Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nieko neišsiaiškinome. Mokėti tik už priežiūrą kai pats parkas gali tai atlikti. O tikriausiai jis tai ir atliktų, tik jam nuomojanti įmonė papildomai mokėtų iš to, ką parkas sumoka jai... Kitaip ir nebūtų. Nes autobusai būtų laikomi parkų teritorijoje, ir kokia gi kita įmonė ten dirbtuvėse imtų šeimininkauti? Ar tuo labiau greta statyti savo angarus remontui...

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Nuo 04-01 keičiami tvarkaraščiai bei pora stotelių pagal pageidavimą taps pastoviomis - http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=980

      Pora pastebėjimų dėl naujų tvarkaraščių:
      1. 55 maršrute mažinamas važiavimo laikas - labai gerai. Savaitgaliais jau taip žiauriai vilkosi... Gaila, kad iš Santariškių tik 1 minutę sumažina - ten reikėtų nuimti dar porą tarp Santariškių ir Spaudos rūmų.
      2. 73 maršrutas, išskyrus 2 darbo dienų pikinius grafikus, bus aptarnaujamas autobusų parko.
      Ir dar keli pastebėjimai yra 55 maršrute, St. Santariškių žiedas atstovos sutrumpėjo iki 3 min., o Lazdynų ligoninė pailgėjo iki 10–15 min., o pietų atstova bus Šiltnamių g. tiek darbo dienomis tiek savaitgaliais.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Įdomus pasikeitimas. Matomai darbo dienomis Santariškių žiede labai striuka su stovėjimo vietomis. Arba vietiniams labai nepatinka, kad autobusai pietų pertraukos metu stovi su įjungtais varikliais ir šildo saloną, kad tų vietinių vaikučiai nesušaltų bevažiuodami.

        Beje, skubėkit "džiaugtis" Transrevio mikrobais, nes greitu metu jų turėtų nelikti.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Beje, skubėkit "džiaugtis" Transrevio mikrobais, nes greitu metu jų turėtų nelikti.
          O kur jie dings?

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Įdomus pasikeitimas. Matomai darbo dienomis Santariškių žiede labai striuka su stovėjimo vietomis. Arba vietiniams labai nepatinka, kad autobusai pietų pertraukos metu stovi su įjungtais varikliais ir šildo saloną, kad tų vietinių vaikučiai nesušaltų bevažiuodami.
            Kai kurie 2G vairuotojai palikdami autobusus įžūliai pažeisdavo KET, pradedant stotelių užstatymu, baigiant perėjų užblokavimu dėl to perkėlus atstovos vietas kitur pažeidimai kaip ir dingo

            Comment


              Parašė Anjani Rodyti pranešimą
              O kur jie dings?
              Greičiausiai arba į metalo laužą, arba į Dneprą, kaip dauguma kitų. Bus naujas vežėjas.

              Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
              Kai kurie 2G vairuotojai palikdami autobusus įžūliai pažeisdavo KET, pradedant stotelių užstatymu, baigiant perėjų užblokavimu dėl to perkėlus atstovos vietas kitur pažeidimai kaip ir dingo
              2G vairuotojai taip palikdavo, nes jie privalėjo statyti autobusus ten. Ir ką jie padarys, kai jų vietas jau kažkas kitas užima, o važiuoti kitur draudžiama? Bet vis tiek tai nelabai rišasi su 55. 2G pertraukiami jau senokai visada tik autobusų parke stovi.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                R. Šimašiaus Facebook:
                "...susitikau su vienos didžiausių Europoje elektrinio transporto pardavėjos – Kinijos bendrovės „BYD Europe“ – vadovais. Kinai rimtai domisi galimybe investuoti Vilniuje."

                Comment


                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                  R. Šimašiaus Facebook:
                  "...susitikau su vienos didžiausių Europoje elektrinio transporto pardavėjos – Kinijos bendrovės „BYD Europe“ – vadovais. Kinai rimtai domisi galimybe investuoti Vilniuje."
                  /\ Svarsto galimybę surinkinėti elektrinius autobusus.

                  Comment


                    Bet tikriausiai pasirinks Lenkiją, nes ten yra autobusų pramonė su specialistais ir didelė imli vietinė rinka autobusams. Lietuvoje nei vieno nei kito nėra.

                    Comment


                      Nuo gegužės 1 d., siekiant sumažinti 7-ojo troleibusų maršruto apkrovą ir užtikrinti patogesnes keliones, darbo dienomis bus įvesti 4 nauji grafikai (2 pamaininiai ir 2 pertraukiami), kurie bus aptarnaujami autobusais. Autobusai važiuos visiškai analogiška troleibusams trasa, bus pažymėti "7T numeriu". Netgi stotyje keleiviai bus įlaipinami toje pačioje stotelėje, kur stoja 1,2,7,20 troleibusai.

                      Būtent dėl to 73 maršrutas dalinai ir grąžintas į autobusų parką, kad atlaisvinti autobusus šiam "naujam" maršrutui.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.04.01, 08:47.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Jei būtų diena parašytas anksčiau šis pranešimas tai dabar visi džiaugtumėmės, bet kadangi šiandien tai...
                        >>>http://ebus.lt/sostines-autobusu-par...rto-priemones/

                        Comment


                          Nuo vakar 21 troleibusas savaitgaliais važiuoja sutrumpintu tvarkaraščiu: vietoje standartinių 2 pamainų tik 8-17 val.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Nuo gegužės 1 d., siekiant sumažinti 7-ojo troleibusų maršruto apkrovą ir užtikrinti patogesnes keliones, darbo dienomis bus įvesti 4 nauji grafikai (2 pamaininiai ir 2 pertraukiami), kurie bus aptarnaujami autobusais. Autobusai važiuos visiškai analogiška troleibusams trasa, bus pažymėti "7T numeriu". Netgi stotyje keleiviai bus įlaipinami toje pačioje stotelėje, kur stoja 1,2,7,20 troleibusai.

                            Būtent dėl to 73 maršrutas dalinai ir grąžintas į autobusų parką, kad atlaisvinti autobusus šiam "naujam" maršrutui.
                            Čia balandžio 1 d. pokštas?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Čia balandžio 1 d. pokštas?
                              Tai žinoma
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Vilnius pirks 150 autobusų: naujų, bet, kai kurių politikų teigimu – nemodernių

                                Vilniaus miesto taryba pagaliau pritarė galutiniam sprendimui atnaujinti „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) parką naujais miesto tipo autobusais, kuriuos įmonė įsigytų finansinio lizingo būdu. Šis klausimas sulaukė itin daug diskusijų ir net grasinimų sugriauti koaliciją, tačiau vis dėlto padėtas galutinis taškas, kai politikai patvirtino pirkimo konkurso sąlygas ir techninę specifikaciją.

                                Klausimas dėl naujų autobusų pirkimo bendrovei „Vilniaus viešasis transportas“ stūmėsi tarp Vilniaus politikų itin lėtai ir sunkiai. Kelis kartus atidėtas, kelis kartus nesulaukęs galutinio sprendimo. Per paskutinį svarstymą meras Remigijus Šimašius net užsiminė, kad tokiu būdu klibinami koalicijos pamatai, turėdamas omenyje konservatorių priešinimąsi.

                                Konkurso sąlygose įrašyta, kad VVT įsigis 100 dviejų ašių ir 50 trijų ašių autobusų išperkamosios nuomos būdu per 96 mėnesius (8 metus). „Pirkimo pasiūlyme visos siūlomos transporto priemonės turi būti vieno gamintojo ir vieno modelio, siūlomų transporto priemonių pagaminimo metai turi būti ne ankstesni nei 2017 m.“, – rašoma sąlygose.

                                Taip pat tiekėjas turi užtikrinti siūlomų transporto priemonių garantinį aptarnavimą, techninę priežiūrą ir remontą, o jo autorizuotas servisas turi būti nutolęs ne daugiau nei 25 km nuo VVT būstinės Verkių gatvėje.

                                Pasiūlymų vertinimų kriterijų lentelėje pirmas kriterijus yra autobusų kaina, antrasis – autobusų pristatymo laikas, toliau eina degalų sąnaudos 100 km, autobusų eksploataciniai parametrai. Autobusai turi būti pritaikyti važinėti mieste, žiemą (iki -35 laipsnių), kad jais važiuoti galėtų ne mažiau kaip 85 keleiviai – bent 27 vietos turi būti sėdimos. Taip pat jie turi būti žemagrindžiai, patogūs ir žmonėms su negalia, ir tėvams su vaikų vežimėliais. Mero R.Šimašiaus teigimu, naujų autobusų Vilnius turėtų sulaukti maždaug praėjus metams po įvykusio konkurso ir pasirašytos sutarties su laimėtoju.

                                Modernumo nemato

                                Tuo tarpu buvęs meras Artūras Zuokas siūlė Vilniui prisiminti siekius tapti moderniausiu miestu ir imtis testuoti savaeigius autobusus. Arba bent jau investuoti į modernesnius autobusus, varomus elektra ar vandeniliu, o dabar tai bus dyzelinės transporto priemonės, kurių Europos miestai jau linkę atsisakyti.
                                Iš Zuoko tai jau nebesuprasi juoktis ar verkti reikia. Siūlo geriau užsiimti ne naujų autobusų pirkimu, o naujų technologijų testavimu Kosminis Zuoko mąstymas nesikeičia - jam atrodo, kad viešasis transportas yra skirta testavimui, o ne žmonių vežimui ir kad dabar važinėjant su žiguliu ir norint pirkti naują mašiną - tai būtinai turi būti ferrari.

                                Bet su Zuoku ir taip viskas aišku, va kas neaišku tai su konservatoriais, kodėl jie prieš tai blokavo naujų autobusų pirkimą. Belieka pasidžiaugti, kad reikalai pajudėjo ir miesto viešasis transportos bus atnaujintas dvigubai didesniu masteliu, nei kad iki šiol jis kada nors buvo atnaujintas. Prieš daugiau nei 10 metų buvo nupirkta 90 Volvo autobusų, tai dabartiniai 150 + 50 privačių priemiesčiuose, atrodo išties įspūdingi skaičiai. Autobusų parkas pasikeis iš esmės ir pagaliau išnyks iš miesto gatvių tie margučiai - belenkokie autobusai, belenkaip nudažyti, belenkokių pagaminimo metų.
                                Paskutinis taisė Eidvis; 2017.04.05, 13:48.

                                Comment


                                  O suslėgtomis GD varomi autobusai nepasiteisino, kad pirks dyzelinius? Ar dyzeliniai tiesiog žymiai pigesni už dujinius?

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                    Iš Zuoko tai jau nebesuprasi juoktis ar verkti reikia. Siūlo geriau užsiimti ne naujų autobusų pirkimu, o naujų technologijų testavimu Kosminis Zuoko mąstymas nesikeičia - jam atrodo, kad viešasis transportas yra skirta testavimui, o ne žmonių vežimui ir kad dabar važinėjant su žiguliu ir norint pirkti naują mašiną - tai būtinai turi būti ferrari.

                                    Bet su Zuoku ir taip viskas aišku, va kas neaišku tai su konservatoriais, kodėl jie prieš tai blokavo naujų autobusų pirkimą.
                                    zuokula prietranka tiesiog, senokoje Tapino laidoje buvo gerai išjuoktas, kai netekęs mero vietos vis dar bandė reguliuoti viską mieste
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                      Iš Zuoko tai jau nebesuprasi juoktis ar verkti reikia. Siūlo geriau užsiimti ne naujų autobusų pirkimu, o naujų technologijų testavimu Kosminis Zuoko mąstymas nesikeičia - jam atrodo, kad viešasis transportas yra skirta testavimui, o ne žmonių vežimui ir kad dabar važinėjant su žiguliu ir norint pirkti naują mašiną - tai būtinai turi būti ferrari.

                                      Bet su Zuoku ir taip viskas aišku, va kas neaišku tai su konservatoriais, kodėl jie prieš tai blokavo naujų autobusų pirkimą. Belieka pasidžiaugti, kad reikalai pajudėjo ir miesto viešasis transportos bus atnaujintas dvigubai didesniu masteliu, nei kad iki šiol jis kada nors buvo atnaujintas. Prieš daugiau nei 10 metų buvo nupirkta 90 Volvo autobusų, tai dabartiniai 150 + 50 privačių priemiesčiuose, atrodo išties įspūdingi skaičiai. Autobusų parkas pasikeis iš esmės ir pagaliau išnyks iš miesto gatvių tie margučiai - belenkokie autobusai, belenkaip nudažyti, belenkokių pagaminimo metų.
                                      Taiig Zuokas už tramvajų, o autobusai, kai bus tramvajus, bus beveik nereikalingi. Bet taip mąsto ne tik Zuokas. O ką konservai? Taigi buvo stumiamas ne autobusų pirkimas, o jų nuoma. Deja, kaip matyti, šita žalinga autobusų įsigijimo forma visgi prastumta ir tai yra labai blogai.

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                        O suslėgtomis GD varomi autobusai nepasiteisino, kad pirks dyzelinius? Ar dyzeliniai tiesiog žymiai pigesni už dujinius?
                                        Pirmas įspūdis ir pirma patirtis labai daug ką reiškia. VVT pirma patirtis buvo 100 devėtų įtartinos techninės būklės autobusų, kurių dalis dar su reta elektronika. Taigi, bandant sutaupyti ant kuro (tada buvo dujos pigesnės, nei dyzelis) gavosi taip, kad visos sutaupytos lėšos išėjo remontams.
                                        Jau ko verta Klaipėdos patirtis su Saffle 5000: dirbo ne visi, o tie kur dirbo, buvo nurašyti iškart, kai baigėsi kažkokia tai sutartis dėl autobusų remonto.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Todėl kad tai buvo iš esmės pirmos kartos dujiniai autobusai su savo vaikiškomis ligomis. Be to naudoti, be to ne vieno modelio. Jei ne taip subjektyviai vertinti, tai reikia vertinti pirma partiją nupirktų naujų dujinių autobusų. O šiaip tai juk aišku, kad, pirma, ne autobusai perkami, o nuomojami 8 metams. Kas bus su jais po to? Naudoti dujiniai autobusai nelikvidūs. Jei VVT neišpirka jų po 8 metų, kur tuos dujinius reikės kišti? O dyzelinius kur nors prakišti kur kas lengviau. Antra, dyzeliniai banaliai pigesni. Trečia, mažiau problematiški. Ketvirta, kaip rodo Vakarų Europos miestų patirtis, niekur dujiniai nėra masiškai naudojami.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.04.05, 18:58.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X