Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    Kol kas kažkaip labai nemačiau, kad būtų suakcentuota, kokios trasos.
    Susisiekimo paslaugos atvirų duomenų skiltyje skelbia 2 nuorodas:Antrojoje galima matyti konkrečius maršrutus, o pirmojoje - tik trasas, tačiau perspektyvinių trasų ten yra šiek tiek daugiau.

    Prioritetas yra miesto teritorijos padengimo VT gerinimas, o toliau jau eina artimas priemiestis. Visi siūlomi maršrutai skirti aptarnauti iki šiol atskirtus miesto plotus, kur nėra nei miesto, nei rajono VT.
    Paskutinis taisė Mettal; 2020.11.18, 19:41.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Mažos talpos tai vėl mikrobizacija?

      Comment


        Ne, į rajonus naujiems maršrutams reikėtų leisti dvigubus autobusus.

        Comment


          Midibusai yra. O šiaip maršrutus reikia kurti ir planuoti keleivių srautus, o ne bukai mikrobus leisti. Dėl 20 ar 30 keleivių per dieną miesto pakraščiuose VT nereikalingas.

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            <...>

            Prioritetas yra miesto teritorijos padengimo VT gerinimas, o toliau jau eina artimas priemiestis.
            Buvau girdėjęs (neaišku kiek tiesos tame), jog VVT (Transrevis?) nori pasiimti rajoninius šiaurinio Vilniaus maršrutus, kuriuos aptarnauja Šalčininkų AP. Jei jau kalbama apie artimąjį priemiestį, tikėtina, jog ir 227 maršrutui analogiškas likimas iškils, kaip Šalčininkų atveju.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Ką reiškia "Transrevis" nori? Bus konkursas, jei laimės, tai ir turės. Jei rajono savivaldybė sudarys taip konkursą, kad laimėtų Vilniaus rajono AP, tai nebus ir Šalčininkų AP... Nors čia tikriausiai yra tam tikri susitarimai tarp Šalčininkų rajono ir Vilniaus rajono valdžioje esančios lenkų rinkimų akcijos pamaitinti Šalčininkų rajoną iš turtingo Vilniaus rajono katilo...

              Comment


                Po feisbuką pradėjo vaikščiot studentų apklausa dėl Vilniaus viešojo transporto, su kyšančiomis savivaldybės ausimis. Minimi tik automobiliai ir autobusai, beabejo. https://www.facebook.com/groups/9224...7841109982507/

                Comment


                  Studentų apklausa nieko nereiškia. Daro kursinį ar diplominį darbą. Reikia apklausti žmones, tai padaryti nėra taip lengva anonimiškai ar per neaiškius interneto puslapius, todėl ieško platesnio išėjimo į liaudį per visokias organizacijas. Savivaldybė tokiomis apklausomis nieko neargumentuos. Savivaldybės "argumentai" daromi už pinigus užsakant tyrimus už dešimtis ar šimtus tūkstančių.

                  Comment


                    Parašė molis666 Rodyti pranešimą
                    Po feisbuką pradėjo vaikščiot studentų apklausa dėl Vilniaus viešojo transporto, su kyšančiomis savivaldybės ausimis. Minimi tik automobiliai ir autobusai, beabejo. https://www.facebook.com/groups/9224...7841109982507/
                    Tai kad čia nieko net neužsimenama apie jokią konkrečią VT rūšį, apklausa skirta požiūriui į stimulus naudotis viešuoju transportu apskritai, o ne konkrečiai autobusais/konkrečiai troleibusais

                    P.S. O tai kur čia tos savivaldybės ausys kyšo ?

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                      Tai kad čia nieko net neužsimenama apie jokią konkrečią VT rūšį, apklausa skirta požiūriui į stimulus naudotis viešuoju transportu apskritai, o ne konkrečiai autobusais/konkrečiai troleibusais

                      P.S. O tai kur čia tos savivaldybės ausys kyšo ?
                      Apklausa taip suformuota, kad troleibusas nėra išskirtas, lyg jo išvis nebūtų. Tik autobusas/automobilis/pėsčiom ir kt.Rašo komentaruose, kad konsultuotasi tiek su savivaldybe, tiek su susisiekimo paslaugom, tai manau, kad požiuri atspindi.

                      Comment


                        Požiūris žinomas ir jis, deja, toks. Bet pati apklausa tai ne daugiau nei studentiškas darbas.

                        Comment


                          Kelių skiltyje prasidėjus diskusijoms apie Kernavės gatvės vėluojantį tiesimą, tapo įdomu, kokie maršrutai ten galėtų kursuoti. Kol kas be 69 ir 89 ten ir nelabai yra ką paleisti...

                          Comment


                            Yra 35 36 ir 66, kurie nuo pramogų arenos važiuoja iki Laurinavičiaus skvero, tai galimai kažką vieną ar du iš jų pakoreguotų kad ne tiesiai važiuotų o padarytų dar tokį vingį pro Kernavės g, o taip pat 49 arba 69 tikriausiai, nes dabar jų trasos ten identiškos ir Kalvarijų gatvėje ir taip daug maršrutų kurie iš dalies dubliuojami toje dalyje

                            Comment


                              Tai kad joks vingis ten nesigaus, nes jie baigiasi ties Laurinavičiaus skveru, nebent pratęsti juos iki Žaliojo Tilto per Kernavės gatvę. Be to, bent vienas iš 49 arba 69 turėtų likti ir Linkmenų stotelėje. O ir nepasakyčiau, kad Kalvarijų gatvės dalyje, kuri bus lygiagreti būsimai Kernavės g., daug transporto - neskaitant troleibusų, tai tik 1G, 10, 30, 53, na dar N. Vilnios maršrutai. Troleibusų nenukreipsi, o visi kiti (nebent išskyrus 37) reikalingi Kalvarijų turgaus stotelėje.

                              Comment


                                Manau būtų galima prailginti 88, kadangi Kernavės g. gyventojams būtų patogu važiuoti iki Žaliojo Tilto ar Pylimo g., kur yra daug persėdimo galimybių į kitus VT maršrutus, taip pat priveža prie svarbių miesto objektų kaip Stotis ar Oro Uostas. Dėl 89 esu gan skeptiškas - į Stotį važiuoja gan ilgai, na nebent patogu nuvažiuoti iki Rinktinės ar Maironio g. (bet ar daug keleivių važiuos iš Kernavės g. į šias miesto vietas ?)

                                Dėl 35, 36, 66 tai irgi abejočiau nauda - geriau jau tada 69, kuris bent jau pasižymi didesne miesto aprėptimi (Ateities g. ir Bajorai), negu minėtieji trys maršrutai

                                Comment


                                  88 išvis aš pratęsčiau iki Saltoniškių tarkim iki Pieninės/Paribio g. Atsidarius visiems DC projektams, didelis ofisų kvartalas, PC Panorama neturi susiekimo su stotim centru/stotimi tiesiogiai

                                  Comment


                                    49 ar 69 keitimas gali neigiamai atsiliepti ir taip prastokam jų tarpusavio derinimui. Jų trasos didžiaja dalimi identiškos ir toks išskyrimas gali dar labiau pabloginti situaciją. Užtat 88-as tikrai būtų geriausias kandidatas. Galbūt dar iš kito galo galėtų būti 26, kuriam nebereikės atbuline eiga apsisukinėti prie užstatyto įvažiavimo į žiedą ties akvaparku.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Galbūt dar iš kito galo galėtų būti 26, kuriam nebereikės atbuline eiga apsisukinėti prie užstatyto įvažiavimo į žiedą ties akvaparku.
                                      Bet tuomet 26 dar labiau praretėtų, ir taip kursavimas kartą į valandą.

                                      Comment


                                        O kas draudžia dažniau paleisti? Visgi manau, kad ten turėtų kursuoti maršrutas, išvežantis ir iki Žaliojo tilto - persėdimo stotelių.

                                        Comment


                                          Na, kita vertus Vilniaus m. savivaldybės planuose yra naujas mažos talpos autobusų maršrutas pro Mažuosius Gulbinus į Didžiuosius Gulbinus, tad bus galima 26 kiek patrumpint šiaurinėje miesto dalyje, kaip kompensaciją už ilginimą Centre.

                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          49 ar 69 keitimas gali neigiamai atsiliepti ir taip prastokam jų tarpusavio derinimui. Jų trasos didžiaja dalimi identiškos ir toks išskyrimas gali dar labiau pabloginti situaciją.
                                          Bet juk reiso įveikimo laikas iš principo bus toks pats, nepriklausomai nuo to ar važiuojama Linkmenų g. kaip dabar, ar Kernavės g. (juk tai dvi lygiagrečios gatvės), tad galbūt tas derinimas neturėtų pablogėti ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X