Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Straipsnyje apie "B-Bus" darbo pradžią Šiauliuose yra kalbama, kad nuo rugsėjo jie jau turėtų pradėti dirbti Vilniuje. 49 ir 69 (11 autobusų) greičiausiai atiteks Meteorit Turui - pats VVT dalina savo maršrutus, nors ir taip neteks nemažos dalies. Toliau pateikiu tik gandus; jums rinktis - tikėti ar ne:
    1. Ridvijos vairuotojai jau prieš porą mėnesių kalbėjo, kad nuo rugsėjo jų neliks.
    2. Nuo rugsėjo gali būti kuriami nauji maršrutų paketai privatizavimui, nes baigiasi kažkokios sutartys su VVT.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Tai ir taip aišku, kad Ridvijos dabar aptarnaujami maršrutai pateko į latvių ir Transrevio laimėta paketą.
      Dėsninga. Neperkami net panaudoti autobusai, VVT praktiškai lieka su laužais ir "naujais autobusais", pradedant nuo Volvo ir baigiant Solaris. Tuo tarpu kai visoje Rytų Europoje blogiausi laikai su VT po krizės, kuri ištiko žlugus socializmui, jau seniai praeityje, visur daugiau mažiau judama į priekį ir yra kokybinis bei kiekybinis augimas, valstybė, savivaldynės investuoja į savo vežėjus, o ne užsiima prichvatizacija, Lietuvoje VT krizė tik gilėja. Liberalizmo vėžys vis labiau graužia valdžios smegenis, jei jos dar liko, o ne vien tik instinktai tempti į savo kišenę...
      Paskutinis taisė Al1; 2017.07.05, 09:36.

      Comment


        Taigi bus pakankamai greitai sulaukta 150 naujų autobusų ir naujų autobusų privataus vežėjo maršrutuose - jeigu šiandien tos kokybės nėra, o rytoj jau bus, tai dar nereiškia, kad viskas taip jau blogai

        Comment


          Kada tie 150 bus? Už 2 metų. Kodėl VVT dalina maršrutus visokiems Meteoritturams? Kodėl savivaldybė net neleidžia dalyvauti konkurse VVT? Kas tai jei ne prichvatizacija, o ji dar niekur prie gero neprivedė. Gal VVT negalėjo paimti kredito ir nupirkti autobusų, o kažkodėl latviai su Transreviu galėjo. Už kokias tokias gražias akis šiems plikašikniams bankai suteikė kreditą, o VVT nebutų suteikę? Tuo labiau, kad autobusai perkami po konkurso paskelbimo ir kontrakto pasirašymo. T.y. pinigus pagal ridą (būsimas pajamas) jau garantuoja savivaldybė.

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Straipsnyje apie "B-Bus" darbo pradžią Šiauliuose yra kalbama, kad nuo rugsėjo jie jau turėtų pradėti dirbti Vilniuje. 49 ir 69 (11 autobusų) greičiausiai atiteks Meteorit Turui - pats VVT dalina savo maršrutus, nors ir taip neteks nemažos dalies. Toliau pateikiu tik gandus; jums rinktis - tikėti ar ne:
            1. Ridvijos vairuotojai jau prieš porą mėnesių kalbėjo, kad nuo rugsėjo jų neliks.
            2. Nuo rugsėjo gali būti kuriami nauji maršrutų paketai privatizavimui, nes baigiasi kažkokios sutartys su VVT.
            O kur informacijos nuoroda? Maršrutai nėra privatizuojami!, čia toks pats konkursas, kokį daro ir mokyklų administracijos dėl mokyklų valgyklų. Tiesiog ieško geriausio vežėjo, kaip mokyklų administracijos ieško geriausio maitintojo.Ir baikite visi rėkti privatizaciją, nieks VVT neprivatizuos ir neparduos!!!
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Atimk iš VVT maršrutus ir VVT nebeliks. Vežėjas be maršrutų - ne vežėjas. Pats bankrutuos ar bus parduotas už likutinę vertę. Žinoma, kad visos VVT taip, kaip dabar yra, niekas neprivatizuos, nes tiesiog bet brangu ir sukels visuomenės pasitiktinimą. Galima gi tyliai, ramiai, lėčiau ir gerokai pigiau, pirmiausia įmonę nustekenant ar atimant rinką. Valstybė, daugiau nei ketvirtį amžiaus žlugdžiusi VT, nusprendė jį sužlugdyti galutinai. Nustekentos įmonės nepajėgios konkuruoti ar tiesiog joms nebus leidžiama net dalyvauti konkurse, kaip kad atsitiko Vilniuje. Kas čia iš viso per nesąmonės, kai valstybė savo įmonėms ar savivaldybės įmonėms (kas tolygu valstybės turtui), skelbia kažkokius tai konkursus ir pan. Valstybės viduje nereikia jokių konkusų, pinigai turi eiti ten, kur reikia, į valstybės įmones, o ne taip, kaip dabar, kai sudaromos sąlygos "konkurso" būdu šiaip jau valstybės ar savivaldybių funkcijoms atlikti skirtus pinigus prigriebti privačioms kompanijoms. Tai ir yra privatizacija, tik jei ji 199x buvo vykdoma privatizuojant fizinį turtą, tai dabar privatizuojamos jau ir lėšos pakeliui valstybės ar savivaldybės funkcijoms vykdyti. Sukčiu ir tarptautinių aferistų gaujos jau įkišo rankas ir į pensininkų kišenes, išpompuodamos šimtus milijonų eurų kasmet iš dabartinių pensininkų kišenių už pažadus būsimiems pensininkams mokėti aukso kalnus.
              Paskutinis taisė Al1; 2017.07.05, 12:19.

              Comment


                Po truputi pradedu suprasti, kodėl palaipsniui naikinami troleibusų maršrutai

                Comment


                  Elementaru - kad paskui išbazarinti. Bet jų kol kas nelies. Pradžioje autobusų maršrutai. Žodžiu, einama laukiniais 90-ųjų keliais, analogiškai kaip kur nors Ukrainoje, Vidurinėje Azijoje, Kaukaze ar Rusijos provincijoje. Iš pradžių nustekenami savi parkai, o paskui užleidžiama "konkurencija" ir pasakoma, kad parkai nepajėgūs, neturi technikos (o kas gi, jei ne valstybė ar savivaldybė juos ir turėjo ja deramai aprūpinti), privatininkai - štai kur išeitis.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Atimk iš VVT maršrutus ir VVT nebeliks. Vežėjas be maršrutų - ne vežėjas. Pats bankrutuos ar bus parduotas už likutinę vertę. Žinoma, kad visos VVT taip, kaip dabar yra, niekas neprivatizuos, nes tiesiog bet brangu ir sukels visuomenės pasitiktinimą. Galima gi tyliai, ramiai, lėčiau ir gerokai pigiau, pirmiausia įmonę nustekenant ar atimant rinką. Valstybė, daugiau nei ketvirtį amžiaus žlugdžiusi VT, nusprendė jį sužlugdyti galutinai. Nustekentos įmonės nepajėgios konkuruoti ar tiesiog joms nebus leidžiama net dalyvauti konkurse, kaip kad atsitiko Vilniuje. Kas čia iš viso per nesąmonės, kai valstybė savo įmonėms ar savivaldybės įmonėms (kas tolygu valstybės turtui), skelbia kažkokius tai konkursus ir pan. Valstybės viduje nereikia jokių konkusų, pinigai turi eiti ten, kur reikia, į valstybės įmones, o ne taip, kaip dabar, kai sudaromos sąlygos "konkurso" būdu šiaip jau valstybės ar savivaldybių funkcijoms atlikti skirtus pinigus prigriebti privačioms kompanijoms. Tai ir yra privatizacija, tik jei ji 199x buvo vykdoma privatizuojant fizinį turtą, tai dabar privatizuojamos jau ir lėšos pakeliui valstybės ar savivaldybės funkcijoms vykdyti. Sukčiu ir tarptautinių aferistų gaujos jau įkišo rankas ir į pensininkų kišenes, išpompuodamos šimtus milijonų eurų kasmet iš dabartinių pensininkų kišenių už pažadus būsimiems pensininkams mokėti aukso kalnus. Elementaru - kad paskui išbazarinti. Bet jų kol kas nelies. Pradžioje autobusų maršrutai. Žodžiu, einama laukiniais 90-ųjų keliais, analogiškai kaip kur nors Ukrainoje, Vidurinėje Azijoje, Kaukaze ar Rusijos provincijoje. Iš pradžių nustekenami savi parkai, o paskui užleidžiama "konkurencija" ir pasakoma, kad parkai nepajėgūs, neturi technikos (o kas gi, jei ne valstybė ar savivaldybė juos ir turėjo ja deramai aprūpinti), privatininkai - štai kur išeitis.
                    Pagal Jus galima suprasti, kad ir mokyklų administracijos neturėtų skelbti konkurso valgyklų išnuomavimui ir maitintojui parinkti. Tai niekur tas VVT nedings ir jo nieks net nenorės privatizuoti. Nepamirškim, kad konkurencijos tarnyba VMSA įpareigoja skelbti konkursus vežėjo parinkimui, kuriame gali dalyvauti ir tas pats VVT, bet jie ir dalyvaus visuose skelbiamuose konkursuose. Ir baikite rėkti, kad tai vykdoma privatizacija, čia nėra jokia PRIVATIZACIJA!!! IR NEBUS JOS!!!

                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                      Pagal Jus galima suprasti, kad ir mokyklų administracijos neturėtų skelbti konkurso valgyklų išnuomavimui ir maitintojui parinkti. Tai niekur tas VVT nedings ir jo nieks net nenorės privatizuoti. Nepamirškim, kad konkurencijos tarnyba VMSA įpareigoja skelbti konkursus vežėjo parinkimui, kuriame gali dalyvauti ir tas pats VVT, bet jie ir dalyvaus visuose skelbiamuose konkursuose. Ir baikite rėkti, kad tai vykdoma privatizacija, čia nėra jokia PRIVATIZACIJA!!! IR NEBUS JOS!!!
                      Kodėl neskelbiami konkursai mokyklas išnuomoti privačioms mokymo įstaigoms??
                      Maitinimas mokykloje yra trečiaeilė funkcija. Aš per 11 metų nė karto nevalgiau mokyklos valgykloje, ir nieko.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Kodėl neskelbiami konkursai mokyklas išnuomoti privačioms mokymo įstaigoms??
                        Maitinimas mokykloje yra trečiaeilė funkcija. Aš per 11 metų nė karto nevalgiau mokyklos valgykloje, ir nieko.
                        Ne, o pirmaeilis dalykas yra pagal mokinių tėvelius, vyksta ir privatus mokslas net valstybinėse mokyklose. Ir tas VVT išliks dar 1000 metų net su privačiais vežėjais. (Gal kam iš forumiečių ir atiteks tas VVT).




                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Kodėl neskelbiami konkursai mokyklas išnuomoti privačioms mokymo įstaigoms??
                          Maitinimas mokykloje yra trečiaeilė funkcija. Aš per 11 metų nė karto nevalgiau mokyklos valgykloje, ir nieko.
                          Va, būtent. Manau, kad prie to, jei taip ir toliau, bus prieita. O dar po kurio laiko ir bus konkursai policijai, teismams ir pan. Beje, antstoliai jau suprivatizuoti.
                          Taip kad, Naujaneriai, privatizacija galima. Bet greičiausiai bus daromas VVT bankrotas ar kažkas panašaus. Nes labiausiai domina žemės sklypai autobusų ir troleibusų parkuose. O veikla palaipsniui bus perduodama privatininkams vis labiau atimant maršrutus iš VVT. Galiausiai ir VVT likutis su autobusais gali būti parduotas vienai iš tų privačių firmų, kurios ateis per konkursus. Iki to laiko dar reikės troleibusus damušti, nes jų privatininkams nereikia, jie paimtų tuos maršrutus vežti autobusais. Ir liberastai galės džiaugtis "rinka" ir "konkurencija" viešajame transporte.
                          Paskutinis taisė Al1; 2017.07.05, 16:02.

                          Comment


                            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                            Nepamirškim, kad konkurencijos tarnyba VMSA įpareigoja skelbti konkursus vežėjo parinkimui, kuriame gali dalyvauti ir tas pats VVT, bet jie ir dalyvaus visuose skelbiamuose konkursuose. Ir baikite rėkti, kad tai vykdoma privatizacija, čia nėra jokia PRIVATIZACIJA!!! IR NEBUS JOS!!!
                            Tai aš gi sakau, kad valstybė ir toliau žlugdo VT. VT įmonės ir taip nustekentos, o dar joms keliamos nepakeliamos sąlygos. Tai gal reikėjo pirmiausiai elgtis taip, kaip kaimyninėse šalyse - valstybė, savivaldybės investuoja į VT įmones, jos auga kokybiškai. O tada jau gali ir dalyvauti konkursuose, kuriuos garantuotai laimės. Nes jokie nusmurgę nususę privatininkai nebus jiems konkurentais. Be to tokio debilizmo, kokį sugalvojo pas mus, niekur kitur nėra. Niekas jokių konkursų nereikalauja tik tam, kad gauti ES paramą. Yra savivaldybės ar valstybės įmonės ir jos pretenduoja į ES paramą. Viskas.
                            Dar kartą kartoju, kad VVT savivaldybė tiesiog uždraudė dalyvauti konkurse, kurį laimėjo latvių ir "Transrevio" konsorciumas. Uždraudė, nes būtų laimėjusi VVT.
                            Ir kaip reikėtų vertinti savivaldybės, kuri pati nesugeba sutvarkyti savo įmonės, keliamus reikalavimus konkurse, kad autobusai būtų, tarkim, nauji, ar apynaujai? Tai yra sąmoningas savos įmonės žlugdymas ar rengimas pigiai privatizacijai. Na, reikalauja formaliai konkruso, galima gi surašyti tokias sąlygas, kad laimėtų sava įmonė. Tiksliau neužkelti sąlygų, kurių sava įmonė negali patenkinti. Privatininkus labai lengva atfutbolinti iškeliant sąlygas turėti visas reikiamas atitinkamų charakteristikų transporto priemones jau dalyvaujant konkurse. Viskas. Daugeliu atvejų tai nepatenkinama sąlyga.
                            Paskutinis taisė Al1; 2017.07.05, 16:12.

                            Comment


                              Šitas privatininkų konkursas žymiai labiau pagerina sąlygas miestiečiams - atsiranda dar 100 naujų ir komfortabilių transporto priemonių. Pats pagalvok, ar yra skirtumas tarp paskolos sumos 150 naujų autobusų ir 250 naujų autobusų pirkimo ? Jeigu nebūtų paskelbtas šitas privatizavimo konkursas, tai: a) nesijaustų tokio ženklaus miesto VT kokybės pagerinimo
                              b) VVT dar labiau įklimptų į skolas

                              Galiausiai, "Transreivis" su latviais perima didžiąją dalį tų maršrutų, kurie jau dabar aptarnaujami "Ridvijos" ir to paties "Meteorit Turo". Taigi jokio čia žlugdymo nėra, kaip aptarnavo privatininkai taip aptarnaus, tik su ženkliai geresnėmis transporto priemonėmis

                              ir beje, gal jau užteks burti iš kavos tirščių ? Gi konkursas neskelbiamas iki gyvos galvos, gal praeis 7 metai (ar kiek ten laiko iki sutarties pabaigos), bus kita valdžia ir sugrįš visi maršrutai į VVT glėbį. O jeigu ir negrįš, tai pažvelkime į Klaipėdą - "Klaipėdos autobusų parkas" ir toliau sėkmingai važinėja dalimi maršrutų, jokia apokalipsė neištiko

                              Comment


                                Kokie dar 100? Kokie 250? Apie 50 autobusų bus pas latvius ir Transrevį. Kokios skolos? Iš kokių pinigų bus mokama Transreviu ir latviams? Iš tų pačių, surenkamų už bilietus. Tai kokios dar skolos VVT, jei ir jie tą sumą būtų paėmę, o ne latviai ir Transrevis. Pakaks pasakų. Dar kartą kartoju, kad plikašikliai latviai ir Transrevis naujus autobusus nupirko už kreditą, kurį davė bankas. O garantija, kad grąžins, aišku, yra sutartis su savivaldybe, kuri garantuoja stabilias pajamas už keleivių pervežimą. Tai kodėl VVT negalėjo lygiai taip pat paimti tų naujų autobusų? Vienas tik skirtumas, kad VVT turėjo skelbti konkursą, o privatininkai tiesiog nupirko, kas jiems pasirodė geriausia ir priimtiniausia pagal kainą.
                                VVT galėjo įsigyti daug naujų autobusų už ES lėšas, tik savivaldybė metų metais nieko ta linkme nedarė. Tik vieną kartą nupirko nedidelę partiją. Net panaudotų autobusų parkas pats negali pirkti be savivaldybės palaiminimo. O ši ir nelaimina. Leidžia nuomotis, ne pirkti. Kalta yra tik savivaldybė, kuri tiesiog atvirai ėmė žlugdyti savo įmomę. Viskas prasidėjo dar prie Zuoko, o Šimašius toliau tęsia ir dar radikaliau imasi VT aferos.
                                VT gerinti galima nežlugdant pačiai savivaldybei priklausančios įmonės. Klaipėdoje visai kita situacija. Ten laukinio kapitalizmo laikais autobusų parkas atsisakė dalies maršrutų, juos perėmė privatininkai. O parkas taip ir nesugebėjo atsiimti tų maršrutų, užtat privatininkai įsitvirtino. Tam, kad parkas atsiimtų tuos maršrutus, reikia užpirkti daug autobusų ir geresnių, nei pas privatininkus. Už kokius pinigus? Savivaldybė irgi nesuinteresuota. Jai pakanka to, ką parkas turi ir ji neketina plėsti parko.
                                Taip ir su VVT bus. Jei jie dabar neturi pakankamai autobusų, tai iš kur juos paims ateityje, tuo labiau, kad neteks dalies pajamų. Juk dabar VISAS pajamas gauna VVT, Ridvijai, Meteoritturui moka VVT, o ne savivaldybė. Dabar gi, kai latviai ir Transrevis pradės darbą, atitinkamą pajamų kiekį VVT praras. Ir taip tų lėšų, kurios gaunamos už bilietus, nepakanka normaliai viešojo transporto plėtrai. Savivaldybė nori ir toliau nieko neinvestuoti į VT. Tai yra, kiek už bilietus surenkama, tiek turi ir pakakti. Plius už lengvatas. Paskutinį kartą savivaldybė rimtai investavo tik 2003-2006 m. - tai buvo Volvo autobusų įsigijimas ir nauji troleibusai. Visi kiti pirkimai buvo už ES lėšas, už taršos leidimus ir paties VVT lėšos. Savivaldybė, jei ir prisidėjo, tai labai minimaliai.
                                Latviai ir Transrevis gaus tiek, kiek sutarta, o VVT liks tiek, kiek liks. Pajamos už bilietus skiriasi kiekvieną mėnesį ir t.t. Privatininkai gi gauna už ridą ir nepriklausomai, kiek bus surenkama už bilietus, jiems bus sumokama pilna kaina.
                                Ir dar. Susisiekimo paslaugos yra parazitas ant VT kūno. Jis ima 5 proc. nuo kiekvieno parduoto bilieto.
                                Paskutinis taisė Al1; 2017.07.05, 20:16.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kokie dar 100? Kokie 250? Apie 50 autobusų bus pas latvius ir Transrevį.
                                  Tai kad beveik 100 bus. Tiksliau – 95. Vienoje maršrutų grupėje – 52 mažesnės talpos autobusai (konkurso dalį laimėjo „Transrevis“ ir „Rigas mikroautobusų satiksme“), kitoje grupėje (4G, 7, 43 ir 55 maršrutai) – 43 triašiai (konkurso dalį laimėjo „Transrevis“ ir trys Latvijos įmonės).

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                    Šitas privatininkų konkursas žymiai labiau pagerina sąlygas miestiečiams - atsiranda dar 100 naujų ir komfortabilių transporto priemonių. Pats pagalvok, ar yra skirtumas tarp paskolos sumos 150 naujų autobusų ir 250 naujų autobusų pirkimo ?
                                    Kodėl ignoruojat "elephant in the room" - tie nauji autobusai, bent ilgi, greičiausiai bus turkiški Temsa laužai, juk mažiausiai 20 metų turėsim jais naudotis... Kai tuo tarpu pati savivaldybė galėjo finansuoti normalių autobusų pirkimą

                                    Comment


                                      Sutartis lygtai 7 metams. Bet faktas, kad po to vėl "laimės" konkursą tie patys ir toliau veš keleivius dar kokius 7 metus. Taip VVT ir bus nustekenta. Ir kalčiausia dėl susidariusios padėties yra savivaldybė, kuri jau seniausiai per praėjusius 10 metų už ES lėšas galėjo supirkti naujus autobusus ir troleibusus, atnaujinti parką bent 70-80 proc. Tada nereikėtų jokių stebukladarių privatininkų, kurie, kiek jau kartų kartoju, penėsis iš to paties lovio, į kurį subyra pinigai už bilietus. Tai netgi komercinėmis sąlygomis už kreditus VVT galėjo nupirkti autobusų lygiai taip pat, kaip tai padarė privatininkai. O juk jie dar ir pelno tikisi, kai VVT pelnas nebūtinai turi būti statomas už kriterijų.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kokie dar 100? Kokie 250? Apie 50 autobusų bus pas latvius ir Transrevį.
                                        Ne 50, o 95. Taigi, per porą metų miesto transporto parkas atsinaujins 250 autobusų (matematika ne tokia ir sudėtinga - 150 autobusų perka savivaldybė ir dar 95 perka privatininkas). Taigi, jeigu nebūtų privatinkų, ar imtumėm žymiai didesnę paskolą ar tenkintumėmės kur kas silpniau atnaujintu VT parku ?
                                        Ir dar. Susisiekimo paslaugos yra parazitas ant VT kūno. Jis ima 5 proc. nuo kiekvieno parduoto bilieto.
                                        Nu čia tai jau tikrai pranokai pats save. Tai jiems už dyką dirbt ?
                                        Paskutinis taisė 10.000; 2017.07.07, 15:10.

                                        Comment


                                          Kad 150 perka savivaldybė, tai dar nėra 100% garantija, kad taip bus. Konkurso dar nėra, taigi, galima imti ir nenupirkti.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X