Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Traukinys nuo pernai metų, maždaug po mėnesio nuo koronos pradžios nebevažiuoja. Važiuoja tik traukiniai į Jašiūnus, kurie stoja oro uoste. Bet tai tik 3-4 poros per dieną.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      Traukinys visą mėnesį nevažiuos. Uždaryta linija. O ir šiaip, būna 3 poros traukinių tik per parą. 1, 2 grafikai irgi gan reti.
      Galima sužinoti traukinio linijos laikinas uždarymo priežastis?
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Stato požeminę pėsčiųjų perėja po geležinkeliu Naujininkuose.

        Comment


          Sugrįžta naktiniai autobusai ! Tiesa, kolkas tik Šviesų festivalio proga, rugpjūčio 13-15d. .
          Grafikai jau yra paskelbti, straipsnio dar kolkas nėra, bet dienos eigoj žinoma parašys.

          Comment


            Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
            Sugrįžta naktiniai autobusai ! Tiesa, kolkas tik Šviesų festivalio proga, rugpjūčio 13-15d. .
            Grafikai jau yra paskelbti, straipsnio dar kolkas nėra, bet dienos eigoj žinoma parašys.
            Gal kas žino, tiks paprasti bilietai ar reikia pasirūpinti smulkiais grynais, kad nusipirkti iš vairuotojo? Kovidiniai apribojimai naktį (ne)veikia?

            Comment


              Visame viešajame transporte, taip pat ir naktį kursuosiančiuose autobusuose galios įprastiniai bilietai. Anksčiau naktiniuose autobusuose galiojo tik iš vairuotojo įsigytas bilietas. Primenama, kad keleiviai visas bilietų rūšis gali įsigyti pildydami Vilniečio kortelę e. savitarnoje ar fizinėse platinimo vietose, įsigyti bet kurios rūšies bilietą programėlėse m.Ticket, Trafi. Tai reiškia, kad turintiems ilgalaikius ar dienos bilietus kelionė naktiniais maršrutais papildomai nekainuos
              Iš vilnius.lt

              Comment


                SĮSP turi naują vadovą

                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...as-macijauskas

                Comment


                  „Laikai pasikeitė. VVT nėra vienintelis vežėjas mieste – turime konkuruoti su kitomis bendrovėmis ir, reikia pripažinti, kol kas tai sekasi sunkiai. Neseniai VVT pralaimėjo konkursą ir dėl to mieste atsiras jau trečias vežėjas. Tad dabar atėjo laikas apsispręsti: su kiekvienu nauju konkursu netekti keleivių ir pajamų arba keistis patiems“, ‒ teigia VVT vadovas.

                  Kas laimėjo tuos privežamuosius maršrutus?

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    „Laikai pasikeitė. VVT nėra vienintelis vežėjas mieste – turime konkuruoti su kitomis bendrovėmis ir, reikia pripažinti, kol kas tai sekasi sunkiai. Neseniai VVT pralaimėjo konkursą ir dėl to mieste atsiras jau trečias vežėjas. Tad dabar atėjo laikas apsispręsti: su kiekvienu nauju konkursu netekti keleivių ir pajamų arba keistis patiems“, ‒ teigia VVT vadovas.

                    Kas laimėjo tuos privežamuosius maršrutus?
                    Straipsnis, iš kurio paimta ši VVT vadovo citata:

                    Vilniaus viešojo transporto pusmečio nuostoliai siekia 2mln. eurų

                    Comment


                      Tai turbūt "Kautra" laimėjo tą konkursą su mikrobais. O ką keistis, jei pati savivaldybė žlugdo savo įmonę? Nuostoliai susidarė dėl koronos, o ką savivaldybė? Transrevio maršrutai buvo minimaliai sumažinti, todėl jie ir gavo beveik viską, kas numatyta. Tuo tarpu VVT maršrutai buvo sumažinti, darbuotojams algas reikėjo mokėti, pajamos krito, o savivaldybė švaisto į kairę ir dešinę milijonus remdama privatų verslą, gelbėdama jį nuo koronos padarinių, o savo įmonei nieko nekompensuoja... Nenustebčiau, jei "Transreviui" savivaldybė išmokėjo kompensaciją ar atleido nuo NT mokesčių ar dar kaip nors parėmė...
                      Aišku, parduos Verkių parką už skatikus, kažkas pasidarys gešeftą, parkas šiais metais galus sudurs, o kas toliau?

                      Kokia dar konkurencija, jei aname konkurse, kai buvo atiduota didelė dalis maršrutų "Transreviui", VVT net nebuvo leista dalyvauti konkurse. Taip kad kol kas tik vieną konkursą pralaimėjo ir tik dėl to, kad pati savivaldybė tokias sąlygas surašė, jog jo nelaimėtų VVT. Elementaru - jei reikalaujama, kad keleiviai iš karto būtų vežami naujomis transporto priemonėmis, o laiko joms įsigyti duodami keli mėnesiai, tai privatininkas jas greitai ir įsigis, o savivaldybės įmonė su viešųjų pirkimų konkursais tokį pirkimą gali įvykdyti tik per metus, jei ne daugiau, jei kažkokie teismai prasidės... Va ir gaunasi, kad savivaldybės įmonė negali tokio konkurso laimėti. Tai nors teismui apskųstų. Bet juk geras šuo šeimininkui rankos nekanda, ar ne?

                      Blogiausia, kad pagrindinė keleivių srautą generuoja VVT maršrutai, keleiviai perka bilietus, o savivaldybė daugina visokių nuostolingų maršrutų, kurie atiduodami privatininkams ir už juos mokama iš to paties bendro katilo, kuris nei kiek nepadidės, atidarius tuos naujus maršrutus. Nes jai naudotis mažai keleivių, jais naudosis ir taip tie patys keleiviai, kurie naudojasi VT, tik iki VT jiems dabar reikia toliau paėjėti. O iš automobilių niekas nepersės.
                      Paskutinis taisė Al1; 2021.08.16, 20:46.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        VVT net nebuvo leista dalyvauti konkurse.
                        Nieko nepainiojat? VVT konkurse dalyvavo, bet nei jų, nei Transrevio pasiūlymai miestui netiko. Tuomet derybų būdu kažkaip buvo išrinktas Transrevis.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Spaudoje buvo rašyta, kad VVT neleido dalyvauti konkurse. Nesvarbu, faktas tas, kad Šilašiaus chebra parinko tegul ir derybų būdu, bet ne savo įmonę, o privatininką.

                          Kokia įmonė dabar laimėjo privežamųjų konkursą? "Kautra", "Transporto centras", ar "Ollex"? Ar gal koks nors užsienietis?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Spaudoje buvo rašyta, kad VVT neleido dalyvauti konkurse. Nesvarbu, faktas tas, kad Šilašiaus chebra parinko tegul ir derybų būdu, bet ne savo įmonę, o privatininką.

                            Kokia įmonė dabar laimėjo privežamųjų konkursą? "Kautra", "Transporto centras", ar "Ollex"? Ar gal koks nors užsienietis?
                            Nusiųskit jiems paklausimą ir galbūt jie atsakys.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Kol atrašys, tai bus viešai paskelbta.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kol atrašys, tai bus viešai paskelbta.
                                Kol paskelbs viešai, tai greičiau atrašys.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment




                                  Click image for larger version  Name:	237531888_4026495430806162_2960173995392905957_n.jpg?_nc_cat=106&ccb=1-5&_nc_sid=110474&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=taKKPqBPUFwAX8oRXYb&_nc_ht=z-p3-scontent.fkun2-1.fna&oh=9a7fd9a0af72921d3e349aef14c6007c&oe=6140AD77.jpg Views:	0 Size:	114,4 kB ID:	1905676 Click image for larger version  Name:	234397399_4026495600806145_3355071443022122809_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=110474&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=kPMjjH4xkTIAX_o9Tth&_nc_ht=z-p3-scontent.fkun2-1.fna&oh=2bb0df145057b851fdf6aa0f6843a796&oe=61422B65.jpg Views:	0 Size:	137,6 kB ID:	1905677 Click image for larger version  Name:	237737924_4026495797472792_9142662574360578620_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-5&_nc_sid=110474&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=VCGP-9fwGmcAX91yisL&_nc_ht=z-p3-scontent.fkun2-1.fna&oh=c3542278a1c0d3919a7d0850f3942bd5&oe=6140141E.jpg Views:	0 Size:	109,9 kB ID:	1905678 Click image for larger version  Name:	238131785_4026495170806188_5628936253396849196_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-5&_nc_sid=110474&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=BW7q9U_zUHMAX-Ip73S&_nc_oc=AQlncPptCxAd31H-7eHztcbbJ40D80YrJhy0YE_SO9d2qNFadwbUgsLc-A8-mv9U5-A&_nc_ht=z-p3-scontent.fk Views:	0 Size:	37,7 kB ID:	1905679
                                  Dar vienas atsakymas
                                  https://www.facebook.com/groups/Bajo...65361415995721
                                  Attached Files
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai turbūt "Kautra" laimėjo tą konkursą su mikrobais. O ką keistis, jei pati savivaldybė žlugdo savo įmonę? Nuostoliai susidarė dėl koronos, o ką savivaldybė? Transrevio maršrutai buvo minimaliai sumažinti, todėl jie ir gavo beveik viską, kas numatyta. Tuo tarpu VVT maršrutai buvo sumažinti, darbuotojams algas reikėjo mokėti, pajamos krito, o savivaldybė švaisto į kairę ir dešinę milijonus remdama privatų verslą, gelbėdama jį nuo koronos padarinių, o savo įmonei nieko nekompensuoja... Nenustebčiau, jei "Transreviui" savivaldybė išmokėjo kompensaciją ar atleido nuo NT mokesčių ar dar kaip nors parėmė...
                                    Aišku, parduos Verkių parką už skatikus, kažkas pasidarys gešeftą, parkas šiais metais galus sudurs, o kas toliau?

                                    Kokia dar konkurencija, jei aname konkurse, kai buvo atiduota didelė dalis maršrutų "Transreviui", VVT net nebuvo leista dalyvauti konkurse. Taip kad kol kas tik vieną konkursą pralaimėjo ir tik dėl to, kad pati savivaldybė tokias sąlygas surašė, jog jo nelaimėtų VVT. Elementaru - jei reikalaujama, kad keleiviai iš karto būtų vežami naujomis transporto priemonėmis, o laiko joms įsigyti duodami keli mėnesiai, tai privatininkas jas greitai ir įsigis, o savivaldybės įmonė su viešųjų pirkimų konkursais tokį pirkimą gali įvykdyti tik per metus, jei ne daugiau, jei kažkokie teismai prasidės... Va ir gaunasi, kad savivaldybės įmonė negali tokio konkurso laimėti. Tai nors teismui apskųstų. Bet juk geras šuo šeimininkui rankos nekanda, ar ne?

                                    Blogiausia, kad pagrindinė keleivių srautą generuoja VVT maršrutai, keleiviai perka bilietus, o savivaldybė daugina visokių nuostolingų maršrutų, kurie atiduodami privatininkams ir už juos mokama iš to paties bendro katilo, kuris nei kiek nepadidės, atidarius tuos naujus maršrutus. Nes jai naudotis mažai keleivių, jais naudosis ir taip tie patys keleiviai, kurie naudojasi VT, tik iki VT jiems dabar reikia toliau paėjėti. O iš automobilių niekas nepersės.
                                    Kautra laimėjo kol kas tik Vilniaus rajono savivaldybės skelbtą konkursą https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Re...7?formTypeId=1
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Tai tas jau aišku.

                                      Comment


                                        Paprašyta konkretizuoti, kokios permainos vis dėlto laukia, įmonės atstovė sakė, kad patrauklumas bus didinamas atnaujinant troleibusų parką, o naujos transporto priemonės pagerina ir vairuotojų darbo sąlygas, užtikrina didesnius keleivių srautus.
                                        „Didesnis keleivių skaičius reiškia ir didesnes bendrovės pajamas. Kaip suprantate, laikotarpis mums tikrai sudėtingas, todėl yra būtinos ir tam tikros vidinės pertvarkos. Pralaimėtas konkursas parodė, kad privalome keistis, tad šiuo metu mes intensyviai peržiūrime vidinius darbo organizavimo procesus, analizuojame ir išorinę konkurencinę aplinką, stengiamės optimizuoti veiklą“, – sakė VVT komunikacijos vadovė.
                                        https://www.15min.lt/naujiena/aktual...nku-56-1551048
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Kaip jie atnaujina troleibusų parką jeigu neskaitant europos pinigų troleibuso nėra nupirkę virš dešimt metų?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X