Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vienas iš tūkstančio chrestomatinių pavyzdžių:
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Įdomus pasidalinimas apie privežamuosius maršrutus, iš tikrųjų kai pagalvoji yra didelė problema su privežamaisiais grįžtant atgal, nes pirmyn gali išeiti pagal tvarkaraštį, o atgal nežinai kaip pataikysi. Jei traukiniai važiuojantys kas 15-30 min, tai bent gali derinti maršrutų išvykimą iš stoties pagal traukinio atvykimą, o su dažnai važinėjančiais miesto autobusais nepriderinsi, tai reikia kaip įmanoma didesnio dažnumo ir va tokiems persėdimams labiau reikia dengtų mazgų (manau turėtų būti aukštesnis prioritetas nei persėdimas tarp dažnai važiuojančių maršrutų centre).

    Bet kas labiausiai šokiravo tai VT sudaromi tvarkaraščiai. Kontekstui link Mileišiškių sodų nuo Klinikų st. važiuoja du privežamieji maršrutai - 114 ir 115, beveik 3 km važiuoja kartu per miška iki pirmo didesnio sodų masyvo ir tada po Mileišiškių sodų stotelės išsiskiria. Abu maršrutai važiuoja grubiai kas 15 min piko metu, tad galvojau besidubliuojančioje daryje turėtų būti neblogas dažnumas. Tačiau (tvarkaraščiai Klinikų st. Mileišiškių sodų kryptimi):

    Click image for larger version Name:	Screenshot 2022-03-31 at 21.28.58.png Views:	0 Size:	22,1 kB ID:	1959457 Click image for larger version Name:	Screenshot 2022-03-31 at 21.29.36.png Views:	0 Size:	22,8 kB ID:	1959458

    16h:
    115 15:56
    114 15:59
    13 minučių tarpas
    115 16:12
    114 16:14
    15 minučių tarpas
    114 16:29
    115 16:31

    17h:
    115 17:15
    114 17:17
    18 minučių tarpas (per patį piką! )
    114 17:35
    115 17:39

    18h:
    115 18:00
    114 18:04
    16 minučių tarpas (vis dar piko įkarštis)
    115 18:20
    114 18:21
    19 minučių tarpas (ai nebesikartosiu apie piką)
    115 18:40
    18 minučių tarpas ( ...)
    114 18:58
    115 19:01
    16 minučių tarpas
    115 19:17
    114 19:18
    16 minučių tarpas
    115 19:34

    Aš nesuprantu, ar JUDU darbuotojai žmonių nekenčia ir tyčia tokius tvarkaraščius sudarinėja ar čia kur problema?

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Tada sorry, galbūt būsiu tamstą su kuo nors supainiojęs. Mano posto esmė buvo kad Prie šito dar pridėčiau durną tvarkaraščių ir maršrutų organizavimą. Esmė ta, kad vien nuo to, kad ateis Zuokas-2 ir pasakys „statom tramvajų“ nepasikeis absoliučiai niekas, nes viskam vadovaus tie patys biurokratai, sugadinę dabartinį VT.
      Peace
      Manau dėl tramvajaus (kurio idėją vienareikšmiškai palaikau) yra prielaida, kad projektas bus vykdomas ne dabartinių VVT priedurnių, o už tai atsakingos privačios kompanijos, kuri laimės tarptautinį konkursą. Apie tiesioginį VVT įsitraukimą į tramvajaus projektą negali būti net kalbos.

      Comment


        Na paadvokatausiu VVT, bet vakaruose irgi ne visur su autobusais puiku. Gal kur CH, DE provincijoj ir atrodo kaip nauji, bet pvz Osle ten kas 10metų keičia autobusus, bet teko matyti irgi juodais dūmais apsipylusius dyzelius centre, kur privačių auto eismas galima sakyti uždraustas.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Vienas iš tūkstančio chrestomatinių pavyzdžių:

          Tvarkarascio grupes sudarytos efektyviam kontroles ekipazo darbui uztikrinti ( is karto patikrinamos dvi tp, veliau judama kitur.)

          Comment


            Viešasis transportas turi tarnauti ne bilietų kontrolieriams, o keleiviams. O iš jų perspektyvos tokie tvarkaraščiai yra visiškai nepriimtini.
            Išvis kontrolieriai turėtų važinėti kartu su keleiviais, o ne stabdyti VT eismą.

            Beje, ta pati situacija net su 1-ojo ir 2-ojo maršrutų tvarkaraščiais, jungiančiais oro uostą su stotimi.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Na paadvokatausiu VVT, bet vakaruose irgi ne visur su autobusais puiku. Gal kur CH, DE provincijoj ir atrodo kaip nauji, bet pvz Osle ten kas 10metų keičia autobusus, bet teko matyti irgi juodais dūmais apsipylusius dyzelius centre, kur privačių auto eismas galima sakyti uždraustas.
              Labai keista, nes man "vakaruose" (nes mes tai ne vakarai, ane?) juodus dūmus leidžiančius autobusus teko matyti lygiai nulį kartų, nepriklausomai nuo to, kokio senumo autobusas. Tai tavo Oslo pavyzdys yra labai stebinantis ir jokiu būdu ne tipiškas. Galima šiaip dar "vakaruose" prirankioti ir visokių kitokių blogų netipiškų ir nebūdingų pavyzdžių ir taip bandyti teisinti savo trečiojo pasaulio šalių lygio apsišikimą.

              Comment


                Matant, kokios būklės į Vilnių atvyko naudoti MAN autobusai iš Oslo, tai visai realu, kad Garbanius teisus. Jie į Vilnių atvyko būdami vos 10 metų, bet jau atrodė gerokai pagyvenę, su sudrožtais salonais, nors mechaninė dalis dar berods nebloga.

                Tiesa pasakius bendrai Skandinavijoje su autobusų priežiūra tikrai labai nekažką.


                Na bet kaip John teisingai pasakė, reikia lyginti ne "pas juos blogiau, tai nieko nedarom", o "pas juos geriau, turim pasistengti".

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  T.y. reiškia, kad 2004-2006 pirkti Soliariai bus gone, bet čia nereikia pamiršti, kad VVT niekada neišpildo savo pažadų: 2012 perkant dujinius MANus, žadėta nurašyti Karosas, 2020 perkant dvigubus dujinius MANus, žadėta nurašyti visus senesnius negu 2004 autobusus. Nei to, nei to nebuvo padaryta laiku, o ir šiandien dar yra vis yra 9 senesni negu 2004 autobusai.
                  Tai kad tada reikia pirkti daugiau nei čia rašo jeigu nori ką kors daugiau nei škodas pakeisti.
                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Labai keista, nes man "vakaruose" (nes mes tai ne vakarai, ane?) juodus dūmus leidžiančius autobusus teko matyti lygiai nulį kartų, nepriklausomai nuo to, kokio senumo autobusas. Tai tavo Oslo pavyzdys yra labai stebinantis ir jokiu būdu ne tipiškas. Galima šiaip dar "vakaruose" prirankioti ir visokių kitokių blogų netipiškų ir nebūdingų pavyzdžių ir taip bandyti teisinti savo trečiojo pasaulio šalių lygio apsišikimą.
                  Na, pasitaiko ir "tenais". Teko matyti Paryžiuje autobusą su dūmų uždanga ir panašu kad kažkas ten rimtai negerai nes atrodė kad tuoj užges su visam. Aišku Paryžius apskritai prastas pavyzdys.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą



                    Na, pasitaiko ir "tenais". Teko matyti Paryžiuje autobusą su dūmų uždanga ir panašu kad kažkas ten rimtai negerai nes atrodė kad tuoj užges su visam. Aišku Paryžius apskritai prastas pavyzdys.
                    Jei butu VT kaip Paryziuj ar belekur Prancuzijoje butu kazkoks kosmosas. Kodel jis blogas pavyzdys?

                    Comment


                      Na šiaip pietuose, įskaitant ir Paryžių, autobusai (kaip ir visa kita technika) tikrai nespindi priežiūra.

                      Comment


                        Parašė TIME Rodyti pranešimą

                        Jei butu VT kaip Paryziuj ar belekur Prancuzijoje butu kazkoks kosmosas. Kodel jis blogas pavyzdys?
                        Paryžius kai miestas įskaitant VT yra apleistas, yra geresnių pavydžių europoje pvz Vokietijos ar šveicarijos miestai. Kaip pavyzdys centrinėje persėdimo stotyje pasiklysti nes reikia eiti tuneliu labirintu pro 2 bilietų tikrinimo vartus kad persėsti į kitą stotelę (notre damo metro).

                        Comment


                          „Susisiekimo paslaugos“ skelbia, jog pirmadienį, liepos 25 d. vykstančiam miesto festivaliui dažnina kai kuriuos maršrutus, paleidžia spec. reisą nuo Arkikatedros iki Vingio parko ir naktinius autobusus.

                          Suintrigavusi, bet mažiau iškomunikuota žinia tame pačiame pranešime - nuo liepos 29 d. grąžinamas naktinis transportas savaitgaliais. Tiesa, žadama, jog labai trumpam - tik iki rugsėjo 4 d. Priežastys tokiam trumpalaikiam grąžinimui nepatikslintos.

                          Plačiau: https://judu.lt/jaunas-kaip-vilnius-...smo-ribojimai/

                          Comment


                            Bet nesuprantu, grąžina naktinius autobusus, o informaciją apie tai pateikia tik vieno straipsnio gilumoje, kuris apskritai yra kažkoks randominis, net ne ta tema. SĮSPo komunikacijos departamentą pradėjo veikti kaitri vasaros saulė ?

                            Comment


                              Va būtent. Kai 2015 sugrąžino naktinius, paleido reklaminę kampaniją, įskaitant plakatus mieste, autobusuose ir soc tinkluose ("Naktinis Niujorkas/Šanchajus/Jeruzalė", "Naktį miestas įdomesnis").

                              Nebūsiu nustebęs, jeigu šįkart jokios kampanijos apart posto FB (geriausiu atveju) nebus ir rugsėjį išgirsime "nebuvo keleivių, neapsimoka".

                              Comment


                                Keleivių tikrai bus, penktadienio ir šeštadienio vakarai centre knibždėte knibžda daugybė vilniečių .
                                Manau FB postą prieš liepos 29 dieną dar tikrai paskelbs apie naktinius.

                                Comment


                                  Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                  Keleivių tikrai bus, penktadienio ir šeštadienio vakarai centre knibždėte knibžda daugybė vilniečių
                                  Matai, didelė dalis tų vilniečių gali elementariai nežinoti, kad tie naktiniai autobusai bus, nes tikrai ne visi skaito šią temą ir toli gražu ne visi followina JUDU FB (ypač kai ten labai didelis su VT nesusijęs informacijos srautas)

                                  Gal bent susiprotės paleisti apie tai įrašus savo švieslentėse stotelėse ir transporto priemonėse.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    Matai, didelė dalis tų vilniečių gali elementariai nežinoti, kad tie naktiniai autobusai bus, nes tikrai ne visi skaito šią temą ir toli gražu ne visi followina JUDU FB (ypač kai ten labai didelis su VT nesusijęs informacijos srautas)

                                    Gal bent susiprotės paleisti apie tai įrašus savo švieslentėse stotelėse ir transporto priemonėse.
                                    Manau žinos. Parvažiuoti Boltu iš Senamiesčio iki Perkūnkiemio ar panašios vietos, kur paprastai gyvena studentai ir šiaip dažnas barų lankytojas, piko metu kainuoja turbūt jau virš 20 Eur. Esant recesijai ir mažėjant ant medžių augančių pinigų kiekiams, žinios apie naktinius autobsus už 1 Eur pasklis labai greit.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Manau žinos. Parvažiuoti Boltu iš Senamiesčio iki Perkūnkiemio ar panašios vietos, kur paprastai gyvena studentai ir šiaip dažnas barų lankytojas, piko metu kainuoja turbūt jau virš 20 Eur. Esant recesijai ir mažėjant ant medžių augančių pinigų kiekiams, žinios apie naktinius autobsus už 1 Eur pasklis labai greit.
                                      Naktis nėra piko metas.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Naktis nėra piko metas.
                                        Piko metas barų lankytojams savaitgalį.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Piko metas barų lankytojams savaitgalį.
                                          3.5€ iš Karoliniškių į Naujininkus su Boltu. Kam tas VVT?
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X