Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Kad dyzelinis variklis meta juodą dūmą ar tai kažkas blogai? Varikliai jau pravažiavę virš 1 milijono kilometrų o kad jis dar tarnautų padidintas kuro kiekis ir jo nesugeba sudeginti todėl ir meta per kaminą tai.
    Nieko blogo. Viskas normaliai. Dar visai nieko, kai atrabotkę žiemą Šnipiškėse kūrena.

    Comment


      Parašė liootas Rodyti pranešimą
      Ar 50 naujų MANų reiškia, kad VOLVO ate ate?
      Be Volvų, yra dar lygiai 49 senesni už Volvus autobusai, iš kurių didelė dalis yra geltonai mėlyni naudoti Mercedesai. Kaip manot, Volvo ateis ate ate ar ne?

      Ypač kai ilgų autobusų ir taip trūksta.

      Parašė John Rodyti pranešimą

      Tikėkimės. Aš juos pradėjau raportuoti per Tvarkaumiestą dėl oro taršos. Nėra ok, kai iš miesto VT autobusų virsta smalos tirštumo juodų dūmų kamuoliai. Savivaldybės taryboje taip pat kontaktuoju su vienu žmogumi, kuris tuo irgi užsiima ir žadėjo dėti pastangas, kad tokių autobusų kuo greičiau neliktų.
      Tikėtis čia nėra ko - žadėtas hibridinių 50 trumpų + 20 ilgų autobusų pirkimas atidėtas neribotam laikui. Šitų 50 dujinių MANų vos vos pakaks, kad iš gatvių visiškai dingtų geltonai mėlyni autobusai.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        Kad dyzelinis variklis meta juodą dūmą ar tai kažkas blogai?
        Taip. Tvarkingo variklio dūmai bespalviai.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          Be Volvų, yra dar lygiai 49 senesni už Volvus autobusai, iš kurių didelė dalis yra geltonai mėlyni naudoti Mercedesai. Kaip manot, Volvo ateis ate ate ar ne?

          Ypač kai ilgų autobusų ir taip trūksta.



          Tikėtis čia nėra ko - žadėtas hibridinių 50 trumpų + 20 ilgų autobusų pirkimas atidėtas neribotam laikui. Šitų 50 dujinių MANų vos vos pakaks, kad iš gatvių visiškai dingtų geltonai mėlyni autobusai.
          Tikėtis ko yra ir prie to jau dirba konkretūs žmonės Vilniaus miesto taryboje. Kalba čia eina ne apie kokius nors pirkimus, bet oro taršą.

          Comment


            Bus konkretus ir atsakymas: dirbam, stengiamės, va dabar 50 naujų autobusų, greitu metu skelbsim žadėtą konkursą 70 NAUJŲ hibridų, ir išnyks šitie dūmijantys dyzeliai.
            Paskutinis taisė Garbanius; 2020.07.15, 11:34.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Taip. Tvarkingo variklio dūmai bespalviai.
              Nebent ką tik masina iš salono su ad Blue sistema. Bet keli metai pasikemsa turbina, menkiausia skylutė oro pardavime o variklį ir jau bus juodų dūmų kažkoks kiekis, nes tai iš balansuoja kuro padavimo kiekį. Nereik norėti Lietuvoje matyti kažko nerealaus visi įpratę važinėti su 15 20 metų senumo masinom taip manau ir tęsis dar ilgai.

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                Nebent ką tik masina iš salono su ad Blue sistema. Bet keli metai pasikemsa turbina, menkiausia skylutė oro pardavime o variklį ir jau bus juodų dūmų kažkoks kiekis, nes tai iš balansuoja kuro padavimo kiekį. Nereik norėti Lietuvoje matyti kažko nerealaus visi įpratę važinėti su 15 20 metų senumo masinom taip manau ir tęsis dar ilgai.
                Tai žinoma visi įpratę. Ir mašinas ant šaligatvių įpratę parkuoti. Darom viską, kad įpročiai keistųsi. Vilniuje tai kartais duoda rezultatų.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Nieko blogo. Viskas normaliai. Dar visai nieko, kai atrabotkę žiemą Šnipiškėse kūrena.
                  Atidirbtus tepalus VVT priduoda utilizavimui teisės aktų nustatyta tvarka.

                  Comment


                    Na, bet reikia pripažinti, kad reikalai su senais autobusai labai smarkiai keičiasi, tad metai-kiti ir tie VOLVO ar kiti panašių laikų autobusai iš tikrųjų dings iš gatvių 100proc. Tuo tarpu Šnipiškių ir Žvėryno gatvės ir kiemai smirdės dūmuose ir fekalijose dar labai ilgai ir nei šuo nesulos...

                    Beje, lygiai prieš metus buvau Osle, ten analogiški mūsiškiams seconhand'ams MAN'ams (na gal ten jie kokių 2009m.) mačiau besiveržiančius juodus dūmus ir pajuodusius autobusų galus. Nors šalis keliskart lenkia visą pasaulį elektromobilių skaičium, o centre su mašina,kad ir elektrine taip paprastai neprisiparkuosi.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Atidirbtus tepalus VVT priduoda utilizavimui teisės aktų nustatyta tvarka.
                      Kalbu ne apie tai.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Kalbu ne apie tai.
                        Tai ir kalbėk temoje apie namų energetiką, o ne apie VVT.

                        Comment


                          Ar įmanoma naudotis Vilniaus priemiestiniais maršrutais miesto riboje? Tarkim nuo Šeškinės poliklinikos iki stoties?

                          Comment


                            Vakar Lenkijoje prasilenkiau su MAN'ų kolona, kurie važiavo savo eiga į Vilnių. Taip pat su keliais Talinui skirtais Solariais.

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą
                              Ar įmanoma naudotis Vilniaus priemiestiniais maršrutais miesto riboje? Tarkim nuo Šeškinės poliklinikos iki stoties?
                              Taip, galima, pats esu važiavęs ne kartą. Pagal Vilniaus r. tarifą, miesto teritorijoje kainuoja 0.60 centų neatsižvelgiant į atstumą. Taip neseniai važiavau iš Vilniaus AS į Gurius (st. Šumsko kryptis). Tai ypač gerai, kol miesto autobusų priekis užtvertas ir neprekiaujama vienkartiniais bilietais. Ir pigiau beveik perpus. Tiesa, didelė tikimybė, kad vairuotojas neduos bilieto. Nors man davė. Tiesa, tavo minėtu atveju su Šeškinės poliklinika, jei vykstama stoties kryptimi ir minėtoje stotelėje nėra išlipančių, tai vairuotojas nestos, nes jo manymu "kas čia pas mane norės lipti, juk yra miesto autobusai", nors iš Šeškinės su priemiestiniu tikrai greičiau, ypač - ne piko metu.

                              Comment


                                Vilniaus r. bei Trakų r. (255, 269) tikrai gali oficialiai vežti miesto ribose. Kaip jau minėta, Vilniaus r. maršrutams Vilniaus mieste fiksuotas tarifas, Trakų r. - priklausomai nuo nuvažiuojamos atkarpos. Širvintų rajono maršrutai nelabai noriai veža po miestą - matyt ten yra kažkokių susitarimų. Dėl kitų rajonų (Elektrėnų, Šalčininkų) informacijos neturiu.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  Nebent ką tik masina iš salono su ad Blue sistema. Bet keli metai pasikemsa turbina, menkiausia skylutė oro pardavime o variklį ir jau bus juodų dūmų kažkoks kiekis, nes tai iš balansuoja kuro padavimo kiekį. Nereik norėti Lietuvoje matyti kažko nerealaus visi įpratę važinėti su 15 20 metų senumo masinom taip manau ir tęsis dar ilgai.
                                  Kad žinau dyzeliu, kurios jau 12 metų važinėja be jokių juodų dūmų, tai jūs čia tiesiog paistote nesąmones. O jeigu yra netvarkingas oro padavimas (dėl ko juodi dūmai nekils beje) tai jį reikia tvarkyti, o ne važinėti visus nuodijant.

                                  Blogus įpročius riekia keisti.

                                  Comment


                                    Pagal JUDU dizainą atnaujintos ir švieslentės stotelėse ir autobusuose/troleibusuose. Deja, auto/troleibusų ekranuose neatsirado persėdimo ženklinimas prie stotelių))

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Kad žinau dyzeliu, kurios jau 12 metų važinėja be jokių juodų dūmų, tai jūs čia tiesiog paistote nesąmones. O jeigu yra netvarkingas oro padavimas (dėl ko juodi dūmai nekils beje) tai jį reikia tvarkyti, o ne važinėti visus nuodijant.

                                      Blogus įpročius riekia keisti.
                                      taip reikia keisti tvarkyti, bet ne kaip tokia dabartinė situacija kai visiems viskas vienodai svarbu kad kaip nors dar dieną pratraukti o jei jau nevažiuos bus kitas autobusas kuris dar vaziuos.
                                      Jau iskart Kauno volvos iskart is Norvegijos atvaziavo su glusintais EGR'ais ir viskas tiesiai pajungta šlanga von.
                                      Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.07.16, 13:02.

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Vilniaus r. bei Trakų r. (255, 269) tikrai gali oficialiai vežti miesto ribose. Kaip jau minėta, Vilniaus r. maršrutams Vilniaus mieste fiksuotas tarifas, Trakų r. - priklausomai nuo nuvažiuojamos atkarpos. Širvintų rajono maršrutai nelabai noriai veža po miestą - matyt ten yra kažkokių susitarimų. Dėl kitų rajonų (Elektrėnų, Šalčininkų) informacijos neturiu.
                                        Na man ne kartą teko iš autobusų stoties namo grįžinėti su Širvintų AP iki Saltoniškių stotelės. Oficiali kaina - 90 centų. Tiesa, beveik visada vairuotojai pinigus dėdavosi sau į kišenę. Bet neteko susidurti su atveju, kad atsisakytų priimti į autobusą. Asmeniškai pažįstu ir kelis tolimojo susisiekimo autobusų vairuotojus, kurie sako, jog mielai pavežtų ir miesto ribose, jei tik keleivis duos kokį eurą.
                                        Paskutinis taisė Kristupas0220; 2020.07.16, 13:07.

                                        Comment


                                          Nes tai tikriausiai yra nelegalus vežimas, todėl pinigai į kišenę. Nemanau, kad savivaldybė leistų vežti keleivius mieste. Miestui yra miesto VT. Su Trakų rajonu galbūt yra kiek kita situacija ir susitarimas, nes į Trakų rajono pakraščius giliai įvažiuoja Vilniaus miesto VT. Į Vilniaus rajoną važiuoja daug miesto VT, bet ten matyt kita situacija ir susitarimai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X