Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nebūtų paprasčiau padaryti žiedinį maršrutą Stotis - Kapsų gatvė - Naujininkai - Stotis (ar kažką panašaus, kad likusią Naujininkų dalį aptarnautų? Sakykim iš jo būtų naudos daugiau, negu nukreipinėti esamus maršrutus
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Čekiškose transporto priemonėse yra mygtukai virš durų, kurių paskirtis ir yra informuoti vairuotoją apie norą išlipti. Tačiau problema, kad jie gali būti per aukštai kai kuriems keleiviams, todėl turėtų būti kitas sprendimas.

      99% Škodų spidometrai arba neveikia, arba rodo orą, todėl greitį reikėtų matuoti bent jau telefonu. Konstrukcinis Škodų greitis yra 65km/h, bet šiaip daug kas priklauso nuo būklės. 2014 per ekskursiją, Savanorių prospekte 9Tr (!) įsibegėjo iki 68km/h.

      Pro Kapsų, Pelesos gatves galėtų būti nukreiptas 41, ir oro jis ten tikrai nevežtų. O 58 galėtų važiuoti per Spartą, ir vėliau pasuktų į Dzūkų gatvę.
      Kiek teko matyti užsieniuose, sustojimo mygtukai gali būti visur - ir prie durų, ir ant stulpų, kai kuriais atvejais - net ant lubų. O kai kur laukiant autobuso stotelėje reikia ir pamoti ranka, kad autobusas sustotų. Pabandykit dabar perauklėti senjorus, kad išmoktų mygtukais naudotis, o vairuotojus - kad nebūtina sustoti kiekvienoje stotelėje ir atidarinėti durų net kai transporto priemonė pustuštė važiuoja į parką

      Comment


        Keista skaityti. Užsieniuose matyta, bet Lietuvoje toliau savo kaimo nebuvo išvykta...

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

          Kiek teko matyti užsieniuose, sustojimo mygtukai gali būti visur - ir prie durų, ir ant stulpų, kai kuriais atvejais - net ant lubų. O kai kur laukiant autobuso stotelėje reikia ir pamoti ranka, kad autobusas sustotų. Pabandykit dabar perauklėti senjorus, kad išmoktų mygtukais naudotis, o vairuotojus - kad nebūtina sustoti kiekvienoje stotelėje ir atidarinėti durų net kai transporto priemonė pustuštė važiuoja į parką
          Ne tragedija perauklėti: vieną kartą senjorams nesustos stotelėj, jei nepaspaus mygtuko, jie pasibars. Kitą kartą išmoks jau paspausti. Tiek ir tragedijos

          Comment


            Parašė liootas Rodyti pranešimą

            Ne tragedija perauklėti: vieną kartą senjorams nesustos stotelėj, jei nepaspaus mygtuko, jie pasibars. Kitą kartą išmoks jau paspausti. Tiek ir tragedijos
            Lietuvoje įvykių eiga būtų panašesnė į: Senjorams nesustos, jie pasibars, žiniasklaida surašys provokacinį straipsnį, VVT pradės ieškoti atpirkimo ožio kuriuo žinoma taps vairuotojas, vairuotojas pradės stoti nesvarbu paspaustas mygtukas ar ne.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Lietuvoje įvykių eiga būtų panašesnė į: Senjorams nesustos, jie pasibars, žiniasklaida surašys provokacinį straipsnį, VVT pradės ieškoti atpirkimo ožio kuriuo žinoma taps vairuotojas, vairuotojas pradės stoti nesvarbu paspaustas mygtukas ar ne.
              Tai o VVT užduotis nėra ginti savo vairuotojus? Čia gi bendras draugiškas kolektyvas, žmonės su kuriais dirbi.

              Comment


                Baikit čia apsimesti, kad viskas yra nepakeičiama. 2013 įvyko reforma kažkaip tai. Galima informacinę kampaniją daryti, savanorius stotelėse įtraukti, ir pan. ir pan., ir tikrai daryti pokyčius.

                Comment


                  Parašė Petr Rodyti pranešimą

                  Tai o VVT užduotis nėra ginti savo vairuotojus? Čia gi bendras draugiškas kolektyvas, žmonės su kuriais dirbi.
                  Koks dar gimimas kuo daugiau skundų ant vairuotojo tuo geriau nes galima kažkiek nuimti nuo atlyginimo už ne gerą darbą kuriuos pinigus gali pasidalinti valdžia

                  Comment


                    Miesto centrinėje dalyje ir kai kur kitur stop mygtukas visiškai neaktualaus, nes keleivių būna pakankamai.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Lietuvoje įvykių eiga būtų panašesnė į: Senjorams nesustos, jie pasibars, žiniasklaida surašys provokacinį straipsnį, VVT pradės ieškoti atpirkimo ožio kuriuo žinoma taps vairuotojas, vairuotojas pradės stoti nesvarbu paspaustas mygtukas ar ne.
                      Atvežkite Vilniaus senjorus į Klaipėdą. Stažuotei

                      Comment


                        Kada Klaipėdoje įvedė stop mygtuko sistemą? Kiek pamenu tai tik KlAP'o Neoplanuose durys buvo atidaromos mygtuko paspaudimu. Bet tau nebuvo stop mygtuko sistema, autobusai stojo visose stotelėse, tik duris atsidarydavo patys keleiviai.

                        Comment


                          Nerašyta taisyklė. Nepaspausi mygtuko - neišleis. Arba visai nestos stotelėje. Pradėjus aiškinti vairuotojui taisykles, gali būti pasiųstas ant 3 raidžių. Ieškosi teisybės KKT - taip pat būsi pasiųstas ten pat.

                          Bene visuose autobusuose ant turėklų, šalia mygtukų, suklijuoti lipdukai "stop" ir "išlipti".

                          KlAP'e miestinių Neoplanų nėra buvę, turbūt Irvine Citaro turėta minty. Nuo jų ir prasidėjo mygtukų revoliucija.

                          Comment


                            Prieš 1,5 metų, kai paskutinį kartą Klaipėdoje važiavau autobusu, nebuvo jokių mygtukų.

                            Comment


                              Jau nukrypta nuo temos, bet kad buvo pradėta kalbėti Lietuvos mastu ("Niekada neteko matyti, kad kas Lietuvoje<...>"; "Lietuvoje įvykių eiga būtų panašesnė į<...>"), pratęsiu...

                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Prieš 1,5 metų, kai paskutinį kartą Klaipėdoje važiavau autobusu, nebuvo jokių mygtukų.
                              Mygtukai buvo visada, tik lipdukai atsirado 2018 m. spalį.

                              „STOP“ – ATSISVEIKINIMAS IR PADĖKA UŽ KELIONĘ
                              https://www.klaipedatransport.lt/lt/...?show=comments

                              Rašinėlio komentaruose KKT suktai, bet atsakė, kad Lietuvoje nerašytos taisyklės - norma.

                              O gal ankstesni forumiečiai paprieštaraus, kad Klaipėda - ne Lietuva?

                              Comment


                                Ir nieko gero, jei taip, tame nėra.

                                Comment


                                  Užminuotos Vilniaus troleibusų linijos
                                  Sausio 31-osios pavakarę troleibusų liniją laikantis stulpas nuvirto tiesiai ant į pėsčiųjų perėją įžengusio jauno vyro. Skaudi nelaimė ar nusikalstamas aplaidumas? Atsakymą galbūt pateiks ikiteisminis tyrimas. Bet nerimą kelia jau vien tai, kad kontaktinis troleibusų tinklas "išmaniajame" Vilniuje nėra atnaujintas nuo sovietmečio...
                                  ...Ne paslaptis, kad Vilniuje kontaktinis troleibusų tinklas nėra atnaujintas nuo sovietinių laikų, tačiau sostinės valdžiai ši tema neparanki. Socialiniuose tinkluose liejami priekaištai savivaldybės veikėjams, kad, ragindami vilniečius persėsti iš nuosavų automobilių į visuomeninį transportą, jie nė piršto nepajudino, jog troleibusų linijos būtų saugesnės. Daug paprasčiau pasigirti nupirkus kelias dešimtis naujų troleibusų, įdiegti juose monitorius reklaminiams filmukams demonstruoti, įrengti kroviklius keleivių mobiliems įrenginiams...
                                  Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/vilni...linijos-952410

                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Knygų mugė 2020 Vilniuje. Kursuos vėl 177R maršrutas .
                                    >>> https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...lus-autobusas/

                                    Comment


                                      Dėl STOP mygtukų, tai Šiaulių kai kuriuose triašiuose galinės durys neatsidaro nepaspaudus mygtuko. Tiesa, mygtukas ten spaudžiamas iš esmės jau sustojus autobusui, o ne prieš sustojant, t.y. mygtuko paskirtis šiek tiek skiriasi.

                                      Comment


                                        Kas sako, kad Panevėžio g. per stati viešajam, tai nėra matę tikrai stačių gatvių. Man kažkada irgi buvo šokas pabuvojus tikrai kalnuoto reljefo miestuose. Anksčiau manydavau, kad statesnės gatvės turbūt neegzistuoja Žinoma, gatvės siaurumas ir statumas, ypač turint omeny apledėjimus žiemą, tikrai nepriduoda saugumo ir malonumo važiuojant tiek automobiliu, tiek tuo labiau VT, bet tai nereiškia, kad VT ten negali važiuoti.

                                        Comment


                                          Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                          Tai o VVT užduotis nėra ginti savo vairuotojus? Čia gi bendras draugiškas kolektyvas, žmonės su kuriais dirbi.
                                          Teorija ir praktika skiriasi.

                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Prieš 1,5 metų, kai paskutinį kartą Klaipėdoje važiavau autobusu, nebuvo jokių mygtukų.
                                          Praėjusių metų šviesų šventės metu (datos neatsimenu) irgi vežė ir stojo be jokių mygtukų.





                                          Comment

                                          Working...
                                          X