Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir visgi ta strategija yra viena geresnių ir tinkamiausių Vilniaus miestui. Kadangi Vilniaus viešasis transportas buvo komos būklėje, tai jį visų pirma reikėjo atgaivinti kuo įmanoma didesniais kiekiais, o didžiausi kiekiai gaunasi tada, kada perki dyzelinius autobusus. Tas ir buvo padaryta. Antras žingsnis, t.y. troleibusų atnaujinimas, mano supratimu nėra visai tinkamas. Daug geriau ir dvigubai pigiau būtų vietoj jų nupirkti tokius pačius dyzelinius autobusus, kadangi jie dvigubai pigesni, nei troleibusai, tai Vilniaus viešąjį transportą atnaujinti pavyktų kur kas greičiau . Tik kadangi laikas toliau bėga, tai po kelių metų reikėtų pradėti keisti ir 2004-2006 metais pirktas Volvo, bet kadangi gaisrai jau bus užgesinti ir nebereikės jų keisti tokiais mąstai, kaip keičiama dabar, tai palaipsniui, po truputi galima būtų įvedinėti elektrobusus. Daugybė pasaulio miestų juos jau dabar įvedinėja, tai po kokių trijų metų Vilniui juos pradėt įvedinėti būtų pats tas laikas, nes ir kainos bus jau nukritusios, ir technologijos patobulėjusios. Nesinorėtų, kad su elektrobusais Vilnius nuo pasaulio atsiliktų taip pat, kaip atsiliko ir su troleibusų atsisakymu.

    Parašė Robertas Rodyti pranešimą
    Suprantu, ateinančius 2-3 metus bus perkami vien troleibusai, nes reikia kuo skubiau išmesti Škodas, o gal net ir Solarius.

    O toliau kas? Senstantys dyzeliai bus keičiami elektrobusais? Iš kur pas Vilnių tiek pinigų, kad jau po 3 metų pirkti elektrobusus?
    .
    Jei yra surandama pinigų troleibusų pirkimui, tai kodėl neturėtų būti surandama pinigų elektrobusų pirkimui kai jų kainos labai panašios,o tendencija yra ta, kad elektrobusai pinga, o troleibusai brangsta (nes dauguma pasaulio miestų jų atsisako ir mažai lieka gamintojų).
    Paskutinis taisė Eidvis; 2018.05.01, 22:35.

    Comment


      Elektrobusų kainos nepanašios, be to eksploatacinės troleibusų išlaidos yra pigesnės nei autobusų, o kiek jos kainuos elektrobusams? Kiek kainuos akumuliatoriaus pakeitimas, kai jis nudvės? Gal pusę naujo autobuso kainos? Ir ne faktas, kad už kokių 8 ar 10 metų bus gaminami akumuliatoriai senstelėjusiems autobusams, jei technologija pažengs į priekį. Tai ką, reikės išmesti autobusą, nes jam akumuliatoriai jau nebus gaminami, ir pirkti kitą autobusą?
      Galiausiai, troleibusų parką būtų galima atnaujinti kur kas pigiau ukrainietiškais ar baltarusiškais troleibusais su galutiniu surinkimu Lietuvoje. Elektrobusai yra bandymų stadijoje, kol kas jokia rimta ir pakankamai didelė VT sistema, o Vilniaus tokia yra, neeksploatuoja masiškai elektrobusų, gal tik po kelis vienetus bando. Ir ne faktas, kad elektrobusai paplis, kaip, deja, masiškai nepaplito dujiniai autobusai. Aš tai matau kitą kelią, kaip elektrobusai paplis bent jau ES - prievartiniu būdu uždraudus dyzelinių TP (išskyrus spec. techniką) naudojimą miestuose, tarkim, nuo 100 tūkst. gyventojų. Tuo tarpu turint troleibusų tinklą, nieko nereikėtų iš esmės keisti.
      Paskutinis taisė Al1; 2018.05.01, 23:02.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
        Ir visgi ta strategija yra viena geresnių ir tinkamiausių Vilniaus miestui. Kadangi Vilniaus viešasis transportas buvo komos būklėje, tai jį visų pirma reikėjo atgaivinti kuo įmanoma didesniais kiekiais, o didžiausi kiekiai gaunasi tada, kada perki dyzelinius autobusus. Tas ir buvo padaryta. Antras žingsnis, t.y. troleibusų atnaujinimas, mano supratimu nėra visai tinkamas. Daug geriau ir dvigubai pigiau būtų vietoj jų nupirkti tokius pačius dyzelinius autobusus, kadangi jie dvigubai pigesni, nei troleibusai, tai Vilniaus viešąjį transportą atnaujinti pavyktų kur kas greičiau . Tik kadangi laikas toliau bėga, tai po kelių metų reikėtų pradėti keisti ir 2004-2006 metais pirktas Volvo, bet kadangi gaisrai jau bus užgesinti ir nebereikės jų keisti tokiais mąstai, kaip keičiama dabar, tai palaipsniui, po truputi galima būtų įvedinėti elektrobusus. Daugybė pasaulio miestų juos jau dabar įvedinėja, tai po kokių trijų metų Vilniui juos pradėt įvedinėti būtų pats tas laikas, nes ir kainos bus jau nukritusios, ir technologijos patobulėjusios. Nesinorėtų, kad su elektrobusais Vilnius nuo pasaulio atsiliktų taip pat, kaip atsiliko ir su troleibusų atsisakymu.



        Jei yra surandama pinigų troleibusų pirkimui, tai kodėl neturėtų būti surandama pinigų elektrobusų pirkimui kai jų kainos labai panašios,o tendencija yra ta, kad elektrobusai pinga, o troleibusai brangsta (nes dauguma pasaulio miestų jų atsisako ir mažai lieka gamintojų).
        Nematau prasmės keisti Škodas čia ir dabar. Kas su jom negerai? Pažiūrėkit į 14Tr populiaciją Čekijoje, lyg niekas nesiskundžia. O autobusas keičia dėl ekologiškumo ir nudėvėtų variklių pirmiausia, o ne dėl to kad teisiog seni.

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą

          Nematau prasmės keisti Škodas čia ir dabar. Kas su jom negerai? Pažiūrėkit į 14Tr populiaciją Čekijoje, lyg niekas nesiskundžia. O autobusas keičia dėl ekologiškumo ir nudėvėtų variklių pirmiausia, o ne dėl to kad teisiog seni.
          Kas su jom negerai?

          Aukštagrindės
          Rūdyja per visus galus
          Ant langų užrašai Made in Czechoslovakia juokina turistus
          Girgžda, ūžia, traška kaip pensininko sanariai
          Primena sovietmetį

          Comment


            Škodų keisti čia ir dabar nereikia, bet tos, kurios pagamintos iki 1991 jau išeikvojo resursą. O tokių daugiau nei pusė, įskaitant ir pirktas panaudotas iš buvusios Čekoslovakijos miestų. Dar gali dirbti tos, kurios pirktos 1996-1999 metais. Bet ir tai už 5 metų jas reikės keisti. Ryga jau atsisakė Škodų 14 Tr ir 15Tr, nors jos buvo tokio amžiaus kaip jauniausios iš Vilniaus turimų. Čekijoje ir Slovakijoje už 2 metų praktiškai nebeliks Škodų 14 Tr ir 15Tr. Parduos į Ukrainą... Kas dėl aukštagrindiškumo, tai, pavyzdžiui, Lozanoje dar yra aukštagrindžių troleibusų ir nieko. Dar kelis metus jie dirbs.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

              Kas su jom negerai?

              Aukštagrindės
              Rūdyja per visus galus
              Ant langų užrašai Made in Czechoslovakia juokina turistus
              Girgžda, ūžia, traška kaip pensininko sanariai
              Primena sovietmetį
              Atsiprašau, bet juokinga. Vienintėlis dalykas su kuriuo sutinku yra tai, kad jos aukštagrindės. "Ant langų užrašai Made in Czechoslovakia juokina turistus" ir "Primena sovietmetį" panašu į beletristiką. "Rūdyja per visus galus" ir "Girgžda, ūžia, traška kaip pensininko sanariai" problemos yra išsprendžiamos, pažiūrėkit į tramvajus Europoje, ten kėbulai tokie patys.

              Comment


                Taigi nesakau kad kesti nereikia. Sakau tik, kad keisti bilia kuo (dyzeliniai autobusai) tikrai yra beprasmiška.

                Comment


                  Parašė Petr Rodyti pranešimą

                  Atsiprašau, bet juokinga. <...> "Ant langų užrašai Made in Czechoslovakia juokina turistus" ir "Primena sovietmetį" panašu į beletristiką. "
                  Man tai tavo požiūris juokingas. Nors ne, ne juokingas o graudus. Jeigu tavo manymu viskas čia OK, kad turistai mato, kad važinėjame su ~30 metų senumo Škodomis, tai sorry, bet tavo mąstymas, kartu su tais troleibusais, taip ir liko įstrigęs sovietmetyje...

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                    Man tai tavo požiūris juokingas. Nors ne, ne juokingas o graudus. Jeigu tavo manymu viskas čia OK, kad turistai mato, kad važinėjame su ~30 metų senumo Škodomis, tai sorry, bet tavo mąstymas, kartu su tais troleibusais, taip ir liko įstrigęs sovietmetyje...
                    Šveicarijoje važinėjo po 28 metus. Ir nieko. Paskui dar Rumunijoje važinėjo.
                    http://transphoto.ru/list.php?cid=1059&mid=1525

                    Comment


                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                      Šveicarijoje važinėjo po 28 metus. Ir nieko. Paskui dar Rumunijoje važinėjo.
                      http://transphoto.ru/list.php?cid=1059&mid=1525
                      Jei pas mus tos pačios Škodos būtų prižiūrėtos, ir nuo langų nuskusti užrašai su Čekoslovakija, galima būtų jas naudot. Bet jos jau seniai davarytos. Jei būtų žemagrindės, dar būtų galima galvot modernizuot, bet dabar tiesiog į metalą turi keliaut.

                      Comment


                        Kuo tau nepatinka užrašas, kad pagaminta Čekoslovakijoje? Ne ant visų langų jis yra net ir Škodose, pagamintose iki 91 metų. Jei tau Čekoslovakija asocijuojasi su nekenčiamu socializmu, tai žegnokis - Čekoslovakija susikūrė toli iki to, kol tapo socialistine.

                        Comment


                          Užrašas nepatinka tuo, kad turistai, pamatę jį, pradeda juoktis, kad mūsų VT gamintas nebeegzistuojančioje šalyje (true story du kartus).

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą

                            Atsiprašau, bet juokinga. Vienintėlis dalykas su kuriuo sutinku yra tai, kad jos aukštagrindės. "Ant langų užrašai Made in Czechoslovakia juokina turistus" ir "Primena sovietmetį" panašu į beletristiką. "Rūdyja per visus galus" ir "Girgžda, ūžia, traška kaip pensininko sanariai" problemos yra išsprendžiamos, pažiūrėkit į tramvajus Europoje, ten kėbulai tokie patys.
                            Problemos gal ir išsprendžiamos, tik kažkodėl jos nėra išsprendžiamos. Pabandykit pravažiuoti su Škoda po kapitalinio. Taip, salonas ir kėbulas gal ir OK, tačiau važiavimo komfortas nepagerėja (vis dar ūžia, traška ir barška), žiema šildytuvų pajėgumų neužtenka, o vasarą keleiviai kepa kaip kiaušiniai, nes kondicionieriaus tai nėra.

                            Ar toks VT skatina žmones persėsti iš automobilių?

                            Tikrai nežinau ar tai yra elementariausia nepriežiūra ar ištikrųjų nėra įmanoma padaryti, jog Škoda važiuotų ir nebraškėtų kaip centų maišas. Kalbant apie priežiūra, esant norui, galima buvo įsirengti daugiau šildytuvų ar net nedidelį kondicionierių vietoj liuko, juk tai nekainuoja kosmoso. Tačiau niekas Vilniuje to nedaro.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Užrašas nepatinka tuo, kad turistai, pamatę jį, pradeda juoktis, kad mūsų VT gamintas nebeegzistuojančioje šalyje (true story du kartus).
                              Ir ką? Vakarų Vokietijoje Berlyno metro traukiniai iki 199x važinėjo pagaminti nebeegzistuojančiame Trečiajame Reiche. Kas dėl Čekoslovakijos, tai dauguma turistų gal net nežino, kas tai per šalis ir ar ji yra šiuo metu.

                              Comment


                                Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                                Problemos gal ir išsprendžiamos, tik kažkodėl jos nėra išsprendžiamos. Pabandykit pravažiuoti su Škoda po kapitalinio. Taip, salonas ir kėbulas gal ir OK, tačiau važiavimo komfortas nepagerėja (vis dar ūžia, traška ir barška), žiema šildytuvų pajėgumų neužtenka, o vasarą keleiviai kepa kaip kiaušiniai, nes kondicionieriaus tai nėra.

                                Ar toks VT skatina žmones persėsti iš automobilių?

                                Tikrai nežinau ar tai yra elementariausia nepriežiūra ar ištikrųjų nėra įmanoma padaryti, jog Škoda važiuotų ir nebraškėtų kaip centų maišas. Kalbant apie priežiūra, esant norui, galima buvo įsirengti daugiau šildytuvų ar net nedidelį kondicionierių vietoj liuko, juk tai nekainuoja kosmoso. Tačiau niekas Vilniuje to nedaro.
                                O kodėl važiavimo komfortas turi po kapitalinio būti geresnis nei iš gamyklos atriedėjusios naujos Škodos? Vilniuje gatvės nelygios. Nebūtų įgriuvusių šulinių dangčių, nelygumų, gumbų, nekokybiškų lopinių asfalte ir grindinio, tai važiuotų nebarškėdamos. Žiemą šildymo pajėgumų užtenka, šildymo tiesiog neįjugia laiku. Tik paskutinės partijos Škodose yra ventiliatoriniai šildytuvai, kurie yra šlamštas ir seniai turėjo būti pakeisti. Kondicionierių neturi ir daugelis Vakarų Europoje važinėjančių miesto autobusų. Užtat Škodose yra langai su fortkėmis, pakankamai didelėmis, o ne taip, kaip kaip autobusuose iš Vakarų Europos, kur jų nėra, o kondicionierių taip pat nėra.
                                Kas dėl priežiūros, tai taip, ji prasta.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                  Jei pas mus tos pačios Škodos būtų prižiūrėtos, ir nuo langų nuskusti užrašai su Čekoslovakija, galima būtų jas naudot. Bet jos jau seniai davarytos. Jei būtų žemagrindės, dar būtų galima galvot modernizuot, bet dabar tiesiog į metalą turi keliaut.
                                  Kame problema? Kam skust, jei Čekoslovakijoje pagaminta. Čia komleksas kažkoks, ar kas?

                                  Comment


                                    Nežinau kas ten Škodose kepa ir kaip, bet skundimasis, kad jose karšta vasarą, manau, yra mažu mažiausiai įrodymas, kad niekada Škodomis nevažinėta. Škodos su savo orlaidėmis per pusę lango nurungia kiekvieną autobusą net su kondicionieriumi, nes visi žinome, kaip pas mus prižiuri kondicionierius.
                                    Jeigu priežiūros lygis pas mus būtų kaip Šveicarijoje, tai ir toliau tos Škodos galėtų važinėti. Užrašas apie čekoslovakiškus langus yra menkniekio vertas, tai kad jos aukštagrindės nors ir ne pliusas, bet irgi nėra siaubingai blogai. Pagrindinė problema yra tai, kad jos visiškai neprižiūrėtos, paskutiniu metu labai suletėjo ir kartu suprastėjo kapitaliniai remontai. Tai visiškai nepriimtina keleiviams, ir dabar troleibusai dar kart nukris žmonių akyse (250 nauji autobusai prieš 41 naują troleibusą).

                                    Retorinis klausimas trolley-heiteriams: ar žinote nors vieną Ikarusą, kuris važinėtų tiek pat laiko kiek Škodos? Abu buvo gaminami socialistiniame bloke, tad jų kokybė yra beveik vienoda.

                                    Comment


                                      Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                                      Ar toks VT skatina žmones persėsti iš automobilių?
                                      Didelė dalis autoparko irgi su prastu šildymu ir kondicionavimu per atidarytus langus. Salono komfortas n-tojoje vietoje po daug svarbesnių faktorių.

                                      Comment


                                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                        Kame problema? Kam skust, jei Čekoslovakijoje pagaminta. Čia komleksas kažkoks, ar kas?
                                        Čia kaip su auto pirkimu. Svarbiausia kokių metų, o kad nudrožta ir daužta - koks skirtumas...

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Retorinis klausimas trolley-heiteriams: ar žinote nors vieną Ikarusą, kuris važinėtų tiek pat laiko kiek Škodos? Abu buvo gaminami socialistiniame bloke, tad jų kokybė yra beveik vienoda.
                                          Esu už troleibusus visomis keturiomis. Tiesiog, jei tie troleibusai davaryti, tai gal tiesiog nurašom juos, ir perkam naujus, šiuolaikinius. Net ir dabartiniai pirkimai (41 + 20) yra lašas jūroje. Taip pat labai gaila, kad perkami pigiausi variantai, be autonominės eigos ir visų kitų gerų dalykų, dėl ko trolley-heiteriai turi daugiau progų rėkt "vienas trūlikas duso, visi stovi, ajajaj, perkam autobusus". Troleibusų keitimo dyzeliu nepalaikau, tačiau autobusų parką atnaujinus taip, kaip bus atnaujintas dabar, galima bus pamiršt tai kuriam laikui ir pirkt po 20 autobusų per metus. Ir bus galima koncentruotis į troleibusus bei KT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X