. Tai buvo žmogiškoji klaida, vairuotojas įspėtas, taip pat jam buvo pakartotinai primintos keleivių vežimo taisyklės”, – sako Greta Vasiliauskaitė, SĮ „Susisiekimo paslaugos” Komunikacijos specialistė.

                          Bendrovė tikina, kad dės visas pastangas, kad vairuotojai važiuotų pagal reglamentą ir tokia situacija ateityje nepasikartotų. Šio autobuso keleiviai sarkastiškai dėkoja, kad vairuotojas ilgai neužtruko ir vėlavimas nebuvo žymus
                          https://madeinvilnius.lt/transportas...ipilti-degalu/
                          Paskutinis taisė Kaid; 2024.02.09, 15:00.

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                            Kaip čia šita istorija atsidūrė madeinvilnius?
                            Ir kodėl žurnalistams pateiktas kitoks atsakymas?


                            To dar nebuvo: Vilniuje autobusas su keleiviais nusuko į degalinę užsipilti degalų



                            https://madeinvilnius.lt/transportas...ipilti-degalu/
                            vairuotojams apmokamas tik laikas dirbant maršrute, tai nors pirmas vairuotojas padarė kaip reikia, jei neapmoki laiko paruošti autobusą grįžus į parką rytojaus darbui, tai jis atliko dirbant maršrute
                            Kaune irgi buvo kitoks bajeriukas. Dirbant pertrauktu grafiku apmokamas laikas ne realiu laiku kada baigi darbą, o pagal grafike nurodytą laiką jei vėluoji tavo bėdos kad perdirbi tas minutes. Tai suėjus tam laikui kada turėtų baigtis jo pirma darbo dalis, stojo ir paliko autobusą nedavažiavęs maršruto galo. Pratesė darbą atėjus antrai darbo daliai

                            Comment


                              Parašė Horn Rodyti pranešimą
                              Maigyti komposterį tai tiek pat užtrunka, nes jeigu žmogus nori rinktis 30 ar 60 min, tai nusiperka abiejų rūšių ir taip pat gali rinktis kaip ir iš e.piniginės.
                              Kai yra tik e.bilietai gal suprantamiau visiems, nes retam keleiviui ar miesto svečiui gali kortelę pildyti ir bilietais ir lėšomis. Pakankamai painu.

                              Build a system even a fool can use, and only a fool will use it.
                              Build a system that even a fool can use, and only a fool will want to use it. (Shaw’s Principle)

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                vairuotojams apmokamas tik laikas dirbant maršrute, tai nors pirmas vairuotojas padarė kaip reikia, jei neapmoki laiko paruošti autobusą grįžus į parką rytojaus darbui, tai jis atliko dirbant maršrute
                                Kaune irgi buvo kitoks bajeriukas. Dirbant pertrauktu grafiku apmokamas laikas ne realiu laiku kada baigi darbą, o pagal grafike nurodytą laiką jei vėluoji tavo bėdos kad perdirbi tas minutes. Tai suėjus tam laikui kada turėtų baigtis jo pirma darbo dalis, stojo ir paliko autobusą nedavažiavęs maršruto galo. Pratesė darbą atėjus antrai darbo daliai
                                Na bet kaip matome, valdžia to griežtai ir kategoriškai netoleruoja , vairuotojas įspėtas. Tiesiog tokie dalykai solidžiai manau "kerta" per vairuotojo kišenę ir per priedų sistemą.

                                Comment


                                  Kažkokie patobulininai nutobulinimai.
                                  Pabandžiau atsinaujinti programėlę ir nusipirkti builetų, tai nelabai nepavyko.
                                  Telefonu kažką aiškina apie atsijungimus nuo WiFi. Paprasčiau nesinaudoti nejudančios meškos paslaugomis ir ieškoti alternatyvų.

                                  Lrytas 2024
                                  Pirkėja paprašė viešojo transporto bilietėlių ir nustėro
                                  Praėjusių metų paskutinę dieną atėjusi į kioskelį pasipildyti kortelės, sužinojau naujieną, kad pinigais nebepildo, tik bilietėliais. Kioskininkė pati buvo sumišusi, sakė, kad ji nieko apie tai nežino, tiesiog nuo ryto tokia funkcija dingo ir tik kiek vėliau atėjo pranešimas, kad dabar bus taip.(...)

                                  Teko „jaukintis“ naują sistemą, o kadangi kioskų ir su žiburiu, ir be jo miegamuosiuose rajonuose rasti jau tampa iššūkiu, užsukau į prekybos centrą. Paprašiau 12 bilietėlių ir nustėrau pamačiusi kaip kasininkė po vieną bilietėlį baksnoja sistemoje! Čia rimtai??? O jei būčiau norėjus daugiau? Pusvalandį stovėčiau ir laukčiau? Kasininkė sakė, kad kitaip nesigauna. Gavau 12 kvitukų ir dar vieną bendrą čekį. Kas čia kur apie tvarumą ir sąnaudų mažinimą šneka? Ir kasininkės gaila, ir kiosko (...)

                                  JUDU (SĮ „Susisiekimo paslaugos“) komunikacijos specialistė Greta Vasiliauskaitė apgailestavo dėl nepatogumų ir teigė, kad apie pokyčius keleiviai viešoje erdvėje buvo informuoti ne kartą. (...) Artėjant e. piniginės panaikinimo datai – 2023 m. gruodžio 31 dienai, pirmas priminimas apie būsimą pokytį buvo paskelbtas 2023 m. gruodžio 21 d. įmonės puslapyje judu.lt, įmonės socialiniuose tinkluose, taip pat stotelių švieslentėse ir viešojo transporto ekranuose.

                                  https://www.lrytas.lt/bendraukime/ma...gailo-30408614

                                  Comment


                                    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                                    Na bet kaip matome, valdžia to griežtai ir kategoriškai netoleruoja , vairuotojas įspėtas. Tiesiog tokie dalykai solidžiai manau "kerta" per vairuotojo kišenę ir per priedų sistemą.
                                    nežinau Vilniaus tuo labiau Transrevio apmokėjimo sąlygų, bet Kaune neliko išvis jokių priedų tik valandinis apmokėjimas (t.y. nėra iš ko atskaičiuoti ir bauduoti).

                                    Comment


                                      Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                                      Na bet kaip matome, valdžia to griežtai ir kategoriškai netoleruoja , vairuotojas įspėtas. Tiesiog tokie dalykai solidžiai manau "kerta" per vairuotojo kišenę ir per priedų sistemą.
                                      Jei netoleruotų, tai būtų vienetinis atvejis. Kiek teko bendrauti su VT dirbančiais, Transrevyje vairuotojas pats rūpinasi degalų užpylimu. Kad to nereikėtų daryti po darbo, vairuotojai taupo savo laiką ir tai padaro su keleiviais paskutiniame važiavimo “rate”. Galimai susisiekimo paslaugos savo sistemose to nemato, nes GPS išjungiamas. Bet tai tik prielaidos, įdomu, kaip iš tiesų.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Judu korteles galima pildyti grynaisiais parduotuvėse/kioskuose. O ir niekas nereikalauja priimti grynųjų. Yra vietų, kur jų nebepriima.
                                        Tikrai, paskaičiau, Lietuvoje prievolės priimti grynuosius nėra. Ką gi, tuomet įstatymas gan atsilikęs... Vokietijoje, pvz., pardavėjui būtina priimti grynuosius.

                                        Gaunasi, kad Huracan Coffee neįmanoma atsiskaityti anonimiškai.

                                        Comment


                                          Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                          Tikrai, paskaičiau, Lietuvoje prievolės priimti grynuosius nėra. Ką gi, tuomet įstatymas gan atsilikęs... Vokietijoje, pvz., pardavėjui būtina priimti grynuosius.

                                          Gaunasi, kad Huracan Coffee neįmanoma atsiskaityti anonimiškai.
                                          Nevienareikšmiška.

                                          ----
                                          Galimybė gauti grynųjų pinigų ir jų priėmimas

                                          Grynieji pinigai yra mokėjimo priemonė, kuria siūlomas momentinis atsiskaitymas vykdant tiesiogines operacijas be jokios techninės infrastruktūros. Tai vis dar vienintelė pinigų, kuriuos asmenys gali tiesiogiai turėti, forma. Todėl ir toliau turėtų būti galima jų gauti ir jie turėtų būti priimami plačiu mastu.
                                          https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...EX:52020DC0592
                                          ----

                                          Bet paskaitykite visą tą 7 straipsnį. Tai suvelta pliurpalynė, nes jo pradžioje dėstoma kažkokia filosofija ir teigiama, kad grynieji tik „turėtų“ išlikti kaip atsiskaitymo galimybė, o toliau išrutulioja, kad pagal kažkokias rekomendacijas jie yra PRIVALOMI.
                                          Tipiškas atsakomybės vengiančio buiurokrato darbelis – parašyti taip, kad kiekvienas suprastų skirtingai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X