Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Nežinau man įtikinamiau skamba šios dvi priežastys, kodėl troleibusai Lietuvoje lėtai važiuoja:
    1. Pasenęs/netinkamas KT (o tiksliau kryžmės ir iešmai).
    2. Vairuotojai specialiai lėtai važiuoja, kad atitiktų tvarkaraštį.
    O su keleivių komfortu ir bijojimu kažką parversti jau gal šiek tiek nusivažiavom Šiaip ar taip aš vistiek už tai, kad ateityje troleibusų tinklo nebūtų.
    Kauno situacija nuo kovo mėnesio viską pagreitino tarp 10 20 minučių. Rezultatas visada veluojama tas apie 10 15 minuciu.

    Comment


      Tai kad troleibusai stovi kamščiuose yra daug didesnė problema nei maksimalus greitis ar įsibėgėjimas. Žmonės ir su labai greitais automobiliais praleidžia kamščiuose begales laiko vilkdamiesi pėsčiojo greičiu.

      Comment


        Parašė Evier Rodyti pranešimą

        Nežinau man įtikinamiau skamba šios dvi priežastys, kodėl troleibusai Lietuvoje lėtai važiuoja:
        1. Pasenęs/netinkamas KT (o tiksliau kryžmės ir iešmai).
        2. Vairuotojai specialiai lėtai važiuoja, kad atitiktų tvarkaraštį.
        O su keleivių komfortu ir bijojimu kažką parversti jau gal šiek tiek nusivažiavom Šiaip ar taip aš vistiek už tai, kad ateityje troleibusų tinklo nebūtų.
        O kam vairuotojams lėkti, stengtis papulti į sudėtingas situacijas ? Jei viska galima daug paprasčiau atlikti mažesniu greičiu ?
        Kaip dabar išvis nuo velavimu niekas nepriklauso tai net sunku pasakyti kodėl verta ?
        Sakykit dėl keleivių ? Bet kuris čia stengiasi dėl kažko jei asmeniškai jokios naudos?

        Comment


          Ne vairuotojai sudaro grafikus. Ir kol nėra normanlaus A juostų tinklo, tai prognozuoti realų stabilų greito grafiko laikymąsi yra nedėkingas reikalas.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Ne vairuotojai sudaro grafikus. Ir kol nėra normanlaus A juostų tinklo, tai prognozuoti realų stabilų greito grafiko laikymąsi yra nedėkingas reikalas.
            Tame ir esme kad padaryti grafiką yra tiesiog neimanoma, nes nežinia koks gali būti eismo keleivių srautai.
            koks dabar išlaikomas tikslumas ir važiavimo greitis manau yra vos idealus.
            Ir manant kad transporto amžius ar kontaktinio tinklo būklė gali lemti didelius greičio skirtumas.

            Comment


              Būtų įdomu, jeigu senieji troleibusai būtų pakeisti elektrobusais su pakrovimu nuo kontaktinio tinklo, kurie esant reikalui galėtų pavaduoti ir dalį įprastinių autobusų. Kontaktinis tinklas jau dabar dengia pakankamai 1,2,3,4,5 greitųjų autobusų trasų, jog juose galėtų važiuoti tokie elektrobusai. Tik jie reikalauja daug daugiau galios iš kontaktinio tinklo ir jį vis tiek reikėtų atnaujinti.

              Comment


                Nereikia nieko išradinėti. Jokių elektrobusų su vaikiškom ligom ir kosmine kaina. Yra troleibusai su autonomine eiga. O siaube, jau Ukrainos miestai mus lenkia tokiomis "technologijomis"...

                Comment


                  Parašė Evier Rodyti pranešimą

                  Elektromobiliai pinga, nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu didėja, taigi ne visai nepagrįsta, kad ir elektrobusų technologijos turėtų eiti ta linkme.
                  elektromobilių ir elektorbusų paskirtis ir važiavimo stilius kitoks ir tuo labiau nuvažiuojamas atstumas per dieną. Kai elektrobusai bus ekonomiškai panašųs į troleibusus po 30+ metų tada ir galima bus apie tai galvoti, o dabar tai yra pinigų švaistymas ir lietuva tikrai nėra tokia turtinga.


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  Tai kad troleibusai stovi kamščiuose yra daug didesnė problema nei maksimalus greitis ar įsibėgėjimas. Žmonės ir su labai greitais automobiliais praleidžia kamščiuose begales laiko vilkdamiesi pėsčiojo greičiu.
                  Praėjusią savaitę teko progra važinėti vilniuje per piko kamščius. Tai ta progra specialiai pasirinkau automobilio statistikos. 5 dienų vidutinis greitis - 17,2 km/h. Autobusai ir KET pažeidėjai autobuso juosta važiavo greičiau. Jeigu visur būtų normalios A juostos VT greitis smarkiai išaugtų.


                  Comment


                    Oho, kada spėjo 56 trasą pakeisti, šiandien pastebėjau, kad pasirodo jau iki Vilkpėdės važiuoja

                    Comment


                      Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
                      Oho, kada spėjo 56 trasą pakeisti, šiandien pastebėjau, kad pasirodo jau iki Vilkpėdės važiuoja
                      Nuo praeito šeštadienio. Buvo aptarta gana skambiai šioje temoje 56-o pratęsimas iki Vilkpėdės
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Kai kuriuose autobusuose priekyje stop linija patraukta arčiau vairuotojų? Skirtinguose autobusuose mačiau ją perklijuotą visiškai tik taip, kad nebūtų galima eiti prie priekinių durų, bet priekinėse sėdynėse jau galima sėdėti.

                        Comment


                          Nes per toli ta linija buvo. Be to troleibusuose Škoda, visiškai nėra prasmės neleisti sėdėti priekyje. Juk kabina pilnai uždara. O ir Kaune įlipimas pro priekį ir jokių apribojimų sėdėti priekyje nėra.

                          Comment


                            Vilniuje planuojama panaikinti dalį troleibusų maršrutų:

                            https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=85590561

                            Comment


                              Nu, ir tie, kurie aiškino, kad troleibusai nebus naikinami, kas teisus? Rinkimai buvo ant nosies, nenorėjo "Laisvės partijai" pakenkti.
                              Paskutinis taisė Al1; 2020.10.28, 16:26.

                              Comment


                                Taip išeina kad tiesiog yra išankstinis nusistatymas ir sprendimas jei net nesulaukus studijos rezultatų galvojama kur ir kada išmontuoti kontaktinio tinklo laidus. Negerai kai ne specialistai sprendžia tokius klausimus. Aišku ir su tom studijom būna visko...

                                Beje, kas yra 2 ir 3B scenarijai?
                                Paskutinis taisė Edd; 2020.10.28, 16:46.

                                Comment


                                  O kaip kitaip? Juk jei nebūtų nusistatymo, tai būtų perkami nauji troleibusai, rekonstruojamas KT. Jei išlaikyti tą maršrutų tinklą ir pervežimų grafikus dabartiniame lygmenyje, reikia naujų 120 troleibusų per artimiausius kelis metus pakeisti visas Škodas. Apie tai jokios kalbos nėra. Buvo kalba apie naujų 20 troleibusų pirkimą. Nutilo. Ar tai bus svarstoma po to sprendimo? Ir taip aišku, kad jei jau faktiškai nuspręsta troleibusu naikinti, tai tie pinigai eis elektrobusams.
                                  Studijoms daryti visada būna suformuojama užduotis. Pasakė, kad reikia studijos, kurioje troleibusai būtų likviduojami, vadinasi, tokia studija ir bus. Ir pagrįs, kad reikia likviduoti.
                                  Visgi yra keli variantai, kaip iš esmės nepabloginant troleibusų užimamų pozicijų galima sumažinus tinklą bei uždaryti troleibusų maršrutus.
                                  Tai linijos Titnago g. likvidavimas. Iš esmės pramonės ten neliko ir tiek darbuotojų vežti troleibusais nereikia. Be to ir Savanorių pr. troleibusų eismas yra perteklinis. Todėl galima būtų likviduoti 18 maršrutą, sustiprinant ir į visą dieną kursuojantį pervedant 13 maršrutą. Taip pat galima būtų likviduoti 15 maršrutą net netrumpinant jo iki Ž. Panerių. Ar taip ar taip, stotį pasiekti greičiau galima ir su persėdimu. Vietoj troleibusų Titnago gatvėje reikėtų paleisti 24 autobusą, padažninant jį. Taip pat vietoj 21 maršruto pakaktų midibusų ar netgi VVT dujinių mikrobų.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2020.10.28, 17:16.

                                  Comment


                                    Pagrindiniai argumentai prieš troleibusus yra tai, kad jie lėti ir seni, kas nebrangiai,palyginus su elektrobusais, istaisoma. Kaune irgi buvo sneku apie troleibusu naikinima, bet visuomenei sukilus imtasi atnaujinti tiek kontaktini tinkla tiek troleibusus ir niekas nebezada ju atsisakyti. Pavyzdziu toli ieskoti nereikia, paziurekite kokiu greiciu kursuoja Soliariai netolimoje Lenkijoje : https://www.youtube.com/watch?v=W7WQH9DKWWc

                                    Comment


                                      Seni? Tai reikia naujus pirkti, o kaip gi kitaip? Autobusai seni - juk irgi nauji perkami. KT senas - irgi atnaujinti reikia. Esmė kitame. Jei būtų uždaryta keletas pagrindinių troleibusų maršrutų, didelė tikimybė, kad jie atitektų privatininkui. O ko kito galima tikėtis iš liberalų?

                                      Comment


                                        Parašė Litch Rodyti pranešimą
                                        Vilniuje planuojama panaikinti dalį troleibusų maršrutų:

                                        https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=85590561
                                        Nieko naujo čia nepasakė šitam straipsnyje. Lygiai tas pats, kas buvo aptarta šioje temoje keletu puslapių anksčiau.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Nieko naujo tai nieko naujo. Bet procesas tai eina. Vis tiek turės būti priimtas sprendimas dėl VT ateičiai. Ir vienas iš variantų yra troleibusų palaipsnė likvidacija. O sprendimo priėmimas buvo atidėtas paprasčiausiai dėl rinkimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X