Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
    o yra kas žinoma apie kitus Transrevio maršrutus, kuriems atkeliaus antras pusšimtis naujų autobusų? kaip supratau, jie bus didesni? gal žinoma - kokios markės?
    įdomu, ar juos bus galima kaitalioti su šiais Isuzu midibusais, atitinkamai pagal keleivių srautų kaitą?
    Triašiai bus, berods MAN. Kaitalioti... Į kur midikus? 4G, 7 ar 43? O triašiai reikalingi kuriame nors iš 1, 11, 13, 14, 15, 20, 26, 28, 38, 41, 51, 57, 61, 65, 88, 114, 116?

    Comment


      Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą

      Triašiai bus, berods MAN. Kaitalioti... Į kur midikus? 4G, 7 ar 43? O triašiai reikalingi kuriame nors iš 1, 11, 13, 14, 15, 20, 26, 28, 38, 41, 51, 57, 61, 65, 88, 114, 116?
      A, vadinasi tik šie trys maršrutai bus perimti? Tada atsakymas dėl kaitaliojimo kaip ir aiškus.

      Comment


        Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

        A, vadinasi tik šie trys maršrutai bus perimti? Tada atsakymas dėl kaitaliojimo kaip ir aiškus.
        Dar 55. Bet ar ten tikrai reikia triašių, kai dabar berods trumpi jame dirba?

        Comment


          Ne, nereikia. Būtų puiku 55 maršrutą pakeisti pvz. į 46 - ten ilgų tikrai reikia, ir toks pats autobusų skaičius kaip ir 55 (6).

          Comment


            Gal ir klystu, bet dabar vienintelis VVT aptarnaujamas mikriukų/midibusų maršrutas yra 115. Tai įdomu, kodėl gi jis neperduotas privatininkams ?

            Comment


              Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą

              Dar 55. Bet ar ten tikrai reikia triašių, kai dabar berods trumpi jame dirba?
              Gal paleidus ten ilgus autobusus, retins 16 ?

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                Gal paleidus ten ilgus autobusus, retins 16 ?
                Aš manau, kad geriau būtų retinti ne T16, o 2G (bet ne stipriai - užtektų nuimti 1-2 autobusus) - jis ir 55 vienas kitą dubliuoja nuo Santariškių iki Lazdynų, o T16 galimybės ir taip po reformos yra silpnai išnaudojamos. Gal neužmušinėkim troleibusų bent jau šioje linijoje? Be to, 55 srautai išaugtų panaikinus 48 maršrutą.

                Dar vienas dalykas - tikiuosi, kad ateityje Oslo gatvėje prie ligoninės bus įrengtas tarpmiestinių autobusų sustojimas Kauno, Klaipėdos, Marijampolės bei pietvakarių Lietuvos krypties autobusams. Jei jį įrengs, 55 veiks ir kaip privežamasis prie tarpmiestinių.




                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                  Gal paleidus ten ilgus autobusus, retins 16 ?
                  Labai abejoju. T16 nuima ir taip užpildytą 2G, ypatingai atkarpoje Savanoriai - Stotis
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    Gal ir klystu, bet dabar vienintelis VVT aptarnaujamas mikriukų/midibusų maršrutas yra 115. Tai įdomu, kodėl gi jis neperduotas privatininkams ?
                    Na ir dar 9

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                      Gal ir klystu, bet dabar vienintelis VVT aptarnaujamas mikriukų/midibusų maršrutas yra 115. Tai įdomu, kodėl gi jis neperduotas privatininkams ?
                      Dar nepamirškite 9-ojo maršruto
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Galbūt labai primityvi priežastis, bet nenustebčiau, kad dėl trasos keitimo per Vėlines. Kažkaip kyla nemažai problemų pasikeisti trasą/pridėti/nuimti autobusą, kai maršrutą aptarnauja privatininkas.
                        aRa, ačiū už fotoreportažą!

                        Comment


                          Argi ? 40 ir 56 taip pat aptarnauja privatininkas, tačiau nėra susiduriama su jokiomis problemomis Velomaratono ir Vilniaus maratono metu.

                          9 maršrutą buvau užmiršęs, bet dėl jo tai bent jau labiau aišku - kai buvo kurpiamas maršrutų perdavimo privatininkams planas, šį maršrutą buvo planuojama išvis panaikinti, dėl to jis nebuvo įtrauktas į privatizavimo “sąrašus”. O po to pratęsė jį iki Baltosios Vokės ir planai panaikinti dingo. Tik jau turbūt konkursas privatizavimui jau buvo paskelbtas ir sąlygų nebebuvo galima pakeisti. O vat su 115 priežastis neaiški
                          Paskutinis taisė 10.000; 2017.11.25, 13:37.

                          Comment


                            2G, kaip ir kiti greitieji autobusai, yra Vilniaus viešojo transporto sistemos stuburas, todėl jį retinti nebūtų labai protinga - iš pradžių įvedėm naują VT sistemos rūšį, o nepradėjus net 5 metams, imkim ir bloginkim ją. Atkarpai Savanorių pr. - Stotis būtų galima kiek padažninti 54 (tai būtų naudinga ir Pilaitei, kuri yra labiausiai besiplečiantis Vilniaus rajonas ir keleivių srautai ten didėja). Apskritai, manau kad kai bus ardoma Vilniaus troleibusų sistema, Laisvės pr. kris greičiausiai - 16 ir 19, nors ir su dideliais keleivių srautais, yra nesavarankiškiausi troleibusų maršrutai, kadangi labiausiai dubliuojasi su greitaisiais (šiuo atveju 2G ir 4G) ir paparastais maršrutais.

                            Comment


                              Pilaitei reikia ne 54 dažninti, o 4G, arba grąžinti 47. Dažninti 54 iki T16 intervalų būtų vieną didžiausių nesąmonių. Man, kaip vilniečiui, daug geriau kai tarša atsiranda kur nors Švedijoje dėl elektros gaminimo, nei čia po nosimi.
                              Greitieji autobusai yra stuburas tik dėl to, kad daugiau nėra jokių alternatyvų. Koks gali būti stuburas nestojantis nemažoje dalyje stotelių?

                              Comment


                                Atkarpoje Savanorių pr.- Stotis pilnai susitvarko esami maršrutai, na o T16 tai apskritai silpnokai išnaudojamas po reformos. Šiek tiek praretinus 2G juo naudotųsi daugiau keleivių. Nesakau, kad reikia retinti dabar pat, bet po to, kai 55 maršrutas bus padažnintas, apie tai bus galima pagalvoti. Tikiuosi, iki troleibusų sistemos ardymo neprieisim.

                                Kalbant apskritai apie greituosius maršrutus, manau, jie jau nebėra tikri greitieji. Pažiūrėkime, kokie jie buvo 2013 metais ir kokie yra dabar. Nuolat buvo pridedama daugiau laiko reisui įveikti, vis įvedamos naujos stotelės. Pavyzdžiui, 5G trasoje liko tik kelios stotelės, kurias jis pravažiuoja nestodamas. Manau, dar išaus ta diena, kai jie stos visur.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                  9 maršrutą buvau užmiršęs, bet dėl jo tai bent jau labiau aišku - kai buvo kurpiamas maršrutų perdavimo privatininkams planas, šį maršrutą buvo planuojama išvis panaikinti, dėl to jis nebuvo įtrauktas į privatizavimo “sąrašus”. O po to pratęsė jį iki Baltosios Vokės ir planai panaikinti dingo. Tik jau turbūt konkursas privatizavimui jau buvo paskelbtas ir sąlygų nebebuvo galima pakeisti. O vat su 115 priežastis neaiški
                                  Argi buvo planų jį panaikinti? Negirdėjau nieko apie tai. Kad ir kaip retai jis važiuotų, visgi Zuikių gatvėje tai yra vienintelis VT. Kad maršruto potencialas prastai išnaudojamas - taip, tai tiesa, bet su tokia trasa daugiau keleivių daug neverta tikėtis. Maršrutas turėtų vežti giliau į miestą - jei ne iki Stoties, tai bent jau iki Naujininkų.

                                  p.s. pranešimus reikėtų perkelti į Vilniaus VT temą.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Jeigu dabar ir susitvarko, tai 55-am pradėjus važinėti ilgiems autobusams butų praretintas/panaikintas 16, tuomet Savanorių pr. gali tikrai ištikti sunkesni laikai, dėl to ir siūlyčiau kiek padažninti 54.

                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Man, kaip vilniečiui, daug geriau kai tarša atsiranda kur nors Švedijoje dėl elektros gaminimo, nei čia po nosimi.
                                    Na, šita tema “autobusai vs. troleibusai” jau išdiskutuotas koks 100 puslapių, dėl to visiškai nesuprantu, kodėl tu kartoji vėl ir vėl tuos pačius argumentus iš naujo, bet aš tau vėl ir vėl galiu atsakyti, kad man kaip vilniečiui yra daug geriau, kai dėl vienos TP gedimo ar avarijos sankryžoje nestoja visos sistemos eismas, nepermokama daugiau nei 50% daugiau už vieną transporto priemonę, neskaičiuoju jau to, kiek dabar kainuotų modernizuoti visą platų Vilniaus kontaktinį tinklą. Ir išvis - ar nepernelyg smarkiai įsikandama į tą ekologijos faktorių ? Teršalų šaltinių yra tiek daug, kad čia tie autobusai yra tiesiog lašas jūroje, atsisakius jų, ekologinė situacija bemaž nei kiek nepasikeistų. O atsisakius troleibusų, sėkmingai išsipręstų daug “žemiškesnių” problemų.

                                    Greitieji autobusai yra stuburas tik dėl to, kad daugiau nėra jokių alternatyvų. Koks gali būti stuburas nestojantis nemažoje dalyje stotelių?
                                    Šitas tavo argumentas galiojo tik 2013m., ir nebent dar 2014m. pradžioj. Nežinau ar tu per 4 metus kažkaip nepastebėjai, ar tiesiog sėkmingai ignoruoji tą faktą, kad greitieji autobusai dabar stoja vos ne visose esančiose VT stotelėse (kaip jau rašė Vilnietizzz) ir jų pasiekiamumas keleiviams yra žymiai didesnis. Vienintelė problemėlė išlieka grafikai.

                                    Comment


                                      Nepradėsiu jau 100+n kartų išdiskutuotos temos apie troleibusų naudą ar žalą, tik paminėsiu, kad visgi bus perkami 40 nauji troleibusų. Vadinasi, masinis sistemos ardymas nenumatomas.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Tie greitieji autobusai nėra joks stuburas. Jie buvo paleisti, tam, kad pakeistų naikinamus mikroautobusų maršrutus. Pasipiktinimui, kai mikro autobusas nuvažiuodavo 20-30 minučių greičiau, užglaistyti. Kadangi grafikų sudarinėtojams VVT turbūt religija neleidžia leisti miesto autobusams važiuoti mieste bent jau 45 km/h greičiu, nors buvę privatųs pavyzdžiui 05 maršruto autobusai su visomis stotelėmis maršrutą pravažiuodavo 15 min greičiau, už 53 VVT maršrutą. Todėl teko taupant laiką pašalinti didelį kiekį stotelių maršrute, aišku kilo kitas triukšmas, kad dabar tenka eiti toliau iki sustojimo, tai pradėjo tuos sustojimus tankinti. Taigi jeigu manoma, kad mikroautobusai, kuriems kompensuoti ir buvo skirti greitieji autobusų maršrutai, buvo ir yra miesto VT stuburas, tai pagal šią logiką, gal pasekim Afrikos pavyzdžiu ir visai atsisakykime ne tik troleibusų, kaip elektrinio transporto, bet ir autobusų, palikim mikro autobusus, už kuriuos tikrai ne tik neteks permokėti, už juos net mokėti nereiks. Be to jie tau jau tikrai nestrigs nes net kamščius apvažiuos žalia juosta ar šalikelėmis. Nes išardžiu troleibusų tinklą Vilnius iš didmiesčio pavirs niekuo nesiskiriančiu nuo Kėdainių ar Ukmergės provinciojos miestu.

                                        Comment


                                          Na, vistiek į maršrutus bus išleidžiama apie 100 senų Škodų, kai tuo tarpu autobusų srityje jau net kai kurie Volvo turbūt bus nurašinėjami. Todėl nelabai panašu ir į tai, kad šita savivaldybė labiau pasisakytų už troleibusus negu autobusus (priešingu atveju būtų stengęsi palaikyti autobusų ir troleibusų amžiaus vidurkį panašų, ir naujų troleibusų būtų pirkę irgi kokius 150). Be abejo, masinio ardymo per artimiausius metus nebus, tačiau tam tikros tendencijos jau įžvelgiamos...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X