Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai ir sakau, kad jau kai kas per daug išpindėjo. Jau dizainas neįtinka... O nevykusią komplektaciją lygiai taip pat galima parinkti ir naujo dizaino autobusams...
    VT ir taip blogoje būklėje, automobilizacija vis auga. Gal dėl dizaino žmonės nesinaudoja VT?
    Paskutinis taisė Al1; 2020.07.09, 19:53.

    Comment


      Dizainas kaip dizainas, bet jis svarbus taisant prastą VT įvaizdį, netgi 2018metais gesinant gaisrą pirkti 150vnt Solaris bei privatininkų Scania kur kas solidžiau atrodo..

      Šiap sutinku, kad tai kas buvo iki šiol yra baisu, ir iškart tikėtis metro, tramvajų ar netgi triašio transporto nėra realu, bet jei jau einama link to, tai komplektacija minimum 4 durys, 18,75m būtų minimumas keleivių patogumui, nes dabar už trečių durų naudojama kiek matau 3G Naujininkų krypties piliečiam vežti..

      Comment


        Kaip matyti, nei nauji autobusai, nei jų dizainas VT keleivių skaičiaus nedidina. Vadinasi, reikalas ne tame, kad žmonės nesinaudoja VT.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Ar ne per daug nori? Dar ne taip seniai nauji autobusai buvo tik fantazija, neskaitant nedidelių partijų naujų. Buvo perkama seni, o dabar jau nauji neįtinka. Kalba juk neina apie pasirinkimą tarp kinietiškų ir vokiškų. Gal reikia biški apetitą apriboti, nes mes nesame Vokietija ar Olandija...
          Kodėl nesam? Jei ir trūksta kažkiek, tai tikrai nebedaug.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Čia tas metalo laužas tipo rimtai naujai pagamintas?

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kaip matyti, nei nauji autobusai, nei jų dizainas VT keleivių skaičiaus nedidina. Vadinasi, reikalas ne tame, kad žmonės nesinaudoja VT.
              Kaip tai nedidina? Po naujų autobusų atvykimo keleivių skaičius mieste ryškiai padidėjo.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                Kaip tai nedidina? Po naujų autobusų atvykimo keleivių skaičius mieste ryškiai padidėjo.
                Tiesa. Bet pagrindiniu iššukiu lieka VT greitis. Tarp kitko, ar SISP pagaliau susiprotėjo ir sutvarkė grafikus vasarai. Nes jau vakare transportas taip nebesivelka kaip anksčiau. Net troleibusai gana gerai važiuoja. Arba gal man tai tiesiog taip atrodo. Aišku yra kur dar tobulėti.

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Kodėl nesam? Jei ir trūksta kažkiek, tai tikrai nebedaug.
                  Gal nereikia demagogijos varyti.

                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                  Kaip tai nedidina? Po naujų autobusų atvykimo keleivių skaičius mieste ryškiai padidėjo.
                  Kokių naujų? Padidėjo, nes išsiplėtė maršrutų tinklas. O keleivių skaičiaus didėjimas fliuktuacijų lygyje.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Gal nereikia demagogijos varyti.



                    Kokių naujų? Padidėjo, nes išsiplėtė maršrutų tinklas. O keleivių skaičiaus didėjimas fliuktuacijų lygyje.
                    Per paskutinius porą metų gal ir atsirado koks vienas kitas naujas maršrutas, bet būtent dėl naujų autobusų ryškiai padidėjo keleivių srautas esamuose maršrutuose. Tuo galima įsitikinti tiek vizualiai, tiek pagal statistiką. Tiesa, po karantino dabar viskas kitaip.

                    Comment


                      Nu nereikia čia tų pasakų, kad iki tol žmonės nesinaudojo VT, bet va nauji autobusai ir pradėjo naudotis... Tikrai ne tai turėjo lemiamos įtakos. Vilniuje nėra tikslios keleivių apskaitos sistemos. Naujuose autobusuose yra keleivių apskaitos sistema ir tik tai leido apskaičiuoti tiksliau srautus, o iš to padaryti išvadas, kad neva tai srautai išaugo...

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        Ar ne per daug nori? Dar ne taip seniai nauji autobusai buvo tik fantazija, neskaitant nedidelių partijų naujų. Buvo perkama seni, o dabar jau nauji neįtinka. Kalba juk neina apie pasirinkimą tarp kinietiškų ir vokiškų. Gal reikia biški apetitą apriboti, nes mes nesame Vokietija ar Olandija...
                        Kai vietoj troleibusų kurių dauguma turėjo išeitį į atsargą prieš dešimt metų perkami dyzeliniai autobusai tai tikria nuviliantis pikinys.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Nu nereikia čia tų pasakų, kad iki tol žmonės nesinaudojo VT, bet va nauji autobusai ir pradėjo naudotis... Tikrai ne tai turėjo lemiamos įtakos. Vilniuje nėra tikslios keleivių apskaitos sistemos. Naujuose autobusuose yra keleivių apskaitos sistema ir tik tai leido apskaičiuoti tiksliau srautus, o iš to padaryti išvadas, kad neva tai srautai išaugo...
                          Na kaip, aš, kai atsirado pakankamai didelis kiekis naujų autobusų ir beveik neliko laužų - gerokai dažniau pasinaudoju viešuoju transportu. Bet va kur važinėja tos senos baisios Škodos - nekelsiu kojos, kol jų nebeliks. Tai mano išvada ta, kad nauji autobusai ir troleibusai bent jau man turi įtakos naudojimuisi viešuoju transportu. Aišku, dar yra kitos problemos - viešojo transporto greitis. Greitieji autobusai jau visai normaliu tempu važiuoja, bet paprasti ir rečiau važiuojantys - pastoviai velkasi 30-40 km/h. Nežinau, gal aš vis taip pataikau, bet net ir nevažiuojant, iš paskos su mašina kai važiuoju - specialiai greitį pamatuoju - pastoviai tas pats.

                          Comment


                            Kiek galima visur ta dyzelių klišę kišt? Iki 2018m. buvo toks nugyventas VT, kad reikėjo greitų, efektyvių ir ne prabangių sprendimų..
                            Dar vienas paverkšlenimas troleibusų talibų, kodėl tiek perka autobusų, o ne troleibusų, tai atsakymas aiškus turėtų būti ir jiems- po rekordinio naujų autobusų įvedimo, vis dar 30+ autobusų (kolkas) yra žymiai didesni laužai nei senosios Škodos.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Kiek galima visur ta dyzelių klišę kišt? Iki 2018m. buvo toks nugyventas VT, kad reikėjo greitų, efektyvių ir ne prabangių sprendimų..
                              Dar vienas paverkšlenimas troleibusų talibų, kodėl tiek perka autobusų, o ne troleibusų, tai atsakymas aiškus turėtų būti ir jiems- po rekordinio naujų autobusų įvedimo, vis dar 30+ autobusų (kolkas) yra žymiai didesni laužai nei senosios Škodos.
                              Autobusų talibas prabilo. Tai tegul perka naujus troleibusus, bet gi sėdi valdžioje tokie, kuriems troleibusai ir aplamai VT - nelygis, kurie paskutinį kartą VT važinėjo būdami studentais ar netgi moksleiviais... Ir jiems VT tvarkymas tik galimybė pasipelnyti tiek politiškai, tiek ir į kišenę...
                              Žodžiu, keleivių nedaugėja iš esmės, vyksta fliuktuacijos paklaidų lygyje, nes nėra geros apskaitos, o autobusų keleivių padaugėjo dėl troleibusų sąskaita, ypač ten, kur troleibusus išnaikino - ruožas stotis - Kalvarijų gatvė ir besidubliuojantys greitieji.

                              Comment


                                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                Na kaip, aš, kai atsirado pakankamai didelis kiekis naujų autobusų ir beveik neliko laužų - gerokai dažniau pasinaudoju viešuoju transportu. Bet va kur važinėja tos senos baisios Škodos - nekelsiu kojos, kol jų nebeliks. Tai mano išvada ta, kad nauji autobusai ir troleibusai bent jau man turi įtakos naudojimuisi viešuoju transportu. Aišku, dar yra kitos problemos - viešojo transporto greitis. Greitieji autobusai jau visai normaliu tempu važiuoja, bet paprasti ir rečiau važiuojantys - pastoviai velkasi 30-40 km/h. Nežinau, gal aš vis taip pataikau, bet net ir nevažiuojant, iš paskos su mašina kai važiuoju - specialiai greitį pamatuoju - pastoviai tas pats.
                                Tai tau 30-40 km/h jei viešasis transportas važiuoja skaitai kad velkasi? Čia yra senesnių autobusų maksimalus saugus greitis. Reiktų bent trumpam pačiam už vairo autobuso pasėdėti ir suprastum kad 40 km/h ar daugiau nėra toks jau saugus greitis mieste su daugiau nei 10 tonų svorio autobusu + keleivių kokios 8 tonos + nesilaikantys aplamai. Taip kaip su lengvąja tik važinėji kai ji stoja vos ne ant vietos kitaip suvoki tą greitį.
                                Kaune visus grafikus sugreitino taip, kad kaip ir kuriuos, kad spėti reiktų ir daugiau nei 50 km/h važiuoti, bet kas iš to visi važiuoja apie 10 minučių vėlavime.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  Tai tau 30-40 km/h jei viešasis transportas važiuoja skaitai kad velkasi? Čia yra senesnių autobusų maksimalus saugus greitis. Reiktų bent trumpam pačiam už vairo autobuso pasėdėti ir suprastum kad 40 km/h ar daugiau nėra toks jau saugus greitis mieste su daugiau nei 10 tonų svorio autobusu + keleivių kokios 8 tonos + nesilaikantys aplamai. Taip kaip su lengvąja tik važinėji kai ji stoja vos ne ant vietos kitaip suvoki tą greitį.
                                  Kaune visus grafikus sugreitino taip, kad kaip ir kuriuos, kad spėti reiktų ir daugiau nei 50 km/h važiuoti, bet kas iš to visi važiuoja apie 10 minučių vėlavime.
                                  Aš esu naudotojas ir man nelabai įdomu, kaip vairuojasi autobusas. Kažkodėl vakarų europoj kiek važinėju, niekada nefiksuoju tokių dalykų. Ten ir bėgėjasi greičiau, ir važiuoja greičiau, ir stabdo greičiau, bet visa tai sugeba daryti itin tolygiai, kad keleiviams jokio diskomforto nesijaučia. Tai sėkmės toliau teisinantis senais autobusais, dideliais svoriais ir t.t. Vartotojui svarbu (kad ir subjektyviai) greitai, patogiai, pakankamai dažnai. Visa kita nesvarbu.

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                    Aš esu naudotojas ir man nelabai įdomu, kaip vairuojasi autobusas. Kažkodėl vakarų europoj kiek važinėju, niekada nefiksuoju tokių dalykų. Ten ir bėgėjasi greičiau, ir važiuoja greičiau, ir stabdo greičiau, bet visa tai sugeba daryti itin tolygiai, kad keleiviams jokio diskomforto nesijaučia. Tai sėkmės toliau teisinantis senais autobusais, dideliais svoriais ir t.t. Vartotojui svarbu (kad ir subjektyviai) greitai, patogiai, pakankamai dažnai. Visa kita nesvarbu.
                                    Taip ten yra kita politika:
                                    1. jei keleivis nusiverčia ne vairuotojas kaltas kaip čia, o pats keleivis nesilaikė
                                    2. nors ir naujas autobusas su tokia priežiūra ir skiriamomis lėšomis tam po metų visi autobusai vos nesusilygina su senais
                                    3. koks naudojamas kuras? ne toks koks kolonėlėse, o atrabonkė kuo pigesnis todėl nėra ir tokios traukos
                                    4. nedideli atlyginimai vairuotojų tai jie dirba vairuotojo darbą ir nežiūri autobuso techninio stovio

                                    Čia Lietuva visiškai kitas požiūris žmonių į darbą ar patį gyvenimą negu pvz Vokietijoje. Sugeba mokėti tik tokius atlyginimus kad kitose darbovietėse vos ne tokie patys. Bet kada galima spjaut ant tokio darbo ir eit kitur, o jei išmeta dar labiau spjaut ant tokio darbo
                                    Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.07.10, 11:03.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      Taip ten yra kita politika:
                                      1. jei keleivis nusiverčia ne vairuotojas kaltas kaip čia, o pats keleivis nesilaikė
                                      2. nors ir naujas autobusas su tokia priežiūra ir skiriamomis lėšomis tam po metų visi autobusai vos nesusilygina su senais
                                      3. koks naudojamas kuras? ne toks koks kolonėlėse, o atrabonkė kuo pigesnis todėl nėra ir tokios traukos
                                      4. nedideli atlyginimai vairuotojų tai jie dirba vairuotojo darbą ir nežiūri autobuso techninio stovio
                                      Tai viskas gerai, tai yra klausimai, kuriuos reikia spręsti. Bet tai turi daryti institucijos, kurios deklaruoja, kad nori padidinti viešojo transporto patrauklumą. O naudotojui jokio skirtumo, koks naudojamas kuras, kaip vykdoma trasporto priemonių priežiūra ar kokie vairuotojų atlyginimai.

                                      Comment


                                        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                        Tai viskas gerai, tai yra klausimai, kuriuos reikia spręsti. Bet tai turi daryti institucijos, kurios deklaruoja, kad nori padidinti viešojo transporto patrauklumą. O naudotojui jokio skirtumo, koks naudojamas kuras, kaip vykdoma trasporto priemonių priežiūra ar kokie vairuotojų atlyginimai.
                                        su tavimi ir nesiginčinu kad turi rūpėti keleiviui šita. Tik pasakiau kodėl niekada nebus kažkas panašaus ko norėtum. Kaune yra įdomi taisyklė jei yra nesusimokėjusių keleivių privaloma laukti sustojime kol susimokės visi keleiviai.

                                        Comment


                                          Nereikia kišti savo asmeninių kaunietiškų paniatkių, lyg čia būtų visos Lietuvos standartas. Tai, kad tie patys 1-2 nariai agresyviai svaigsta apie tuos pačius dalykus, nereiškia, kad net ir Kaune reali situacija yra tokia. Vilniuje atlyginimų dydis neturi jokios įtakos vairuotojų darbo motyvacijai ir važiavimo greičiui. Netgi priešingai, dauguma norėtų ir toliau nepardavinėti bilietų, nežiūrint į tai, kad nuo to šiek tiek priklauso atlyginimo dydis.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X